Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 20.01.07 15:36
« Re: Re: Re: M1.8i
Teda Jaro to je smůla. Moje M5 to zatím nedělá a už mám 27500 km z asebou hlavně po silnicích 2a3 třídy. Tvoje spotřeba odpovídá tomu, že auto je těžší a ty musíš trošku víc točit, tuto zkušenost mám z M5 1.8 kterou mi zapůjčili na jeden den. -
"-- skrytý --" 19.01.07 22:29
« Opět můj problém s polosou u M5 1.8i
Před časem jsem tu zmínil problém s polosou na pravé straně z pohledu řidiče. Tlučení se vyřešilo. Nějakým způsobem došlo k provalení víčka mezi homok. kloubem a výstupní hřídelí do převodovky. Na to jsme ale nepřišli. Začal jsem poukazovat na vůli /radiální /na pravém homok. kloubu cca 4mm. Výměnou byla zjištěna zmíněná závada, ale protože po výměně poloosy za novou byla naprosto stejná, tak mi vyměnili ještě tu hřídel do převodovky včetně ložiska. No a výsledek hrůza. Vůle opět 4mm. Nakonec jsme to na heveru porovnali s novou M5 diesel a tatáž vůle je tam taky, jenom to tak necvaká /zatím najeto 30km/. Já to mám na 1.8i a jsem z toho na palici, protože při přeřazení z 1 na 2 je slyšet zakloktání v tom spoji. Navíc pokud auto stojí na rovině a přidávám plyn, tak na 2700ot. to chytne zvuk, jako by šel vedle ještě jeden motor. Tak to rezonuje. Tohle to dělá jenom ale při odbrždění, odlehčení na místě, ale taktéž se to projevuje při 2800ot za jízdy. Někdy stačí popojet o 10cm a přestane to, jindy zase ne. Po zatlačení na poloosu přez motor zvuk zmizne a po uvolnění to cvaká opět. Je s podivem, že drážková hřídel zasunutá do drážkovaného otvoru v homok. kloubu v délce 45mm má takovou vůli. V servizu mi řekli, všechno jsme dali nové a tak nemáme dál na tom co měnit. Zřejmě jde o výrobní vadu komponentu. Podivný je, že nový komplet vykazuje tu samou vůli. Takže jsem zvědav, kdo další si těch podivnejch zvuků z Vás všimne.Při téhle vůli to nemůže přežít záruční podmínky. Pokud nebude svolávačka, že někde došlo k chybě. Jenom jsem u konce s rozumem, protože servis udělal co mohl a výsledek je stejný.Jina mi budou ještě měni druhou poloosu, protože v ní lupe. Na to přišli sami, to jsem nereklamoval.
Pokud by někoho zajímalo na co kouknout, napište přesně vysvětlím. Jara -
"-- skrytý --" 18.01.07 17:11
« Re:
Ahoj chlapi
po přečtení několika příspěvků, jsem došel k názoru, že někteří si koupili úplně jiné auto než potřebují. Mazda5 není žádné auto na závodění, ale je hlavně určeno, aby odvezlo 6-7 lidí. Já jsem zatím s Mazdou5 1.8 najezdil 4000km a jsem s ní velice spokojen. Jízdní vlastnosti dobré, všechno funguje jak má, když si přečtete pozorně návod pro obsluhu tak nemáte žádné problémy s ovládáním všech funkcí. Průměrná spotřeba se pohybuje okolo 8 litrů a je úplně jedno jak rychle jezdíte a kolik lidí vezete. Zkrátka, auto poslouchá na slovo. je supr. Standa -
« Bez nadpisu
ahojte som zo Slovenska a som majitelom mazdy5 active7 2.0i
som snu vysoko spokojni, som mlady chalan takze jej davam trosku aj zabrat a podla mojich skusenosti drzi velmi dobre na ceste stopu aj vdaka roznym bezpecnostnym systemom a ma svizni motor, a to sa obcas nahanam so silnejsimi konkurentami.......a keby to niekomu nestacilo da sa nacipovat na 169koni!!! -
matuS 16.01.07 23:21
« Re: Tak je to Diesel
mozne je vsetko, ale jedina moznost ako neprist o zaruku je aby ti to urobil predajca...
inak, uprimne, pride mi blbe, ze si kupujes auto, este ho ani nemas a uz si nespokojony s vykonom. mal si si kupit rovno nieco vykonnejsie!
Uz ked by si silou mocou chcel dizel, tak napr take Verso 2,2d4d 180k je sice mensie, ale ten vykon je tam urcite lepsi. -
"-- skrytý --" 16.01.07 22:12
« Tak je to Diesel
Cau buduci M5-Kolegovia,
Tak som sa rozhodol pre Diesel a dufam, ze budem spokojny. Dnes som to objednal. Dodavka 3 mesiace - asi ma za tu dobu porazi a nastvali ma pretoze tu (v Bosne) tento rok zrusili ten silnejsi Diesel a maju len 110 koni. Tak ma nemilo prekvapili, ked som to prisiel objednat. Asi skryte zdrazovanie...
BTW: Som v autach amater, ale je mozne to precipovat na tych 143 koni? -
"-- skrytý --" 15.01.07 13:59
« Bez nadpisu
fuuj >:D to bych si do auta nikdy (vedome) nenalil. ale kamos mi rikal jak tankoval naftu a kdyz nic neslo pribehla prodavacka a rekla: tu bionaftu uz neprodavame. musite obicejnou diesel extra (tudiz usuzuju ze slo o OMV) Jde o to ze bionafta byla oznacena jako diesel a normalni jako diesel extra ... -
"-- skrytý --" 12.01.07 16:51
« Re: Rozdíl u nafty ????????
Pokud je mi známo, tak palivo (a nejen nafta) se vozí do nejrůznějších čerpacích stanic (tedy nejen OMV) v českém příhraničí ze zahraničí, ale výhradně z důvodů snížení nákladů na dopravu, nikoli v zájmu "vyšší kvality" prodávaných PHM na určitých (jisté značky) čerpacích stanicích. Tak si to přeber sám... -
neregistrovaný: "ALEX" [88.101.47.XXX] 12.01.07 16:29
« Rozdíl u nafty ????????
Chtěl bych se podělit o mou zkušenost ,kterou jsem si sám vyzkoušel na Mazdě pětce.Možná jste o tom někdo slyšeli nebo snad tady i o tom diskutovali , to ale nevím.
Ve zkratce ,můj kolega automech ,když jsem mu řekl kde tankuju naftu ,mi pověděl ,že ji jednoznačně mám tankovat u OMV ,že je více kvalitní a hlavně že prý spotřeba činí v průměru o jeden litr na 100km míň.A proto jsem se rozhodl to vyzkoušet a asi od začátku listopadu tankuju výhradně u OMV a světe div se po několikerém vyzkoušení (tankování až po hrdlo při určitém počtu km ) jsem se opravdu dostal na cirka asi o 1 litr menší spotřebu .Následně jsem se ptal u obsluhy OMV ,kde jsem se dozvěděl ,že OMV jsou jediní ,kteří vozí palivo ze zahraničí,konkrétně z Rakous.Že bych chtěl zrovna podporovat rakušáky ,už i kvůli Temelínu ,to zrovna ne ,ale co bych neudělal pro svoji pětku , že ?
Rád bych ,kdyby někdo napsal ,jestli třeba má podobnou zkušenost .ALEX -
"-- skrytý --" 05.01.07 21:56
« Re: Re: Podivné zvuky na nápravě
Dneska jsem dostal ze servisu obrázek, jak je to poskládaný a vypadá to na ložisko v tom spojovacím domku. Jenom škoda, že jim to nedošlo dřív. Přišel jsem o den a 200km k tomu. Jinak jsem je konečně dokopal, aby se podívali na novém autě, které dnes dorazilo a vůle tam není. Tak budu doufat. I tak ale děkuji za ochotu. Jara