Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
Pup 04.02.10 23:40
« Hotovo
Tak jsem nechal vyměnit ten tlumič, stálo to necelých 4.400,- s daní, abych to měl v cajku na cestu na lyžovačku do Soldenu. Lyžovačka bezva, na cestě zpátky auto kapánek ztratilo výkon, pak začlo bzučet turbo a posledních 20 kiláků na nejbližší pumpu před Mnichovem (nechtěli jsme tam zmrznout) to už sotva jelo. Dále jsme pokračovali po asi 10 hodinách strávených na pumpě odtahovkou. Turbo pochopitelně kousnutý, z motoru vypustili jen litr a půl voleje, zbytek asi protek tím turbem. Zmizela i nějaká voda, ale málo. To všechno po nějakých 118 tisících kilometrech. Teď si všichni sedněte, já vám pak napíšu kolik stojí nový turbo. Následně si půjdeme koupit benzínový třílitry, protože nás v celkových nákladech vyjdou nastejno. Já se z toho fakt pose.u!!! -
maty1 27.01.10 12:49
« Re: (aerodynamický) hluk a jine
Zdravím u mojí 5 hučí okolo středních sloupků u řidiče i spolujezdce.Zkoušel jsem podlepit ty těsnící gumy co mají dolehat ke dveřím aby se více přímáčkly ale nepomohlo to.To povrzávání u zadní nápravy jsem měl taky a nakonec to byli vyteklé tlumiče a po výměně je klid.Já si nechávám faktůry ze servisu+výpis z el.servisky abych měl přehled co prováděly při servise -
"-- skrytý --" 26.01.10 13:00
« (aerodynamický) hluk a jine
Vazeni majitele M5,
stal jsem se novym majitelem ojete M5 2.0 diesel a nez se s vami podelim o dojmy z vozidla, musim se dotazat na vase zkusenosti s nekolika problemy.
Byl jsem (nemile) prekvapen aerodynamickym hlukem pri rychlostech nad 80 km/h (pri zkuseb. jizde mi to nepripadlo, ale kdyz pak jede clovek sam tak uz jo). Predevsim se mi svist ozyva od celniho skla, z prostoru praveho predniho sloupku, nekde v okoli zrcatek, a pak v hornim rohu zadnich posuvnych dveri. Prohlizel jsem ta mista, a nic jsem tam nenasel co by to zasadne odlisovalo od protejsi strany (netahne tam). Je taky pravda, ze od podvozku jde docela hluk. Kdyz to porovnam s autem nizsi str. tridy co jsme mel doted, tak to je jako srovnavat ticho a hluk (M5). Jake mate vy zkusenosti s hlucnosti? Je ta hlucnost od vzduchu pri vyssich rychlostech normalni?
Projevil se u me problem s gum. ulozenim prednich stabilizatoru, opet pri zkusebni jizde nebylo nic slyset, ale jak prituhlo , vrze to priserne. Takova blbost ale zaroven ostuda. A pak se dozvim v servise, ze to je jeste nic, pokud zacne vrzat zadni naprava (resp. silentbloky), tak poradne pomuze az vymena, ale to je uz palka za desitky tisic....neco podobneho bylo u meho Fiata Stilo, ale tam to vyresila vymena gum, tady to samostatne nejde...:-)
Povrzava mi pri seslapnuti (ci lepe receno pri pousteni) pedal spojky (spojka ale funguje OK).
Tak diky za rady a tipy jak se kouknout a co postelovat.
PS.
jinak elektr. sevisni knizka je pekna vec, ale de facto na nic, protoze si tam napisou co chteji, takze stejne nemate jistotu co s tim autem vlastne je
-
Pup 24.01.10 01:01
« Re: Tlumiče
Nechci ti kazit náladu, ale už jsem psal, že ten první co mi odešel ještě v záruce byl PP = pravý přední. Finta s výměnou pouze jednoho jim zjevně vychází, tenhle už budu muset zaplatit.
Mimochodem, viděli jste fotky nové pětky? Nevím jak vy, ale já ty buznovlnky ala Seat na boku prostě neskousnu. Stejně tak předek ve stylu trojky se mi nelíbí, nová šestka je jiná káva, tohle mi připomíná Peugeoty. Zadek by šel, ale ten to nezachrání, ty vlnky jsou prostě peklo. Škoda, jinak bych do pětky šel klidně znovu. -
skodovacek 22.01.10 23:19
« Re: Tlumiče
Je pravda, že dnes jsou tlumiče téměř nezničitelné/můžu jenom za škodovku/ono to bude platit asi všeobecně. Dle mojí informace Mazda o problému zadních tlumičů ví, jde o špatné opacování pístnice, která vyrezne. Sám jsem se na to díval, o to zarážející je, že mění jenom jeden a čeká se.... :-( Já mám naštěstí již oba nové. :-) -
Pup 22.01.10 12:52
« Tlumiče
Tlumiče na pětce jsou asi pěknej šmejd, právě mi odešel na pravém zadním kole - po nějakých 117 tisících. První mi odešel na PP kole ještě v záruce, tenhle už budu muset zaplatit. Před pětkou se mi nestalo, že by odešel tlumič tímto způsobem - vytekl. Ještě jsem si tím udělal pár pěknejch fleků od voleje na zámkový dlažbě ;-\ -
skodovacek 16.01.10 00:08
« Re: Mazda5
Zdravím pana pince..., trochu se mi chtělo napsat pitomce, ale ve vší slušnosti. Chlape, co to melete za blbosti. Jak můžu ovlivnit únik oleje z tlumičů, vynechávání válce a další závady. Ano, můžu přehlížet různé drnčení, špatně napasované dveře, či vrzající sedadlo...jasně, můžu si přidat rádio.... To ale nemusím investovat 700 000 tisíc do nového auta...A to nejhorší, vám nevadí, že máme rezavá nová auta? -
"-- skrytý --" 15.01.10 11:36
« Mazda5
Já mám stejně jako můj kamarád M5 už 2 roky. Oba máme najeto kolem 75000km a absolutně bez problémů. Skutečně jedinečné auto ve všech směrech. Jestli pan "Škodováček" (viz příspěvky níže) nebude jeden z těch zákazníků co nedělají nic jiného než reklamují hlouposti a kterým auto raději neprodávat. -
"-- skrytý --" 13.01.10 21:01
« Re: Dnes 200 000 km
Já v současnosti najeto 33 000 km a pohoda, spokojenost, souhlas s Alexikem. Kdyby to auto bylo ještě o něco málo větší, tak bych to už bylo úplně dokonalý. Ale abych nepřechválil ... je pravda, že když hodně mrzne, tak po vyjetí zpočátku poněkud vrže ze zadní části :-) -
objekt21 13.01.10 07:57
« Re: Prý jsem moc náročný...
;-\ ;-\ ;-\
to ti teda nezavidim. Preto si radsej vzdy kupujem len mierne jazdene auticka. Po par skusenostiach s novymi autami (Fiat, Renault, Citroen, Hyundai, Peugeot) som pochopil, ze nove auto je dobre len vtedy ak sa "vydari" Ak je kazove - dopatrat sa spravodlivosti je takmer nemozne. -
skodovacek 13.01.10 00:08
« Prý jsem moc náročný...
Zdravím, tak dnes 39 000km a.... vadné pneu, vyteklé oba zadní tlumiče, kmitání předních brzd /neuznáno/,vynechávání jednoho válce, hlučná a špatně řadící převodovka /dvojka/, vrzající sedadlo řidiče, klepání a drnčení v pal. desce, jedenkrát nefungoval palivoměr, výměna předních gum stabilizátoru, silné vrzání ze zadní nápravy, EGR ventil, pískání při pohybu agregátu, špatně napasované páté dveře /rozdílné mezery mezi lampou/, koroze kol. matek, koroze disků a silná koroze karoserie /Mazda nemá záruku na karoserii...pouze na obvodové díly/možná mi ještě něco vypadlo. Ale i tak, mám Mazdu rád...pro ty šoupačky. :no: :-( -
"-- skrytý --" 12.01.10 12:18
« Dnes 200 000 km
Zdravím všechny pětkaře , dnes jsem najel na pětce 200 000 km , a musím říci , že koupě tohoto auta byla pro mě osobně trefa do černého . Kromě toho , že na autě byly od výroby špatné pneumatiky , což jsme se servisem vyřídili tak , že mi přispěli polovinou na nákup nových pneumatik stejné značky , to auto fungovalo , což bych asi nikomu nevěřil , kdyby mi řekl ty kilometry , naprosto bez závad .Čili klobouk dolů před Mazdou , bylo to moje první auto této značky .Teď řeším , jestli jí koupit znova nebo něco jiného , ale budu se těžko loučit .Jaké máte zkušenosti vy další s pětkou .Zdraví Alexik. -
"-- skrytý --" 19.12.09 10:54
« Re: kmitání volantu při brždění
Přesně tohle jsem měl na oktávii. Byla to zadní ložiska ramen přední nápravy (jsou to gumové součástky). Jelikož snad všechna dnešní auta mají vpředu závěs MacPherson, tak bych očekával, že se tahle diagnóza dá přenášet i mezi různými výrobci.
Vysvětlení, kterého se ti dostalo, je opravdu zábavné :yes: -
skodovacek 19.12.09 00:26
« kmitání volantu při brždění
Zdravím, má někdo potíže s kmitáním volantu při brždění nad 120 km/h. Dostalo se mi trochu zábavného vysvětlení, vozidla MPV mohou při vyšších rachlostech kmitat.Začalo to od 30 000 km a po změření házivosti nábojů a kotoučů to nelzě uznat na záruku. Na moje náklady, však lze vyřešit..... :'-(