Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 19.11.09 15:58
« Re: 6-kvalt u benzínu
6tka se i u benzínu dává u M5 po faceliftu od cca 2.poloviny roku 2007. Splést si jí s předchozím modelem nemůžeš. Malinko jiná přední maska, zadní koncový světla jsou už led, středový info panel je malinko výš a má jinde ovládací prvky, zadní dveře jsou (krom nejnižší výbavy myslím) elektricky posuvný a sedadla ve druhé řadě dostaly loketní opěrky. -
rupus 18.11.09 15:17
« 6-kvalt u benzínu
Zdravím,
jsem tu nováček a momentálně se poohlížím po nějaké zánovní M5, r.v. tak 2007. Vzhledem k tomu, že najedu ročně tak do 15kkm, tak by se mi líbil dvoulitrový benzín. V bazarech má ale tento model 5-stupňovou převodovku, zatímco do nových M5 už dávají 6-kvalt. Nevíte od které doby se dává do beznínu 6-kvalt? Pokud možno s přesností na měsíc. Díky. -
"-- skrytý --" 25.10.09 18:28
« Rozsvěcení zadní mlhovky
Nestalo se Vám někomu, že se sama od sebe rozsvítí zadní mlhovka? Dělá to ale poze za deště. Myslel jsem , že v ní bude voda.Rozebral , byla zasypaná hromadou kamínků, kterých byl plný nárazník, ale nic jsem nezjistil. Ještě by to mohl dělat připojovací konektor, který ja cca 30cm vedle a jde na nej všechen binec od kol. -
Miras2 17.10.09 15:28
« Anténa
Nemáte někdo zkušenost s anténou typu žraločí ploutev na M5. Normální bych musel sundavat před vjezdem do garáže, tak potřebuji něco kratšího. A prodejci tuningových anten s opatrnosti uvádějí, že u těchto anten je příjem FM omezen, což může být pravda , ale ještě dost záleží na citlivosti rádia. Tak zjišťuji, zda to někdo máte na autě a jak funguje. Dík -
"-- skrytý --" 09.10.09 09:38
« Re: Osvětlení schránky - výměna žárovičky