C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
preston 06.04.08 09:16
« zaruka
Mam dotaz...nevite,jestli eurodiesel dava u svych c-maxu zaruku 3 roky od vyrobce? A muzu pak s takovym autem jezdit na servis do kterehokoli autorizovaneho servisu ford? A po kolika km je servis u benzinu 1.6? diky za odpoved PS nemate nekdo zkusenost s Auto IN,kolik(co) se tam da usmlouvat? -
"-- skrytý --" 27.03.08 20:23
« Re: Stěrače
Gumičky kupiš v hociktorom obchode s náhradnými dielmi na autá. Dĺžka musi byť min. 610 mm. Treba si kupiť gumičky celogumové. Gumičky zložené u umelej hmoty a gumy nie sú vhodné, lebo majú úzku vrechnu hranu. Vypadávajú z drážky stierača. :yes: -
"-- skrytý --" 25.03.08 15:27
« Re: Stěrače
musíš se kouknout do historije tohodle četu řešilo seto tu na podzim určitě nekupuj originál jsou zbytečně drahé měli by tu být přímo odkazy e-obchody kde jsou ty stejné za třetinu ceny,gumičky jdou taky vyměnit ale je to jen prozručné a trpělivé povahy mě se podařil jen jeden a s druhým sem flakl do popelnice >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 25.03.08 15:27
« Re: Stěrače
musíš se kouknout do historije tohodle četu řešilo seto tu na podzim určitě nekupuj originál jsou zbytečně drahé měli by tu být přímo odkazy e-obchody kde jsou ty stejné za třetinu ceny,gumičky jdou taky vyměnit ale je to jen prozručné a trpělivé povahy mě se podařil jen jeden a s druhým sem flakl do popelnice >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 20.03.08 19:56
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Ahoj, koupil jsem příčníky Thule Aero tyče, patky 753 a po prvním projetí jsem byl dost zklamán. Už při 80-90 to začíná hlučet. Nic nesnesitelného, ale zase ne přehlédnutelného. Je pravda, že jsem to projížděl pouze se samotnými příčníky. Možná když tam dám držáky na kola, tak se ten hluk okolo tyčí nějak rozbije. Máte s tím nějakou zkušenost? -
superkutil 17.03.08 15:44
« Re: Každá rada drahá...
Měl jsem možnost vyzkoušet jak 1.6 (slabší i silnější) tak 1.8 a závěr jsem si udělal tento. Slabší 1.6 je na pohodovou jízdu bez předjíždění a je na auto hodně slabá. Silnější 1.6 je pěkná a dá je dosáhnout velmi nízké spotřeby, ale když se to přišlápne, tak až tak nejede a hodně žere, no a taky problém filtru pevných částic. Mě osobně se velmi líbila 1.8, měla zátah ale spotřeba nebyla zas tak vysoká a když se na to šláplo tak to docela jelo. S 2.0 se to ale srovnávat nedá. Osobně jse uvažoval o silnější 1.6 ale moment nic moc.
Spotřeby: 1.6 slabší je 5,73 a silnější 5,95. U 1.8 je spotřeba 6,85litru.
Po Oktávce budeš mít z C-MAXe radost. Ford se stále zlepšuje a s C-MAX se jezdí moc dobře. Zkusil jsi si Renault Grand Scenic? Vyzkoušej si C-MAX a Grand Scenic a pak ještě S-MAX a uvidíš, že se ti C-MAX bude líbit a nebudeš chtít už nic jiného. Počítej s kratším kufrem. -
"-- skrytý --" 17.03.08 14:43
« Každá rada drahá...
Zdravím všechny, chtěl bych koupit C-MAXE, tak do 3 let a váhám... nevím jaký motor si vybrat, chtěl jsem 2.0 TDCi, ale třeba 2005, 2006 už dělají jenom 1.6 a 1.8 TDCi... může mi někdo poradit co a jak? Asi bych slevil z toho 2.0, a teď babo raď 1.6 nebo 1.8...
Zatím mám oktávku a tak trošku se toho přechodu bojím... když tady čtu o tom všem vrzání a podobných věcech... Potřebuji hlavně spolehlivost...
Všem za info děkuji... -
Ghost007 09.03.08 10:40
« 1.8
Ahoj. Diky vsem za postrehy. Vcera jsem byl na testovaci jizde s 1.8 (i kdyz to byl flexifuel, ale prepopokladam, ze benzin bude +- stejny) a je rozhodnuto. Tahne krasne, proti 1.6 znatelny rozdil. Zkousel jsem i 1.6 diesel, ktery ma krasny tah odspodu, ale ta cena..
Jedine ceho se bojim, je ze auto bude do tri mesicu :-( -
"-- skrytý --" 08.03.08 08:57
« Re: benzín vs.nafta
Mám taky 1,8 benzín a souhlasím s kolegy přede mnou, pěkně to jede, zátah je solidní, motor poměrně tichý, ale spotřeba je trochu vyšší. Jezdím z 90% město nebo dálnice a jsem s průměrem na 10-10,5 litrech, ale když náhodou jedu nějakou okresku, tak jsem tak na těch 7,5 litrů dostanu. -
"-- skrytý --" 05.03.08 07:51
« Re: benzín vs.nafta
Já jsem ještě před koupí tzestoval 1,6 CVT a nějak mě nenadchnul, ale na druhou stranu, celý to auto bylo hodně podivný, takže to neber jako bernou minci.
Jinak mě ta moje 1,8 přijde při rozjezdu a v nižších otáčkách trošku lenivější, ožívá až tak kolem 2200 otáček, ale nad to je to nádhera, na dálnici akceleruje pěkně a ani nevíš že táhne 1,5 tuny.
Motor je krásně tichý a klidný...takže za sebe říkám ještě jednou 1,8 Duratec :-) -
DoubleSix 04.03.08 08:24
« Re: Elektricka parkovacia brzda
Tibike1x : je možné, že C-Max ještě nemá plnohodnotnou elektrickou parkovací brzdu (EPB) jako třeba nový Passat, ale je tam mezistupeň, který se nazývá cable puller. Ta brzda je shodná s tou "normální", jen za lano ruční brzdy tahá elektromotor. V tomto případě je výměna destiček shodná s tou na "normální" brzdě.
Pokud mechanik zašrouboval píst do třmenu, je jasné, že se jedná o tuto zjednodušenou EPB. -
-
"-- skrytý --" 03.03.08 14:00
« Re: Elektricka parkovacia brzda
Tak som spat zo servisu! S tou brzdou nemali problem aj bez impulzu. Na funkcnosti som nezbadal ziadnu zmenu! Servisak ma utvrdil vtom, ze o impulze z RJ nevie nic ale, ze uz velakrat menil platnicky na tejto brzde a nikdy nebol problem!! Mal dokonca v garazi A6 s takou brzdou a tiez nebol ziaden problem! -
"-- skrytý --" 03.03.08 12:14
« Re: Elektricka parkovacia brzda
To si ma nepotesil ! Auto uz som odovzdal do obycajneho servisu. Si si isty ze treba na vymenu el. impulz. Vnutornu platnicku na pravej strane v zadu som mal hrubu len 1mm a parkovacka zatahovala naplno tak 2s. Tak dufam, ze to tam zvladnu! -
"-- skrytý --" 03.03.08 11:00
« Re: benzín vs.nafta
Mám 1,6 74kW. Jezdím tak 50% po městě (práce a domů jedna cesta tak 15km - sám) + 30% okrsky (90-110 - rodina 2+2)) a 20% dálnice (130-140 - rodina 2+2).
Kombinovana spotřeba v létě 7,2 v zimě 8,0.
I při plném zatížení je klidná jízda O.K.. Urdžím kteroukoli výše uvedenou rychlost bez podřazování 90-130 na 5 je bez problémů i do kopce na dálnici. Horší je to ale když chceš předjet. Přeci jen zrychlovat 1700kg těžké auto je na 1,6 těžký úkol. -
DoubleSix 03.03.08 09:45
« Re: benzín vs.nafta
Ta 1.8 není vůbec líná. Já ji mám také a motor je to slušný, na dálnici i při 160 zrychloval a dosáhnout na tachometrových 200 nebyl problém. Jinak ten motor se nechá snadno vytáčet, zabírá už od nízkých otáček, a je i relativně tichý.
Já mám tedy průměrnou spotřebu kolem 9,5l, protože drtivou většinu km najezdím po městě se studeným motorem a dle tvrzení servisu, motor ještě není správně zajetý a usazený (teprve 12tisím km, musím prý počkat na minimálně 15tisíc km, pak prý půjde spotřeba dolů). Jinak klidná jízda mimo město si vyžádá v průměru kolem 7 litrů. Dálnice při tachometrových 130 si žádá kolem 8,5 - 9 litrů.
Co se spotřeby týče, tak ta 1.6 možná bude jezdit za víc jak ta 1.8, přeci jenom ten C-Max je těžší auto a ta 1.6 s ním bude mít dost práce (já jel s tou 1.6 85kW a přišlo mi to na C-Max jako minimum, 1.6 74kW už bude asi hodně slabé).
Jinak nelze porovnat spotřebu klasické karoserie a MPV, to MPV je těžší (+100kg) než kombi nebo 5dv hatchback a navíc má větší čelní odpor. -
-
Ghost007 03.03.08 09:06
« Re: benzín vs.nafta
Zdravim tez.
Mam trochu jiny dotaz. Vybrat 1.6 nebo 1.8 v benzinu? Naftu uz jsem vzhledem k cene vzdal.
Spotreba 8.5 je celkem darda, ja jezdil se svym 1.6 megankem za necelych 7 a ted bych rad presel k Maxovi a porad vaham nad motorem.
1.8 se pry take hure vytaci a je celkove lina. Podle udaju o zrychleni tomu vsak tak neni. Co bys poradil? Proc sis vybral tu 1.8ku a sel bys do ni znovu?
-
"-- skrytý --" 03.03.08 08:32
« Re: benzín vs.nafta
Zdravím tě....
myslím, že se tu strhne masivní diskuze, která už jednou proběhla a na závěr to stejně bude na tobě, protože to bude 50:50.
Ale za sebe můžu říct, že najezdíme zhruba stejně jako ty a tak jsem se rovnou rozhodnul pro benzín. Sice mě dlouho lákala nízká spotřeba u nafty, ale nakonec jsem sehnal benzín za výhodných podmínek a spočítal si že úspora na naftě mi rozdíl v ceně nedá...
Nakonec rozhodlo i to, že s autem jezdí manželka denně do práce a to jsou krátký trasy, který nafťák nemá moc rád.
Nevýhodou benzín je vyšší spotřeba, alespoň u mě 1,8 Duratec si vezme v průměru tak 8,5l, po městě kolem 10,5 a mimo město 7l.
Snad jsem ti pomohl ;-) -
"-- skrytý --" 02.03.08 20:33
« benzín vs.nafta
Ahoj C-MAXíci,
obracím se na Vás s žádostí o radu. Uvažuju o koupi ojetého C-MAXe (rv.05 nebo 06) a stále řeším, jestli benzín nebo naftu. S rodinou najezdíme cca 15tis.km ročně a rád bych znal váš názor na volbu pohonné jednotky (doposud mám zkušenosti pouze s benzínovými motory). Jakou mají životnost TDCi motory od FORDa? -
"-- skrytý --" 02.03.08 20:26
« Životnost motorů TDCi
Ahoj C-MAXíci,
obracím se na Vás s žádostí o radu. Uvažuju o koupi ojetého C-MAXe (rv.05 nebo 06) a stále řeším, jestli benzín nebo naftu. S rodinou najezdíme cca 15tis.km ročně a rád bych znal váš názor na volbu pohonné jednotky (doposud mám zkušenosti pouze s benzínovými motory). Jakou mají životnost TDCi motory od FORDa? -
"-- skrytý --" 27.02.08 17:31
« Vŕzganie dverí
Som majitelom C Maxa asi 2 roky pri prechadzaní nerovnosti sa zo zadného priestoru ozýva nepríjemné vŕzganie už asi pol roka v servise mi včera po dlhom dohadovaní vymenili tesnenia dverí na zadných dverách na strane karoserie ale vôbec to nepomohlo nevedia mi s tým vôbec poradiť vyskúšal som už všetko ako prostr. od Sonaxu , odmastenie tesnenia atd.Bol by som rád ak má niekto radu ako to odstrániť napísať príspevok.Inak som s Maxom velmi spokojný.Pozdravujem všetkých majitelov C Maxou. -
"-- skrytý --" 21.02.08 18:35
« Pískání při rychlosti nad 130km/h
V létě jsem sem hodil dotaz s tímto problémem a těď se
mohu pochlubit. Nepříjemné pískání nad 130km/h je úspěšně odstraněno. Dělalo to špatně nasazené těsnění kapoty - guma mezi světlama. Docela mě překvapilo, že to zatím nikdo neřešil, protože se stačí blbě opřít o auto při otevřeném motoru a těsnění zklouzne a začne znova pískat. -
"-- skrytý --" 17.02.08 18:49
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Pro jistotu jsem je ještě jednou změřil a mám je opravdu 108 cm dlouhé, včetně plastových krytek měří 114 cm. Aero tyče mají na sobě stupnici a patky mám nasazeny na stupni 23. Sedí to přesně. Nevím v čem je chyba, dva roky to už používám. -
"-- skrytý --" 11.02.08 21:13
« Re: Střešní nosič,hagusy?
No hlavně záleží na tom, co v nich budeš přepravovat. Já mám Thule Atlantis 600 a jsem s nim spokojen, jak co se týká rozměrů (mám ho především na lyže), tak co se týká obsluhy (rychle jde nasadit a sundat). Co se týká hlučnosti, tak jelikož nejsem žádnej závodník, přijde mi neobtěžující. Jediný co mě štve je, že se s ním nevejdu do garáže a musím ho sundat před vraty. Takže hodně štěstí při výběru. -
FauVee 11.02.08 13:22
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Nemam sice C-Max, ale Touran s "podelniky" a na tom Thule Air profil priecniky. Box Spirit, ktory by mal byt co sa tyka aerodinamickeho hluku na tom najlepsie z dovodu jeho tvaru, uchytenia na priecnikoch a hlavne mensej vyske. Mozem potvrdit co sa tyka hluku je to prijatelne ( ziadne vybracie ani pri vyssich rychlostiach-200km/h). Vyska boxu bola u mna rozhodujuca z dovodu vysky garazovych vrat ( Touran+box ) a teda moznosti vojst do garaze aj s boxom, nadvihnut ho z auta ( mam ram v garazi na ktorom je box permanentne podveseny ked ho nepouzivam) a po vycuvani z garaze spustim box na zem a mozem vybalovat priamo na zemi, alebo vo vyske do ktorej si ho spustim. Zvycajne odpajam box aj s priecnikmi, ale Spirit ma velmi jednoduchy ( hlavne rychly) system pripevnenia na priecniky, takze ani tato alternativa nie je problemom. Mensia vnutorna vyska boxu ale moze byt problemom, ak by si chcel prevazat vacsie kusy, ale vzhladom ze mas C-Max, tak nepredpokladam ze to budes vlacit v boxe na streche. Cize spokojnost je zatial maximalna co sa tyka prakticnosti, hluku, spotreby, bezpecnosti ( 200km/h), bocny vietor ( samozrejme box citit, ale je to akceptovatelne-nizsia vyska a aerodinamicky dobre rieseny). Celkove som so znackou Thule spokojny, ale kvoli objektivite musim spomenut, ze iny box som zatial neskusal. Co sa tyka priecnikov a bike nosicov, tak isto vysoka spokojnost. Biky zostavaju na streche aj pri rychlostiach okolo 200km/h (tachometrovych) a mam ich otestovane aj na Jeepe v pusti po dunach. Nespadli dokonca ani ked som raz zabudol zaistit pakovu rychlo uchytku na bike nosic do air profilu ( v pusti). Odniesol si to iba zliabok Air profilu v mieste uchytenia ( stale funkcny, mierne zdeformovany, kedze ide o AL profil). Dlzka priecnikov je vec prakticnosti a estetickeho vzhladu-comu das prednost. Dlhsi ma vyhodu ze k boxu mozem prihodit aj dva bicyklove nosice( ja mam sice len 110cm dlhe, ale dva bike nosice a box Spirit sa tam zmestia ). Takze este raz, vo vseobecnosti spokojnost. -
xsnakex 10.02.08 18:21
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Ahoj,chtěl bych zůčastněným poděkovat za informace.Na jejich základě jsem objednal sestavu příčníků Thule (patky 753,kit3015,tyče Aero 860).Přijde to během příštího týdne,tak jsem zvědavej.
Kdybych vás ještě mohl otravovat s dotazem,jaký střešní box jste na příčníky koupili a jak jste spokojeni (montovatelnost,praktičnost,hlučnost...)… />DÍKY VŠEM ! -
"-- skrytý --" 03.02.08 20:58
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Vzal jsem si také ty dlouhé, ale potom jsem si je šel vyměnit za 110 cm, protože se mě to na střeše auta nelíbilo. Zdálo se mě, že vyčuhují hodně mimo střechu auta.Ale jinak ty delší můžou být také, já nic širokého nevozím, takže nepotřebuji mít nic za patkou.Je to pouze jak se líbí. Já je koupil www.omnipuls.cz. Ať pochodíš zatím čau. -
"-- skrytý --" 03.02.08 09:50
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Ve speciální prodejně Thule asi před 2 roky. Tyče mám Aero,nad nosičema na kola jsem dlouho váhal, ale vzhledem k výšce auta jsem kopil taky Thule.U této značky se dá kolo přimontovat ze země, nemusí se pracně upínat příchytka na rám kola. Na lyže jsem koupil box Atlantis 780 má otvírání z obou stran.Výborný pomocník jsou hliníkové dvouschůdky z OBI,protože tam lépe dostaneš a nezamažeš se. -
"-- skrytý --" 02.02.08 21:20
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Já používám střešní nosiče od Thule.BOBB poslal odkaz.Tvůj odkaz je špatně, sice se tam hodí ale příšerně to vypadá a nedá se to zamknout.Mě je původně prodali po namontování a zjištění jak to vypadá jsem je došel vrátit.Prodavač vytáhl novější katalog vyrobků a tam už byl uveden jiný typ. Kit 3015,patka 753, tyč Aero nebo čtyřhran. Krásně to sedí na střeše, dosedací plocha je přesně tvarovaná guma.Známý koupil orginál od Fordu ve 120 km/h začnou pískat.Thule nedělá nic ani ve 160 km/h. -
xsnakex 02.02.08 12:17
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Díky Honya.
Vím,že si vymejšlím,ale nevěděl bys přesnější označení těch origo příčníků?Předpokládám,že by to měly být Thule(podle katalogu Ford),ale od těch jsem našel jenom tohle :
[odkaz]
Připadá mi,že po namontování zůstane ten vlys ve střeše po vyloupnutí záslepky dost holej a otevřenej,a to se mi moc nelíbí.Nebo přes to ještě přijde nějakej plastovej kryt,kterej to celý schová?Event. kdybys mohl udělat fotku toho uchycení,jak to vypadá v reálu,byl bych Ti moc vděčnej !
Díky -
"-- skrytý --" 02.02.08 11:14
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Tak to jsem začal řešit hned po koupi auta, když bylo třeba převést kola. Podélníky jsem nikde neviděl a pochybuji že existují. Nakonec jsem kouil asi za 3000,-Kč originál příčníky, které se montují do připravených otvorů pod záslepkami. Někdo to odsuzuje - že je montáž složitá, já s tím problém nemám - nasadíš a v každém bodě přišroubuješ - otázka pár minut. Jsou to stříbrné aerotyče a vypadají docela dobře - no a na ně už klasicky přimontuješ všechno. Nosiče kol na příčníkách nechávám i když je sundavám, takže když je třeba tak to akorát položím na střechu jako celek, přišroubuju a je to. Jinak ještě po zašroubování se to překryje zamykacím krytem. -
xsnakex 02.02.08 08:33
« Střešní nosič,hagusy?
Zdar vespolek,
chtěl bych hodit do placu jedno téma.
Pomalu se začínám připravovat (hlavně psychicky ;-) ) na letní dovolenou a bohužel se vtírá otázka místa v autě,tak jsem začal přemýšlet o střešním nosiči.Upřímně řečeno bych rád sehnal hagusy (podélníky) a na ně namontoval nějaký příčníky a na to pak box.
Řešil jste už někdo otázku stř. nosiče?Dají se na C-maxe sehnat podélníky,popř. jdou přimontovat do připravených drážek na střeše?Jaký nosiče (myslim výrobce) jste event. pořídili?
Předem moc díky za reakce a rady.
XsnakeX -
Moik 22.01.08 19:35
« Re: Vypnutí airbagu spolujezdce
Myslel jsem přední parkovací senzory a mám dojem, že kombinovat to nejde jen proto, že když máš vypínací airbag, tak máš jen poloviční tlačítko výstražných blinkrů a zbytek je žlutá kontrolka vypnutýho AB. A já tam mám vypínání parkovacích senzorů...
A taky jsem někde četl, že vypínání AB se neobjednává do výroby, ale u dealera stejně jako ISOFIX, zkus se zeptat, jestli je to pravda... -
Special-line 08.01.08 14:51
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
No já bych to jen lehce upřesnil. Oktanový čííslo vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalům. Vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ( okt č. 100) ve směsi s n-hetanem (okt. č. 0). Je to ak že motory s vyšším kompresním poměrem a tím i vysokou pracovní teplotou musí používat víc oktanový benzín aby nedocházelo k samozápalům. To se nesprávně nazývá jako klepání ventilů. Je to rázová vlna rychle hořícího paliva ale není způsobena špatným načasováním zapalování (konkrétně samozápaly), ale samovolným zapálením směsi jen teplem ve spalovacím prostoru. To způsobuje nějaký horký bod kde se vytvoří větší teplota. Např. elektroda zapalovací svíčky, nebo nečistota ve spalovacím prostoru. Jelikož se směs zapálí dříve a hoří rychleji než od zapálení zapalovací svíčkou, pak to dá zěptný ráz do toho motoru a motor pak klepe a ztrácí výkon. Většinou je to při vyšší zátěži, nižších otáčkách a víc sešlápnutém plynu. -
Moik 07.01.08 18:50
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
Oktanové číslo určuje, kdy směs (podle tlaku) bude nejlíp hořet a jak rychle. Motory s vyšším kompresním poměrem spalují při vyšším tlaku a proto jezdí na 98ok. a mají tak vyšší výkon. Není to ale použitím vyššího ok. čísla, ale tou kombinací. Jinak klapání ventilů, klepání, je prej rázová vlna rychle hořícího paliva, protože hoří při nižším tlaku z důvodu špatného časování zapalování. -
DoubleSix 07.01.08 09:38
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
Já jezdím dlouhodobě na 100 oktanový V-Power Racing a motor si nestěžuje :-)
Jinak použitím paliva s vyšším oktanovým číslem (pokud je předepsáno 95 a ty budeš používat 98), může dojít k tomu, že to auto "pojede" trochu lépe, možná ti i lehce poklesne spotřeba (nemusíš na to tolik šlapat - jak psal Zdenekold, naroste ti lehce výkon), ale celkově to bude pro tebe finančně negativní (ten příplatek za oktany je dost vysoký). -
"-- skrytý --" 07.01.08 08:32
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
No nemáš úplně pravdu. Každý motor je konstruovaný nebo nastavený na jiné oktanové číslo. Samozřejmě při nižším oktanovém čísle (než motor potřebuje)dochází ke zminěným samozápalům ap., ale vyšší oktanové číslo je zbytečné, je to vyhazování peněz.
Motory, které mají snímač klepání motoru jsou schopny přizpůsobit se oktanovému číslu paliva.
U přímého vstřiku může při použití vyššího oktanového čísla dojít k nárustu výkonu maximálně jedno, dvě procenta, ale víc ne. -
hatepe 06.01.08 17:06
« natural 98 při dlouhodobějším používání
Zdravím všechny majitele benziňáků. Chtěl jsme se zeptat jestli někdo z Vás používá natural 98 či i 100 oktanovej benzín. Nevíte, někdo jestli je to doporučené palivo Fordem a zda nehorzí nějaké "poškození" motoru při dlouhodobějším používání. Já to zkoušel ( jednu nádrž ) se svou 1,6 Ti-VCT a bylo to nebe a dudy proti 95. Snáz šel do otáček, prostě to líp jelo. -
"-- skrytý --" 27.12.07 12:50
« Re: hodiny na rádiu CD6000
no právě, RDS jsem měl vypnuté a hodiny chodí jak chtějí. Jako by tam nešla po vypnutí klíčku elektrika, ale stanice zůstanu v paměti a hodiny se neposunou přesně o ten čas, kdy je zapalování vypnuté. No zatím jsem to vyřešil obráceně a zapnul jsem RDS. Poslocháme většinou Evropu 2 a tak jak jsem zjistil čas přes RDS řídí, takže nnyí je to ok. Ale důvod proč se to děje prostě neznám. -
"-- skrytý --" 24.12.07 22:47
« Re: Zadni operky
Zdravím, zadní opěrky sundat jsou, není to žádný velký problém, stačí plochý šroubovák. Ocelové tyčky opěrky procházejí do sedadla přes plastové prvky. Jeden má tlačítko na odjištění aretace, druhé je pevné. To pevné má shora nasazenou krytku, kterou lehce vypáčíš šroubovákem. Pod krytkou je ocelové pérko, které šroubovákem vyhákneš z drážky na tyčce opěrky, současně stiskneš tlačítko na druhé koncovce a opěrku vysuneš. Nic nevyskočí ani nevypadně, při montáži stačí opěrku pouze nasunout. -
xsnakex 24.12.07 06:41
« Re: hodiny na rádiu CD6000
Zdar,
zkus omrknout,jestli nemáš na rádiu aktivovanou funkci řízení času přes RDS.Některý rádia to nemají nastavený a vysílají nesmyslnej čas.Třeba Impuls to vysílá O.K.,ale u nás na západě např. Egrensis vysílá krávoviny.Ve čtvrt na čtyři odpoledne mi to ukazovalo 9:45.Přeladím na Impuls a během dvou minut je čas O.K.
Taky přeju všem pokud možno klidné svátky a opice prostý nový rok ;-) -
"-- skrytý --" 23.12.07 15:02
« hodiny na rádiu CD6000
Ahoj, stále se mi rozhazují hodiny na rádiu CD6000. Seřídím je jsou ok, ale když auto odstavím třeba přes noc nebo přes den na delší dobu, tak se rozhodí. Ale třeba cca před týdne se jsem nastavil čas a snad za den se rozhodil cca o půl hodiny, ale pak tak držel snad týden. Nemáte někdo tušní co to může způsobovat nebo čím je to ovlivněno? Díky všem a krásné svátky, Honza. -
"-- skrytý --" 20.12.07 22:48
« Re: Přední zástěrky.............
To stoji dost. Jsem mel nastesti v nejakem balicku pri koupi vozu i s vnitrnima rohozema a prihlasenim.
Mam zasterky na vsech kolech, caka to samozrejme mene, ale v soucasnem pocasi je stejne auto jak prase. Nema to ani smysl umyvat.