Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 21.03.08 11:05
« Razeni z 1 na 2 přes zuby
Skodovacek. Pri razeni z 1 na 2 mám zcela stejný problém, že to někdy jde přes zuby a někdy úplně hladce, přesně a bez problémů. Myslel jsem že to je treba teplotou, nez se v zime mechanismy prohreji, ale myslim ze na teplote to vubec nezalezi. Krome toho mi to obcas pri prerazeni na 5 vyda podivny kovovy zvuk. Kdyz jsem byl v servise na 1. garancce tak se mi to snazili nejak seridit, ale pry to moc neslo neb kdyz se zlepslia ta 2 tak zase naopak byla horsi ta 5 - takze nakonec zadna zmena..Mozna je to instalaci Medved bloku? Jo a taky mi neco zacalo rezonovat u zadnich dveri a rovnez operka spolujezdce se pri vetsim vytazeni a nezatizeni chveje a vydava neprilis libe zvuky - nevi nekdo co s tim? -
"-- skrytý --" 20.03.08 18:48
« Re: Ochrana dutin
skodovacek. naprosto souhlasím, přístup při prodeji OK. Upoutalo mě co cvakání jak píšeš při spadávání otáček. To je to co honím od začátku. Nebylo to v převodovce, ale pravý HK kloub. I na místě pokud to stálo na rovině a dal jsem cca 2500ot, tak to začalo rezonovat. No a při řazení to bylo slyšet při každém řazení /mezi 1 a 2 hlavně/, když to tyhle otáčky přebíhalo.Každý tu zatím psal, že tam vůle není. Já jsem názoru, že ji tam má každý /u 1.8i/, protože jsem postupně navštívil cca 5 autosalonů a zjistil, že je to u všech kusů. Spíš chce vědět, kde za to vzít, což jde při otevřené haubně přez motor.Nesmí být zabržděno a nebo v kopci a zařazená rychlost. Je to i u nové polose když jí měnily. Problém je spíš v tom, že u všech M5 to není slyšet. Jsou to kritické otáčky motoru, kdy se to celé zatřese. Jinak jsem si sjel s M5, která měla najeto 90t. km, vůle tam byla jednou taková a slyšet to nebylo. Mám jen strach, že to přežije záruku a pak to půjde z mojí kapsy a rádi budou měnit. Jinak dnes jsem koukl na zadní kotoče a při pojížďkách je mám takz černý. -
"-- skrytý --" 20.03.08 13:57
« Re: Ochrana dutin
Každé auto má své + a -.
To sjíždění jsem tu řešil loni a dostal jsem nová kola s 50% slevou (17"205/50 DUNLOP SP2050- za 7200,-) kvůli výrobní vadě Dunlopu (problém v celé Evropě).
Na zabezpečení podle mne stačí kompletní havarijka, protože pokud to někdo bude chtít tak ani žádný zámek nebo alarm ho neodradí.
Ad elektrony: poku se zachová dop. rozměr uvedený v tech.průkaze myslím že je to buřt kdo je dělal, stejně je to skoro od jednoho výrobce a jiné se jen logo.
Dutiny jsem neřešil ani po 3 zimách není vůbec nic patrno, ten nástřik nic neřeší u plně pozinkované karoserie,navíc má M5 dole plastové kryty. -
skodovacek 19.03.08 22:20
« Ochrana dutin
Zdravím,
ono vůbec není rozhodující, jestli ten pán to auto někdy viděl, ale fakt, že ty dutiny, dveře a kapota , jsou naprosto suché. Ten pan inženýr mně ujistil, že dutiny karoserie neošetřují ani jiní výrobci. Po tomto vyjádření jsem komunikaci s ním ukončil, protože plácal nesmysli. Pracoval jsem pomalu dvacet let u škodovky a už poslední Felicie měla ošetřené dutiny/moc jí to tedy nepomohlo...nebyla pozinkovaná/a Fábie...u té už po dobu její životnosti se nemusí obnovovat. Já jsem Mazdu koupil kvůli šoupačkám, mám nemocnou dceru a ty dveře jsou nenahraditelný. Nebyl jsem vůbec nadšený že opouštím koncern, ale byla to nutnost. Mám najeto 12 000 km a mám několik závad...palubka na dvou místech drnčí, při pohybu agregátu se ozývá písknutí, při přeřazení z jedničky na dvojku, často řadí přes zuby, někdy úplně hladce a někdy slyšitené křupnutí, hluky při vypínání spojky, pří lehkém přidání plynu, když padají otáčky dolů, tak se z převodovky ozývá klepání, dále pak sjíždění předních pneumatik /vnitřek/ no a tmavě hnědé zadní kotouče/na hliníkách to vypadá příšerně.Jednou jsem to dal do servisu, kvůli té geometrii a nějaké ty hluhy...když jsem se ptal co s tím dělali, tak mi technik odpověděl, že je to tajemství....Po svátcích to tam dávám na pozorování, tak budu informovat. Musím ještě podotknout, že když jsme auto kupovali, tak se k nám chovali opravdu bezkonkurečně. Auto nán dali asi téměř za nákup, koberečky a zámek řazení taky. Lepší úvěr a pojistku, kterou si tak výhodně neuzavřu ani sám a to pracujem jako pojišťováci. Proto je mi krajně nepříjemné se tam s nima dohadovat, ale.... -
"-- skrytý --" 19.03.08 09:47
« Re: Ochrana dutin
Jde o to, jestli ten co to napsal vůbec někdy to auto viděl. Já před časem tady popisoval problém s polosou, jak mi rupla atd. a protože tam je problém dodnes tak jsem učinil dotaz a rada zněla - to může být povoleným kolem a polosa za to nemůže. A pokud je to poloosou, tak vám to v servisu utěsní tmelem. No a na dotaz že utěsnění vydrželo cca 8000km, tak poradily opětovné utěsnění. Normálně si dělaj z lidí * a když dojde k problému, tak to řeší jako když se vám rozbijou boty u šikmookejch. Pomalu po zkušenostech nabývám dojmu, že japonec už opět až na konec.Je tady spousta spokojených, ale já jsem v servisu dosti často a raději už některé věci přehlížím. -
skodovacek 18.03.08 22:05
« Ochrana dutin
Zdravím,
tak jsem napsal email přímo na Mazdu a bylo mi odpovězeno,že karoserie je opatřena ještě před lakem antikorozním nástřikem a další úpravu nepotřebuje. Jinými slovy žádná ochrana dutin není, dále mi pak bylo doporučeno, pokud jezdím v zimě kde se solí, tak si je mám nechat vystříkat...Z mého pohledu to je hrůza, auto za pomalu 800 000Kč. -
"-- skrytý --" 18.03.08 21:21
« Re: kola
Mám dojem, že to je tak, že po uvedení auta na trh byl mj. stupeň výbavy Touring a tam byly s autem dodávaný 16" kola. Proto tam asi byly i větší kotouče. Po nějaké době se tahle výbava přejmenovala na TX a dávají se tam 15" kola, takže ty kotouče musí být teď menší.
-
"-- skrytý --" 18.03.08 20:12
« Re: Ochrana dutin karoserie
Mám tam ty kotouče cca 300, protože jsem objednal ráfky plecháče 15" a ty tam nešly,.
Ve velkém OTP.
kola a pneu na nápravách:6,Jx16ET52,5,205/55R16 91V
Pod variabilním provedením vozidla je:pro brzdy průměru 15" 6Jx15ET52,5,6,5Jx15,7, 195/65R15 91
pro brzdy 16":
6,5x17ET52,5,7Jx17,7,5Jx17,205/50R17 93V
Tak tomu nějak nerozumím, protože 15" ráfky mi tam nejdou-nevejdou se a tak bych řekl, že mám tu variantu 16", ale v TP zase píšou , že na 16" brzdy jsou pneu 17". -
"-- skrytý --" 14.03.08 12:06
« Re: kola
Mám 1.8i a gumy v techničáku i skutečně 205/55R1691V. Kdyby tam šli 15" byl bych raději, protože tyhle při přezutí na letní nějak nemohu skousnout. Hlavně pravé přední kolo mi přijde , že při přejezdu nerovností hrozně tluče. Úplně jsem myslel, že mi neutáhli pořádně kola, ale bohužel, Kontrola nápravy -vše OK. Na zimákách to byla pohoda - zvukově.