C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.06  20:02

    « Re: Re: Ahoj

    rben: Diky. Ja ho mam 4 tydny a najeto ma 1700. Spotreba je velmi dobra. Pocitam to vzdy po natankovani do plne nadrze. Prvni hodnota je mnou prepocitana a v zavorce co ukazoval PP 6,35 (6,2) - jizda jen po meste , 5,59 (5,5) - tady asi 20 procent mimo mesto, -- (6,0) tady jen zatim z PP. Zatim jsem s nim jel jen 145 a nic mi tam nefici, je krasne tichej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.06  18:47

    « Re: Ahoj

    Zdar! Gratulujem k novemu autu!!! :-)
    Ja mam ten isty motor a zatial nabehane 1.600km (2tyzdne).
    Priemerna spotreba podla pp 6.5l
    Zatial jeden maly problem - pri rychlosti nad cca 100km pocut od lp dveri *piskat* vietor. Vyzera to na nie celkom presne nastavenie lp dveri. Aj ked ich zatvaram, musim nimi buchnut silnejsie nez s ostatnymi. Uz som s tym bol v servise - objednany o dva tyzdne....
    Inak "MAX" spokojnost:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.06  09:59

    « Re:

    Jo S-max se mi taky libi, ale ta cena proti C-maxu je nekde jinde. proto jsem na nej necek a koupil C-maxe
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.04.06  22:57

    « Bez nadpisu

    Brzo bude k mani SMAX myslim velmi zajimava alternativa k CMAXU.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.04.06  09:34

    « Ahoj

    Tak jsem se taky stal vlastnikem Maxika s motorem 1.6 TDCi 80kW a zatim jsem nadmiru spokojen. Mam sice zatim najeto za necely mesic jen 2000 km, ale velmi mile me prekvapila spotreba, kterou mam 5,9 ve meste (v Praze). :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  09:45

    « Bez nadpisu

    pulse: ano, ten 1.6 TDCi 80kW sa na Slovensku predava bez DPF, neviem ako je to v CR. DPF stoji tusim 600 EUR, tak neviem ci by si niekto chcel priplatit, ked nie su na to ziadne danove zvyhodnenia a pod. (ako v AT, DE..). Pocul som, ze od maja alebo juna sa musia vsetky nove auta predavat s Euro IV a tento motor ma iba Euro III, takze bude nahradeny starsim 1.8 TDCi 85kW, ktory aj bez DPF splna Euro IV. Co je podla mna dost zvlastne, ze moderny motor ma iba Euro III, ale je to asi dan za tych 80kW z objemu 1560 ccm, lebo 66kW verzia uz ma Euro IV aj bez DPF.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.04.06  01:02

    « Bez nadpisu

    1.6 TDCi 80kW a nemas to s filtrem pevnych castic?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.06  20:12

    « Bez nadpisu

    Nazdar chlapy. Objevila se mi zvláštní "závada". Když zapnu klimu, začne to od přístrojovky divně "vrčet", jako kdyby rezonovat nebo něco podobného. Zvuk se mění v závislosti na otáčkách. Když vypnu klimu, "spoluzvuk" smizí. už jste se s tím setkali ? Dík za pomoc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.06  21:16

    « Re:

    motor mam 1.6 TDCi 80kW, teraz vecer som natankoval plnu na Shellke, za 1.019 EUR/L, a necitim rozdiel oproti BP. Ale je to subjektivne, motor ma mozno na to iny nazor. Aj ked si myslim, ze to bude ako u nas, ze vsetky znacky beru u toho isteho vyrobcu, takze vastne stale tankujem naftu z OMV Schwechat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.06  20:44

    « Bez nadpisu

    zalezi co mas za motor
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  14:24

    « Re:

    pulse: tak teraz si ma vazne dostal :)) ospravedlnujem sa. k tym benzinkam, ja tankujem iba v rakusku, lebo oproti Slovensku je to tu lacnejsie o 3-4 Sk na liter. A nepozorujem ziadny rozdiel v kvalite nafty, jedno ci tankujem BP, OMV, Shell alebo JET.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.04.06  13:27

    « Bez nadpisu

    bluedream jo tak bacha na roboty, ty odborniku, mimo jine tohle forum ma pagerank 0! , jo k te Shellce ja u ni netankuji vubec >:D Je take dulezite kolik jse tam toho proda za den, i nafta totiz starne!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  09:49

    « Re: Re:

    Pulse je len obycajny internetovy "robot", ktory takymto sposobom zvysuje ranking na googli nejakemu linku.. proste ina forma spamu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.06  08:16

    « Re:

    Milý PULSE,tankuji zásadně na Shellce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.06  15:38

    « Re: C-Max 1,5 roku

    tak to potom ano, tym motoru rozhodne neublizis :-) keby som si kvoli garancke nemusel brat dovcu a podobne, tak by som to mozno tiez menil castejsie. takto verim fordu, ze 20.000 na jeden olej je uplne v pohode. za 2 mesiace pojdem na 2. garancku, nejak tie kilometre rychlo nabiehaju..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.06  15:26

    « C-Max 1,5 roku

    Máš pravdu synček,
    ale já sem měníl olej v 35 tis. km tož sem to teď vyměnil po 20 tis. km. Olej radši měním častěj. Tým sa nic nepokazí.
    Zdar chlapi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.06  14:23

    « Re: C-Max 1,5 roku

    Zdendo, nie je garancka az pri 60.000km?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.06  12:35

    « C-Max 1,5 roku

    Zdar Maxáci,
    tož já mám teho mojeho 1,6 TDCi už skorem rok a půl a fčéra sem prodělál další garančku /56 000 km/. Tak jak u nekerých mě vyměnili v záruce spínač na kufru a vrzající těsnění kolem dveří. Ináč fšecko v pohodě. Spotřeba tak kolem 5,5 l.
    Před týdněm sem přezúl na letní Mišelínky Exalto 2 a možu teda vřele doporučit. Sedijá jak zabité a jedú po tichúčku.
    Tož zatým zdarec.
    Zdenda
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  09:51

    « 2 roky s C-maxem

    Tak jsem dovršil druhý rok života s C-maxem( najeto 57000). Zatim musím říct že jsem vcelku spokojen. Žádné vážnější závady mě nepotkali. Mam 1.6 benzin s dlouhodobou spotřebou v létě s klimat. 8.2 l a v zimě 7,4 l. Za ty dva roky jsem navštívil servis pouze dvakrát na výměnu vadného spínače otvírání kufru, a minulou zimu mi nepravidelně svítila kontrolka airbagu ale nic jsem s tím nedělal a už se to neobjevilo a ještě kuriozitka začal se mi "loupat" kožený volant- vše v rámci záruky vyměněno. Po častých jízdách po pražské dlažbě se začali ozývat pazvuky ze zadních sedaček a palubky (ale to je asi tím že je často sklápím a vyndavám). To je asi tak co mne napadlo. Pro toho kdo váha C-maxe můžu jen doporučit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.06  14:17

    « Re:

    Musím se zastat motoru 2.0TDCI mám najeto 46.000 km. a bez problémů. Jasně měl jsem problém s pískáním destiček na zadku, ale to je vše. Maxíci mají určitě "dětské nemoce" které FORD odstraňuje viz. zasekávání AGR ventilu, jemné cukání v nízkých otáčkách....Většinu problémů řeší přehrání softwaru verze 4.1 a víc. Jinak jsem spokojený a ten motor jede bezvadně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  23:47

    « Bez nadpisu

    palomalo //nekteri lide jsou nepoucitelni osobne jsem na vyber benzinky opatrny i kdyz jedu s benzinem pokud teda mam na vyber.
    Ale kdyz jsi nekdo neda poradit :-(
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.06  09:17

    « Re: 2.0 TDci

    ja mam 1.6TDCi a tiez ziadne problemy, najazdenych 32.000km. s tym loziskom by ma to nepotesilo ak by sa to stalo na dialnici, stalo sa to uz niekomu alebo je to vynimka?
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 04.04.06  21:21

    « 2.0 TDci

    To Palomalo: Po nahrani noveho software to jezdi dobre, absolvoval jsem rocni prohlidku zhruba ve 20000 km. Tyden na to jsem ale byl v servisu znova se zadrenym loziskem v pravem zadnim kole. (Zjistil jsem to,kdyz jsem dostal mensi smyk na mokre vozovce a podle hluku pochazejicim nekde zezadu vozidla) Trochu jsem sice auto prohnal pri posledni dovolene v Zermattu. Cestu z okraje Prahy do Basileje jsem ujel za 5 a pul hodiny. Nejel jsem nikdy vic nez 160 km/hod. Palubni pocitac mi ukazal prumernou rychlost 130km/hod a spotrebu 8l/100km (Box na strese). To by ale auto melo vydrzet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  20:41

    « Bez nadpisu

    to palomalo:No nerikam, ze jsem nemel nejake mensi problemy s "Maxem", ale ve stychu me nikdy nenechal(1,5roku provozu-48500km najeto).Trochu mi pripada, ze vetsina problemu jde na vrub motoru 2.0TDCI.Nechci to samozrejme zakriknout, ale o nejakych vetsich problemech s 1.6TDCI jsem tu od nikoho neslysel.
    Tot otazka pro PETRA T.:Je ta 1.6-tka min nachylnejsi na vstriky nebo jsme mi co na nich "litame" meli zatim jenom stesti :?: Zdravim, Petr.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.06  18:39

    « 2,0 TDCi

    Takže opět mě čeká servis - nepravidelně svítí kontrolka motoru = diagnostiky. Už nevěřím ve spolehlivost mého C-MAXe.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  13:07

    « Exalto 2

    to Zdenda:Ahoj Zdendasku :-) , o vikendu jsem daval letni a meril jsem vzorek na tech Continentalech co tam mam a myslim, ze bych mohl tak do poloviny leta na nich jezdit(maji tak 2mm nad ty kontrolni plosky) a pak urcite koupim ty Exalta 2.Budou asi fakt dobre.Pri vymene pneu jsem bohuzel(nebo bohudik) objevil dost vytekle vazeliny z prachovky na poloose u prevodovky(na strane ridice dost na strane spolujezdce jen trochu).Nebyl jsem na zvedaku tak jsem to nemohl tak dukladne prohlednout, ale zadnou prasklinu jsem nevidel.Takze bud je to praskle jen trochu nebo se uvolnila ta stahovaci paska.Do Fordu jsem volal, tak objednaji obe dve a pojedu to nechat vymenit(na zaruku).Jinak vse o.k.
    Zatim ahoj Petr
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  10:57

    « Letní gumy na Maxíka

    To Petr Blaha: Zdar Peťo, už sme si dlúho nepsali. Enom sem sa chtěl optat, lesti máš už přezuté na letní ty Exalta a jak si s něma spokojený. Tady v servisu mě známý tvrdíl, že má klienta, co vyzkúšál od Bravurisú, přes Continentály až po Mišelinky fšecko a zatým Exalta 2 suveréně najlepší. Ukazovál mě aj ty gumy a už je okem vidět enom rozdíl v téj směsi. V Michelinkách by mělo byt prý víc kaučuku.
    Budu asi přezúvat a zároveň aj dělat garančku příští týdeň, tož informuj.
    Díky, z Moravy zdraví šeckých Maxiků
    Zdenda
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  20:27

    « Re: Re: Benzín nebo nafta?

    Zdar, k těm 8.5 při 160, přesně jsem to neměřil, okamžitou spotřebu palubní počítač neukazuje, častějším resetováním by šla asi zjistit, ale neřišil jsem to. Snad příště :-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.06  22:44

    « Re: Re: Benzín nebo nafta?

    Na [odkaz] je prehľad mojej spotreby za prvý mesiac. Väčšinou po meste (z toho asi 50% po petržalskej diaľnici), 2x cca 200km po dialnici (110-150km/hod).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  21:20

    « Re: Benzín nebo nafta?

    Ak najazdis 15000 rocne, tak rozhodne benzin.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  21:16

    « Re: Benzín nebo nafta?

    Nazdarek ! Tema spotreby u benzinu 1.6 jsem tu rozebiral pred rokem. Zpocatku jsem byl docela rozcarovany. Za tu dobu muzu rict, ze prumernou spotrebu mam 8.11 l/100km. Jezdim tak na tretiny mesto, obce i dalnice. Clovek se s tim tezsim a vyssim autem musi naucit jezdit. Benzinovy C-max je hodne citlivy na "tezkou" nohu. Spotreba leti hned nahoru. Nejlepsi spotrebu mezi obcemi ( Olomouc-Zlin ) jsem mel 6.0 l/100km. Ale treba ted na dalnici pri 140-150 km/hod to ma spotrebu 9.5. Takze tech 8.5 pri 160 Ti Tomasi_h moc neverim. To mam tak pri 130. Obsah 1.6 je pro c-maxe docela malo. Ale pri obsahu 1.8 by to mohlo byt se spotrebou jeste horsi. Urcite je lepsi volba TDCi. Ale je to o penezich :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.06  20:27

    « Re: Benzín nebo nafta?

    Zdravím, jsem celkem čerstvým majitelem c-maxe s benzínovou 1.6 16V. Motor benzín 1.6 můžu vřele doporučit, průměrnou spotřebu mám teď v zimě 7.3 l/100 při jízdách prakticky mimo město v režimu obec 60 mimo 110. Nejlíp jsem zajel 100 km z HK do MB s prům. rychlostí 80 spotřebu 6.5, což si myslím je dost dobrý, max. cca 8.5 na dálnici při rychlosti 160. 100 k 1.6 není žádný trhač asfaltu, ale pro běžný ježdění mě zcela vyhovuje. 1.6 TDCi jsem zkoušel v rámci předváděcí jízdy a musím říct, že funguje taky výborně. Porovnávat můžu hlavně se služební octávií 1.9 TDi 77kw, která je proti 1.6 TDCi ve fordu vyslovený traktor - nejen hluk, ale i např. kopání do pedálu spojky. U 1.6 TDCi bych očekával spotřebu proti 1.6 benzín cca o 1.5-2 litry nižší (předpokládám, že TDCi baští zhruba stejně jako TDi). Než jsem c-max koupil, tak jsem se taky rozhodoval mezi benzínem a naftou, nakonec zvítězil benzín, protože než utratím těch cca 50 tis. kč o které by mě stálo TDCi víc za o něco víc benzínu než nafty, potrvá dost dlouho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.06  20:39

    « Benzín nebo nafta?

    Ahoj,
    potřebuju poradit jaký motor do C-maxe.Benzínový nebo dieselový.Nejsem náročný a najezdím cca 15tis. za rok. Děkuju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.06  20:30

    « Re: Nahradni dily?

    Asi máš pravdu, ale ne webu jsem našel neuvěřitelnou tabulku, kde orig. díly Ford jsou levnější než repliky : [odkaz]
    Co tomu říkáte?????
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.06  17:30

    « Nahradni dily?

    to Ford:Nechci te strasit, ale C-max je tak "mlady" model, ze sehnat neco na vrakaci bude temer nemozne a u Fordu to bude asi pekna palka :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.06  13:40

    « Help, help - Náhradní díly C-MAX 1,6TDCI

    Ahoj,
    nevíte kde sehnat ( nejlépe z vrakovoště ) náhradní díly???
    Pravé přední dveřě ( vrchní plech i sklo ), kompletní přední plastový nárazník, pravý přední sloupek, chladič ....
    Předem děkuji za jakoukoliv bližší informaci.
    Zdraví Forďák
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.06  08:59

    « Návod C-MAX 1,6TDCI

    Dobrý den,
    je někdo ochoten pomoci? Sháním manuál k tomuto modelu ( např. okopírovaný za mírnou úhradu ).
    Předem děkuji
    Forďák
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.03.06  16:59

    « c-max

    Zdravím všetkých c-maxákov. Ja mám nášho Maxa ešte len mesiac, ale zatiaľ som veľmi spokojný. Zaujímalo by ma, tí čo ste už boli na garančke po roku či po 20tkm, ako ste boli spokojní, kde ste boli a koľko ste platili?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.06  19:03

    « Bez nadpisu

    to Zdenda:Vis jak rad bych si s tebou pokecal pri stamprdli :-) .Jinak ja jsem se po precteni nekolika testu rozhodl definitivne pro ty Michelinky a je to presne jak rikas, dosahuji stejnych hodnot jako ty P7, ale jsou tissi, coz je pro mne taky dost podstatne.Nejlevnejsi jsem je nasel za 3200kc, coz neni tak hrozne.Zdravim na Moravu a zatim ahoj Petr.
    C-MAX 1.6 TDCI TREND+ 8/2004
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.06  18:44

    « Gumy na C-Maxa

    To Peťa Blaha: Tož také asi idu do těch Mišulínek lebo sú skoro stejné podléj testu jak Pirelky ale nejsú tak hlučné a asi vydržijá o trochu deléj. Jak sem sa dívál na netu tož sa dajů kúpit za 3000 Kč.
    Dybys jél sem k nám negdy na jihovýchod tož daj vědět dáme si po štamprli lebo jak sa u nás říká "Řidič má byt veselý".
    Tak sa opatruj a šťastné kilometry přeje
    Zdeňa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  21:59

    « Bez nadpisu

    to Zdenda-Jak jsem na to koukal, tak asi zkusim ty Michelinky Pilot Exalto 2.Vim, ze asi bude lepsi vitezna pneu, ale me se nejak ty P7 nelibi designove a podle fotek nemaji na boku ochranou listu proti odreni alu kol.Sraz bych udelal, ale casove nejde zvladnout :-( .Bohuzel jsme od sebe preci jen daleko.Ale jedu na dovolenou do Chorvatska, takze pokud by mel nekdo stejny zamer, tak se muzem spojit a jet spolu.To, ze se nezname osobne, je ten nejmensi problem :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.06  09:31

    « C-Maxíci

    Tož zdar šohaji,
    mosím Vás zklamat, nejsu z Brna ani z Hané. Su víc na východ lesti víte gde je Kurevské teda Uherské Hradiště.
    Ináč Peťo Blahových enom mňa napadlo, moja šikovná manželka měla dysi galána a ten sa také menovál Peťa Blaha. Tož ale až tak z divokého severu nebýl. A ty gumy co sem sa dívál na testy pneu tož ER300 jich vyhrály dokonca nekolik podléj rozměrú zroku 2005. Dívál sem sa dneskaj na stránkách e-pneu a už sú tam testy 2006 přesně náš rozměr 205/55 R16 a tam ty gumy moc neoslnili. Vyhrály Pirelky P7 a Mišelínky pilot Exalto 2. Šak mrkni na ně. Keré budeš brat ty?
    Chlapi tak zdar.
    PS: Neuděláme negde sraz?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  21:16

    « Bez nadpisu

    Ja netvrdim, ze je z Brna :!: Ja mam rad moravaky jako celek :!: a co jsem mohl poznat lidi z Moravy tak byli vzdycky hrozne fajn, tot vse.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  20:20

    « Re: RE 720

    nenavidim zakladani off topicu...ale preci jen...rekl bych ze zdenda neni z brna...podle toho kde a jak protahuje samohlasky bych rekl ze z hanacka...treba z HOLOMÓCA? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  20:16

    « RE 720

    to zdenda:Tak to jsem zklamanej :-( , hlucnost je jedna z veci co nemam rad.Ja tam mam ted jeste tovarni Continental Sport Contact 2 najel jsem na ne cca.35000km a behem leta je budu muset vymenit, tak jsem uvazoval o tech RE 720.Ty Zdendo, mas nejake reference na ER 300 nebo jen das na to co se ti libi?
    P.S.Boze jak ja miluji ten moravskej dialekt :-) .Je delam do strojariny a kdyz k nam na sever(Chemopetrol Litvinov) prijede nejaky kolega pres turbiny z Brna(Alstomu,Siemense nebo ABB) tak je vzdycky pekna prca jak si pokecame >:D .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.06  08:44

    « Gumy na C-Maxa

    To Peťa Blaha: Tož vitaj Peťo, tak ty 720 ty sem měl napředku jak sem ojél continentály. Byly perfektní ale měly jednú blbú vlastnosť, že hrozně hučaly. Sú to šípáky tož asi proto. Z tehoto důvodu chcu aj skusit nejaké iné. A vydržaly 30000 km což je asi normální. Micheliny vydržijá víc, ale ináč v testoch dycky v nečem kromě opotřebení zaostávajú.
    Stejně díky za radu a su rád že sme v kontaktu a taká dobrá partyja.
    Tak sa opatruj a hlavně opatrně.
    Zdenda z Moravského Slovácka
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  18:45

    « Potenza RE 720

    To Zdenda:No cus chlape :-) , tebe jsem tu taky dlouho nevidel!Ty Bridgestony ti schvaluji, ale pokud mohu poradit tak vem model Potenza RE 720.Bohuzel si nevzpomenu na stranky ktere to byli(asi nejake anglicke), ale tam je doporucovali na c-maxe a ti chlapi s nima byli na tomto aute mnohem vice spokojeni nez s puvodnimi Continentalkami.Test byl ve vsech rezimech sucho,voda,dalnice hluk a atd.Ja osobne je zkusim, nebot me take brzy ceka vymena.
    C-MAX 1.6TDCI 8/2004 TREND+
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.06  16:24

    « C-Max po roku

    Tož zdar chlapi,
    už jezdím s tým mojím Maxíke rok a čtvrť a zatým su spokojený. Tak za měsíc pojedu na garančku po 60000km. Enom mě tam budú navíc v záruce vyměňovat těsnění kolem dveří /vrže/ a zámek na kufru /občas sa zasekne/. Ináč velika spokojenosť. Nejsu závodík tož spotřeba kolem 5,5 l. Jednúc mě akorát přestalo jít Turbo, ale dyž sem to zdechl tak zas po nastartování to fachčilo. V servisu nahráli nový softvér od téj doby v pohodě. Mám na Vás dvě prosbičky na dobrú radu. Mosím fčíl dat nové letní gumy 205/55 16. Keré mě doporučíte, zatým sa mě lúbijá Bridgestone ER300, dajú sa zehnat za 2,5 tis. Kč/ks. A též by sem chtěl nejaké lepší žárovky, jednak aby víc svítili a též aj vydržali /i když sa to moc neslučuje/ lebo teď budeme svítit od léta celoročně.
    Tož sa chlapi opatrujte a přeje spústu kilometrú bez nehody.
    Zdenda
    C-Max 1,6 TDCi Ghia 12/2004
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  21:49

    « Gumicky na stierace

    to Petr:
    diki za privitanie v klube :o))
    @gumicky -> uplna brnkacka, treba z oboch stran dat dole tie plastove zaslepky (az tak lahko nejdu, treba pouzit silu -> je to o.k., nic sa nestane)a na jednej strane je tam taky zelezny zubok, ktory tu gumicku drzi v tej konstrukcii, ten treba vyhnut dohora a gumicku jednoducho a dost lahucko z tej kolajnicky vytiahnes. Potom tam vsunies novu, ten "zubok" zatlacis das na boky tie zaslepky, hotovo...
    Tie gumicky boli nahradne gumicky na system bosch aero twin ..... a urcite sa daju kupit aj nejake neznackove, ja som bol vtedy v casovej tiesni a stare gumky uz nestierali :o(( .... ak si este nevyhodil stare stierace, kludne sa s tym pohraj, usetrit sa da fakt vela !...
    @zadny stierac -> menil som aj ten, kupil som champion 290, ktory stoji 1/3 toho co original fordacky stierac a je uplne ve fajnu :o)
    caf
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  21:38

    « Jen gumicky?

    to pino:Vitam te v klubu "Maxikaru" :-) .Ja jsem nakonec koupil ty sterace u Forda, protoze jak jsem psal, tak cena byla temer stejna.Chci se zeptat kolego, jak jsi to myslel stemi gumickami?Ty jsi ty sterace zkusil rozebrat a vymenit jen ty gumicky?Ja na to koukal a me to pripada, ze bez pouziti hrubsiho nasili to rozebrat nejde :-( .Tudiz se musi vymenit komplet sterak.Pokud se ti povedlo vymenit jen gumicky, tak napis jak se ti to povedlo ;-) .Diky Petr.
    C-MAX 1.6TDCI 8/2004 TREND+
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.06  17:07

    « Odomykanie 5. dveri

    Nazdarek vsetci,
    takze uz som sa tu zaregistroval aj ja, zatial spokojny majitel C-Maxa 1,6 TDCi. Momentalne ho mam 6. mesiac (kupoval som jazdeny r. 04/2004) a zatial velka spokojnost. Radost z jazdy rozhodne je a spotreba pri normalnom style a dialnici tak do 140~150 medzi 5.7 ~ 5.8 v lete, v zime pod 6.2...nielen podla PP, ale aj podla tankovani...
    Co sa tyka vrzgania a skripania v B stlpiku -> jasne, ze bolo, fantasticky pomohol, este na zaciatku fora odporucany, Sonax na pryz :o))
    Zatial som mal iba 2 problemiky:
    1) radio odo mna z nicoho nic uz 2. krat vypytalo car ID code :o(( asi doslo k nejakemu odpojeniu od baterie??? stalo sa to uz niekomu?
    2) presne to co opisal Kamilek -> 5. dvere sa zrazu dali otvorit iba dialkovym a bez pointy sa pocas jazdy zacali otvarat s hlasenim na PP:o((
    Auto potom stalo par dni v garazi a potom ked som pon prisiel, tak uz bolo v pohode a ziadny problem s 5. dverami nebol....taketo poruchy milujem >:-[]
    3. @ peter Blaha a stierace -> mi hovor v BA vo Forde (mimochodom tu maju velmi zly pristup k ludom!) chceli za tie stierace 2300 Sk!!! Tak som si potom kupil nove grafitove gumicky pre Bosch -> tie ale tiez stali 1000 Sk a az tak svetovo nestieraju..... petre, ake stierace si kupil nakoniec ty?
    diki moc a prajem vsetkym vela spokojnych km
    s pozdravom pino
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.03.06  21:01

    « Re: V-power diesel!

    Já ho tankuji pravidelně od zavedení do prodeje... Zjišťuji z dalších zdrojů,že ten problém s ventilem není způsoben naftou... Jen zastoupení Fordu nereaguje. :x
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.06  10:36

    « V-power diesel!

    Tak jsem se dockal i ja a uz nemusim tankovat V-power diesel jen kdyz jedu nahodne do Usti nad Labem(50km).Vcera ho zavedli na mou nejblizsi Shellku v Moste(10km) a cena je stejna jako v Usti-29,10kc.Myslim, ze je to prijatelne, protoze normalni diesel stoji 27,50kc, tak rozdil 1,60kc neni tak hrozny.Na jedne nadrzi mi rozdil 80kc nepripada nejak zasadni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  17:49

    « Bez nadpisu

    Děkuji, to chování motoru bylo úplně stejné. Byl jsem v servisu poučen, že ventil byl úplně slepený a bránil odvodu výfukových plynů, což odpovídalo tomu, jak se motor po nastartování postupně "udusil", nešlo zvýšit jeho otáčky. Ventil mi byl vyměněn v záruce,nový software nahrán - údajně již nepovolí úplné zavření ventilu a časem jeho slepení, ale maximálně na 80%. Té pohádce o nekvalitní naftě moc nevěřím.
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 27.02.06  16:04

    « Bez nadpisu

    palomalo: Pred 14 dny jsme byli lyzovat v Italii. Rozhodl jsem se ze celou trasu cca 1200 km ujedu za jeden den a proto jsem auto trochu prohnal. Prumerna rychlost tam 95 km/hod a nazpatek 100km/hod s boxem na strese. Prumerna spotreba za celou dobu 6,5 l nafty na 100 km. Po navratu jsem zacal mit problemy se startovanim. Motor napoprve nenastaroval bez ohledu na to zda byl studeny nebo ne. Proste pouze v lepsim pripade nepravidelne blafal. Az napodruhe nebo napotreti se dostal do otacek. Mel jsem strach, ze se situace bude nadale zhorsovat, proto jsem zasel do servisu. Tam mi nahrali nejnovesi software do ridici jednotky. Krome nejakych chyb v logu v ridici jednotce zadnou zavadu nezjistili. Vysledkem ale je, ze auto opet startuje napoprve a rekl bych, ze lepe nez kdykoli predtim. Oprava byla provedena v zaruce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  17:31

    « Re: nic

    to Maximone:To ti praska trubka u 1.6TDCI?Slysim to poprve.No to by si me nastval skocit s tichounke TDCI do hlucneho TDI brrrr......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  16:41

    « nic

    Ahoj Lidicky! Dlouho jsem tady nebyl, a koukam dejou se to veci, pro Petra Blahu, zdravim, nejsem z Litvinova, jen jsem tam byl pracovne, bydlim na kousek od Prahy smerem na zapad, ale nebyl jsem to ja, protoze ty spodky nalakovane nemam, i kdyz jsem o tom uvazoval, snad na jare.... Jinak mame za sebou s Maxem sedesati tisicovou garancku a v pohode. jen ta trubka od turba porad zlobi uz mi tam davali minuly tyden ctvrtou,ale je to nejaka vyrobni vada ty trubky a ceka se az ford vyrobi inovovanou ktery nebude praskat svar a pak teda celni sklo, to uz mam tretí a ve stredu mi ho nejaky dobrak s 206kou u plzne znovu pokrtil kaminkem, takze si pujdu pro ctvty! (od cervna 2005) Uz je mi trapne do ty pojistovny chodit....... Jinak zatim spokojenost, i kdyz jsem pred par dny kdyz jsem se byl jen tak mrknout v Auto jarov mel trochu cukani na zmenu, maji tam Seaty Altea, docela pekne vybaveny s TDi 77kw, v akci za 490tis s DPH, nakonec jsem ale odolal a nevymenil jsem to. tak se vsichni mejte a at vam to fajn vrci.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  12:10

    « EGR ventil

    Tak jak to zde a i na tech anglickych forech ctu, asi ten EGR ventil necham vymenit. Protoze pri me smule se to pokazi po uplynuti zaruky. Je docela zajimave, jak se k tomu Ford stavi. Jak tady popisuji vsichni co maji diesel, v servisu to svedou na spatnou naftu a konec. Ono se pak ukaze, ze napr ten EGR ventil se porouchava i v zahranici, takze to bude spise konstrukcni problem. Nevim jestli to nejak pri garancni prohlidce prohlizeji, akorat o tom nemluvi, ale myslim si, ze nenastartovat auto na nejakem frekventovanejsim miste muze byt docela vazny problem a podle toho by k reseni tohoto problemu k tomu melipristupovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  06:35

    « Re:

    Díky za zájem,už jsem to tu popisoval,myslím je to na 2.straně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  17:22

    « Bez nadpisu

    "...už bylo těch nepříjemností až nad hlavu." - ake dalsie problemy si mal?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.06  14:19

    « Re:

    \děkuji, auto už mám opravené zpět, byl to opravdu ten ventil, vyměnili ho, údajně byl celý enormně znečistěn, vliv nekvalitní nafty. Tak nevím, co si mám o tom, myslet. Nikomu to ale nepřeji, už bylo těch nepříjemností až nad hlavu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  21:13

    « Bez nadpisu

    Zdravim:-) Zatial nevlastnim C-MAXa ale kedze uvazujem o jeho kupe v blizkej dobe, previdelne citam toto forum (okrem inych:-))
    Na jednom UK fore som sa docital o "znamych" problemoch s EGR ventilom (EGR valve - "Exhaust Gas Recirculation"), ktory sa stava na motore 2.0 TDCI.
    Myslim, ze je to presne problem, ktory popisujes.
    Vyzera, ze je to znamy problem a nie je sposobeny nekvalitnym palivom.
    V niektorych pripadoch menili ventil a tiez upgrade sw riadiacej jednotky.
    Viac info na :
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  12:42

    « Re: Re: Re: Zrada

    Diky za informaci, take tam beru. Je to docela neprijemna informace, protoze kde jinde by uz mel clovek tankovat. Nejak se to predem projevovalo, mam na mysli jizdni vlastnosti, atd. Mam auto na firmu, od vseho uctenky a vse zdokumenovano v knize jizd. Dej prosim vedet, zda se to po oprave potvrdilo, pripadne kolik to stalo. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  12:22

    « Re: Re: Zrada

    V tom servisu to bylo důvěryhodné, jezdím tam už 6 let. Tankuji na Shellce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  07:21

    « Re: Zrada

    Ahoj, podel se s nami prosim o to, kdo je ta uznavana firma. Ja take tankuji uplne od zacatku u jedne firmy a kilometrove jsem na tom prakticky stejne jako ty. Jenom by me zajimalo, zda servisy nepouzivaji trik s nekvalitni naftou jako univerzalni zaklinadlo. Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  05:41

    « Zrada

    Včera odpoledne mne Maxík zradil, nešel nastartovat.Motor vždy jen párkrát škytl a nic. Takže volám asistenční službu,odtahovka,odvoz do servisu. Diagnóza:zalepené výfukové obvody z motoru,pravděpodobně nekvalitní naftou.Přitom tankuji zásadně v síti mezinárodní a uznávané značky. V servisu s tím už mají zkušenosti a hned věděli, o co jde, oprava bude do dvou dnů hotova.Mám najeto 26000, C-MAX Ghia 2,0 TDCi. Stává se to prý jen u nás-nižší nároky na kvalitu nafty? Všechny zdravím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.06  19:17

    « A co sterace!To je taky palka!

    to Kamilek:No tebe jsem tu nevidel hodne dlouho :-) .To vis, holt mame draha auta a nejak tu cenu musis poskladat.Rozhodl jsem se vymenit sterace a ted poslouchej.Mas jen tri moznosti.Za a)Original Ford Motorcraft-cena za par-1430kc :shock: .b)Bosch Aerotwin-cena za par 1380kc :shock: .c)Valeo Selencio X.TRM-cena za par-1890kc :shock: .Bohuzel mame na "Maxikach" velke steratko na strane ridice, meri neuveritelnych 650mm a tim padem tam jine nepasuje(chtel jsem tam dat s OctavieII, ale ta ho ma o 100mm kratsi, mimochodem cena za par je ve Skodovce 975kc, takze taky zadna lace "ceske Skody").Vsechny to jsou takove ty "gumove" a zatim zadna jina druhovyroba je nedela, tudiz si to jiz zminovane firmy nechaji pekne zaplatit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.06  13:43

    « Re: Re: Re:Oprava pískajicí klimatizace.

    No to je celkem sila 20k. Kdysi mi to taky piskalo, ale poresil sem prepnutim z auto na eco a zpet. Po cca mesici to ustalo. Od te doby se to rok neozvalo.
    Mam ted jinou prihodu, prestalo mi fungovat rucni otevreni patych dveri - dalo se pouze dalkou z klice. Pri jizde se obcas samo otevre a zavre s patricnym pipanim PP ze mam otevreny kufr. Pry odeslo cidlo, tak cekam na vymenu pac neni skladem. A k tomu mi jeste prestalo ostrikovat svetla. Pri doplneni kapaliny zase skoro cela vytekla. Pry tam cosi vypadlo a bylo treba demontovat kus predku, aby se to dalo zase nasadit. Nastesti sem jeste kryt zarukou, ale jen do leta :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.06  13:26

    « Re: Re:Oprava pískajicí klimatizace.

    to všem:Tak jak jsem drive psal o tom piskani te klimacky, tak uz je vse vyreseno.Problem byl v elektromagneticke spojce a jeji vymena stala 20000kc(14799kc spojka+prace).Nic jsem neplatil, protoze to slo samozrejme na zaruku.Jinak auto slape jak hodiny a zatim zadny jiny problem nemam.Zdravim vsechny "Fordare" a at vam to jezdi :-) .
    C-MAX 1.6TDCI 8/2004 TREND+
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  09:30

    « Re:

    Já mám podobnou zkušenost,taky mi při startování problikávají světla, nijak to ale neřeším, příležitostně se asi na to zeptám v servisu. Zdraví Pavel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  21:02

    « Re: 1.6TDCI topi dobre.

    Ahoj Pavle, nevim co mas za motor, ale me ta 1.6TDCI topi dobre.Je fakt, ze za cestu do prace(8km) se rucicka skoro nepohne, ale ke konci jizdy uz to fouka docela pekne teple.Kdyz jedu do Mostu, coz mam od nas 12km, tak je rucicka uz nahore a auto topi uplne v pohode i pri techto mrazech.Ted se mi parkrat stalo, ze jak je na gumovejch kobereckach voda, tak ta se vysrazela na skle zevnitr.Tak jsem pustil ofuk skel a tim i klimu a za chvili to bylo pryc.Mozna je kazde auto nastaveno jinak, ale ja si nestezuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  20:58

    « Re:

    Zdravim, s tim ohrivanim motoru je to v techto mrazech spatne, je to bohuzel dan za vysokou ucinnost motoru, ktery nema moc odpadniho tepla. Za sebe musim rici, ze i kdyz vyjedu v mrazu a zapnu topeni, tak to ihned hreje, ale asi to zere dost proudu. Jakmile vsak clovek necha bezet chvili motor na volnobeh se spustenym topenim, teplota motoru jde ihned dolu. Nepozoroval jsem vsak, ze by to melo nejaky zasadni vliv na teplotu interieru. Podle me, kdyz to nemuze brat teplo z ohrate chladici kapaliny, zacne to pritapet elektricky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  20:11

    « Bez nadpisu

    Ahoj panové.Možná mám hloupý dotaz.C-max je mé první naftové auto a o víkendu po cestě z hor(bylo kolem -16) se auto neohřálo.Ohřálo se jen na dálnici, když se motor stále točil kolem 3t otáček..Jakmile sem zastavil u MC donalda za 5 sekund to spadlo na 60 stupňů.Je neco špatně?(např.termostat), nebo je to normální?No a samozřejmě, že to špatně topilo.Když sem topil, teplota padala dolů jak blázen.Tak díky za info a mějte se
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  18:12

    « Bez nadpisu

    Chlapi, při startování mě blikají přední světla, máte s tím někdo nějakou zkušenost ? Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.06  06:51

    « Re:

    to Maximone:Ahoj, jsi z Litvinova nebo z Prahy?Ptam se proto, jelikoz jsem u nas v Litvinove videl C-maxe blue jeans co mel v laku spodni kryty narazniku a kryty okolo mlhovek.Docela se mi to libilo a chtel jsem se toho cloveka zeptat, kde si to nechal delat atd. Jenze pak uz jsem ho nikdy nevidel.Myslim, ze to auto melo SPZ Usteckeho kraje, ale nejsem si jistej.Tak jen nahodou, zda to nejsi ty :-) .Tu spotrebu mame hodne podobnou, zarovku jsem za 1,5 roku provozu jeste nemenil(42000km) a palubka zatim nijak nedrnci.Zdravim :!:
    C-MAX 1.6TDCI 8/2004 Trend+
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  08:51

    « Bez nadpisu

    Ahoj Lidičky, samozřejmě že s Maxem nejezdim pod 5 l/100, ale jsem si jistej že při hodně úsporný jízdě se to dá, mám navrčíno už 57.000km, a jezdím tak kolem 5,7 - 6,3, ale fakt záleží na stylu jízdy, minulý tyden jsem jel na otočku Praha - Litvínov, normálně svižně za 5,9, a zpět když jsem měl čas tak jsem jel na limity (rychlostní) a vzal si 4,8, takže hodně na tom záleží. Jinak nápravy O.K., klepání v palubce se mi podařilo odstranit tím že jsem vycvakl ten deklik před kapličkou budíků (ten co není otvírací) je tam jen nacvalkej a nalepil jsem tam zevnitř kousek molitanku, jo a ještě už mám třetí žárovku v pravém př. světle, co dva měsíce praskne, a kdo jste jí už měnil tak víte jaká je to pakárna to vyměnit, neni to složitý, ale bojim se abych tam něco neulomil. koupim tam xenony a bude klid, nekde jsem slysel ze se da koupit sada ktera jde vymenit za H7.
    C-Max 1,6 TDCi Ghia blue jeans
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.06  19:44

    « Re: Upresneni

    to Pavel Krat:Pavle, myslim, ze se zadnych problemu bat nemusis.Jak jsem psal, mam najeto 42000km a na motor si nemuzu stezovat, ten problem s rachotem a chcipanim tu resi kluci s motorama 2.0TDCI.Neslysel jsem o nikom kdo by mel u 1.6TDCI podobne problemy a par nas tu preci jen je Bluedream,Kamilek,ty,ja a mozna jeste nekdo.Palubka mi nedrnci ani nevrze, jen k me smule mi piska to lozisko na klime, se kterym jedu 27.1. do servisu, tak uvidim.Jinak ja jsem doposavad s autem max. spokojen ;-) .Zdravim vsechny.
    C-MAX 1.6TDCI 8/2004
  • 00 Reagovat !

    foto Tailor

    Tailor 12.01.06  06:38

    « Upresneni

    Pri rychlosti 150 km/hod mi motor toci presne 2500 otacek pri zarazene sestce
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  06:18

    « C-MAX 2,0 TDCi Ghia, 23000km.

    Zatím i v mrazech bez jediného problému a různých pazvuků, asi mě to teprve čeká. Dnes klasický zimní startování při -16 stupních, motor naskočil napoprvé. Mírně zklamán jsem se slabou účinností vyhřívání předního skla, stejně tak topením.
    Momentálně jediný problém - při rychlosti nad 130km/hod nepříjemná rezonance někde před spolujezdcem v palubovce - nelze pořád zjistit příčinu, nepříjemně to ruší.
    Mějte se a hodně štěstí!
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  00:22

    « Bez nadpisu

    Zdar panove.To jsem rad, jak jste reagovali na ten muj clanek o spotrebe. Muj vuz ma zatim 20 tKm, tak me mozna vase problemy casem cekaji.(napr.to chcipani motoru..)Okolo chcipani zatim zadne naznaky chyb.Akorat, jak jsem psal, necvaka Vam nekomu v techto mrazech v palubni desce?Mejte se a jezdete opatrne
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…