FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 01.12.16 01:30
« Poslední inzertní
Kdo chce, pozná dost i z následujícího: měnil jsem v létě 2016 přední brzdové destičky a kotouče.
Nejnovější předchozí záznam o tomtéž mám z 80 tisíc kilometrů. Najezdil jsem na jedny přední desky sto třicet tisíc a víc už svém vzahu k autu říct nedokážu. Turbo netuší, co to je doběh zatepla, vždycky dostalo svoji minutu i na německé dálniční pumpě. Vždycky.
Dvouhmota se hlásí a trojkombinace taky. Baterka a přední brzdy už jsou cajk na kilometry dopředu. Místa pro řidiče a ostatní je tam pořád stejně, tzn. český lidový vůz ať se jde někam. -
impaler 01.12.16 01:08
« Krucinál
Teď to po sobě čtu...aby teda bylo jasno:
- liftback, 2005, manuální 6kvalt, bežová nebo zlatá barva, určitě znáte
- Ghia X, černá kůže (žádná Alcantara) a teplo do zadku i v okně před vámi
- muzika nejlepší, jakou tehdy uměli - Sony mp3 originál výbava vč. repro
- tempomat
- samozatmavovací zrcátko a dešťový senzor
- elektrozrcátka venku - ohřev a zaklap na čudlík
- jezdí to pořád ještě samo :-) minulý inzerát mohl vyznít, že ne - opakuji, auto je pojízdné
- česká STK do srpna 2018, český majitel
- na zimáky se smíte zeptat, ale nečekejte zázraky - ojeteté Michelinky na narezlých plechách od Forda, sezónu dojezdíte
- nechci, aby se mi ozývali vychytralí překupníci, co mě budou mít za blbce, ani naivkové, co chtějí koupit auto za dvacku a pět let jezdit za naftu
Auto má svoji cenu a vaše peníze je k tomu třeba přidat, chcete-li jezdit dál spokojeně, jako já. Platil jsem průběžně, co bylo potřeba, a ukážu vám na to doklady. Asi tak 95 procent toho všeho se událo u Forda.
Heslo dne: dvouhmota, trojkombinace, potenciálně vstřiky. Krom trojkombinace vše původní, servisy nevěří, ale je to tak. Choval jsem se slušně a dotýkáme se předvídatelné životnosti dílů.
A ano, je klidně možné, že to za levno bude jezdit ještě sto tisíc. Úvaha je na vás. -
impaler 01.12.16 00:46
« Možná poslední zdejší na prodej :)
Ahoj kluci (ze starých účastníků) a klidně i holky (z nových). Dlouho sem nechodím, protože jak jste psali, auto jezdí, tak co.
Na toto fórum jsem přišel před asi 11 lety se zeptat, co si mám koupit, a pak jsem tady poctivě psal, jak a co.
Už nejsem v cizině a taky mě mezitím začalo víc zajímat bydlení a jiné věci.
Mám tady svoje Mondeo 2.0 TDCi 96 kW a prodám ho do dobré hlavy a rukou. Není nové a potřebuje práci a peníze, já už ho ale nepotřebuju. Všechno na něj řeknu a co půjde, poctivě pochválím.
Doložím původ od koupě nového (mnou, prosím pěkně), předám všechny faktury, co se kdy dělalo řádně i neřádně, a najdu nejspíš skoro všechna tankování včetně záznamu aktuálních kilometrů. Neprůstřelnější nájezd 217 tisíc nenajdete. :-)
Vyměnil jsem, protože se mi naskytla příležitost, jaká se neodmítá. Mondeo je v garáží a čeká. Jezdit může, ale potřebuje osvěžit.
Žádnému chytrákovi z chytrákova to neprodám, klidně můžu bezbolestně zajet víte kam. Nespěchám a nepoložím se, když budete zklamaní.
Nabízím poctivost, diskusi, ukázku a normální obchodní vztah včetně smlouvy. Žádná cena ani debata není předem vyloučena, ale upozorňuju, že to auto mám rád jak žádné jiné a nedám ho jen tak. :-) -
zdenek5 21.11.16 16:53
« Re: Je čas skončit.....
Tak vidím , že všichni už mondea prodali.
Já taky před rokem vyměnil Mondeo za prémiovou značku.Auto jsem dal klukovi a při výměně zimních kol , jsem byl zděšen jak je Mondeo rezavé ze spodku.To 12 letý VW transportér a ještě starší Octávka je rezavé jen jsem tam, ale mondeo všude-výfuk,ramena ,brzdy,podběhy ,blatníky,tlumiče....Asi Ford při výrobě šetrí až moc.
Tak pěkný den.Zdenek -
DIM 27.05.15 16:25
« Žhavení
...tak mi diagnostika ohlásila vadné žhavení......tak si musím udělat čas na výměnu...snad to nebude chvíli motoru nijak vadit.....a nebo je lépe spěchat ? Mám pocit, že při regeneraci filtru se právě používají mimo jiné ty žhavící svíčky...tak asi regenerace neproběhne...snad mě to nevrhne do nějakého nouzáku....
Žije ještě někde tady Widiesel ?? :-) -
cja 14.04.15 17:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Derniéra ??
Zdravím na vlákně. Koukám sem tam známy nick, ale Kutla co si koupil Kiu, tak naštěstí neslyšet. Já před 4 roky prodal roční Mondeo a z rodinných důvodů koupil Hyundai IX 55.
No a blíží se konec úvěru a znovu pomýšlím na Mondeo, ale pokukuji a čekám, jak bude vypadat nový Superb - sic koncern nemusím, ale auta mají teď povedená a servis Fordu už nemáme - krach a potom nástupce, ale není to ono, tak zvažuji.
Jinak DIMe škoda vlákna, občas jsem sem nakoukl a myslím, že to bylo jedno z těch navštěvovaných - ono zpočátku bylo o čem psát, a jak se to auto vylepšovalo, tak nebylo zkrátka o čem. Pokud založíš vlákno s jiným vozem, tak sem dej link, ať člověk vidí reálný provoz i u jiné značky. Jinak všem Mondeářům pěkný den. -
jack007 10.03.15 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Derniéra ??
S jakym si jel 110kw nebo 132?
Interier mi tak nevadi, když si vemes co tam mame my. I když ano, jsme o 10 let jinde, presto to takova hruza není. Ale aspoň uz tam nejsou hodiny :-) Zatím co passat je tam ma.
No tichy to bylo fakt nadherne, to se musí nechat. -
DIM 09.03.15 14:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Derniéra ??
...tak já jsem měl na 15 minut ten dvoulitr TDCi....a nijak mě to neohromilo, ve 160 km/h už nic, taky interiér mi připadal nehezký : obrovské plastové díly, bez lesku, bez nápadu...
Co do výkonu zlaté moje 2,2 TDCi.... ale jinak to nové bylo zase velmi tiché.... -
jack007 05.03.15 21:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Derniéra ??
No me to porad laka do neceho aspoň trosku silnyho. 1.5 jsem jel prevadecku, byla to jen půlhodinka. U toho motoru se bojim, ze to zbytecne moc toci, ve 130km/h to bylo kolem 2900 otáček. Dvoulitr pry toci jen 2300, aby to za par let nervalo do kabiny. A pak me prekvapila prodleva mezi plynem a reakci, ale mozna to bylo jen tim, ze to mělo najeto 300km. -
-
DIM 27.02.15 13:41
« Derniéra ??
Tak přátelé, dotáhli jsme to na pěkných 12 244 příspěvků...... Tak pochopitelně , že už si není co říci !! .-)
Všem nám to jezdí...a jezdí......
Já už to letos a si vyměním, ale zatím pořád nic lepšího nevidím ! ( Tedy v této cenové relaci ) Možná si to nechám na takovéto domácí pojíždění manželčino ..
Jestli tady ještě někdo z dobrých starých diskutérů zavítá, tak přidejte rozloučení !! :-) -
sybokcz 06.11.14 12:28
« 8 let s Mondeem
Po dlouhé době také přispěji.
Letos na podzim to bude 8 let co mají moji rodiče Mondeo kombi 2.0TDCi 96kW, auto samo je ročník 2004, euro3. 135000 km najeto (v 70tis WinDiesel sjel diagnostiku a odpovídalo to :-) ).
Půjčuji si ho párkrát ročně na delší vzdálenosti a musím vyjádřit říct, že zatím spokojenost, možná je to tím, že se o auto snažím starat.
Za těch 8 let proběhla výměna trojkombinace, kostí podvozku a 2x brzd. Olej měním po 20tis i s filtry. Co zazlobilo a zatím nevyřešeno je odejitý kompresor klimatizace. A vlastně někde jsou asi uvolněné drátky k reproduktorům, protože s každým hrbolem hraje jejich různý počet.
Až s podivem na stav našich silnic je interiér tichý, nerozvrzaný a je slyšet jen uvolněné perko v samici od pásů :).
Tak doufám, že bude sloužit bez nějakých problémů dál.
Jsem zvědav na srovnání, švagr si koupil 2007 1.8TDCi, ale jel jsem v něm jen krátce, zhodnotím po delší cestě :). -
oleowr1 17.07.14 21:21
« po natankování nezhaslo hladové oko
Zdravím všechny z Chorvatska, v úterý ráno jsem natankoval na Makarské, palivoměr ukazuje plnou, ale nezhaslo hladové oko a PP ukazoval dojezd do nuly a na 0km se zastavil. Okamžitá spotřeba i průměrná funguje normálně. Co s tím? Spraví se to až ubude nafty v nádrži, při dalším tankování, mám odpojit napájení přístrojovky a ta se resetuje a bude ukazovat zase správně? -
DIM 02.07.14 13:50
« Re: nějak je tady klid...
Nazdárek..... ale nahlédl jsem tady nějakou intuitivní náhodou !! 250 tis je moc pěkné číslo, to už snad ani nemá smysl se toho zbavovat, když se o to tak vzorně staráš...... Já mám pořád svoje 5 let staré ale je jako nové ! Tak nevím , co dál, asi budu čekat na příští rok : nové Mondeo, nový pasat, nový Superb........ -
oleowr1 02.07.14 10:06
« Re: nějak je tady klid...
Čerpadlo je od včerejška na repasi u pana Walicy v Bohumíně, byl jsem sice objednán na zítřek, ale při cestě z Hlučína to spadlo do nouzáku a tak jsem to rovnou zavezl do servisu. Myslím, že 247450km není až tak špatná životnost pro Delphi z roku 2002, vstřiky jsou O.K. (repasované před 96830km). Vedu si přesné záznamy co, kdy a za kolik se na autě dělalo, taková profesionální deformace.... :-) -
DIM 09.04.14 16:07
« Re: nějak je tady klid...
Klid jako v kostele..... ale stejně je to pěkný pohled 12231 příspěvků !! Pravdou je, že mě prostě auto jezdí a jezdí , skoro nic nepotřebuje, a mně připadá pořád jako nové - nic neklepe. neskřípe, projevy motoru a všeho se zdají také pořád stejné....Nicméně čas se zastavit nedá, tak asi pomalu dojde na nějakou výměnu.... ale vůbec netuším, co . Nový Superb ? Jenže Combi tak brzo zase asi nebude, a navíc nový model nebude zadarmo...... Nové Mondeo ? To ale bude stejná situace...... Passat ?? ..... no fakt nevím...... -
oleowr1 27.03.14 16:07
« nějak je tady klid...
minulý týden mi spadl motor do nouzáku, klepání na 4. válci, po překalibrování trysky sice nouzový režim zmizel, ale studený motor škaredě klepal. Tak jsem raději zajel do Bohumína k p. Walicovi, před 5-ti lety mi dělal vstřikovače, teď překódoval všechny vstřiky a klepání ustalo. Vstřiky mají najeto něco přes 90tis., ale těsní a měly by ještě vydržet. Pomalu ale odchází čerpadlo, tlak paliva je na hranici... -
bonobo 26.11.13 15:45
« Záhadný motor TDCi
WinDiesela alias Petra Tesaře bych rád kontaktoval ohledně diagnostiky Mondea a těší mě, že je stále aktivní na tomto fóru.
K motoru - byl na brzdě na mereni-vykonu.cz a naměřili 97 kW před čipem a 113 kW po čipu. Taky je zajímavé, že pro tento přiškrcený motor mají některé eshopy spec. nabídku náhradních dílů, např. automedik.cz. Jak vidno, auto bylo koupeno v Německu, ale musí jich tu být víc.
Už dřív psal Windiesel, že euro 4 má vyšší tlak vstřikování a sedmibodové vstřikovače (1600 bar proti 1400, sedm proti pěti otvorům). Nevíte, jestli to platí pro 2.2 i 2.0 motor? -
DIM 26.11.13 15:04
« Re: Záhadný motor TDCi
Tak vítej v klubu potenciálních 13 - ti tisícových !! Ale s tím záhadným motorem Ti asi moc nepomůžu, nabízí se, že to bude možná kvůli Euro IV normě nějaká " přiškrcená" verze, ale neslyšel jsem o tom. Ale náš guru Win diesel to určitě rozluští, pokud tedy půjde někdy kolem ! -
bonobo 26.11.13 13:51
« Záhadný motor TDCi
DIMe, musel jsem zareagovat na tvoji výzvu dosáhnout aspoň 13 tisíc příspěvků.
Už to tady čtu (jen vynechávám Superkutila) druhý měsíc a jsem zatím jen v polovině, ale dal jsem si socialistický závazek, že vytrvám (přelom, přeskoč, jenom nepodlez!). Už jsem tu dokonce jednou zaregistrovaný byl, ale ztratil jsem všechny přihlašovací údaje. :-)
Mám dvoulitr, ale v tom je ta záhada. Podle TP 96 kW euro 3, podle VIN jsem nyní zjistil, že je to 92 kW euro 4.
Jednak jsem netušil, že v letech 2003 - 2005 dělali tuto výk. verzi a hlavně nevím, co s tím nesouladem mám dělat. Poradíte mi?
Jsem připraven zapojit se do diskuze, mám řadu dalších otázek, námětů a jiných věcí, co mi leží na srdci. Jinak jsem rok a půl majitelem ojetiny z 24. 6. 2004 (model. r. 2005) a z auta jsem stále nadšený.
Chlapi, zdar! -
oleowr1 17.11.13 14:27
« Re: Díly
na vrakovišti v Bílovci jsem kupoval ventilátor chladiče, potřeboval jsem jen ridici jednotku, ale ford prodává pouze komplet včetně plastového ramu. Neměli saharu k 2, 0 TDCi, ale jen k nějakému benzínovému Cmaxu, poradili mi, že stačí přeletovat konektor, dali i protikus, abych to mohl vyzkoušet. Max.. spokojenost, ventilátor funguje přes 2roky a ušetřil jsem cca. 10tis. za originální značkový díl. -
ladsla 16.11.13 19:55
« Re: výměna spojky
v těch kilometrech je to u tohoto motoru spíš očekávatelné, nevím podle čeho máš diagnozu ale spíš je v háji dvojhmoták než lamela spojky. V každém případě se to vždycky mění celé tj. lamela, ložisko a setrvačník.
Nevím odkud jsi, tady na valašsku se to dá umotat kolem 15ti tis. + - dle toho jakou kvalitu dílů a jaký servis vybereš. Hlavně ne značkový ford, aspon tady na Zlínsku je to tragedie..... -
DIM 12.11.13 11:42
« Re: výměna spojky
U 2,2 TDCi je jiná spojka, údajně z Volva, a je podle servisu trvanlivější. Příčinou poruch spojky u 2,0 TDCi byl někdy také únik kapaliny s posilovače řízení, která pak nateče do spojky..... Dvouhmotový setrvačník by už se asi vyměnit měl , pokud to bude všechno venku. Cenu nevím, ale zeptat se můžu. -
zářící doktor 11.11.13 10:43
« výměna spojky
Dobrý den,
chtěl bych se poradit a zeptat se na názor. Máme Mondeo 4 roky staré, najeto
130 000km, 2l TDCI 103kW. Podle všeho odchází spojka. Na různých diskusních forech jsem našel i informaci, že by se při výměně spojky měla rovnou provést i výměna dvojhmotového setrvačníku. Zatím jsem žádné cukání ani nic podobného nepociťoval - je to jen názor na diskusním foru a prosil bychi o jiný názor.
A kdybyste měli někdo zkušenost s cenami výměny (spojka samotná + spojka a setrvačník dohromady) jak ve Ford servisech, tak i v neznačkových opravnách.
Díky a hezký den, Borek :-) -
zářící doktor 11.11.13 10:43
« výměna spojky
Dobrý den,
chtěl bych se poradit a zeptat se na názor. Máme Mondeo 4 roky staré, najeto
130 000km, 2l TDCI 103kW. Podle všeho odchází spojka. Na různých diskusních forech jsem našel i informaci, že by se při výměně spojky měla rovnou provést i výměna dvojhmotového setrvačníku. Zatím jsem žádné cukání ani nic podobného nepociťoval - je to jen názor na diskusním foru a prosil bychi o jiný názor.
A kdybyste měli někdo zkušenost s cenami výměny (spojka samotná + spojka a setrvačník dohromady) jak ve Ford servisech, tak i v neznačkových opravnách.
Díky a hezký den, Borek -
jack007 29.08.13 11:39
« DIMe
cau, tak vis jak to tu je, uz je ten nas Ford starecek a to ze se porad něco s... je na dennim poradku. Naposled sem mel problémy s nouzakem při volnobehu s klimatizaci.
To novy mondeo me taky stve, ze bude az za rok a pul (chci kombi). Ale pry bude naky facelift aby se nam porad libilo. Jen musim doufat, ze to co mam neklekne dřív. -
-
DIM 07.06.13 14:19
« Re: palubní počítač
A já jsem dopřál svému autíčku 2 tis km. po německých dálnicích ! Pořád ještě jede a jede .... Akorát nad předním sklem v rožku , kde se potkává sklo a střecha, se mi začíná jakoby sloupávat vrchní vrstva laku karoserie - jako by tam byla odchlípnutá " ochranná fólie" co se dává na displeje..... Že by agresivní kapalina ostřikovače ?? -
oleowr1 18.04.13 15:03
« Re: mondeo netahne
DIM: nové Mondeo (Fusion) se mi líbí, přestože má moje TDCi už 10let, ještě nějaký rok musí vydržet. Za 3 roky mi skončí překlenovací úvěr a mohl bych se koukat po něčem lepším. Starému mondeu jsem dopřál 16" ALU kola, origo Ford, koupená přes aukro, ve výborném stavu... -
DIM 17.04.13 13:50
« Re: mondeo netahne
Lidi, co je?? Přece nenecháme nejlepší a nejdelší diskuzní fórum v dějinách tohoto serveru a možná nejne jeho zaniknout !! Všem to jezdí a nebo už to nikdo nemá ? Seděl jsem v novém Mondeu, s názvem Fusion . Tak ne že bych se u toho mohl zbláznit, ale docela pěkný. Jenže na našem trhu má být až za rok a půl !? To už ale bude technicky konkuence zase někde jinde ! Mělo to benzinový motor, takže do toho bych šel jen za cenu přestavby na plyn.......Ale zase v tom případě bych tady rok a půl neměl konkurenci :-) -
kossmos 25.03.13 19:26
« Re: mondeo netahne
To já vím. Ale už mě to stálo 40tis a pořád skoro nic:(. Jinak to dělá pořád. Akorát při studeném motoru to v prvních tak cca 20 s není ani na rozjezd. Jo a v tom mém prvním prispevku mam preklep. dirka nebyla v AC, ale IC. intercooleru.
Moc dekuju za reakci DIM -
kossmos 22.03.13 22:39
« mondeo netahne
Dobrý den,
chtěl bych Vás všechny moc poprosit o pomoc. Mám mondeo 2008, 2.0TDCI, 103kW. Když se chci rozjet, tak při studeném motoru prvních 10-20 vteřin nereaguje na plyn a když potom začne, tak opravdu s minimálním výkonem a ještě s cca dvounásobnou spotřebou.Mám tam velký unik vzduchu, ale nikdo neví kde. Palivová soustava - vstřiky v pořádku, čerpadlo nové.
Vzduchová soustava celá prohledaná ve 2 autoservisech a jediné, co se našlo, tak dirka v AC a ta už je OK.
Napadá Vás prosím něco?
Předem moc děkuju za každou pomoc. Opravdu už nevím co s tím. Ani v Pardubickém Fordu mi nepomohli. -
kossmos 22.03.13 22:36
« Mondeo Netahne
Dobrý den,
chtěl bych Vás všechny moc poprosit o pomoc. Mám mondeo 2008, 2.0TDCI, 103kW. Když se chci rozjet, tak při studeném motoru prvních 10-20 vteřin nereaguje na plyn a když potom začne, tak opravdu s minimálním výkonem a ještě s cca dvounásobnou spotřebou.Mám tam velký unik vzduchu, ale nikdo neví kde. Palivová soustava - vstřiky v pořádku, čerpadlo nové.
Vzduchová soustava celá prohledaná ve 2 autoservisech a jediné, co se našlo, tak dirka v AC a ta už je OK.
Napadá Vás prosím něco?
Předem moc děkuju za každou pomoc. Opravdu už nevím co s tím. Ani v Pardubickém Fordu mi nepomohli. -
kossmos 22.03.13 22:36
« Mondeo Netáhne
Dobrý den,
chtěl bych Vás všechny moc poprosit o pomoc. Mám mondeo 2008, 2.0TDCI, 103kW. Když se chci rozjet, tak při studeném motoru prvních 10-20 vteřin nereaguje na plyn a když potom začne, tak opravdu s minimálním výkonem a ještě s cca dvounásobnou spotřebou.Mám tam velký unik vzduchu, ale nikdo neví kde. Palivová soustava - vstřiky v pořádku, čerpadlo nové.
Vzduchová soustava celá prohledaná ve 2 autoservisech a jediné, co se našlo, tak dirka v AC a ta už je OK.
Napadá Vás prosím něco?
Předem moc děkuju za každou pomoc. Opravdu už nevím co s tím. Ani v Pardubickém Fordu mi nepomohli. -
zářící doktor 12.03.13 13:29
« Re-re kolísání otáček
Díky za reakci DIMe, zatím jsem nenašel nic, co by kromě nafty z nádrže v autě utíkalo. Ani se pod autem při delším stání neobjevuje žádná louže.
Při akceleraci otáčky náhle klesnou a okamžitě zase stoupnou, to se tak 3x zopakuje a potom to třeba na 200km přestane. To kolísání je asi podobné, jako když řadí automatická převodovka - otáčky stoupají, klesnou, stoupnou a zase klesnou. A ani se to nestává častěji při jízdě do kopců na D1.
A z mého laického pohledu se asi nejedná o spojku, tam bych spíše očekával začátek kolísání tak, že otáčky stoupnou (jak by asi při proklouznutí spojky klesla zátež motoru) a pak klesnou, ale můžu se mýlit.
Každopádně děkuju, Borek
A kdybyste kdokoli měj jakýkoli nápad, tam mi ho prosím zkuste napsat.
-
zářící doktor 12.03.13 13:27
« Re-re kolísání otáček
Díky za reakci DIMe, zatím jsem nenašel nic, co by kromě nafty z nádrže v autě utíkalo. Ani se pod autem při delším stání neobjevuje žádná louže.
Při akceleraci otáčky náhle klesnou a okamžitě zase stoupnou, to se tak 3x zopakuje a potom to třeba na 200km přestane. To kolísání je asi podobné, jako když řadí automatická převodovka - otáčky stoupají, klesnou, stoupnou a zase klesnou. A ani se to nestává častěji při jízdě do kopců na D1.
A z mého laického pohledu se asi nejedná o spojku, tam bych spíše očekával začátek kolísání tak, že otáčky stoupnou (jak by asi při proklouznutí spojky klesla zátež motoru) a pak klesnou, ale můžu se mýlit.
Každopádně děkuju, Borek
A kdybyste kdokoli měj jakýkoli nápad, tam mi ho prosím zkuste napsat.
-
zářící doktor 09.03.13 22:38
« kolísání otáček
Ahoj Vám všem, chtěl bych požádat o radu. Máme Mondeo 2,5 roku staré, najeto
105 000km, 2l motor 103kw. Vždy řádný servis u Fordu, naposledy před 3 měsíci s výměnami filtrů i palovového filtru. Naftu kupujeme u různých prodejců, ne na problematických pumpách. Nyní se asi 2 měsíce objevuje při 4 a hlavně při 5 při akceleraci v rozmezí 2 500 - 3 000 otáček krátkodobé, cca 5-10 sec trvající kolísání otáček. Auto neškube, ale to kolísání je znát. Vetšinou se vyskytuje už při zahřátém motoru. Možná, že se ve stejné době objevilo i občasné nefungování RES tlačítka na tempomatu - tady se většinou po aktivaci RES tlačítka po 2-3 sec. akcelerace vypnula a auto se tvářilo, jako by nemělo zapnutý tempomat. Když jsem se ptal v servisu, tak mi říkali, že se s tímto ještě nesetkali, další názor byl, že je špatná spojka nebo převodovka. Což se mi moc nezdá. Pokud mi někdo můžete poradit, budu rád. Díky Borek
Auto nijak zvlášť nešetřím, jen si sem tam vzpomenu na uchlazení turba před vypnutím a snažím se tam lít aditivovanou naftu. Zatím se tedy auto nerozpadá, jak mi bylo několikrát prorokováno, a stále s ním je zábavné a bezpečné ježdění.
Tolik moje zkušenost.