Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
Pup 21.11.08 19:45
« Prosbička
Chlapi, byl by někdo schopen najet předkem pětky k zadku Octavie II (ne kombi, ne RS) a udělat fotku z boku, aby byly vidět výškové poměry? Bohužel jsem narazil na *, kterej mě úspěšně vybrzdil, strčil to přede mně a natvrdo to zašláp. Policajtům pak samozřejmě vykládal totální pohádky, já odmít zavinění a bude se to řešit ve správním řízení, tak potřebuju dát dohromady nějakej důkazní materiál. Díky předem za pomoc.
PS: Nepochopil jsem proč vyběhly oba airbagy, kdy na místě spolujezdce byla prázdná sedačka. -
Pup 17.11.08 02:17
« Re: Kúrenie v M5
Mám diesel 105kW taky a rozhodně topí dříve než se zahřeje na běžnou provozní teplotu. Nevím jestli to je zrovna 90 stupňů, nemám tam žádný čísla, ručička je někde uprostřed pole. Pod 6 stupňů, kdy se zapne bufík, je v autě komplet teplo po pár kilometrech. Používám to i pro odmrazování ráno zamrzlýho čelního skla, nastartuju, dám režim FRONT, vypnu A/C a během chvilky led změkne a jde snadno oškrábat. -
skodovacek 14.11.08 23:45
« Re: Kúrenie v M5
Zdravím,
topení se zapíná do plus šesti stupnů. Já ujedu tak tři kilometry a mám provozní teplotu, když hodně mrzne, tak se to trochu protáhne. Bufík sepne i při vypnutém topení. Ten tam je kvůli emisím. Měl bych dotaz, máte možnost sundat zadní podběh /koberec/? Je připevněný asi šesti kolíčky, mám rok staré auto a našel jsem rezavé podběhy. Děkuji -
"-- skrytý --" 13.11.08 17:01
« Re: Kúrenie v M5
Mám benzín a topení stačí cca 500m a už je cítit jak vzduch teplá a rafička teploty motoru je pořád na "studenu", neustále zapnut AUTO režim - interiér 20 st. C (v zimě).
Auto parkuji venku, nemám přídavné topení.
Chce to ještě poznatky majitelů s ropou. -
"-- skrytý --" 13.11.08 10:44
« Kúrenie v M5
Zdravím páni,
mám M5 asi 2 mesiace, najazdených asi 28k km, Je privezená z AUT, kúpená 1. majiteľom v decembri 2007. Neviem či sa mi to iba zdá, ale auto ani po zahriatí na pracovnú teplotu 90C nefúka teplý vzduch. Klíma nie je zapnutá, vnútorná teplota je nastavená na 24C. Teplý vzduch začne fúkať po prejdení asi 15km (20 minút), z toho 5km v kolóne. Auto je zohriate na pracovnú teplotu pomerne skoro, asi po 5 min. Skúšal som aj "naštartovať" fúkanie teplého vzduch klímou, avšak nič ...
Vie mi niekto poradiť, kde robím chybu? (dúfam , že je chyba vo mne)
Ďakujem.
S. -
"-- skrytý --" 01.11.08 13:17
« Re: Audio link
Ahoj Pupe,
montáž spočívá v povolení 3 šroubů a vysunutí autorádia, kde je možnost jediná a to slot pro CD changer, zapojíš konektor a audio link prostrčíš do schránky u spolujezdce. Jde to snadno, protože je tam dost veliký otvor.
Také mám nové oba zadní tlumiče a teď asi dojde na oba přední.
Jinak 62OOO km a pořád bych neměnil. -
Pup 31.10.08 18:21
« Re: Audio link
To vypadá vážně zajímavě, je to lepší než adaptér pro iPod, stačí jen SD karta. Jak je to s montáží, máš to nějak aby se k tý kartě dalo dostat? Co obnáší de/montáž originálního rádia?
Jen pro info, vytekl mi PP tlumič, vyměnili ho v rámci záruky. Bufík vyměněnej taktéž v rámci záruky už na jaře zdá se funguje OK, doteď to nebylo jak poznat. -
"-- skrytý --" 26.10.08 18:27
« Sytič u M5 1.8i
Nemáte někdo potuchu, z čeho je vyhodnocován sytič? Jezdím často trasy do 7km a to je hotový neštěstí. Jde to prakticky pořád na sytič.Když už se to ohřeje, tak auto nechám stát venku 2hodiny a opět znovu sytič, přitom rafička teploměru ukazuje cca 30st. výchylku. -
"-- skrytý --" 19.10.08 15:26
« Audio link
Zdravím všechny M5,
udělal jsem si radost a jelikož mi bylo líto 18.000 za 6CD, které má problémy s MP3, tak jsem konečně našel a koupil to pravé. Od RPM z USA jsem objednal za 127 USD Audio link, který se po 20 min. práci (vyndání a zandání orig. autorádia) připojí místo CD changeru a lze jej ovládat i z volantu. Vytvoříte si na SDHC kartě CD01 - CD06 na každém max. 99 skladeb v MP3/WMA a už to jede a ta kvalita.....ÚŽASNÉ