C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto preston

    preston 06.04.08  11:21

    « Re: zaruka

    tak to je hodne dobra sleva...mne spis slo o ojeteho c-maxe,Auto IN ma ted v nabidce 1.6 16V za 399000,rv 2007,zaruka je u auto in samozrejmosti...o tom eurodieselu nekdo nevite? tam meli 1.6 16V,rv 2007 za 359000,jenze zrejme bez origo zaruky
  • « 00 Reagovat !

    foto BOBB

    BOBB 06.04.08  10:41

    « Re: zaruka

    Servisní interval je po 20t nebo rok. Slevu u auto in jsem ukecal 24% u noveho C-MAXE 2,0tdci
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.08  10:19

    « Re: zaruka

    V Auto in jsem u půl roku starého auta 3-letou záruku dostal(teda už jen 2,5 roku), cenu jsem neukecal (možná jsem se dost nesnažil). Záruka platí ve všech servisech Ford. Servisní intervaly jsou tuším 15 tisíc nebo rok.
  • 00 Reagovat !

    foto preston

    preston 06.04.08  09:16

    « zaruka

    Mam dotaz...nevite,jestli eurodiesel dava u svych c-maxu zaruku 3 roky od vyrobce? A muzu pak s takovym autem jezdit na servis do kterehokoli autorizovaneho servisu ford? A po kolika km je servis u benzinu 1.6? diky za odpoved PS nemate nekdo zkusenost s Auto IN,kolik(co) se tam da usmlouvat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.08  09:37

    « Re: Manuál

    Vyzkoušej ten to odkaz [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.08  20:58

    « Manuál

    Zdravím všechny C-MAXíky,
    obracím se na Vás s prosbou. Přivezl jsem si z venku benzínovou 1.6ku (85kW) a sháním český manuál. Poraďte, kde ho sehnat.
    Předem díky za odpovědi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.08  20:23

    « Re: Stěrače

    Gumičky kupiš v hociktorom obchode s náhradnými dielmi na autá. Dĺžka musi byť min. 610 mm. Treba si kupiť gumičky celogumové. Gumičky zložené u umelej hmoty a gumy nie sú vhodné, lebo majú úzku vrechnu hranu. Vypadávajú z drážky stierača. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.08  15:27

    « Re: Stěrače

    musíš se kouknout do historije tohodle četu řešilo seto tu na podzim určitě nekupuj originál jsou zbytečně drahé měli by tu být přímo odkazy e-obchody kde jsou ty stejné za třetinu ceny,gumičky jdou taky vyměnit ale je to jen prozručné a trpělivé povahy mě se podařil jen jeden a s druhým sem flakl do popelnice >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.08  15:27

    « Re: Stěrače

    musíš se kouknout do historije tohodle četu řešilo seto tu na podzim určitě nekupuj originál jsou zbytečně drahé měli by tu být přímo odkazy e-obchody kde jsou ty stejné za třetinu ceny,gumičky jdou taky vyměnit ale je to jen prozručné a trpělivé povahy mě se podařil jen jeden a s druhým sem flakl do popelnice >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.08  11:57

    « Stěrače

    Zdravíčko všem, jen se chci zeptat, už někdo z vás řešil výměnu předních stěračů? Pokud ano, měnili jste celý kus, nebo jste měnili jen gumičky a kde jste kupovali? Díky....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.08  09:24

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Já mám originál Ford a začínám je vnímat až kolem 100km/h, ale třeba mám víc nahlas rádio ;-). Držáky na kolo zatím nemám a s rakví se to zhruba stejné.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 21.03.08  08:29

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    honza69 : originální Ford střešní nosič hučí už od 60km/h, takže buď rád, že máš Thule >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.08  19:56

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Ahoj, koupil jsem příčníky Thule Aero tyče, patky 753 a po prvním projetí jsem byl dost zklamán. Už při 80-90 to začíná hlučet. Nic nesnesitelného, ale zase ne přehlédnutelného. Je pravda, že jsem to projížděl pouze se samotnými příčníky. Možná když tam dám držáky na kola, tak se ten hluk okolo tyčí nějak rozbije. Máte s tím nějakou zkušenost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.08  17:27

    « Re: Každá rada drahá...

    Dík za info... asi půjdu do té 1.8... a model 2005 a vejš... přece jenom to bude asi vychytanější než ty první kusy. Renault ani za nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.08  17:26

    « Re: Každá rada drahá...

    Dík za info... asi půjdu do té 1.8... a model 2005 a vejš... přece jenom to bude asi vychytanější než ty první kusy. Renault ani za nic :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 17.03.08  15:44

    « Re: Každá rada drahá...

    Měl jsem možnost vyzkoušet jak 1.6 (slabší i silnější) tak 1.8 a závěr jsem si udělal tento. Slabší 1.6 je na pohodovou jízdu bez předjíždění a je na auto hodně slabá. Silnější 1.6 je pěkná a dá je dosáhnout velmi nízké spotřeby, ale když se to přišlápne, tak až tak nejede a hodně žere, no a taky problém filtru pevných částic. Mě osobně se velmi líbila 1.8, měla zátah ale spotřeba nebyla zas tak vysoká a když se na to šláplo tak to docela jelo. S 2.0 se to ale srovnávat nedá. Osobně jse uvažoval o silnější 1.6 ale moment nic moc.

    Spotřeby: 1.6 slabší je 5,73 a silnější 5,95. U 1.8 je spotřeba 6,85litru.

    Po Oktávce budeš mít z C-MAXe radost. Ford se stále zlepšuje a s C-MAX se jezdí moc dobře. Zkusil jsi si Renault Grand Scenic? Vyzkoušej si C-MAX a Grand Scenic a pak ještě S-MAX a uvidíš, že se ti C-MAX bude líbit a nebudeš chtít už nic jiného. Počítej s kratším kufrem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.08  14:43

    « Každá rada drahá...

    Zdravím všechny, chtěl bych koupit C-MAXE, tak do 3 let a váhám... nevím jaký motor si vybrat, chtěl jsem 2.0 TDCi, ale třeba 2005, 2006 už dělají jenom 1.6 a 1.8 TDCi... může mi někdo poradit co a jak? Asi bych slevil z toho 2.0, a teď babo raď 1.6 nebo 1.8...
    Zatím mám oktávku a tak trošku se toho přechodu bojím... když tady čtu o tom všem vrzání a podobných věcech... Potřebuji hlavně spolehlivost...
    Všem za info děkuji...
  • 00 Reagovat !

    foto Ghost007

    Ghost007 09.03.08  10:40

    « 1.8

    Ahoj. Diky vsem za postrehy. Vcera jsem byl na testovaci jizde s 1.8 (i kdyz to byl flexifuel, ale prepopokladam, ze benzin bude +- stejny) a je rozhodnuto. Tahne krasne, proti 1.6 znatelny rozdil. Zkousel jsem i 1.6 diesel, ktery ma krasny tah odspodu, ale ta cena..
    Jedine ceho se bojim, je ze auto bude do tri mesicu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.08  14:00

    « Re: benzín vs.nafta

    Při jízdě pod plynem ne, to spíš při jízdě s volnoběhem a studeným motorem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.08  11:17

    « Re: benzín vs.nafta

    Mam dotaz na majitele benzinu 1.8, ma nekdo pocit ze motor vibruje v nizkych otackach pri zrychlovani. Kolem 1700 az 2100 otacek a vetsinou na druhy prevodovy stupen?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.08  08:57

    « Re: benzín vs.nafta

    Mám taky 1,8 benzín a souhlasím s kolegy přede mnou, pěkně to jede, zátah je solidní, motor poměrně tichý, ale spotřeba je trochu vyšší. Jezdím z 90% město nebo dálnice a jsem s průměrem na 10-10,5 litrech, ale když náhodou jedu nějakou okresku, tak jsem tak na těch 7,5 litrů dostanu.
  • « 00 Reagovat !

    foto kubo56

    kubo56 05.03.08  15:58

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    ano, je to ten zjednoduseny system. ked som menil platnicky, tak som to riesil tak, ze som po zastaveni nevytiahol klucik a tak sa brzda nezatiahla
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.08  07:51

    « Re: benzín vs.nafta

    Já jsem ještě před koupí tzestoval 1,6 CVT a nějak mě nenadchnul, ale na druhou stranu, celý to auto bylo hodně podivný, takže to neber jako bernou minci.
    Jinak mě ta moje 1,8 přijde při rozjezdu a v nižších otáčkách trošku lenivější, ožívá až tak kolem 2200 otáček, ale nad to je to nádhera, na dálnici akceleruje pěkně a ani nevíš že táhne 1,5 tuny.
    Motor je krásně tichý a klidný...takže za sebe říkám ještě jednou 1,8 Duratec :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 04.03.08  08:25

    « Re: benzín vs.nafta

    Také se přimlouvám za 1.8. Sám jsem si ji vybral z těch 4 benzínových motorů, co C-Max nabízí (1.6 74kW, 1.6 85kW a 2.0 107kW), jako optimální volbu.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 04.03.08  08:24

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    Tibike1x : je možné, že C-Max ještě nemá plnohodnotnou elektrickou parkovací brzdu (EPB) jako třeba nový Passat, ale je tam mezistupeň, který se nazývá cable puller. Ta brzda je shodná s tou "normální", jen za lano ruční brzdy tahá elektromotor. V tomto případě je výměna destiček shodná s tou na "normální" brzdě.
    Pokud mechanik zašrouboval píst do třmenu, je jasné, že se jedná o tuto zjednodušenou EPB.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.08  22:53

    « Re: benzín vs.nafta

    jednoznacne 1.8, jezdi slusne a spotreba je kolem 8.5l. 1.6 je docela slabouckej motor na auto vazici 1.5t (vyzkouseno)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.08  19:18

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    No to neviem ale bol som pri tom ked to robil servisak a nevizeral, ze by mal nejaky problem.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 03.03.08  16:12

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    Tibike1x : zajímavé. U té A6 vím, že před výměnou destiček je potřeba elektrickou parkovací brzdu nastavit do polohy pro výměnu destiček - dělá řídící jednotka té brzdy. Pokud to neprovedeš, nejsi schopen zatlačit píst zpět do třmenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.08  14:00

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    Tak som spat zo servisu! S tou brzdou nemali problem aj bez impulzu. Na funkcnosti som nezbadal ziadnu zmenu! Servisak ma utvrdil vtom, ze o impulze z RJ nevie nic ale, ze uz velakrat menil platnicky na tejto brzde a nikdy nebol problem!! Mal dokonca v garazi A6 s takou brzdou a tiez nebol ziaden problem!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.08  12:14

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    To si ma nepotesil ! Auto uz som odovzdal do obycajneho servisu. Si si isty ze treba na vymenu el. impulz. Vnutornu platnicku na pravej strane v zadu som mal hrubu len 1mm a parkovacka zatahovala naplno tak 2s. Tak dufam, ze to tam zvladnu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.08  11:00

    « Re: benzín vs.nafta

    Mám 1,6 74kW. Jezdím tak 50% po městě (práce a domů jedna cesta tak 15km - sám) + 30% okrsky (90-110 - rodina 2+2)) a 20% dálnice (130-140 - rodina 2+2).
    Kombinovana spotřeba v létě 7,2 v zimě 8,0.

    I při plném zatížení je klidná jízda O.K.. Urdžím kteroukoli výše uvedenou rychlost bez podřazování 90-130 na 5 je bez problémů i do kopce na dálnici. Horší je to ale když chceš předjet. Přeci jen zrychlovat 1700kg těžké auto je na 1,6 těžký úkol.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 03.03.08  09:49

    « Re: Pneu na C-MAX 2.0 TDCi

    Minimální pneu je 205/55R16. Já mám rychlostní index H, ale ty si dej raději V.
    Na zimu mám Michelin, na léto Continental, obojí pro mě v pohodě (nejsem závodník, ale klidný jezdec)
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 03.03.08  09:45

    « Re: benzín vs.nafta

    Ta 1.8 není vůbec líná. Já ji mám také a motor je to slušný, na dálnici i při 160 zrychloval a dosáhnout na tachometrových 200 nebyl problém. Jinak ten motor se nechá snadno vytáčet, zabírá už od nízkých otáček, a je i relativně tichý.
    Já mám tedy průměrnou spotřebu kolem 9,5l, protože drtivou většinu km najezdím po městě se studeným motorem a dle tvrzení servisu, motor ještě není správně zajetý a usazený (teprve 12tisím km, musím prý počkat na minimálně 15tisíc km, pak prý půjde spotřeba dolů). Jinak klidná jízda mimo město si vyžádá v průměru kolem 7 litrů. Dálnice při tachometrových 130 si žádá kolem 8,5 - 9 litrů.

    Co se spotřeby týče, tak ta 1.6 možná bude jezdit za víc jak ta 1.8, přeci jenom ten C-Max je těžší auto a ta 1.6 s ním bude mít dost práce (já jel s tou 1.6 85kW a přišlo mi to na C-Max jako minimum, 1.6 74kW už bude asi hodně slabé).

    Jinak nelze porovnat spotřebu klasické karoserie a MPV, to MPV je těžší (+100kg) než kombi nebo 5dv hatchback a navíc má větší čelní odpor.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 03.03.08  09:37

    « Re: Elektricka parkovacia brzda

    Obávám se, že tohle doma nezvládneš. Musíš dát brzdě elektrický impulz k tomu, aby se nastavila do polohy pro výměnu destiček (a to umí dát servis, leda by ses uměl napojit na řídící jednotku a dokázal ten ovládací impulz vyslat sám)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ghost007

    Ghost007 03.03.08  09:06

    « Re: benzín vs.nafta

    Zdravim tez.
    Mam trochu jiny dotaz. Vybrat 1.6 nebo 1.8 v benzinu? Naftu uz jsem vzhledem k cene vzdal.
    Spotreba 8.5 je celkem darda, ja jezdil se svym 1.6 megankem za necelych 7 a ted bych rad presel k Maxovi a porad vaham nad motorem.
    1.8 se pry take hure vytaci a je celkove lina. Podle udaju o zrychleni tomu vsak tak neni. Co bys poradil? Proc sis vybral tu 1.8ku a sel bys do ni znovu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.08  08:32

    « Re: benzín vs.nafta

    Zdravím tě....

    myslím, že se tu strhne masivní diskuze, která už jednou proběhla a na závěr to stejně bude na tobě, protože to bude 50:50.

    Ale za sebe můžu říct, že najezdíme zhruba stejně jako ty a tak jsem se rovnou rozhodnul pro benzín. Sice mě dlouho lákala nízká spotřeba u nafty, ale nakonec jsem sehnal benzín za výhodných podmínek a spočítal si že úspora na naftě mi rozdíl v ceně nedá...
    Nakonec rozhodlo i to, že s autem jezdí manželka denně do práce a to jsou krátký trasy, který nafťák nemá moc rád.
    Nevýhodou benzín je vyšší spotřeba, alespoň u mě 1,8 Duratec si vezme v průměru tak 8,5l, po městě kolem 10,5 a mimo město 7l.

    Snad jsem ti pomohl ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.08  21:28

    « Elektricka parkovacia brzda

    Nemate niekto skusenost s touto brzdou? Potrebujem vymenit platnicky a neviem ci netreba nejako nastavit tuto brzdu.Mam FF C-Max 1,6 TDCI GHIA 2004.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.08  20:33

    « benzín vs.nafta

    Ahoj C-MAXíci,
    obracím se na Vás s žádostí o radu. Uvažuju o koupi ojetého C-MAXe (rv.05 nebo 06) a stále řeším, jestli benzín nebo naftu. S rodinou najezdíme cca 15tis.km ročně a rád bych znal váš názor na volbu pohonné jednotky (doposud mám zkušenosti pouze s benzínovými motory). Jakou mají životnost TDCi motory od FORDa?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.08  20:26

    « Životnost motorů TDCi

    Ahoj C-MAXíci,
    obracím se na Vás s žádostí o radu. Uvažuju o koupi ojetého C-MAXe (rv.05 nebo 06) a stále řeším, jestli benzín nebo naftu. S rodinou najezdíme cca 15tis.km ročně a rád bych znal váš názor na volbu pohonné jednotky (doposud mám zkušenosti pouze s benzínovými motory). Jakou mají životnost TDCi motory od FORDa?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.08  21:09

    « Pneu na C-MAX 2.0 TDCi

    Můžete mi někdo poradit jaký rozměr pneumatik je na zmiňovanýho MAXe? Popřípadě jaké máte zkušenosti s konkrétním pneu na léto a na zimu. Děkuji
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.08  17:01

    « Čo sa stane ked mi dojde nafta?

    Mám FF C-Max 1,6 TDCi. Čo sa stane keď mi dôjde všetko palivo v nádrži - nafta? Dolejem resp. dotankujem naftu a naštarujem bez problémov? Má s tým niekto skusenosť? Čo robiť v takomto prípade?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.08  19:08

    « Re: Vŕzganie dverí

    Namazej vazelinkou nebo silikonovým olejem zámek u kufru. Jsou tam takový gumový plošky na každej straně. Jedná se o část v kufru, né na dveřích....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.08  17:31

    « Vŕzganie dverí

    Som majitelom C Maxa asi 2 roky pri prechadzaní nerovnosti sa zo zadného priestoru ozýva nepríjemné vŕzganie už asi pol roka v servise mi včera po dlhom dohadovaní vymenili tesnenia dverí na zadných dverách na strane karoserie ale vôbec to nepomohlo nevedia mi s tým vôbec poradiť vyskúšal som už všetko ako prostr. od Sonaxu , odmastenie tesnenia atd.Bol by som rád ak má niekto radu ako to odstrániť napísať príspevok.Inak som s Maxom velmi spokojný.Pozdravujem všetkých majitelov C Maxou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.08  18:35

    « Pískání při rychlosti nad 130km/h

    V létě jsem sem hodil dotaz s tímto problémem a těď se
    mohu pochlubit. Nepříjemné pískání nad 130km/h je úspěšně odstraněno. Dělalo to špatně nasazené těsnění kapoty - guma mezi světlama. Docela mě překvapilo, že to zatím nikdo neřešil, protože se stačí blbě opřít o auto při otevřeném motoru a těsnění zklouzne a začne znova pískat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.08  18:49

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Pro jistotu jsem je ještě jednou změřil a mám je opravdu 108 cm dlouhé, včetně plastových krytek měří 114 cm. Aero tyče mají na sobě stupnici a patky mám nasazeny na stupni 23. Sedí to přesně. Nevím v čem je chyba, dva roky to už používám.
  • « 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 17.02.08  05:31

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    To Pet1:
    Tak jsem na tvojí radu objednal Aero tyče délky 108cm a jsou pro C-maxe KRÁTKÝ - nedosáhnou z patky na patku - chybí tak 6cm :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.08  21:13

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    No hlavně záleží na tom, co v nich budeš přepravovat. Já mám Thule Atlantis 600 a jsem s nim spokojen, jak co se týká rozměrů (mám ho především na lyže), tak co se týká obsluhy (rychle jde nasadit a sundat). Co se týká hlučnosti, tak jelikož nejsem žádnej závodník, přijde mi neobtěžující. Jediný co mě štve je, že se s ním nevejdu do garáže a musím ho sundat před vraty. Takže hodně štěstí při výběru.
  • « 00 Reagovat !

    foto FauVee

    FauVee 11.02.08  13:22

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Nemam sice C-Max, ale Touran s "podelniky" a na tom Thule Air profil priecniky. Box Spirit, ktory by mal byt co sa tyka aerodinamickeho hluku na tom najlepsie z dovodu jeho tvaru, uchytenia na priecnikoch a hlavne mensej vyske. Mozem potvrdit co sa tyka hluku je to prijatelne ( ziadne vybracie ani pri vyssich rychlostiach-200km/h). Vyska boxu bola u mna rozhodujuca z dovodu vysky garazovych vrat ( Touran+box ) a teda moznosti vojst do garaze aj s boxom, nadvihnut ho z auta ( mam ram v garazi na ktorom je box permanentne podveseny ked ho nepouzivam) a po vycuvani z garaze spustim box na zem a mozem vybalovat priamo na zemi, alebo vo vyske do ktorej si ho spustim. Zvycajne odpajam box aj s priecnikmi, ale Spirit ma velmi jednoduchy ( hlavne rychly) system pripevnenia na priecniky, takze ani tato alternativa nie je problemom. Mensia vnutorna vyska boxu ale moze byt problemom, ak by si chcel prevazat vacsie kusy, ale vzhladom ze mas C-Max, tak nepredpokladam ze to budes vlacit v boxe na streche. Cize spokojnost je zatial maximalna co sa tyka prakticnosti, hluku, spotreby, bezpecnosti ( 200km/h), bocny vietor ( samozrejme box citit, ale je to akceptovatelne-nizsia vyska a aerodinamicky dobre rieseny). Celkove som so znackou Thule spokojny, ale kvoli objektivite musim spomenut, ze iny box som zatial neskusal. Co sa tyka priecnikov a bike nosicov, tak isto vysoka spokojnost. Biky zostavaju na streche aj pri rychlostiach okolo 200km/h (tachometrovych) a mam ich otestovane aj na Jeepe v pusti po dunach. Nespadli dokonca ani ked som raz zabudol zaistit pakovu rychlo uchytku na bike nosic do air profilu ( v pusti). Odniesol si to iba zliabok Air profilu v mieste uchytenia ( stale funkcny, mierne zdeformovany, kedze ide o AL profil). Dlzka priecnikov je vec prakticnosti a estetickeho vzhladu-comu das prednost. Dlhsi ma vyhodu ze k boxu mozem prihodit aj dva bicyklove nosice( ja mam sice len 110cm dlhe, ale dva bike nosice a box Spirit sa tam zmestia ). Takze este raz, vo vseobecnosti spokojnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 10.02.08  18:21

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Ahoj,chtěl bych zůčastněným poděkovat za informace.Na jejich základě jsem objednal sestavu příčníků Thule (patky 753,kit3015,tyče Aero 860).Přijde to během příštího týdne,tak jsem zvědavej.
    Kdybych vás ještě mohl otravovat s dotazem,jaký střešní box jste na příčníky koupili a jak jste spokojeni (montovatelnost,praktičnost,hlučnost...)… />DÍKY VŠEM !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.08  20:57

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    No žádná krytka toho obnaženého žlábku tam není, jenom se to zvenčí překryje tím zamykacím dílem, takže vidět to není. Až se k tomu dostanu pošlu foto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.08  20:58

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Vzal jsem si také ty dlouhé, ale potom jsem si je šel vyměnit za 110 cm, protože se mě to na střeše auta nelíbilo. Zdálo se mě, že vyčuhují hodně mimo střechu auta.Ale jinak ty delší můžou být také, já nic širokého nevozím, takže nepotřebuji mít nic za patkou.Je to pouze jak se líbí. Já je koupil www.omnipuls.cz. Ať pochodíš zatím čau.
  • « 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 03.02.08  17:23

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    To Pet1:
    Ještě poslední dotaz - jak dlouhý ty Aero tyče jsi na C-Maxe bral?Podle konfigurátoru by to měly být 120cm.
    Jinak tady jsem našel ty patky 753 :
    [odkaz]
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.08  09:50

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Ve speciální prodejně Thule asi před 2 roky. Tyče mám Aero,nad nosičema na kola jsem dlouho váhal, ale vzhledem k výšce auta jsem kopil taky Thule.U této značky se dá kolo přimontovat ze země, nemusí se pracně upínat příchytka na rám kola. Na lyže jsem koupil box Atlantis 780 má otvírání z obou stran.Výborný pomocník jsou hliníkové dvouschůdky z OBI,protože tam lépe dostaneš a nezamažeš se.
  • « 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 03.02.08  06:29

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Pet1 - MOC díky za tip !!!
    Jak je to dlouho,cos to kupoval?Všude na netu jsou k sehnání patky 751,ale 753 jenom asi ve dvou obchodech...
    Ještě jednou dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.08  21:20

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Já používám střešní nosiče od Thule.BOBB poslal odkaz.Tvůj odkaz je špatně, sice se tam hodí ale příšerně to vypadá a nedá se to zamknout.Mě je původně prodali po namontování a zjištění jak to vypadá jsem je došel vrátit.Prodavač vytáhl novější katalog vyrobků a tam už byl uveden jiný typ. Kit 3015,patka 753, tyč Aero nebo čtyřhran. Krásně to sedí na střeše, dosedací plocha je přesně tvarovaná guma.Známý koupil orginál od Fordu ve 120 km/h začnou pískat.Thule nedělá nic ani ve 160 km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto BOBB

    BOBB 02.02.08  13:27

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Mrkni na tady ty. Koupil jsem je jsem s nimi spokojen.
    www.thule.com/Thule/Iframe.aspx?id=483… />
    Je ta i navod na montaz.
  • « 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 02.02.08  12:17

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Díky Honya.
    Vím,že si vymejšlím,ale nevěděl bys přesnější označení těch origo příčníků?Předpokládám,že by to měly být Thule(podle katalogu Ford),ale od těch jsem našel jenom tohle :
    [odkaz]
    Připadá mi,že po namontování zůstane ten vlys ve střeše po vyloupnutí záslepky dost holej a otevřenej,a to se mi moc nelíbí.Nebo přes to ještě přijde nějakej plastovej kryt,kterej to celý schová?Event. kdybys mohl udělat fotku toho uchycení,jak to vypadá v reálu,byl bych Ti moc vděčnej !
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.08  11:14

    « Re: Střešní nosič,hagusy?

    Tak to jsem začal řešit hned po koupi auta, když bylo třeba převést kola. Podélníky jsem nikde neviděl a pochybuji že existují. Nakonec jsem kouil asi za 3000,-Kč originál příčníky, které se montují do připravených otvorů pod záslepkami. Někdo to odsuzuje - že je montáž složitá, já s tím problém nemám - nasadíš a v každém bodě přišroubuješ - otázka pár minut. Jsou to stříbrné aerotyče a vypadají docela dobře - no a na ně už klasicky přimontuješ všechno. Nosiče kol na příčníkách nechávám i když je sundavám, takže když je třeba tak to akorát položím na střechu jako celek, přišroubuju a je to. Jinak ještě po zašroubování se to překryje zamykacím krytem.
  • 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 02.02.08  08:33

    « Střešní nosič,hagusy?

    Zdar vespolek,
    chtěl bych hodit do placu jedno téma.
    Pomalu se začínám připravovat (hlavně psychicky ;-) ) na letní dovolenou a bohužel se vtírá otázka místa v autě,tak jsem začal přemýšlet o střešním nosiči.Upřímně řečeno bych rád sehnal hagusy (podélníky) a na ně namontoval nějaký příčníky a na to pak box.
    Řešil jste už někdo otázku stř. nosiče?Dají se na C-maxe sehnat podélníky,popř. jdou přimontovat do připravených drážek na střeše?Jaký nosiče (myslim výrobce) jste event. pořídili?
    Předem moc díky za reakce a rady.
    XsnakeX
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.08  07:41

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Zajedu se zeptat, jsem zvědavý jak ochotný v ACR budou.....
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 22.01.08  19:35

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Myslel jsem přední parkovací senzory a mám dojem, že kombinovat to nejde jen proto, že když máš vypínací airbag, tak máš jen poloviční tlačítko výstražných blinkrů a zbytek je žlutá kontrolka vypnutýho AB. A já tam mám vypínání parkovacích senzorů...

    A taky jsem někde četl, že vypínání AB se neobjednává do výroby, ale u dealera stejně jako ISOFIX, zkus se zeptat, jestli je to pravda...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.08  07:23

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Přední senzory myslíš tu kouli v předu na palubovce, která je místo manuálního ovládání intenzity osvětelní?

    Jinak prcka zatím nemáme, no příprava musí být ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 21.01.08  20:57

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Na přání - a zaujalo mě, já mám přední senzory a s těma to nejde kombinovat... ať vám roste ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 21.01.08  20:57

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.08  13:37

    « Vypnutí airbagu spolujezdce

    Chci se zeptat máte ho tak jak je uvedeno v manuálu po pravé straně zavírací schránky u spolujezdce?
    Já tedy ne, mám 12/03 Trend s 1,8 benzínem a vypínání airbagu jsem zatím nikde nenašel.... 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.08  18:04

    « Spolehlivost

    Tak jsem přečetl článek o spolehlivosti aut a myslím, že po shlédnutí tabulky může být majitel C-maxe docela spokojený ne?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 08.01.08  14:51

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    No já bych to jen lehce upřesnil. Oktanový čííslo vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalům. Vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ( okt č. 100) ve směsi s n-hetanem (okt. č. 0). Je to ak že motory s vyšším kompresním poměrem a tím i vysokou pracovní teplotou musí používat víc oktanový benzín aby nedocházelo k samozápalům. To se nesprávně nazývá jako klepání ventilů. Je to rázová vlna rychle hořícího paliva ale není způsobena špatným načasováním zapalování (konkrétně samozápaly), ale samovolným zapálením směsi jen teplem ve spalovacím prostoru. To způsobuje nějaký horký bod kde se vytvoří větší teplota. Např. elektroda zapalovací svíčky, nebo nečistota ve spalovacím prostoru. Jelikož se směs zapálí dříve a hoří rychleji než od zapálení zapalovací svíčkou, pak to dá zěptný ráz do toho motoru a motor pak klepe a ztrácí výkon. Většinou je to při vyšší zátěži, nižších otáčkách a víc sešlápnutém plynu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 07.01.08  18:50

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    Oktanové číslo určuje, kdy směs (podle tlaku) bude nejlíp hořet a jak rychle. Motory s vyšším kompresním poměrem spalují při vyšším tlaku a proto jezdí na 98ok. a mají tak vyšší výkon. Není to ale použitím vyššího ok. čísla, ale tou kombinací. Jinak klapání ventilů, klepání, je prej rázová vlna rychle hořícího paliva, protože hoří při nižším tlaku z důvodu špatného časování zapalování.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 07.01.08  09:38

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    Já jezdím dlouhodobě na 100 oktanový V-Power Racing a motor si nestěžuje :-)
    Jinak použitím paliva s vyšším oktanovým číslem (pokud je předepsáno 95 a ty budeš používat 98), může dojít k tomu, že to auto "pojede" trochu lépe, možná ti i lehce poklesne spotřeba (nemusíš na to tolik šlapat - jak psal Zdenekold, naroste ti lehce výkon), ale celkově to bude pro tebe finančně negativní (ten příplatek za oktany je dost vysoký).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.08  08:32

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    No nemáš úplně pravdu. Každý motor je konstruovaný nebo nastavený na jiné oktanové číslo. Samozřejmě při nižším oktanovém čísle (než motor potřebuje)dochází ke zminěným samozápalům ap., ale vyšší oktanové číslo je zbytečné, je to vyhazování peněz.
    Motory, které mají snímač klepání motoru jsou schopny přizpůsobit se oktanovému číslu paliva.
    U přímého vstřiku může při použití vyššího oktanového čísla dojít k nárustu výkonu maximálně jedno, dvě procenta, ale víc ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 06.01.08  22:38

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    Pokud vím, tak čím vyšší je oktanové číslo, tím je to lepší. Naopak čím nižší oktanové číslo, tím víc dochází k samozápalům, motory musí mít menší kompresi apod. Taže čím vyšší číslo tím lepší ale i dražší. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.08  20:59

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    Tak v manuálu se o jiném benzínu než o 95ti oktanovém nezmiňují. Nemyslím, že by mohl být problém s 98 oktany.
  • 00 Reagovat !

    foto hatepe

    hatepe 06.01.08  17:06

    « natural 98 při dlouhodobějším používání

    Zdravím všechny majitele benziňáků. Chtěl jsme se zeptat jestli někdo z Vás používá natural 98 či i 100 oktanovej benzín. Nevíte, někdo jestli je to doporučené palivo Fordem a zda nehorzí nějaké "poškození" motoru při dlouhodobějším používání. Já to zkoušel ( jednu nádrž ) se svou 1,6 Ti-VCT a bylo to nebe a dudy proti 95. Snáz šel do otáček, prostě to líp jelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.12.07  12:50

    « Re: hodiny na rádiu CD6000

    no právě, RDS jsem měl vypnuté a hodiny chodí jak chtějí. Jako by tam nešla po vypnutí klíčku elektrika, ale stanice zůstanu v paměti a hodiny se neposunou přesně o ten čas, kdy je zapalování vypnuté. No zatím jsem to vyřešil obráceně a zapnul jsem RDS. Poslocháme většinou Evropu 2 a tak jak jsem zjistil čas přes RDS řídí, takže nnyí je to ok. Ale důvod proč se to děje prostě neznám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.12.07  22:47

    « Re: Zadni operky

    Zdravím, zadní opěrky sundat jsou, není to žádný velký problém, stačí plochý šroubovák. Ocelové tyčky opěrky procházejí do sedadla přes plastové prvky. Jeden má tlačítko na odjištění aretace, druhé je pevné. To pevné má shora nasazenou krytku, kterou lehce vypáčíš šroubovákem. Pod krytkou je ocelové pérko, které šroubovákem vyhákneš z drážky na tyčce opěrky, současně stiskneš tlačítko na druhé koncovce a opěrku vysuneš. Nic nevyskočí ani nevypadně, při montáži stačí opěrku pouze nasunout.
  • « 00 Reagovat !

    foto xsnakex

    xsnakex 24.12.07  06:41

    « Re: hodiny na rádiu CD6000

    Zdar,
    zkus omrknout,jestli nemáš na rádiu aktivovanou funkci řízení času přes RDS.Některý rádia to nemají nastavený a vysílají nesmyslnej čas.Třeba Impuls to vysílá O.K.,ale u nás na západě např. Egrensis vysílá krávoviny.Ve čtvrt na čtyři odpoledne mi to ukazovalo 9:45.Přeladím na Impuls a během dvou minut je čas O.K.
    Taky přeju všem pokud možno klidné svátky a opice prostý nový rok ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.12.07  15:02

    « hodiny na rádiu CD6000

    Ahoj, stále se mi rozhazují hodiny na rádiu CD6000. Seřídím je jsou ok, ale když auto odstavím třeba přes noc nebo přes den na delší dobu, tak se rozhodí. Ale třeba cca před týdne se jsem nastavil čas a snad za den se rozhodil cca o půl hodiny, ale pak tak držel snad týden. Nemáte někdo tušní co to může způsobovat nebo čím je to ovlivněno? Díky všem a krásné svátky, Honza.
  • 00 Reagovat !

    foto BOBB

    BOBB 21.12.07  08:22

    « SVOLÁVACÍ AKCE

    AHOJ,VČERA JSEM BYL NA PROHLÍDCE PO 40TIS. A BYLO MI ŘEČENO, ŽE PROBÍHÁ SVOLÁVACÍ AKCE NA MOTORY 2,0TDCI KVŮLI NĚJAKÉMU PODTLAKOVÉMU VENTILKU.MÁ TO PRÝ NĚJAKOU SOUVISLOST S BRZDAMI(NIC VÁŽNÉHO).NEVÍTE NĚKDO NĚCO VÍC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.12.07  22:48

    « Re: Přední zástěrky.............

    To stoji dost. Jsem mel nastesti v nejakem balicku pri koupi vozu i s vnitrnima rohozema a prihlasenim.

    Mam zasterky na vsech kolech, caka to samozrejme mene, ale v soucasnem pocasi je stejne auto jak prase. Nema to ani smysl umyvat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.12.07  18:15

    « Re: Ceník předchozí verze C-MAX

    To Mati: Tak to mi rekni, jak to ze te neznam >:D . No holt prezdivka mi zuzila tip, ale porad nevim, o koho se jedna :-( . Napovez.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…