Mazda5

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "New Owner" [213.210.164.XXX] 12.12.06  09:08

    « Svolávačka

    Ta pozvánka do servisu Vám přišla normálně poštou od prodejce? neb mě zatím nic nepřišlo - kupoval jsem v Auto Palace v Praze. a nevíte jestli se to netýká jen dříve vyrobených kusů - já jsem kupoval někdy v září.
    Jinak mám najeto cca 6000km a zatím spokojenost, i když mi už zase začíná rezonovat při trojce a jízdě do kopce středový panel, takže pokud mě rovněž pozvou do servisu tak bych to chtěl vzít při jednom.
    Pokud jde o spotřebu tak se pohybuju kolem 7 l nafty /100 km (mám diesel 105 KW) a zda se mi ze styl jizdy na to nema moc velký vliv. Jaké zkušenosti máte vy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  23:17

    « Re:

    S kvalitou aut za posledních pár let zkušenost hrozná. Začínal jsem u levnějších a to FORD ESCORT Combi 1.8D. Hrůza a děs. Po 40t. km komplet přední náprava a v zimě problém s motorem. Koupil jsem OPLA Astru - kombi 1.6i.Do 100t km v celku nebyl problém. Něco stále celou dobu cvakalo v motoru, vyměnili zdvihátka-nepomohlo, vyměnili vahadla výsledek beze změn, akorát z toho takl olej , kde to šlo. Tak mě s tím poslali do servisu v Praza- Auto Srba, tam to přetěsnili a konstatovali, že mi klidně ukážou Astru jinou a chrastí v motoru takya co prý bych chtěl, vždyť je to auto za 450t. Kč.Tak jsem to dal pryč a koupil OPLA ZAFIRU 1.8i. Tvrdý podvozek, palubní počítač ukazoval venkovní teplotu -2st. a přitom pršelo, tak mi to vysvětlili, že to ukazuje v předstihu, kdyby náhodou, další sek na počítači 87km dojezdových km a v mírném stoupání to odmítlo ject. Tak mě dotáhli k čerpačce, protože údajně došel benzín.Po dotankování to jelo a po změření po okamžité návštěve servizu zjistili, že tam bylo ještě 8l benzinu, ale chyba bylo to , že jsem jel do kopce.Údajně si už čerpadlo nevzalo palivo, protože to má plochou nádrž. Tak do Chorvatska bych se stím nevydal, nebo mít stále přez půl nádrže. Přední příčka za motorem tak chatrná, že při dešti jsem v plynovém pedálu cítil jak jdou stěrače-celý se to nějak kroutilo.Pak mi spadlo čalounění stropu, ve 40T. km v háji jeno přední ložisko, v 60t. km druhé a do 80t zbytek nápravy. No a vrchol byl a to možná souvisí s tím výkonem, je že sice to mělo 143k, jelo to na 5 od 60 do 180km/h a bylo jedno kolik lidí v tom sedí, spotřeba 8,5l a ve 100t. km spotřeba oleje 0,5l na 1000km. No atak opět servis v Praze a tam konstatovali, že to je normální a že je to třeba to převložkovat- zkrátka udělat motor. Tak jsem to prodal a koupil M5. No a mé zkušenosti jsem popisoval už dřív. Tak asi nakonec bude nejlepší kolo, na tom nemaj moc co zkazit a alespoň to nestojí tolik peněz. U Forda jsem začal a bohužel nechtěně asi u Forda zkončím, když tu Mazdu vzali pod sebe. Jara >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ajzi" [85.132.158.XXX] 11.12.06  20:01

    « Bez nadpisu

    Zůstalo to zhruba stejně 8,8 až 9.6 ať to drtim nebo ne přes 10 nejde. Jinak pozor, píšeš že ti to jede jak šlak, to co píšeš ot-km to je dáno převodem. To znamená že se to nezmění ani po čipu. Jediné co se změní je to jak rychle se na to dostaneš. Zhruba jsme jen tak z hecu měřili 0-100 před a po. Rozdíl byl markantní pomalu 3 vteřiny. Před kolem 9.9 +- jak se to máčklo, po 7.1-7.3 0-100. Sám jsem mrkal. Jinak i nový Suzuki swift jede na 3 140 a je to patnácka, takže podle toho to nejde soudit jestli to jede nebo ne. Zatím jsem zjišťoval pár kousků co to dělá v čechách tak uvidím co nabídnou, ale všichni tvrdí že to dělají přes zásuvku kdežto ti řízkové v dojču měli říd. jednoku venku přímo na počítači.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  19:35

    « Re:

    Jakou máš s tím čipem spotřebu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ajzi" [85.132.158.XXX] 11.12.06  19:29

    « Bez nadpisu

    Ne mam 2l a do čipnutí mrtvola. jestli ti to stačí budiš ,ale já to čipnul hned druhý den co jsem to koupil. Mam to přes znameho, bylo to v dílně v německu a naměřeno 132,5 kW. Spotřeba zůstala. Akorát to muselo být jednou aktualizováno, bylo to poměrně necitlivé při malých otáčkách a při jízdě po městě. Pak už pohoda. Je tam poměrně velká rezerva v ůpravách mají to kvůli pojistkám podle výkonu a ne podle obsahu a proto je to tak škrceno. Bohužel známý už tam není a tak jestli mi ten čip přemažou a nikoho tady neseženu jde M5 z domu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  19:04

    « Re:

    Tedy to mne zajímá proč máš čip, to máš 1.8?
    Můj 2.0 jede jako splašenej na 3 při 6500ot. má 140.......i v 6 lidech!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ajzi" [85.132.158.XXX] 11.12.06  18:40

    « Bez nadpisu

    Uvidím jak dopadne kontrola u mé M5ky ale silně uvažuji že půjde z baráku. Auto používám jako pracovní a nemám sebemenší náladu lítat po servisech. Navíc mi v papíru na svolávačku napsali že budou přehrávat řídící jednotku a tím pádem přijdu i o čip po kterém to alespoň trochu jelo. Jinak to byla mrtvola. Dnes už asi nejde koupit slušné auto, 5 týdnů co jsem koupil nové citroen jumper a už sem objednaný počtvrté do servisu. Za jízdy pohasínají světla, vyměnili všechno co mohli, ale bez vyřešení problému. Nakonec jsem tak dlouho jezdil v noci až jsme si nakonec sami museli zjistit co tomu je. *, bez důvodu se spíná ventilátor chladiče a tím odebere proud a v ten moment pohasnou světla. Přesto že jsem to volal hned druhý den do citrona stejně tam to auto chtějí opět na 3 dny. Asi si někdo potřebuje něco odvézt jinak nevím na co ho tam potřebují když jde zřejmě jen o špatné čidlo. Prostě příště něco co už delší dobu jezdí a ne novinky jsem vyléčen. Všem přeji ať Vám to drží a lepší zkušenosti nejen s M5. Zdar Ajzi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.06  12:41

    « Re: Svolávačka

    Ahoj Pupe,
    máš pravdu loni v US hořela nějaká ta M5 a tak se asi bojí o trh v Evropě, protože o M5 je obrovský zájem.
    Ad zámky loni mi taky zamrzl a dveře nešli zamknout, ale amíci z toho udělali aféru, k odmrznutí stačilo ohřát kabinu na 29°C.
    Ad svolávačky:
    Brácha dělá u jedné velké České firmy a má 1/2 roku služ. oktávkuII 1,9 TDI a od nova mu cuká - firma reklamovala a výsledek: nic to není jen subj. pocit majitele a světě div se před týdnem jim do firmy coby velkému odběrateli přišel nový soft, který odstraní ono cukání. Myslíš že svolávaj všechny OII 1,9 TDI? NE udělaj to jen tomu, kdo se ozve, že mu to vadí. Int. nařízení Škoda Auto.
    Klobouk dolů před Mazdou, že nečeká až ti chytne M5 pod *, nebo ti za jízdy vypadne dítě.
  • 00 Reagovat !

    foto Pup

    Pup 11.12.06  09:17

    « Svolávačka

    Pozvánku na svolávačku mám taky, ale do konce roku to neřeším, nemám čas. 5 let jsem měl Premacy a ani nevěděl, že Mazda něco takového pořádá, teď mám 8 měsíců Mazdu 5 a už druhá svolávačka. V mém případě píšou jen o výměně západek zadních dveří - dieselů se asi výfuk netýká. Předpokládám, že jim asi nějaký auta shořely, když dělaj takovou výměnu v rámci záruky >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.06  19:05

    « Re: Re: Re: mazdu 5 nedoporučuji

    Zdravím všechny M5.
    Mám M5 přes rok a nyní jsem byl na zmiňované svolávačce.
    Jde o výměnu zámků zadních dveří, tepelných štítů a posledního dílu výfuku.Vše hrazeno výrobcem - před rokem dělali tuto akci v Americe.
    Jezdím dost svižně a problém s kotouči jsem nezaznamenal.
    Tlumiče jsou také zatím po 26500 km O.K.
    Zřejmě záleží na kusu ( to jsem zažil u Renaulta, kde se mi pokazilo co mohlo během 1 roku provozu ve funglovce).
    Spotřeba po roce provozu je v kombinu cca 9,5-10 l / 100km - mám hlavně městský provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.06  18:21

    « Re: Re: mazdu 5 nedoporučuji

    Sice jde o poměrně nové auto, ale můj problém s velkou vůlí na pravé poloose by už mohli znát, protože naproto stejně to měla už M626. Je to vyobrazeno v knize "Jak na to na M626 r.v. 91". Spíš je problém mnohdy v tom, že kvalita servisů silně kulhá za vývojem a když se k tomu přidá neochota cokoli měnit na záruku, tak vlastně záruka není na nic. Taky jsem si říkal, že to nebude problém na záruku vyreklamovat, ale opak je pravdou. Myslel jsem , že bude muset upadnout celá poloosa, ale to to zase svedou na špatné zacházení. Holt papír snese vše a hlavně u záruk. Mohou to posoudi tak, že není problém a nebo tak , že si všechno platíme sami.To je holt ta "nová doba".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.06  11:32

    « Re: mazdu 5 nedoporučuji

    No bohuzel se potvrzuje to, ze je vazne lepsi nekupovat novinku a pockat az se vychytaj mouchy, ale starosti mohou mit i modely klidne dva roky v provozu, to je tezke a take zalezi na kusu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ajzi" [85.132.158.XXX] 10.12.06  11:12

    « mazdu 5 nedoporučuji

    Bohužel s M5 mám již přes rok a půl jen a jen trable. Bral jsem jeden z prvních kousků a samá katastrofa. Ve 3000 totálka zadní levý tlumič, vyměněno na záruku, v 10 000 přední kotouče a opět na záruku, zhruba kolem 25 000 opět kotouče avšak na záruku už jsem se nechyt. Odůvodnění - prý agresívní styl jízdy, to je co . Prostě mám smůlu. 30 000 a světla si dělají co chtějí jednou si zavrčí nahoru jednou zas dolů. Občas nejde natočit. Jsem zvědavý momentálně přišla výzva a je svolávací akce do servisů tak na tom asi něco bude. Prostě a jasně Mazdu 5 nedoporučuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  20:16

    « Re: Podivné tlučení na nápravě

    Tak jsem dneska vykonal návštěvu servisu MAZDY a ukázal jim, jak mi tam pěpně lítá poloosa radiálně na pravém kole. Zamysleli se, změřili a naměřili vůli 3mm a jeden tvrdil, že je to normální a druhý , že to nesmí být. Technici v Praze prý rozhodnou, tak jsem zvědav. Holt záruka 3 roky vypadá pěkně, ale asi musí upadnout kolo a to zase mohou svést na majitele a špatné zacházení.
    Jinak jsem se dozvěděl, že údajný přechod pod nového dovozce je přechod pod firmu FORD. Tak z toho mám strach. Forda už jsem taky měl a raději nevzpomínat. Jara.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  18:40

    « Podivné tlučení na nápravě

    Před časem jsem se tu dotazoval, jestli se někdo nesetkal u M5-1.8i s mlácením na nápravě. Závadu jsem dneska asi objevil. Dělalo to po projetí pravé zatáčky. Za 5000km mi to udělalo 3x a pak to po cca 30 km odešlo do ztracena. Poslední dobou při řazení z 1 na 2 a na 3 atd bylo vždycky slyšet, jako když tam někde něco klepe o motor. Nedalo mi to , zalehl jsem pod auto a zjistil že poloosa do pravého kola má v domku mezi převodovkou a kolem zřejmě pryč ložisko. Má to totiž vůli cca 1,5mm radiálně / do strany/. Už se to reď projevovalo i v 90km/h. tak, jako by byla špatně vyvážená pneu. Tak pomažu do servisu. Jara
  • « 00 Reagovat !

    foto Pup

    Pup 25.11.06  01:51

    « Re:

    Tak jsem se byl mrknout v garáži na ty Toya, najel jsem na nich odhadem asi 23 tisíc km. Měřeno v podélné drážce je hloubka vzorku cca 4 mm na předních a 7 mm na zadních. Zadní jsou sjeté vcelku pravidelně, na předních je vážně vidět větší sjetí okraje na vnitřní straně. Je tam "zlom" cca 15 mm od hrany běhounu na vnitřní straně pneu, od něj je guma sjetá šikmo a tudíž více. Je to prakticky stejné na levé i pravé straně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.06  21:16

    « Bez nadpisu

    Jak říkám, zadky jsou celkem OK z hlediska rovnoměrnosti, jenom vypadají jako po 50.000 km :x . Ale k věci: kontrola geometrie předku - sbíhavost 0mm! Povolený interval 0-4mm. Seřízeno na 2mm a světe div se , :-) auto líp drží stopu, průjezd zatáčky je plynulejší, jistější, že by jádro pudla? Víte kolik máte nastaveno vy? Má někdo i víc, 3 nebo dokoce 4mm? Jak se to potom chová a co gumy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.11.06  08:13

    « Re:

    Když se koukneš zezadu na M5 zjistíš, že vnějšky zadních kol jsou téměř ve vzduchu a pokud je TOYO * tak se ti zevnitř mohli sjet více.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.06  17:28

    « Bez nadpisu

    slon72: je to jenom na předku, zadky jsou sjetý celkem rovnoměrně.
    Stejně ale míra opotřebení neodpovídá ani na tom zadku. Zadní gumy na předokolce po 15tis. km musí při rozumném ježdění vypadat jak nové a k tomu maj teda daleko :'-( . V každém případě to jdu reklamovat, neudělal jsem za celou dobu s autem žádný kanál nebo extrémní díru, takže buď špatně nastavená geometrie od začátku nebo aušusový gumy nebo obojí >:-[] .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.06  14:11

    « Re: Re:

    Ahojte chlapi,
    na 1. garanci mi dělali i geometrii, asi ví proč. ale na mých 17"205/50 Dunlop Sport 2050 jsem si ani letos při výměně za zimní nevšiml většího rozdílu a to narozdíl od M5 Ridera auto méně šetřím a jízdu si fakt užívám.
    M5 rider: to máš tak na všech4?
    Amíci maj také problémy se 16" TOYO tak nejste sami.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…