Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 06.11.06 21:33
« Re: Re: Re: Plecháče
Pup
Není to prodejce Mazdy. Jinak jsem obmeiloval co šlo, všichni z kraje slibovali, že to není problém, ale nakonec z toho byla dodací lhůta v nedohlednu. No a ty co za ně chtěli nad 2000K s DPH jsem vynechal.Teď to mám přez týden objednáno v Barumu, tak už zkusím počkat. Snad to vyjde Jara. -
"-- skrytý --" 06.11.06 21:04
« Re: Plecháče
Pup: Jo to je trh.
Tohle mi poslali, aby to bylo přesné:
ráfky máme v tomto okamžiku skladem, ale je fakt, že nyní, díky blížící se
zimě, prodáváme tři až pět sad zimních kol a tak se situace velmi rychle
mění. Podle našich zkušeností jesou ale obecně ráfky k dispozici zpravidla
do druhého dne. Cena ráfku je 1875,- Kč bez DPH.
jara -
"-- skrytý --" 06.11.06 19:26
« Re: Re: Re: další M5
TomášC : zimáky jsem koupil, protože v Barumu mi řekli, že plecháče není problém a že budo do dvou dnů. Už je to týden a nikde nic.Jak jsem zjistil, tak snad jediná firma která má požadované plecháče je v Plzni, jenomže cena je téměř 1900Kč bez DPH. V Barumu by to mělo být za 1700Kč s daní, což je docela rozdíl. Mám dojem že dodavatelem by měl být ALCAR a ty plecháče nemají a údajně se musí dovést z venku. Tak se budu těšit. Snad dřív nepřijde jaro. Jara -
TomášC 06.11.06 19:21
« Re: Re: další M5
to jara:
trochu jsem zaspal a tak vidím, že požadované informace už tady jsou, jen doplním vlastní zkušenost. světla se mi rozvítí do 10s po nastartování, nezkoušel jsem pouhé otočerní klíčku do druhé polohy. zapnout pouze parkovačky nebo vypnout světla při nastartování mi nejde (kravina, která u takového auta opravdu udivuje). bohužel tam nikde nemám žádné tlačítko na vypnutí světel jako u dvoraks mi u mazdy nenamontovali. parkovačky fungujou jen při vypnutým motoru.
jinak velká spokojenost
teď jen sehnat plecháče a zimáky -
"-- skrytý --" 06.11.06 18:51
« Re: Re: Re: další M5
S autem jsem také zatím spokojen. Jen nějak nemohu pochopit, že v dnešní době u auta za 650t. se musí řešit takováhle drobnost a na taková úrovni, když povinnost svítit je i v dalších okolních státech a ne od července , ale daleko dřív. Auta dalších značek a stáří 5 let to maj softwarově řešitelné a tady to dodělavaji pomalu amatérským způsobem, ale "odborně".
dvoraks : To svícení po 7s jde sedm sec. od nastartování, nebo od zapnutí klíčku do druhé polohy? Je to řešitelné,aby to chodilo v závislosti na dobíjení, ale bohužel by byla porušena záruka.Jinak jestli by bývalo auto stálo 650t., nebo třeba 654t už by asi nebyl takovej problém a mělo to tam být rovnou, bez nějakého spínání, vypínaní a kdoví co ještě. Jinak zařízení, které mám namontováno stálo taktéž 1200K a protože mi nebyli schopni dodat něco lepšího, tak mi řekli, kde se uvedené zařízení nachází a adresu dodavatele-výrobce. Po obhlídnutí jsem zjistil, že naprosto totožné zařízeni prodává Kauflandu za celých 209Kč. Jara -
"-- skrytý --" 06.11.06 17:03
« Re: Re: další M5
Při koupi M5 jsem si nechal namontovat denní spínač asi za 1200,-, a jsem s ním spokojen. Pod volantem mám malé tlačítko, kterým můžu potkávací světla vypnout aniž bych vypínal motor a znovu zapnout, třeba u závor. Falší funkci to má třeba v garáži, při zmáčknutí tlačítka při vypnutém zapalování to po dobu asi 10-15vteřin svítí, než zavřete vrata. Parkovačky jdou normálně sepnout ovladačem. Hlavní funkce ale je po zapnutí zapalování a nastartování se světla po 5 vteřinách rozsvítí. Nemá to chybu.
Standa -
Pup 04.11.06 12:27
« Bez nadpisu
Alvarey: Jediný nastavení ohledně hlasitosti je ALC, což je automatická změna hlasitosti podle rychlosti a jde nastavit na OFF, 1, 2 a 3. Já ji mám na OFF, protože mi to nevyhovuje a hlavně při vyšších rychlostech jsou velké skoky v hlasitosti. Jestli to pomůže v tvém případě si nejsem jist, mezi 4 a 5 je dost velký rozdíl i při OFF, zkoušel jsem to teď venku, ale jenom ve stojícím autě. Zajímavý, že jsi dostal zpátky modul, já jsem taky připlácel na CD, ale žádný modul mi nevrátili.
Jak už jsem psal, zkoušel jsem to nastavení spotřeby na PP. Měl jsem nastaveno 10, což by mělo dle popisu být +10%. Na první pohled to moc nepomohlo, spotřeba dle PP 6.6 l/100km, skutečnost 7.4. Evidentní vliv to má na uváděný dojezd po natankování. Dříve to psalo přes 1000 km, třeba 1050 km, včera po dotankování plné to psalo něco okolo 900 km. S ubývající naftou se to ale i při základním nastavení upravovalo směrem k reálným hodnotám a dvakrát jsem to dotáh na nulu, takže je otázka, jestli to teď zase nebude příliš pesimistický. -
"-- skrytý --" 03.11.06 23:54
« Autorádio
Ahoj,
chci se zeptat na pár věcí.
1. Dá se nějakým způsobem "poštelovat" autorádio, aby na začátku nemělo tak rychlý průběh hlasitosti. Na 5 je to moc a na 4 je to málo, chtělo by to něco mezi. Hlavně, že je až do 50. Ideální by bylo tak 10-15.
2. Při koupi CD přehrávače jsem dostal původní autorádio (modul). Dá se s tím něco dělat? Třeba použít jako rádio v garáži.
3. Jaký přípravek používáte na plasty uvnitř vozu? -
TomášC 03.11.06 12:54
« další M5
Zdravím všechny majitele M5
Před pár týdny jsem si pořídil M5 1,8 touring, předváděčku se zajímavou slevou a s přestavbou na N1. Kromě toho, že mně tam ještě přidali mlhovky (nechápu proč jsou normálně jen ve vyšší výbavě), aut. rozvěcení světel a musel jsem si zvolit CD přechávač, jsem zatím moooooc spokojen. Prostor, výbava, zpracování, variabilita (zadní posuvný dveře jsou bez konkurence), na benzín rozumná spotřeba - prostě paráda. Doufám, že stejně budu mluvit i po 100tis.
Sice trochu rozčilují maličkosti jako neustálé přepínání vnitřní a vnější teploty, hodin a údajů z počítače, osvětlení displaye, ale jinak to nemá chybu. -
Pup 03.11.06 12:30
« Bez nadpisu
To jsi mi nasadil brouka do hlavy. Garáž sice mám, ale jenom na jedno auto a není to bohužel to moje. Cena je ale dost brutální za pitomej časovej spínač, případně dálkový ovládání. Taky mi přijde od Mazdy dost nedomyšlený, že neudělali nějaký integrovaný řešení a musí se takto přibastlovat hodiny. -
Lubos.1 03.11.06 10:58
« Re:
Mna to vyslo na cca 14 000 Sk vratane prace. Dostanes 3-casove "hodiny", kde si nastavis cas zaciatku kurenia a jeho dlzku. Predtym je nutne nastavit teplotu v interieri a smer prudenia vzduchu na pristrojovke v aute. Ak chces dialkove ovladanie, stoji okolo 12 000 Sk vratane instalacie.
Ak mas garaz, tak to zmysel nema, ale ak nie, tak je nezavisle kurenie vyborna vec. Nastupis do vyhriateho auta, motor je teply, ziadne skrabanie okien, atd. (www.webasto.cz)
Ako to vyzeraju hodiny v Mazde 6 si pozri tu: mazdaklub.sk/gallery/m6_lubos1/24.jpg (vlavo dole od volantu) -
Pup 03.11.06 09:53
« Bez nadpisu
No vida, tak jsem měl správnej dojem, že v tom je nějakej bufik. V návodu ani jinde jsem se o tom totiž nedozvěděl a nepředpokládal jsem, že by tam něco takového mohlo být bez patřičného marketingového zhodnocení. Asi holt Mazda není Škoda, kde seznam "výbavy" obnáší několik stránek a nezapomene zmínit, že auto má i 4 kola a volant >:D >:D :D
Lubos1: Kolik stojí rozšíření na plnohodnotné nezávislé topení a co konkrétně to přínáší??? -
Lubos.1 02.11.06 23:59
« Re:
Jak se ochladilo, zase se začalo dít něco, čemu nerozumím. Auto se ráno ohřívá s ohledem na zimu venku dost rychle a vpředu v motorovém prostoru něco hučí. Když ráno po pár kilometrech, kdy to není ještě úplně zahřáté, zastavím a chcípnu to, tak to hučení ještě asi půl minuty dobíhá. Působí to na mně dojmem, že v tom něco dalšího topí.
Ak mas diesel, tak ti v motorovom priestore huci prihrievac Webasto. Spusta sa okolo 6°C a menej a snazi sa ohriat chladiacu kvapalinu na idealnu teplotu. Potom sa vypne. Preto auto pomerne rychlo kuri.
Btw, existuje moznost rozsirit tento system original sadou od Webasto na plnohodnotne nezavisle kurenie asi za 1/3 ceny ako stoji komplet. Takto to mam urobene na Mazde 6. -
Pup 02.11.06 23:27
« Bez nadpisu
Zas tak nová pětka není, prodává se tady už rok, já ji mám od března skoro osm měsíců. S diesely, hlavně 105kW, byl zkraje dost problém.
Volal jsem k prodejci kvůli obyčejným matkám na plecháče a mají v systému pořád jen ty chromované, žádné jiné na pětku nejsou. Navíc stojí přes stovku kousek, což taky není zrovna láce, přes dva litry za sadu matek. Předpokládám, že na tyhle matky existuje nějaký standard, v zásadě musí asi sedět závit a konus. Nevíte o tom někdo něco??? Experimentovat nebudu, nechci zničit disky případně si ještě rozbít hubu.
Jak se ochladilo, zase se začalo dít něco, čemu nerozumím. Auto se ráno ohřívá s ohledem na zimu venku dost rychle a vpředu v motorovém prostoru něco hučí. Když ráno po pár kilometrech, kdy to není ještě úplně zahřáté, zastavím a chcípnu to, tak to hučení ještě asi půl minuty dobíhá. Působí to na mně dojmem, že v tom něco dalšího topí. -
"-- skrytý --" 02.11.06 21:28
« Re: Re: Re: Ukazatel venkovní teploty
Měl jsem před tím OPLA Zafiru, to bylo sice o 50k víc, ale zas to byl takový tank. Na pětku od 50 do 180km/h.Tvrdý, nepohodlný, poruchový. Tohle se musí točit, na což jsem si už skoro zvykl. Těžší noha je znát na spotřebě. U Zafiry to nebylo tak znatelný. Jinak bych ale asi zpět neměnil. Mám 3000km a tak ve 100000km bude lepší srovnání. Některé drobnosti, např audio měl u OPLA vychytanější. Zase automat klima a topení nemá chybu, chodí perfekt. Jen je škoda, že odborné servisy se učí za poměrně velké peníze na zákaznících. To bylo u Opla totéž.Jinak dovezli auto a některé jednoduché věci sami neznají- viz 15 a 16 ráfky- níže v diskuzi.Než najedu 50t, doufám že se trošku polepší, je to moc nový. Jara
Jestli máš model s velkými brzdovými třmeny, tak na to zapomeň. 15 tam nedostaneš. Jinak jsem koupil SEMPERIT. Měl jsem je na Zafiře a byl jsem s nimi velice spokojen. Cena doporučená prodejní je 3890K a já je sehnal za 2900K.Conti jsem měl na Oplu letní a připadalo mi, že se rychle sjíždí. Ono si člověk dneska nevybere. Jediná možnost je koupit a doufat.
Jara