C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 04.05.09 09:08
« Re: pin ford 6000cd
U Forda jsem to dělat nenechal,ale u známého co má svoji dílnu a dříve byl hlavním servisákem v autoservisu.Ceny rozvodů "neoriginálů"jsou opravdu hodně rozdílné.Pohybují se celé sady tedy řemen,ložisko a napínák již od 2600 Kč.Já jsem volil sadu rozvodů za 3650Kč + vodní pumpu za 1300Kč,ale dá se sehnat již od 900Kč. Dělal mi filtr do klimatizace uhlíkový 380Kč,vzduchový filtr cca 300,olejovou vložku 150kč.Olej jsem si koupil sám Valvoline dura blend doporuč. Fordem 700Kč/4l.Za práci sem platil 2200Kč komplet se vším.Za výměnu rozvodů cca 1300Kč.Záleží však na každém jednotlivci zda bude volit značkový servis,ale já ze své zkušenosti z předešlého vozu,kterého jsem dal do servisu jednou,volím raději pro mne cenově dostupnější verze.Zdravím Marius. -
"-- skrytý --" 03.05.09 08:02
« pin ford 6000cd
Ahoj všichni!Prosím o radu.Po odpojení baterie na výměněně rozvodů si autorádio Ford 6000CD žádá aktivační kód,který nemám.Při koupi maxe jsem se na to v autobazaru neinformoval a teď nevím jakým způsobem se kód dá zjistit,nebo kdo to umí.Pokud mi může někdo poradit moc díky.Berounsko. -
preston 28.04.09 19:45
« pneu
tak se mi podařilo protrhnout pneumatiku, když jsem neopatrně přejel přes obrubník...no,od výroby mám na maxovi goodyear eagle vector ev2, které používám jako letní, problém je,že v ČR nejsou k sehnání a do Německa kvůli tomu fakt nepojedu a kupovat 4 nové pneu se mi nechce, na těch goodyearech mám ještě 6mm...naštěstí se mi podařilo sehnat ojeté na inzerát,takže jsem zachráněný... -
xsnakex 27.04.09 09:42
« Re: Nosic Thule
Ahoj,já pořídil patky 753 (k vidění poslední fotka v mojí galerii).Zámky k uzamknutí patek jsou součástí balení.Pokud bys chtěl zamknout i koncovky na tyčích,musíš přikoupit (já je nemám).Jinak kupoval jsem ty tyče aero a i když měly stačit metrový,po doručení při pokusu o montáž jsem zjistil,že jsou krátký.Naštěstí prodejce byl kofr a obratem je vyměnil za 120cm.
Kupoval jsem cca před rokem tady : [odkaz] -
"-- skrytý --" 26.04.09 22:41
« Re: kryt motoru a palivový filtr
Jen se to zvedne nahoru, jsou tam tři kulové kloubky, jestli to je suché, musíš, použít trochu síly. při zpětné montáži doporučuji namazat troškou vazelínky, nebo nastříkat vysokoteplotním měděným sprejem, ten tam dlouho vydrží, než vyschne. A pak to jde krásně..Palivový filtr najdeš přímo pod tím krytem, je také černý, z tvrzeného plastu, je potřeba povolovat voříškem a ráčnou, abys ho neojel. Ale jakmile to zavzdušníš při výměně filtru a nemáš zkušenosti s opravami aut, tak to doma ani náhodou neodvzdušníš, tudíš nenastartuješ. Já mám velký filtr s pumpičkou s náklaďáku, mám na tom hadice, které připojím trubičkama k rychlospojkám a jedině tak to odvzdušním. Jinak vytřískáš baterii a vzduch ven stejně nedostaneš. U staršího Fucuse to trvalo, ale nakonec to šlo, u C-Maxe 2,0 TDCI jsem pohořel a baterie to fakt nezvládla. Doporučuji zajet do servisu. -
"-- skrytý --" 25.04.09 21:08
« Re: Nosic Thule
Originál nosič na C-maxe jsem zatím použil jen na střešní box v zimě na lyže. Jezdil jsem vesměs na okreskách, takže jsem aerodynamiku moc nevyzkoušel. Design je asi horší než Thule, ale cena je cca poloviční. Na to kolikrát je použiju, bohatě stačí, kola dávám radši na Feldu, tam mám hagusy. Pro Maxe uvažuji o vnitřních držácích. -
preston 25.04.09 11:29
« Re: Nosic Thule
zdravím, mám nosič ford a jsem spokojený, možná nevypadá tak pěkně jako thule,ale zas je to originál, jen má mezi kapotou a spodkem krytu asi cm mezeru,ale už jsem si zvykl, hlavně dobře plní svoji funkci, měl jsem na něm střešní box přes zimu a teď tam budu dávat nosiče na kola (ty mám thule) -
"-- skrytý --" 23.04.09 07:52
« Re: Nosic Thule
Základní nosič Thule 753 a 751 se od sebe liší hlavně výšlou patek (753 je o 3cm nižší). Podle mého je 753 nástupcem 751. Jen je třeba dát pozor na délku tyče. Kdysi jsem o něm také uvažoval, nakonec jsem koupil originál od Forda, který vyšel lacinější. -
preston 14.04.09 18:20
« alu disky
Tak mám přezuto...hliníkové disky BSA 307 suzuka silver, k barvě mého c-maxe se pěkně hodí, váhal jsem mezi nimi a dezent f a nakonec musím uznat, že tyhle mi přijdou opravdu lepší...zatmavení skel mám fólie Suntek, na zadních dveřích o stupeň světlejší, je tam trochu vidět na dítě, jinak pohled zevnitř ven je nezkreslený, jen trochu tmavší ale nic hrozného...a byly za dobrou cenu,přisly mě na 3800 :-) viz fotky u profilu -
"-- skrytý --" 15.03.09 18:30
« TDCI 1.6 80kw svietiaca kontrolka motora
Zdravim, mali ste uz niekedy na 1.6 TDCI svietiacu kontrolku motora na oranzovu? U mna sa to prejavilo po garancke asi po 200km. Dalsie prejavy su, obcas chvilkovo netaha motor ako by nefungovalo turbo, ale po par sekundach ako by sa turbo chytilo a taha ako ma. Chystam sa teda do servisu ale za info dakujem. -
preston 05.03.09 16:41
« Re: 1.6 Ti-VCT do Maxe
jo, s tim topenim musim souhlasit, topi vcelku rychle, diesel je na tom urcite hur (bracha ma octavii 1.9 a topi o dost pomaleji), jinak si osobne myslim, ze zadny skryty problem v tom motoru nebude, proste uz delaji jen 1.6 74kW, ale zas tolik se v tom nevyznam, osobne bych radsi koupil 1-2 roky stareho maxe 1.6 se zarukou ford protect, ktery vychazi minimalne o 70 tisic levneji nez novy,ale to uz zalezi na financich, ja jsem se svym maximalne spokojeny -
"-- skrytý --" 05.03.09 14:06
« Re: 1.6 Ti-VCT do Maxe
Osobně si myslím,že tento motor je asi ideální do C-maxe.Jen mně zaráží,proč už ho nedávají do nových aut. 1.8 má o vyšší spotřebu skoro o celý litr. Jezdím totiž celkem dost po městě. I v D se jetý max s tímhle motorem celkem hodně prodává. Jestli ten motor nemá nějakou skrytou vadu,když mi na můj dotaz nechcou ve Fordu odpovědět. Řekli mi,že je to INTERNÍ záležitost. Ale PROČ? O dieslu nepřemýšlím,protože na můj roční nájezd(do15.000),z toho více jak 2/3 po městě vesměs se studeným motorem,je diesel zbytečný luxus.A taky benzín rychleji topí. -
tommi_d 05.03.09 13:02
« Re: 1.6 Ti-VCT do Maxe
Vlastním takého c-maxa s týmto motorom rok, najazdil som cca 25 tis. km zatiaľ všetko ok.(ťuk-ťuk-ťuk). Motor je vcelku živý, rád ide do obrátok i keď žiaden pretekár. Spotreba mesto cca 9 l,
okresky + dialnica v rámci predpisov 3 osoby 7,4 l. Napíš čo ťa zaujíma konkrétne, keď budem vedieť odpoviem. -
"-- skrytý --" 03.03.09 13:47
« 1.6 Ti-VCT do Maxe
Mám možnost koupit trochu jetého C-maxe, ale s motorem, který se už nedodává do nového auta.Jednalo by se o benzín 1.6(85kw),který se dodává už pouze do Focusů.Nevíte náhodu někdo proč? Ani na telefonický dotaz na zastoupení Fordu mi nebyli ochotni odpovědět.Máte někdo skušenosti s tímhle motorem? -
"-- skrytý --" 25.02.09 20:51
« Re: Autofolie
ja som nikdy nebol zastanca folii, jednak zhorsuju v noci vyhlad a tiez som sa nechcel pridat ku skupinke frajerov co si olepuju auta foliami. Nakolko mame dve deti a pri cestovani stale mrncali ze im svieti slnko do oci tak sme dali na obe auta folie (najtmavsi otien aky bol) a musim uznat ze je to super... bez folii uz ani na krok:). A tiez som si velmi rychlo zvykol na to, ze mozem na zadnych sedadlach kludne nechat nieco polozene a zbytocne to nelaka. -
Thomasino 25.02.09 17:35
« Re: Autofolie
Já to chápu trochu jinak. Ikdyž je tam folie jen sluneční, tak se to sklo nikdy neroztříští, ale ty kousky zástanou nalepené na folii. Ale když je bezpečnostní, tak trvá zlodějům výrazně déle, než to rozflákájí a dostanou se dovnitř... Ověř si to a pak napiš výsledek... -
Thomasino 23.02.09 11:37
« Re: Autofolie
...většinou se dá s tou firmou domluvit, že dají o stupěň tmavší než je povolené a dají ti na to ještě homologaci :-) Viz. moje foto předchozího Mondea u recenze C-MAXe, tam jsou dodělávané folie na celé auto, jsou všechny stejné a o stupěň více než bylo povoleno. Na STK to prošlo v pohodě, chtěli vidět certifikát a bylo to OK. Jsou tam již skoro 6 let (jezdí s tím kamarád) a stále jsou dobré. Mrknu jaký je to výrobce, tuším že Lumix, nebo tak něco... proti slunku a teplu v autě to trochu pomůže, ale nejlepší je se k tomu naučit parkovat zadkem proti slunku, když už to nejde ve stínu a pak otevřít na chvilku všechny dveře a nechat to vyvětrat :-) :-) -
Thomasino 23.02.09 11:35
« Re: Autofolie
Ahoj Prestone, mělo by to být na C-Maxe asi tak 4000-6000 Kč vč.DPH a práce za všechny skla. Ale raději se optej v té firmě co to dělají. Je to různé podle výrobce a podle firmy co to lepí... Mám také pruh na předním skle zevnitř, aby mi nesvítilo slunko do očí a je to fajn :-) Jen mohly bý ty folie tmavší na těch mých předních bočních dveřích, moc se mi nelíbí, že je jiná barva na zadních z výroby a na předních dodělávané. Vyšlo to takto sice levněji, ale příště chci zase všechny okna stejný jako jsem měl na Mondeu, vypadá to mnohem lépe. Ale takto je na těch předních nejvyšší možné zatmavení na co ještě dostaneš homologaci. A bez homologace jsem to nechtěl... -
preston 22.02.09 14:48
« Re: Autofolie
ja to o tom urcite uvazuju, sel bych do folii bruxsafol, pry vyborna kvalita daleko pred ostatnimi vyrobci, mame u nas ve meste jednu firmu, ktera to dela, chtel bych postupne zatmaveni zadnich oken az k nejtmavsimu u patych dveri...neco jako ma tady na foru thomasino a an...jen bych rad vedel,na kolik to zhruba prijde -
preston 18.02.09 18:38
« kapalina do servo
chci se zeptat, kde kupujete kapalinu do posilovace rizeni, v jednom servisu mi rekli, ze do c-maxe se lije specialni, kterou sezenu jen u fordu :-), jinak bych si mohl poskodit rizeni a jinde mi zas nabidli univerzalni od castrolu, tak nechci nic pokazit...mam ji na hranici MIN za studena, v manualu pisou, ze ma byt za studena na MAX...asi nic vazneho,ale nechci nic zanedbat...a to jsem byl v zari na servisni prohlidce vc.doliti kapalin ;-) -
"-- skrytý --" 16.02.09 21:36
« System engine failed
Pri ceste na dialnici v rychlosti cca 130 km v tiahlom kopci mi znedazdania zasvietila cervena kontrolka a objavil sa napis "System engine failed ". Potom motor stratil vykon napriek zvysujucim sa otackam.
Ked som vypol motor a opat nastartoval, vsetko slo normalne.
Po cca 5 tis. najazdenych kilomentroch sa to zopakovalo v ramci jednej cesty 2 krat.
Nemate s tym tiez skusenosti. Co to moze byt?
Mam 1.6 TDCi, 11/2005 -
"-- skrytý --" 16.02.09 12:56
« Jak na to...
Zdar kolegove,
nedavno vysla nova kniha "Jak na to - Focus II a C-MAX" od Etzolda. Ja jsem ji uz poridil, ale chybi tam zrovna muj motor 1.8TDCi 85kW :(. No kazdopadne uz jsem calouneni ze dveri odstranil a muzu rict, ze zadny draty pro vyhrejvany zrcatko nejsou ani ve sloupku (jak mi ve Fordim servisu rikali). Ja totiz nemam vyhrivana zpetna zrcatka (holt to TREND tenkrat nemel) a zjistoval jsem moznost porizeni pouze vyhrivanych skel (cca 600,-/kus) oproti celym zrcatkum (cca 2500,-/kus bez laku). No tahat draty buhviodkud se mi nechce, tak holt asi budu skrabat dal... Kdybyste s tim nekdo mel zkusenost, dejte vedet. Diky Mati. -
xsnakex 13.02.09 14:44
« Re: Rádio Sony
Zdar,
u Sony nevim,ale u 6000CD je v Menu u nastavování hodin možnost volby "Manual" nebo "RDS" (nebo tak nějak podobně - každopádně srozumitelně),tak by to mohlo bejt podobný,ne?Prolezl jsi celý menu?Teda myslim to,co se týká nastavení hodin.
Já mám u sebe ten RDS čas taky vypnutej. -
"-- skrytý --" 12.02.09 11:07
« Re: Rádio Sony
myslim ze by to malo fungovat tak ze odpojis baterku, nechas chvilu bez a ked ju pripojis, zapnes radio este pred zapnutim kluca, nastavis cas a ulozis. keby sa radio nastavovalo podla rds, tak by nastavovalo podla mna spravny cas. u cmaxa by mal byt udaj o case ukladany v pristrojovke a este je mozne ze ak je slabe napatie v okruhu, tak sa vzdy pri vypnuti kluca resetuje. to sa da uz riesit asi len v servise. -
"-- skrytý --" 11.02.09 07:01
« Rádio Sony
Ahoj všem, nedávno jsem se stal majitelem "nového" Cmaxe Ghia výbava obsahuje rádio Sony. Nevíte náhodou někdo jak jde na tomto rádiu vypnout příjem RDS signálu? Hodiny a datum se na tomto modelu nastuvují pomocí RDS a trošku to nefunguje, tudíž jsem myslel že nastavím hodiny manuálně ale potřeboval bych vypnout ono RDS aby mi to hned to nastavení nerozhodilo.
Předem díky za rady -
"-- skrytý --" 09.02.09 16:53
« Re: mrazy polevily
Mám taky 1.8 tdci,tam žádné palivové čepadlo asi není,tlakový čerpadlo by si naftu mělo nasávat přímo z nádrže bez podávacího čerpadla.U benzínu to je jiný,tam po otočení klíčku se natlakuje palivový systém a pak čerpadýlko vypne.To co popisuješ při vytaženým klíčku se mi děje taky,příjde mi,že to dělají serva směšovacích klapek u aut.klimy.Ale na to bzučení se zeptám v servisu,snad tam budou vědět co to je. -
"-- skrytý --" 09.02.09 09:42
« Re: mrazy polevily
No ja se domnivam, ze slysis moturek palivoveho cerpadla (jen po natlakovani vypne), popripade nejake motorky na klapkach ventilace. Me se u C-Maxe (1,8TDCi) stava, kdyz chcipnu motor, po zhruba 5-10 minutach se ozve taky nejaky motorek (klicek vypnuty i vytazeny), neco udela a vypne se... a probiha to ve dvou fazich - jednou vice na zacatku a pak az ke konci a cele to tvra asi 4-6 sekund. Nevypozoroval jsem souvislost, dela to v zime i v lete. Sice me to netrapi, ale zajima :). -
Chasnik 05.02.09 16:34
« Re: mrazy polevily
stanley68:
Zástěrky drží jak helvítská víra, při parkování kolmo se občas opřu zadníma o obrubník a při výjezdu to dělá strašný rachot, ale drží. Teď v zimě do nich navíc dost kopu (stejně tak loni a předloni), abych z nich dostal ten sajrajt, který se tam nashromáždí, a drží furt:) -
preston 24.01.09 18:54
« Re: mrazy polevily
souhlasím-mám jen přední zástěrky-auto se nešpiní až po okna, ale jen po kliky :-) ale hlavně mi šlo o ochranu před odletujícími kamínky od předních kol a to si myslím, že funguje... kopu do nich dost často, když se tam zanesou hroudy sněhu a drží jak přibité :yes: -
"-- skrytý --" 22.01.09 20:07
« Re: mrazy polevily
Také jsem zamýšlel zástěrky, především jsem chtěl - kvůli kamínkům - ty dopředu. Uspěl jsem "napůl", vzadu bez problému, vpředu smůla, protože překáží plastové lišty na prazích, na které pánové od Fordu asi nějak nepamatovali (podle katalogu je origoš na c-max pouze jeden druh)... -
"-- skrytý --" 22.01.09 17:56
« Re: mrazy polevily
Dík za vaše zkušenost se zástěrkami,s velkou praděpodobností si je pořídím.Když budou dveře o 50% míň špinavý budu spokojený.ET disků mám klasických 52,5 tak to doufám pomůže. Teď z jinýho soudku.Kolega z práce si pořídil parkovacího asistenta.Nejdřív sklízel posměch,že neumí couvat,ale když předvedl,že zastaví 20cm od zaparkovanýho auta a bez něj to bylo okolo 1 metru musel jsem uznat,že je to dobrý.Display jsem umístil vlevo mezi sloupek a kapličku a senzory do spodní časti nárazníku-nechtělo se mi nárazník sundávat.Největší pakárna byla protáhnout kablík od displeje do kufru kam jsem za ten boční kryt umístil Ř.J.Funguje to dobře a je to za dobrý prachy.Tady jsem to kupoval. www.e-xenony.cz/ -
"-- skrytý --" 22.01.09 08:30
« Re: mrazy polevily
Originální zástěrky jsem dal dopředu i dozadu, šly tam v létě, těžko srovnávat se zimním provozem. Nějakou výraznou změnu si od toho asi slibovat nemůžeš. Záleží také na tom, jaké máš disky. Na léto mám připravené disky s ET43, kolo vyleze z podběhů cca o 16mm a špinit se to bude o to víc. Zástěrky ale drží, ještě neupadly a jak píše veslar, vozí veškerý bordel do garáže. -
"-- skrytý --" 22.01.09 05:18
« Re: mrazy polevily
Dřív byl bok špinavý až po okýnka, dnes jen po kliky včetně. Takže musím být stále ve střehu kam chytám a vozím s sebou hadru na očištění ruk. Jediná výhoda je, že sníh není roztahanej po celým prahu, ale hromadí se v podběhu. Takže kopnu do zástěrky a on vypadne. V garáži to vypadá jak na bahnáku. -
"-- skrytý --" 21.01.09 18:56
« Re: mrazy polevily
Taky mě to strašně štvalo. Koupil jsem si je hned po druhém mytí, jak dopředu, tak dozadu a výsledek byl nic moc. Zdálo se mi,že je to lepší, ale asi si to jen namlouvám abych si zdůvodnil investici. Zadek se špiní pořád stejně, ale s tím už nic nenadělám. Beru to jako nutné zlo. -
"-- skrytý --" 21.01.09 18:18
« mrazy polevily
Zdravím všechny maxáky.Vadí mě ty neustále zaflákané dveře,zvláště v tomhle marastu.Uvažuju o tom,že pořídím přední zástěrky,ale nevím jestli to aspoň trochu pomůže.Máte někdo pozitivní zkušenosti s předními zástěrkami a taky jestli tam dobře drží,aby první námrazky zástěrku neurvaly.Origo stojí 850 Kč a nerad bych po týdnu jezdil zase bez nich.Předem dík za vaše zkušenosti.