Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
WinDiesel 15.05.08 20:40
« Diesel 2,2 137 kW pro Mazdu 5 se již začal vyrábět
Chlapi, mám novinku... V Japonsku začali vyrábět nový silný diesel 137 kW / 185 k, který bude použit trochu překvapivě i v Mazdě 5... Faktem je že Corolla Verso má 130 kW D4-D, nicméně je to docela silná káva, jak těch 130 kW pro Toyotu, tak těch 137 kW pro Mazdu... -
mate59 15.05.08 17:27
« Re: M5 a stěrače
Na predĺženie životnosti stieračov používam už roky "gumárenské mlieko".Dá sa kúpiť pod názvom Regum. Cca 3-4 krát do roka odklopím rameno,napustím gumičku dobre prípravkom,nechám vsiaknuť,po polhodine prebytočné mlieko zotriem,gumička získa elastickosť,zmizne swist.Pokiaľ gumku nezničíš mechanicky v zime,vydrží aj 4 roky. -
"-- skrytý --" 15.05.08 13:37
« 2.garance
Zdravím M5kaře
Jsem po 2.gar (60000) ,mám najeto 53400km a vše je o.k.
2 gar.stála celkem 20508,-Kč : z toho 9490,- poj. vozu na 4 a 5 rok u prodejce a v celé Evropě, 2618,- půjčení Octavie na 2 dny, zbytek olej,filtr oleje,motoru a klimatizace, vyčištění klimy,zadní guma stěrače,servisní prohlídka a geometrie.
Ad přední stěrače:
mám už 3 sadu , 2*jsem měl origo M5-nové +kupované.nyní jsem vyměnil za Bosch aerotwin a to je pánové změna!Za 1121,- Kč stírají o třídu lépa a není od nich takový aerodynamický svist.
Přeji všem krásné léto bez poruch. -
"-- skrytý --" 10.05.08 20:35
« M5 a stěrače
Vidím, že se tu dlouho už nic neděje, tak drobný dotaz. Mám M5 1,5 roku a dneska jsem zjistil naprosto rozlámaný gumky ve stěračích. Je to jako by ulámané jako to bývá na koncích, ale tohle je i uprostřed a tím pádem to nestírá. Nemáte někdo zkušenost, jestli tohle berou na záruku, nebo je to bráno jako běžné opotřebení. Jara -
"-- skrytý --" 15.04.08 22:15
« závěsný nosič kol na 5.dveře
Chci se Vás zeptat, zda-li se někomu podařil sehnat závěsný nosič kol na zadní dveře (Mazda5)? Z Thule mi sdělili, že jejich nosiče nejsou s naším typem vozidla kompatibilní a vzhledem k tomu, že nechci kola dávat na střechu vozu se ptám, jestli někdo tuto věc řešil a vyřešil, popř. uvedl odkaz, kde mohu nosič koupit.
PS: Jinak řazení z 1 na 2 je u mě též problémové (mám 6. stupňový diesl), vše ostatní je OK. -
TomášC 08.04.08 09:41
« Re: kola
mpětka: Není problém. Dej e-mail. Objednával jsem je na www.alu-pneu.cz, tak zatím můžeš mrknout tam. Počítám, že dám m5 na moje.auto, až se vylepší počasí.
Po asi 100km musím jen pochválit použité pneu co do komfortu, dobře pohlcují drobné nerovnosti a hlavně jsou velmi tiché. -
TomášC 01.04.08 12:26
« Re: kola
původně objednané Mangels Motion už nejsou. objednal jsem Moda Audace. dodání cca za týden. dám vědět jak to pasuje, ale neměl by být problém. dle TP jsou předepsané 16"x6,5", rozteč 114,3, ET 52 a objednané mám 16"x7" (6,5 se stejně skoro nedělají a pneu pasují stejné), rozteč samozřejmě stejná a ET 40 (ET 52 asi kromě Mazdy nedělá nikdo). -
skodovacek 21.03.08 22:50
« Řazení
Zdravím, myslím si, že neseřízené lanovody nemohou zapříčinit řezení přes zuby. Můžou max. přenášet vibrace, nebo když by to bylo hodně ,tak nepůjde řadit. To, že to klepe při pětce se musí seřídit právě jenom ten zámek na zpátečku. Já vidím ten problém v synchronní spojce, ale né v samotném synchronu, proto že při řazení dolů to jde bez problému. Jednička a dvojka leží na hřídely vedle sebe, když řadíte dolů, tak synchronní spojka najíždí z neutrální polohy, ale když to řadí z jedničky, tak musí přejet přez neutrál na dvojku a tam bude někde velká vůle na přesuvníku. Nejhorší je, že už v tom jezdil technik a ono to zrovna moc nedělalo, tak na mě koukal dost divně.Myslím ,že budou dohady....ale já se teda nedám. A ta opěrka, nám to dělalo na Octavkách taky, já to řešil teflonov. spr., ono když se to vytáhne max., tak na to uložení je velká páka.
Koupil jsem podle rozměru a je to stejné jako na peugeot 206.
Trvalo mi to asi 2 minuty (výměna).
odkaz:luja.cz/index.php?id=00200202100… peugeot 206 -A653S.
Poslali je do 2 dne a ještě slevu 10%na další (platí 1 rok)