Mazda5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > MAZDA
-
"-- skrytý --" 25.03.10 16:10
« M5 nebrzdí a klepe se
Zdravim,koupil jsem ojetou M5 Diesel 81 kw, r.06, naj.120.000,protoze se mi moc libila a vzdycky jsem mel japonce prakticky bez zavad.Ale ted jsem docela zoufaly.
Pomuze mi nekdo s napadem na resenim zavad, ktere se objevily po ujeti cca 1000 km ?:
Pri dobrzdovani (v kolone, pred prechodem apod) staci 3x za sebou slapnout na brzdu a prestane fungovat jakoby posilovac brzd - pedal ztvrdne, musim se do nej oprit a skoro nezastavim. Verdik servisu - netesnost nenalezena, nutna vymena vyvevy, 21.000,- bez prace, takze zatim vaham a OHROZUJI OSTATNI UCASTNIKY PROVOZU.
Na volnobeh teply motor nekdy cuka, nekdy vubec ne, nekdy hodne az se cele auto houpe. Jinak jede motor bezvadne, svizne, otacky nekolisaji, na poslech taky OK. Verdikt jednoho servisu - vstriky, druhy servis - dvouhmotovy setrvacnik. Cena silena.
Vedna lambda sonda dle diagnostiky.
V posledni dobe vyrazne bzučení z motoroveho prostoru pri pridani plynu a jeste vyraznejsi pri brzdeni motorem - stejny zvuk jako kdyz se couva vetsi rychlosti.
DPF filtr vypaleny - byl asi 8 x plnejsi nez je norma, pred vypalenim auto silene line, pak ok.
Dalsi zavady - 2 el. okna nefunkcni, za mrazu vrzani snad vsech silentbloku na aute - odstrani to automycka. Vytekly automaticky napinak rozvodu, vibrujici volant pri brzdeni, silny aerodynamicky hluk, povrchova koroze spodku - je to dovezene z Rakouska.
Nemate nekdo podobnou zkusenost nebo odborny nazor? mam zkouset menit lambda sondu nebo cistit EGR ventil nebo to mam pojstit a hodit ze skaly? Diky
-
"-- skrytý --" 20.03.10 19:51
« Re: Navigacia
Mam len original, na ktorom je vsetko na vychod od Nemecka a Rakuska krajina "MORDOR" - nic...
MAZDU to uz 3 roky vobec nezaujima.Kupis si drahsiu verziu s parkovacou kamerou (super vec), ta je len s navigaciou. V navigacii nemas mapy strednej a vychodnej Europy (na aktualizacie zabudni), a predajca Ti este preda aj externu navigaciu!!! -
TomášC 04.03.10 11:37
« Re: záruka
obecně citace z občanského zákoníku:
1) Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).
(2) Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
prakticky: pokud nesouhlasíš s vyřízením reklamace (neuznání) ze strany prodávajícího, nezbývá Ti než se soudit.
-
"-- skrytý --" 04.03.10 09:29
« Re: záruka
Myslím obecně. Je mi jasné, že např. výměna oleje, filtry jsou spotřební materiál. Takže to si platí zákazník. Ale jak se posuzujou jiné věci... např. tlumiče, různý jiný části podvozku atd. Když přijedu s nějakou závadou, tak podle čeho ten technik bude posuzovat zda je to oprava nebo výměna v rámci záruky a co si musí zaplatit zákazník. Existuje na to nějaký nějaký oficiální seznam nebo něco takového, nebo je to jen na libovůli přijímacího technika? Třeba u M5 zoom zoom koukám, že na záruku mu měnili hodně věcí včetně např. žárovek ve světlech ? -
"-- skrytý --" 18.02.10 18:02
« návod
Zdravím všechny a mám velkou prosbu : potřeboval bych návod na mazdu 5... mam sice ang. verzi stazenou z netu (z amer. serveru), ale to mi moc nepomuze, protoze to je jen na benzin 2.0, ja bych potreboval diesel, alespon ty tabulky udrzby, pojistek, husteni atp.
diky za pomoc,
M.
-
Pup 16.02.10 15:10
« Re: Hotovo
Že jsi to neplatil je gut, ale moc v klidu mě to nenechává, protože teď už to platit budeš. Co znamená to číslo 650 ve zmínce o Aerotwinech? Můj první dojem z nich je takový, že je to plus minus to samé co originál - zasolené suché přední sklo s použitím ostřikovačů to čistí úplně stejně blbě. Výhodu vidím v tom, že nebude zamrzat mechanismus ramínka, jako se to stávalo u originálu - stěrač pak nesedí a jezdí částí nad sklem. -
Pup 10.02.10 22:57
« Re: Hotovo
Zdar Slone,
když se tak koukám na ten Tvůj seznam, skoro si říkám, že na tom nejsem až tak zle. Je to fakt šrot, samý problémy. Zlatej manželky Hyundai Matrix, v 7 letech a 84 tisících km se zatím měnila jediná věc - baterka, která na to už samozřejmě měla nárok.
K tomu turbu, je to nějakej repas a záruka je bohužel jen 3 měsíce, což je mi trochu kupodivu, nicméně stálo jen 14.200,- bez DPH. Holt se uvidí, za tyhle peníze můžu mít čtyři a pořád to vyjde laciněji než originální nové od Mazdy. Celkem to v servisu stálo, když odečtu odtah, nějakých 38 tisíc s daní. Je v tom kromě turba ještě spousta různých těsnění, šroubů a svorníků, samozřejmě taky nový olej a filtr a taky 11 hodin práce.
Aerotwiny jsou doma, tak doufám že budou fungovat na slanou vodu, se kterou jsem poslední dobou dost bojoval. Ale je fakt, že stěrače jsem naposled měnil tak před dvěma lety, tak už jsou asi v čudu. -
"-- skrytý --" 09.02.10 21:28
« Re: Hotovo
Ahoj Pupe,
to je fakt pech!
Aerotwin už mám 3 sadu a max. spokojenost.najeto 77000 km
Jinak mám už 3 sadu nových letních 205/50 R17 tentokrát Continental, protože 2 sada dunlopů po pár tis. km odešla jako ta první - sjeto zevnitř.
Jinak nové tlumiče vpředu + uložení, tlumiče a silentblok vzadu, nové abs, brzový válec, posilovač, nové kabely ESP a modul ESP, snímač sešlápnutí plynového pedálu , 2* přední světla,1*zadní (oboje popraskaly), tepelné štíty pod autem.
Ale pořád je M5 to nejlepší co jsem řídil. Doufám že všechny mouchy jsou mrtvé....... -
Pup 09.02.10 20:28
« Re: Hotovo
Dneska mi říkali v servisu, že přes importéra se dostali na nějakou firmu, kde snad nový turbo se zárukou 2 roky vyšlo výměnou za starý jen na 15 tisíc. Zítra by to mělo bejt hotový, tak dám kdyžtak vědět detaily.
Co se týče Aerotwinů, díky za připomenutí - už se chystám je pořídit asi dva roky. Právě jsem je objednal www.bullock-praha.cz za 1.038,- s daní, pro M5 by to měl být typ A 653 S 650/400mm.