Mazda5

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA

  • 00 Reagovat !

    foto Pup

    Pup 12.05.06  03:31

    « Bez nadpisu

    Stát se asi může leccos, ale říct šmahem že se japonský diesely po 60 nebo kolika tisících sypou je dost odvážný tvrzení. Najel jsem na staré traktoroidní Premacy DiTD cca 190 tisíc a pokud si dobře pamatuju, měnil se 2x rozvoďák a 2 žhaviče.
    Bohužel už jsem svoji M5 svezl na odtahovce, částečně asi svojí vinou. Ten úžasnej vynález, jehož nepraktičnost jsem podcenil, se jmenuje DPF - filtr pevných částic. Při popojíždění se ta věc nedokáže vyčistit a hromadí v sobě saze, který je potřeba spálit pořádným zahřátím motoru. Pokud se to neudělá, filtr se přeplní a jediným řešením je servis. Tam jsem taky skončil protože mě nenapadlo, že mezi rozsvícením kontrolky a přeplněním filtru stačí ujet fakt jenom pár kilometrů a pak už můžete frčet rovnou do servisu.
    Není to samozřejmě specialita Mazdy, tenhle krám dávaj do dieselů všichni. Ekologie je krásná věc, ale tohle mi přijde dost na úkor užitné hodnoty. Měl jsem za to, že auto má jet když já potřebuju, ne já jet, když to potřebuje auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.06  01:40

    « Ať žije TDi :-)

    Mazdu 5 sice nemám, ale když posoudím kamarády, co mají většinou Koktávky TDi, tak bych nechtěl být v jejich kůži. Co je to vzduchová váha ví každý koncernový TDíčkář, ale není vzácností praklý píst, výměna polomotoru a dalších tisíce závad, o kterých nejeden Koktávkář řekne že jsou to drobnosti, protože si na na vrakovišti sežene nový kradený motor za 15tis..... no kde to jsme? Jen by mě zajímalo, proč je třeba Toyota v hodnocení Engine Of The Year se svým turbodieselm 1,4 a 2,2 na 5. místě, když taedy Japonci neumějí naftu. TDi se nějak neumístilo, ale i tak je patrně nejlepší >:D
    Kategorie 2-2.5 litru:
    1. Subaru 2.5-litre flat four Turbo (Forester, Impreza, Saab 9-2X)
    2. BMW 2.5-litre (325, 525, Z4)
    3. Honda Diesel 2.2-litre (Civic, Accord (Europe), CR-V, FR-V)
    4. Mazda 2.3-litre GDI Turbo (6MPS)
    5. Toyota Diesel 2.2-litre D-CAT (Avensis, Corolla Verso, RAV4, Lexus IS220d)6. Fiat Diesel 2.4-litre JTD Multijet (Alfa 159, 166, Brera, Lancia Thesis, Fiat Croma)
    6. Honda 2.2-litre (S2000 (North America)) 87

    Kategorie 1-1.4 litru:
    1. Volkswagen 1.4-litre TSI (Golf)
    2. Honda Hybrid 1.3-litre IMA (Civic)
    3. Fiat-GM Diesel 1.3-litre (Panda, Grande Punto, IDEA, Doblo, Lancia Ypsilon, Opel/Vauxhall Agila, Corsa, Astra, Meriva, Tigra, Combo, Suzuki New Ignis)
    4. Peugeot-Citroën/Ford Diesel 1.4-litre (Citroën C2, C3, Xsara, Ford Fiesta, Fusion, Mazda 2/ Demio, Peugeot 1007, 307)
    5. Toyota Diesel 1.4-litre (Yaris/Echo/Vitz, MINI)
    viz. [odkaz] >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  22:51

    « Bez nadpisu

    a ještě něco,nevím kde a odkud jste,ale s mazdou 5 v naftě jsem byl u dealera na zkušební jízdě koncem prosince nějak mezi vánoci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  22:44

    « Bez nadpisu

    Budu ted do uterka mimo ČR tak aby si nahodou někdo nemyslel že jsem se odmlčel!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  22:35

    « Bez nadpisu

    P.S.Nejsem zastánce němců,v žádnym případě.Japonci se mi libí obvzlášt poslední roky dělaj moc pěkný auta a mazda 6 a 5 je fakt povedení auto akorát mám zkušenost že v dieselu NEBRAT!!!Kdybych jezdil soukr.20000km za rok tak si samozřejmě koupím třebe 2.0i a ted si tu budu s vámi hodovat jak jaká je to bomba ale prostě je to tak jak jsem psal víc nic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  22:27

    « Bez nadpisu

    najezdím měsíčně min.12000km!!!!!!!!!
    servisováno Mazda motors Leverkusen.V ČR bych to těm patlalům do servisu nedal,mám v Praze objetí všechny a přístup katastrofa a mnohem dražší a to platí u všech značek u mazdy dvojnásob.
    Nezazlívám že nevěříte,já bych tak ještě v únoru takovýho člověka poslal do *,ale bohužel!!
    Proto vám to nebudu vymlouvat,určitě někteří z vás to poznají na vlastní kůži.
    Do dvou týdnů to budu dávat do AAA tak tam můžete mrknout kdo je z Prahy .
    Schválně budu sledovat časem vaše foro,tak jsem zvědav.
    Jestli někdo z ´vás jezdí 5000km ročně tak máte tak na 10let klid ten kdo jezdí jako já tak by měl být na pozoru.
    Jak tak sleduju i ostatní fora tak třeba takovou Hondu 2.2CTDItak tam si lidi jen psali zkušenosti s jízdou a prostě řešily takový libůstky,ale jak začali mít najeto víc km od 60000km tak už to tam lítalo(vysipaná převodovka,rezonující výfuky,problem.starty a mnoho dalšího).Je zjevní že japonci by se měli soustředit na benzíny v těch těžko najdou konkurenci at je to od výkonu až po spolehlivost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.06  20:37

    « Re: Re: Re: Ty lžeš, anonyme, proč to děláš???

    Rozumíš, IT,
    ty diesely jsou k mání asi tak 2 měsíce... Nemůžeš najet 40000 a ještě stát 4 týdny v servisu a nemít garancční záznam...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.06  19:29

    « Re: Re: Ty lžeš, anonyme, proč to děláš???

    Petr T: Hm, asi jsem se nějak blbě přihlásil a je ze mne také anonym,tak sorry :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  19:18

    « Re: Ty lžeš, anonyme, proč to děláš???

    Petr T: Protože je auto jenom stroj,stát se může cokoliv. Nicméně tipuji, že auto dle textu servisují TY ženy, proto je tam tolik "problémů a závad" ;-)
    Zcela vážně by mne zajímaly skutečné poznatky a zkušenosti s autem. Docela solidní ceny na automodulu za tohle auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.06  19:05

    « Ty lžeš, anonyme, proč to děláš???

    Anonyme, můžeš mi vysvětlit jak jsi mohl najet 40000 km za pouhé 2-3 měsíce, kdy jsou Mazdy 5 k dispozici s dieselovými motory????
    Člověče ty lžeš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dokážeš to nějak? Dáš nám svoje VIN abychom to mohli nechat na Mazdě proklepnout?????
    Pokud se odmlčíš, je to jasné. V databázi Mazdy není žádná porouchaná M5 s poruchou vstřikovačů.
    Na Mazdě ještě neměli auto (M5) s poruchou vstřikovačů, mám tam známého.
    Ty jsi buď člověk o velmi nízkém IQ, nebo nějaký šílený vyznavač vozů z Wlkohradu, který "jakože koupil Mazdu, spletl se a teď se k Wlkohradským POKORNĚ vrací".
    To žes anonym mluví za vše...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.06  18:33

    « sklamání

    Zdravim pánové,tak se musim podělit se zkušeností s Mazdou 5 2.0 MZR-CD 105kw Active7.
    Ačkoliv nerad,tak musim říct že to byla největší chyba mého života.Auto pužívám k podnikání a ročně najedu kolem 100-120tis.km.Předtím jsem jsem střídal auta koncernu W a naposledy jsem měl Sharana 1.9TDI 96kw Highline a už mě nějak omrzel ten koncern protože at si koupíte Audi,W,Skoda tak je to prokticky to samé jen v jiném kabátě tak jsem chtěl změnu a proto jsem zvolil Mazdu na doporučení mého otce který má Mazdu 6 2.0i touring(najeto 46tis.km) a je s ní spokojen.Do 40000km bylo až na pár maličkostí vše jak má,ale pak přišel obrat, interier začal postupně všude drncat(plasty) v 56000km motor začal špatně startovat a valily se z výfuku saze a výkon byl nikde,v servisu po 2týdnech přišly na to že je velký rozdíl ve vstřikovačích na 2 a 4 válci tak je na záruku vyměnily(pozn.jeden vstřikovač common-railu stojí 27tisíc bez DPH),to ale ovšem vydželo pouhý měsíc na to přišla ta samá závada,v servisu mi oznámily že odešly zbyle dva vstřikovače,po výměně jsem myslel že je vše o.k,ale to byl veliký omyl,po 2 týdnech ježdění jsem zastavil u benzínky na 10min.a po té jsem motor nastartoval a běžel na tři válce,tak jsem ho chcípl a po té už nenaskočil vůbec,jen se mi z výfuku valila voda,po chvíli jsem zjistil že to je chlad.kapalina motoru.V servisu mi oznámily že je prasklá hlava válců,tak to tam bylo 3týdny,auto zas vrátily pojízdné,ale už to prostě není ono,motor jde tak nějak tupě,blbě startuje,na volnoběh to kolísá a podle servisu je vše o.k,ted ke všemu mi začalo mlatit ve volantu a ze zadní časti se ozívá hučení,tak mi zjistily vadný sloupek řízení a ložisko zad.kola,prostě auto k pohledání,to je tak vzít a hodit ze skály.Ted si na delší cesty beru radši octávku TDI co mám jako druhé auto,to auto má najeto 372.000km a mám k němu větší důvěru než k mazdě.Schodou okolností jeden z nových dodavatelu který jezdí na moji firmu měl Mazdu 6 combi v dieselu,ale v tom slabším provedení a dopadl stejně jako já,řikal mi že má známeho v mazda servisu a ten mu prý řikal že mazdu v dieselu nebrat že to prostě neuměj,že se najde dobrý kus jen vyjímečně,tak se toho rád zbavil.\\\\\já to samé!už mám objednaného nového Sharana.Na mazdě ještě nechám vyměnit vše špatné a jde do AAA.Ted vůbec nechápu jak jsem mohl upustit od koncern.aut W,na posledním Sharanu jsem najel 412.000km a z vyložen.závad byla ve 220.000km tzv.váha vzduchu kterou mi vyměnily výměn.způsobem za 3400kč a ve 320.000km obě přední ložiska kol jinak jen běžná udržba a to samé má octavka se 372.000km,doopravdy si ani nevzpomenu kdy a co se tam vyloženě rozbilo a když to můžu posoudit tak nyní ty nové koncern.auta viz.třeba ta nová octávie v eleganci kterou jsem pořídil nyní do firmy je na mnohem vyspělejší urovni než celá mazda,ta má technické prvky které nemá mazda ani za sebevětší příplatek.
    Opravdu jedinné za co dávám mazdě veliké plus oproti koncern.autum W je tichost dieselů,když je motor o.k. tak to skutečně ani nevíte že řídíte diesela.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.06  15:35

    « Re: Re: Další šťastný majitel M5

    To byl můj příspěvek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.06  15:28

    « Re: Další šťastný majitel M5

    Konečně třetí do party, vítám tě mezi majiteli M5.
    Po téměř 15000km stále pohoda a teď se chystám na výměnu oleje, protože nás čeká dovolená a M5 má před sebou 2500km během týdne. Uvidíme co bude říkat na jižní slunce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.06  12:26

    « Další šťastný majitel M5

    Tak jsme minulý týden rozšíříli řadu spokojených majitelů Mazdy5. Máme MZR Diesela v řadě Touring a je to mazlik k pohledání. O víkendu najela prvních 500km se spotřebou (dle PP) 5,8l a nejraději bych z ní ani nevylezl... Přešli jsme ze Zafiry 2.0DTI (r.v.2001) a je to jako cestování business třídou po strávení několika let v nákladním prostoru. Jestli někdo váháte, pak radím "go for it" ! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 05.04.06  13:30

    « Bez nadpisu

    Tie rozdiely vo vybavach v jednotlivych su znacne. Niekedy v jeseni bude novy - japonsky importer Mazdy, tak sa mozno aj obmeni modelova ponuka. Napr. nechapem, ze sa v SR/CR neda kupit dieselova Mazda 6 so sportovymi sedackami (napr. v Nemecku verzia Top) a priplatit koza.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.06  12:11

    « Re:

    Ahoj,
    já bral benzin 2.0i proto, že ročně mám něco málo přes 20tkm a za druhé pro rychlost s jakou jsem auto dostal - předváděčka s 1300km a nádhernou slevou. Ropu nemusím, mám rád bzukot okolo 6000 ot./min.
    takže jsem koupil cca za cenu jako touring 1.8i
    Dobré co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.06  11:50

    « M5 v DE

    Je to divne, ale v Nemecku je rozdiel medzi motormi CD 81kW a 105kW cca 700 Euro pri uplne rovnakej vybave Exclusive (www.mazda.de). Pri Eu importe je to len cca 500 Euro. V CR su ovsem ine vybavy. Myslel som si, japonci odladia par stupnov vybavy a to sa predava vsade rovanko, ale nie je to tak. Tak potom nechapem tu debilnu politiku s vybavami (Comfort, Exclusive, Top je v DE). :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto Pup

    Pup 04.04.06  23:39

    « Bez nadpisu

    Jojo, jsem taky rád, že je s kým pokecat. Moje volba byla o něco jednodušší, protože jsem měl posledních pět let Premacy, kterou jsem taky chtěl dát na protiúčet. Mimochodem, M5 stála úplně stejně jako ta Premacy před pěti lety.
    Co se týče motorizace, neuvažoval jsi o dieselu? Myslím, že tenhle motor by přesvědčil i zaryté odpůrce ropáků. Já chtěl vyloženě diesel 105 kW, proto jsem taky musel akceptovat jinou barvu. Jinak bych musel čekat do května nebo června a to se mi fakt nechtělo. S dostupností dieselů je to špatný, hlavně těch silnějších. Cenová politika Mazdy v ČR je naprosto na palici, protože rozdíl mezi 81 kW Comfort a 105 kW Touring je jenom 30 tisíc, v čemž je kromě 33 koníků navíc taky dost další výbavy - ESP, TCS, EBA, 16" elektrony, tmavý okna vzadu, lepší čalounění, mlhovky, automatický stěrače a světla - ty jsou mi teda zrovna nanic, svítím furt už asi 10 let. U škodovky by těch 30 tisíc bylo jenom za lepší motor. Naopak Active je dalších 70 tisíc navíc, což mi za xenony, slušivější oplastování, startování bez klíčku, 17" kola a dva repráky k dobru přijde zase docela dost. Rozpočet taky nebyl neomezenej a bylo třeba do něj dostat ještě plecháče se zimním pneu odpovídajícího rozměru a kvality, tažný zařízení (16 litrů, fuj!!!), pár dalších drobností a něco na přehrávání kotoučů. Tady se Mazda moc nevyznamenala, protože obyčejný CD modul neumí MP3, ty umí jenom 6xCD changer, kterej si ovšem za 20 tisíc můžou nechat. Asi zde zapracoval marketing - když mám MP3, tak se bez changeru dost dobře obejdu. Moc mě to ale netrápí, stejně poslouchám většinou rádio.
    Jejej, já jsem zase chytrej. Pro dnešek už toho radši nechám :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  18:00

    « Re: ráfky

    Ahoj Pupe,
    jsem rád že budu moci měnit své poznatky s druhým uživatelem stejného vozu, byť s jinou motorizací.
    S těmi 17" to je mnohem lepší, protože spoustu děr nevybereš a do těch větších nepadají tak hluboko. Bydlím na Šumavě a stav silnic II a III kat. je tristní - ale i I ovšem po této zimě mají také hodně dolíků a děr.
    Touran a Zafiru jsem také počítal, ale cenou a designem vyhrála M5.
  • 00 Reagovat !

    foto Pup

    Pup 04.04.06  15:02

    « Bez nadpisu

    Konečně se někdo ozval :-)
    Chybějící madlo neumím posoudit, vzadu jezdí jenom děti, z toho jedno ještě v dětské sedačce. Druhé dítě (10 let) si zatím nestěžovalo, teď spíš vykládá, jak jsme mohli jezdit takovým krámem - míněna Premacy. Při jízdě ve čtyřech je možno vyrobit loketní opěrku sklopením prostředního opěradla, takže jde namísto o dveře opřít se uprostřed.
    Co se týče kombinace výbav, je fakt, že si člověk auto neposkládá jako u evropských značek, na druhou stranu je tady hromada výbavy za velmi slušnou cenu. Já mám Touring, tedy střední úroveň a nemůžu říct, že bych něco výrazně postrádal. Pokud si do stejné výbavy poskládám Zafiru, jsem cca o 100 tisíc výše. Touran ve výbavě o kousek slabší má základní cenu 810 tisíc, Mazda 5 je za 690. To je docela rozdíl, nemluvě o tom, že Touran je dost nehezká škatule. Zafira je docela hezká, abych nebyl nespravedlivý.
    Já už na letní přezul, v mém případě to jsou šestnáctky. Vlastně stejný rozměr jako zimní, protože patnáctky na to nejdou - nevejdou se do nich brzdy. Jezdím hodně po Praze a taky vzhledem ke stavu našich "silnic" po zimě bych na to snad ani větší ráfky nechtěl, i když sedmnáctky samo vypadají líp :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…