Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
rupus 02.08.10 14:50
« Demontáž orig. rádia
Zakoupil jsem adaptér pro přehrávání MP3 z SD/USB (kód 55xcmz001 - stualarm.cz). Má to simulovat CD changer, takže se to připojuje k rádiu zezadu. Neznáte někdo postup jak se tam dostat? Zkoušel jsem to z pravé strany od spolujezdce. Vyjmul jsem přihrádku a všechny plasty, ale tudy to asi nepůjde. Vypadá to, že se na to musí jít zepředu. V servisním manuálu je sice popsána demontáž celé palubky, ale nezdá se mi, že by bylo nutné absolvovat tento složitý postup, jen kvůli ev. servisu rádia. Díky za tipy. -
"-- skrytý --" 29.07.10 21:12
« Re: Dotažení oken po zamknutí
No to je zase jednoduchý. Pokud to koupíš nové, tak to je nastaveno tak, že pokud jenom krátce máčkneš, popojedou o kousek a pokud chvilku podržíš, jede až na doraz. Pokud ale vyndáš z auta baterku, tak to začne chodit-dokud držíš jede, když pustíš - zastaví. Pomoc je jednoduchá. Sedni do auta na místo řidiče, které okno chceš nastavit jako z prodeje, tak ho otevři, potom smáčkni tlačítko v autě na zavírání až se zcela zavře a nepouštěj ještě cca 3-5sec., myslím, že je slyšet trošku jako cvaknutí a už to funguje, jak má. Jde o to co více vyhovuje. -
rupus 23.07.10 09:44
« Re: osvetleni kapličky při zapnutých světlech
Ano, levým čudlíkem, co kouká z tachometru lze otočit až nadoraz. Ozve se pípnutí a kaplička se rozsvítí naplno. Bohužel svítí to naplno i v noci, takže se to musí zase ztlumit. Tohle soudruzi z Hirošimy moc nedomysleli. Navíc mám dojem z jiných diskuzí, že tuto fičuru tam přidali až po faceliftu 2007/2008. Kdyžtak mě opravte. -
"-- skrytý --" 22.07.10 22:07
« Re: osvetleni kapličky při zapnutých světlech
Buď jsem nepochopil co myslíš,ale jas displeje se nechá nastavit knoflíkem , myslím pravým co kouká z tachometru. Funguje jako plynulá regulace jasu displaje. Dá se nastavit plný jas i při rozsvícených světlech. -
"-- skrytý --" 22.07.10 17:58
« osvetleni kapličky při zapnutých světlech
Zdravím všechny v tomhle hrozným horku a hned se ptám: řešil jste někdo osvětleni kapličky (vpravo - radio, klima atp.)? Mazda to má uděláno tak nějak nešťastně, že když přepnete na obrysová světla - pak to sviti silně (to by se mi líbilo), ale jak to člověk přepne na tlumená, jas se sníží - což je sice fajn v noci, ale přes den, když svítí sluníčko, není na displeji skoro vůběc nic vidět. Strašně mě to rozčiluje. -
TomášC 11.07.10 10:27
« Re: Rozměr kol
1. ET nikdo (stk nebo pojišťovna) řešit nebude. každý řeší rozměr pneu a to chceš, jestli Ti dobře rozumím, zachovat.
2. Já jsem M5 koupil s 15" a zimníma pneu, takže jsem si ještě koupil 16" na léto s ET tuším 46. čím větší rozdíl v ET tím jiné rozložení váhy na pneu. pokud je tedy ET o hodně menší (kolo víc vytažené) múže dojít k většímu zatížení vnitřku gumy a k nerovnoměrnému sjíždění.
3. Pokud chceš na léto 17" disky, dej pozor na schválené rozměry. já mám v TP povolenou stejnou šířku pro 16" i pro 17" disk. tj na 16" pneu 205/55/16 a na 17" pneu 205/50/17.
4. Ať Ti dobře slouží. já jsem zatím moc spokojenej. -
Ada je zase tady 11.07.10 09:16
« Re: Rozměr kol
Ano - ovsem vetsi rafek = nizsi profil pneumatiky = tvrdsi kolo = nizsi komfort jizdy = vetsi opotrebeni tlumicu, zavesu kol a karoserie. Take "krasa" aut s nepomerne velkymi koly je jen relativni, i kdyz designeri si casto mysli opak. Kazde auto ma designove optimalni rozmer kola, nezridka i mensi, nez je rafek dodavany k autu defaultne. -
tažak 11.07.10 07:58
« Re: Rozměr kol
Souhlas,na auto nejde "zapsat" nic ,co není schváleno pro konkrétní auto.
Jenom pro osvěžení:Při výměně za "větší"kola musí být zachován vnější průměr kola,to znamená "větší"kolo je větší ráfek a nižší pneumatika.Pokud je v TP zapsáno od výrobce více rorměrů,je to podle tohoto pravidla.