Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
maty1 02.04.11 21:05
« Zadní tlumič kaput
Zdravím pánové tak po 2 letech a zhruba 30000km opět vyteklý pravý zadní tlumič a to jsem Kayabě docela věřil že bude mnohem lepší než původní tlumič z prvovýroby.Můj názor je že celá zadní náprava je buď poddimenzovaná nebo špatně konstrukčně vyřešená není možný abych každých 30000km měnil tlumiče.Teď koupím Sachsy tam dávaj záruku 3 roky nebo do 100000km kdyžtak uplatním záruku.Myslíte že bude mít vliv na jízdní vlastnosti pravá strana Sachs a vlevo Kayaba? -
"-- skrytý --" 08.02.11 10:59
« vrzání někde od předního skla a šoupacích dveří
Prosím o radu: u me M5 (2.0disele rv 2005) se začaly ozyvat divný zvuky, něco jakoby povrzávání někde od předního skla. Děláto když se auto více rozhoupe jak se asi kroutí karoserie, blbě se to popisuje, ale zdá se mi, když zkusim přitlačit na čelní sklo, že to jde odtud. Nemate s tim někdo nějakou zkušenost co by to mohlo byt? na rovině bez děr to skoro nedělá, ale stačí nerovnost a je to tady.
Povrzávání mám tady od levých šoupacích dveří, co jsem zkoušel tak to asi dělá ten kolík, co je na karoserii a který pasuje do takové vložky ve dveřích. Máte někdo i s tímto zklušenost jak se toho zbavit? Občas něco hrká i v zámku těchto dveří. Seřídit? Dveře jsou jinak OK a stříkání silikonem bylo k ničemu. -
Miras2 28.11.10 21:14
« Re: Sytič M5 1.8i
"Kdysi mi někdo tvrdil, že je tam někde bimetal, který přidá podle teploty otáčky". No to jsou právě zvýšené otáčky při volnoběhu, tedy pokud sundáte nohu z plynu. Při jakýchkoli jiných otáčkách se nic neděje. Sytič přidával u aut s karburátorem množství paliva ve směsi. Dnes upravuje řídící jednotka všechno možné. Ale já v tom nejsem zase tak moc kovanej. Jen lehce poučený laik. -
"-- skrytý --" 25.11.10 20:42
« Re: Sytič M5 1.8i
Soudím že je to sytič podle spotřeby. Na pojíždění do cca 5km to bere 11l. Po nastartování to jde na nějakých 1300ot a cca po ujetí 4km je tam 1000ot. Kdysi mi někdo tvrdil, že je tam někde bimetal, který přidá podle teploty otáčky. U všech předchozích aut to bylo tak, že po nastartování to točilo třeba těch 1200 a po 20s to spadlo na 800 a bylo to jasný.Tady jsem už prolezl co šlo a nic jsem neobjevil. Ty zvýšený otáčky jsou i když parkuju v garáži, kde je cca 12st. -
Pup 09.11.10 07:53
« Tlumiče - neverending story
Další flek na dvoře, tentokrát vytek levej zadní. Tímto na drahou Mazdu se.u a dám tam Sachs nebo Kayaba - nic není dražší a horší než originál. Taky se mi, jak se ochladilo, přestaly porůznu odemykat zadní dveře, otevřou se až po několikátým zmáčknutí tlačítka DO nebo vůbec. Pohled pod auto při přehazování kol na zimní nevzbuzuje žádnej optimismus, díly závěsů kol všechno rezavý jak liška, kotouče se po obvodu slušně drolej, no paráda. Mám to auto rád, jezdí pěkně, ale čím dál víc se kloním k názoru že to je klasickej vošizenej krám. -
rupus 04.10.10 12:01
« Re: Samé problémy...
Ahoj, řazení dvojky u mne probíhá docela hladce. Mám ale model po FL, kdy se snad dávaly nové převodovky. Ikdyž teď váhám jestli to neplatilo jen pro 2-litrové benzíny (mám naftu). Jak se projevuje to sepnutí čerpadla ABS? U mne se po nastartování a rozjetí (chvíli po zařazení dvojky) ozve z motoru takové cvaknutí. Nezdá se, že by to bylo něco patologického, ale zajímalo by mne co to je. Nevěděl by někdo? -
skodovacek 03.10.10 00:24
« Samé problémy...
Zdravím, tak už mi zase tečou zadní tlumiče. Před rokem výměna.... :-( Rád bych se zeptal...asi půl roku, se mi po rozjezdu zřejmě sepne čerpadlo ABS, tak vteřinka, možná dvě. Od nového vozidla mi z jedničky na dvojku škrtají zuby, jednou byla vyndaná převodovka a opravena...vydrželo to tak dva tisíce. Má někdo podobné problémy? / spojku šlapu až na podlahu / -
"-- skrytý --" 30.09.10 13:03
« Re: Brzdy
jo, tak mně to ze začátku dělalo taky spíše v zimě, ale teď už je to jedno, dělá to pořád, i v létě a když jedu po nějaký hrbolatý cestě, tak to vysloveně mlátí ... hrozný zvuky, jako když je na nápravě něco uvolněný a má to každou chvíli upadnout. A jak se jmenoval přesně ten díl, co měnili, abych mohl požadovat výměnu konkrétního dílu ?