C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    31.07.06  23:19

    « Sterace - gumicky

    Diky za rady se steraci.
    Nekde jsem videl ke koupi kompletni znackovy sterace na C-MAX za cca 700 kč. TO BY SLO.
    Ale proc davat 700 kc kdyz muzu vymenit gumicky za cca 100 kc ??
    Ma to ale jeden hacek: Vsude kde jsme koukal maji jen do maximalni delky 61 cm. Na C-MAX je potreba +65 cm. Kde se to da koupit ?? (Lichobeznikovy tvar )
    diky
    stim
    ---------------
    C-MAX 1,6 TDCI
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.06  23:07

    « Re: to JurajJ - vrzání plastů

    Zdravim priznivce C-MAXU. Gumy ve dverich docela vrzali. Ve Fordu to necim namazali, ale tim se to velmi vyrazne zhorsilo (v zaruce). Napodruhy vymenili vsechny gumy. Vrzani je skoro uplne odstaraneno. Jen od B sloupku dost casto neco vrze: gumy nebo plasty, tezko rict. Asi to budu ignorovat.
    Alespon Ti v servisu priznali obecny problem s vrzanim. V mem pripade se tvarili jakoby to slyseli poprve. Ale menili bez problemu.
    - SKODOVKU ??? >:D >:D >:D
    vzdyt to ma kazdej !!! Je to okoukany.... :shock:
    Ja jsem moc spokojen - snad to nezakriknu !
    ---------------------
    C-MAX 1,6 TDCI
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  20:16

    « Re: Displej PP

    zdravim, bude to tak nejak, tj. urcite.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.07.06  00:19

    « Bez nadpisu

    [odkaz]%20Cmax.jpg [odkaz]
    pekny kousky
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 24.07.06  21:09

    « Displej PP

    Ahoj, zkoušel jsem prohledávat, nenašel...
    Jaké displeje jsou u C-maxe mezi budíkama a co kterej zobrazuje? Znám dvouřádkovej, klasickej, ale vypadá to, že tam jde i větší...katalof C-MAX překvapivě mlčí...největší displej bude asi na navigaci...
    Víte někdo, jak to je?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.07.06  03:49

    « C-MAX 1.8 po 2 rokoch

    Zdravim vsetkych priatelov tejto znacky. Mam C-MAXa 1.8 od 04/2004. Zatial mam najazdenych nieco cez 50 000 km,da sa povedat, ze som spokojny, aj ked tie nedostatky a poruchy ma obcas nahnevali.
    Ako prve to bolo nefunkcne otvaranie piatych dveri. Prejavovalo sa to tak, ze sa dvere nedali vobec otvorit, alebo sa otvarali same a hned sa ozval PP. V servise to vyriesili tak (podla ich tvrdenia), ze rozobrali zamok, vysusili ho a dali tam volajake tesnenie. Potom to bolo dlhu dobu OK. Az teraz sa mi asi 2 krat stalo, ze som nemohol otvorit dvere.
    Dalsia "zavada" prisla okolo 30 000 km. Museli mi vymenit brzdove oblozenie. Samozrejme bez zaruky, lebo je to spotrebny material, takze som to musel zacvakat zo svojho >:-[] .
    Najnovsia porucha, ktora sa mi stala necele 2 mesiace po uplynuti 24 mesacnej zaruky: odisiel motorcek otvarania okna na vodicovej strane. Daval som dole okno, cosi v dverach zarachotilo a okno prestalo chodit. Ani hore ani dole. Stale to iba rachotilo. Kedze okno ostalo pootvorene a blizila sa burka, tak som hned siel do servisu a nechal tam auto. Neskor mi volali, ze je porucha v motorceku a ze oprava bude stat okolo 20 000 Sk! Auto som si odviezol s tym, ze zatial nechcem, aby to opravovali. Nedalo mi to, cez vikend som dal dole plastovy kryt z dveri a dostal sa k motorceku. Demontoval som ho a zistil som, ze sa zlomil hriadel. Tak som dal kryt dole aj zo zadnych dveri, vybral motorcek a kedze bol uplne rovnaky ako ten vpredu, tak som ho zapojil a huraa - funguje to. Akurat ta riadiaca jednotka, co je pripojena k motorceku je ina vpredu aj vzadu, tie som nemenil. Takze teraz mam vpredu funkcne okno a vzadu zatial nie. Ale to neva, lebo vzadu sedia deti a stahovanie zadnych okien mam aj tak zablokovane u seba. Prilezitostne objednam ten motorcek, ale inde. Byvaly predajca Fordov v nasom meste ho vie dodat za nejakych 5 500 Sk. Ked nezozeniem lacnejsi zdroj, tak kupim tam.
    O takych veciach, ako je vrzganie ani pisat nebudem. Stale mam pocit, ze tie zvuky idu niekde z vnutra, z pristrojovky alebo niekde od B stlpika. Skusim vsak precistit gumove tesnenie na dverach, potom dam vediet. A este stierace, tie som vymenil tuto jar. Kupil som Valeo Silencio X-TRM, stali nieco cez 2 000 Sk. Zatial funguju.
    Jo, este jedna vec. Nie zavada, ale vylepsenie. Vymenil som svetla - dal som tam xenonove vybojky. Je to skvele, cesta je lepsie osvetlena.
    To su zatial moje skusenosti s C-MAXom. Majte sa krasne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.07.06  12:39

    « Bez nadpisu

    2Mkovesi: Tak to je drsná story. Dostal mě ten policajt. Než si zjistil, co se stalo, tak kamion byl bůh ví kde. To jsou rady nad zlato >:-[]
    Alespoň, že jsi měl havarijní pojištění...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  20:52

    « Nehoda po 6000 km / 4 mesiacoch

    Zdravim vsetkych, 19.7.2006 som mal nehodu. Minali sme sa s kamionom a neviem ako a co sa presne stalo, ale pravdepodobne mal uvolnene lanko na upevnenie plachty. Proste miname sa normalne, ja vo svojom pruhu idem 70km/h on v opacon smere vo svojom pruhu, nemam pocit ze sme blizko a zrazu vybuch - predne bocne sklo na strane vodica sa rozsypalo a sklo vsade lieta, este stastie ze mam okuliare... na prvom vhodnejsom mieste - asi 30-40 metrov od miesta stretu - zastavujem, zrkadlo na strane vodica rozbyte, kostra zrkadla ohnuta viac ako sa normane da. Pocas incidentu som nezaznamenal sklbnutie autom, vystupujem cely roztraseny, pozeram sa nakolko je zdemolovany bok auta ale okrem zrkadla a laveho bocneho predneho skla ziaden skrabanec, po kamione ani stopy ani nikto zo svedkov nezastavil (zial nedozviem sa co sa presne stalo). Na kostre zrkadla, ktore ne pripevnene k nepohyblivej casti na aute vidim len cmuhu a jemny svetlosivy prach, ziadnu stopu po naraze na tvrdy predmet. Zrazu vidim stopy krvy na sebe, je to moja ale len skrabnutia z letajuceho skla, skrabanec na okuliaroch - este ze som ich mal... Volam policiu, lizingovku, poistovnu, servis..... dalej je to nezazivne...len na nervy.... Este som si vycistil svoje sedadlo od skla a pobral som sa domov...
    Na druhy den som v poistovni pisomne nahlasil poistnu udalost a dohodol, ze obhliadkar pojde do servisu (auto nikde nemozem odstavit bez skla), servis prislubil opravu 21.7.2006. Auto pristavene 21.7.2006 rano, oprava vykonana uz 14:00, zaplatil som 13000Sk :-( , spoluucast je 5000Sk :'-( nevedel som SPZ kamiona (policaj povedal, ze skoda, ze som sa neotocil a nesiel za nim :?: , takze si pockam na preplatenie z poistovne.
    Pri preberani prsi - lejak, servisak upozornuje ze mu poslali zo skladu kryt na zrkadlo so smerovkou (lenze ja tam smerovku nemam len dieru) :?: , takze ak bude kryt bez smerovky, tak my vymeni ale buduci tyzden maju celozavodnu dovolenku a tak my dali aspon docasne ten kryt....
    Pribehnem k autu nastupim (este stale leje) vyskusam stahovanie a vytahovanie skla - funguje, nastavenie zrkadla - funguje, auto startuje zdasa byt vsetko OK :-) , odchadzam do poistovne s fakturou...
    Pred odchodom domov, ked uz neprsalo, kontrolujem ako priliehaju plasty, guma :idea: .... zrazu vidim :shock: skrabanec na laku z vnutornej strane dveri, kusok dalej dalsi takmer do ziveho ... skrabanec na prahu .... >:-[]
    Hned odchadzam do servisu Ford na reklamaciu, mam stastie este maju otvorene aj ked uz ziadnych zakaznikov neprijimaju, podari sa mi presvedcit servisaka, aby ma prijal, podavam reklamaciu, servisak vizualne kontroluje predmet reklamacie, vystavuje papier s peciatkou a podpisom o predmete raklamacie, konecne idem domov.
    Servis Szilcar Kosice....
    Prajem kazdemu mnoho beznehodovych kilometrov....
    PS: Ak uz musite do servisu, pozerjte sa co ako robia na vasom aute, ak to neide aspon dopre skontrolujte vsetko na aute....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.06  13:34

    « Re: C-Max po roku a půl

    Vypni si automaticky nastavovani casu na radiu, budes o 50% spokojenejsi s celym autem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.07.06  12:02

    « C-Max po roku a půl

    Tož vitajte kluci Maxáci,
    přímo to nabádá dodat " veserte sa v takém horku na práci".
    Tož ale k věci. Fčíl mám najetých nejakých 63 tis. km a mosím teho mojeho Maxíka pochválit. Kromě gum na dveřách co ně vrzaly sem neměl nejakých větších problémů. Jezdím kolem 5,5 l teď v létě s klimů. Dvě věci ňa serú. A to že mně drncá zadní SPZ a u rádia mosím fúrt nastavovat čas. Prý to má RDS ale čas sviňa to naštelovat neumí. Ale bo to neumím já.
    Tož sa chlapi opatrujte,
    jezdite ve zdraví a
    hlavně nesbírajte body,
    lebo co sme nejací sportovci, aby nás bodovali.
    Zdenda a jeho C-Max 1,6TDCi Ghia
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.06  07:13

    « Re: C-MAX 2.0TDCi po roce

    Zdravim, nejak se mi nezdaji ty dve vymeny. Puvodni typ EGR opravdu mohl zpusobit problemy. Castecne to pry resili upravou software, ktery nedovolil uplne zavreni klapky v EGR ventilu, kdyz to nepomohlo, tak se tento problem resi vymenou. Ten novy EGR ma mit jinou geometrii a uz by to nemelo nikdy vice udelat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.06  07:06

    « Re: Isofix

    Na zadnich sedackach, v lomu mezi sedakem a operadlem se musi trochu odtahnout calouneni a pod nim je videt takova slaba tycka do ktere se to zacvakne. Me k sedacce Britax-Romer dodali i takove plastove pruchodky, ktere se natlacily mezi odhrnute calouneni a krajovy plastovy dil sedacky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.06  15:46

    « to JurajJ - vrzání plastů

    Zdravím
    u mě kromě gum nic nevrže, neskřípe ani nebouchá :-) ale ty gumy nejdřív v servisu nějak odmašťovali či co ale bylo to pořád stejné a
    teď tam jdu znovu a vymění všechny za nové .....
    Prý to již řešili 5krát tímto způsobem :-( a vždy to prý :-) pomohlo,asi když máš smůlu na kus jako já nebo ty Juraj nedá se nic dělat.
    Kdybych to věděl koupím radši novou Octavii a byl by klid...... >:D
    Tomáš
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.06  12:38

    « C-MAX 2.0TDCi po roce

    Zdravim uzivatele MAXu.
    Jezdim s 2.0TDCi Ghia, obecne panuje velka spokojenost, ovsem kdyby nebylo problemu s EGR ventilem, ktery jiz byl 2x menen. Dnes je najeto 30 tisic, auto nedostava moc zabrat (od 1.7. uz vubec, ze), dostava se mu kvalitniho paliva. Presto jiz nekolikrat jednoduse odmitlo jizdu - nepreji nikomu tento pocit bezmoci s novym autem v cene 4 fabii. V servisu vychazeji vstric, skoda, ze Ford neresi tento rozsireny problem systemove. Jine problemy s autem nejsou a clovek by ho vsem doporucil. Kdyby ..
    Spotreba: na dovolene s plnym autem a prumerem pres 90km/h 6,2 litru. V zime, vice nez polovina km ve meste 6,8 litru. Na dalku v lete papirovych 5,6 litru, s novym silnicnim zakonem i 5,2 litru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.06  15:48

    « Isofix

    A ešte mám jeden problém. Nemôžem nájsť prípojku na autosedačku.
    dakujem.
    J
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.06  15:33

    « vŕzganie plastov

    Zdravím.
    Môj C-Max 1,6 diesel má najazdených len zhruba 2000 km, ale tie zvuky v interiéri, ako keby mal 60000. Idu hned z niekolkých miest - vibracie z palubovky ci v dotyku plastov dveri s palubovkou, to by sa dalo zniest. Ale klepotanie za plastami stĺpikov je fakt nepríjemné. ked sa auto naklána, aj ked brzdím. Má niekto podobnú skúsenosť? ako to riešite? Ignoráciou?
    dik.
    Juraj
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.06  00:59

    « Buchanie z podvozka.

    Cau Maxáci.
    Takze problem s motorom je viriešený. Vservise mi nahrali nový soft. a od tej doby vsetko v pohode. Dokonca sa mi zda aj lepsia spotreba . Ale je to len subjektívne, lebo auto mám len 3 týždne. Trapi ma este jedna vec. Nieco mi bucha v podvozku ale len pri prechadzani nerovností. V servise na nic neprisli a ze vsetko podotahovali. No bucha to znova. Nemá s tým niekto skusenosti? V tom servise som bol v Uherskom Hradišti. Tým zdravím Zdendu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.06  12:49

    « Vrzání v Cmaxu

    Ahoj lidičky, tak jsem cca 14 dní majitelem nového C-maxu - najeto 2000km a maximální spokojenost se vším >:D až na vrzání gum ve dveřích-zejména v nižších rychlostech při přejíždění nerovností :-( !! Vyzkoušel jsem 2 předváděcí vozy a uplné ticho a v mém Cmaxu problém :-( Zase platí zásada není kus jako kus !! Byl jsem v servisu a tuto závadu znají a řeší to výměnou všech těsnících gum! Tak doufám že po tomto zákroku bude vše OK :D
    Zdravím všechny a hodně štastných kilometrů :)
    Tomáš
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.06  01:00

    « Re: Problem s motorom 1.6 Tdci

    nazdar patrik,
    tak ako som pisal, u mna to v servise vyriesili tym, ze mi nahrali novy soft do riadiacej jednotky, prvy krat to nepomohlo a vlastne hned pri prevzati auta som mal na Palubnom Pocitaci ten alarm a tym padom aj ziadny vykon :o(
    Auto som potom v servise nechal a nahrali ten softver este raz -> ked som sa spytal co spravili inak, povedali mi, ze ten prvy krat nejak povrzali tu proceduru nahravania softu... Kazdopadne od toho druheho nahratia SW som usiel viac ako 7000 km a ten problem sa uz neobjavil (chvala bohu).
    Btw: prave som sa vratil zo svadobnej cesty po francuzskych campoch a spravil na 1 a 1/2 tyzdnovy zatah ~ 4800 km a nemal uplne ziadny problem, priemerna spotreba bola 5.8 litra (celkom vela dialnic a brutalne vela kopcov a zataciek).
    @gumicky do stieracov, je to uplne brnkave, fakt staci dat dole tie zaslepky, vytiahnut stare gumky, dat tam nove, vratit zaslepky, tot vse .... v BA chcu za predne stierace 2300Sk, cize odporucam gumky!
    pino
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.07.06  17:20

    « Re: Re: Problem s motorom 1.6 Tdci

    Cau Maxaci.
    Maximone neviem ci si dostal moju spravu. Za ten manual by som ti bol velmi vdačný. Mam auto len tri týždne a som s nim velmi spokojný. Kupil som ho zánovné. Len teraz sa mi objavil ten problem s motorom. No v pondelok idem do servisu na pc. Tak uvidím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.07.06  12:33

    « Re: Problem s motorom 1.6 Tdci

    Cau
    Maximaci!
    Tak mi jsme s Maxem pokorili stotisicovou hranici a zatim zadne zavady, krom tech o kterych jsem se tady rozepisoval, Max je zatim naprosto v pohode, poslednich 30 tisic jezdi jak das a bez problemu, tak nevim, snad to neni KLID PRED BOURI 8-s 8-s :shock: :shock: , akorat mi ted pri 100tisicovy garancce davali jiz 3ti zadni desticky, a v predu mam asi od 80ti tisic druhy, ale pry je to normalni, ze pry je to tak nastavene kvuli jiznim vlastnostem ze to brzdi vic na zadek.
    Spotreba stale stejna, jezdime na normalni naftu, vetsinou JET nebo MAKRO (pro sloven. kolegy METRO) a porad tak kolem 5,7l.
    Jo a PATRIK, navod mam, muzu ti ho treba zkopirovat nebo tak, mas li zajem klidne napis.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.07.06  11:27

    « Re: Stierace

    Netreba kupovat drahe cele, staci koupit za par 10korun klasicke stiraci gumicky, jen tady pozor na drazkach lichobeznikovy profil, u obdelnihoveho se zbytecne nadrete, ten jde ztezka. Jinak vyndat sterace, opatrne malym sroubovackem stahnout koncove plastove zaslepky a vymenit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.07.06  07:52

    « Problem s motorom 1.6 Tdci

    Pino . Chcel by som sa ta spytat ako si dopadol v tom servise? Mne sa totiz stal ten isty problem. Auto netiahne a otacky idu iba do 3000. Potom vykon totalne pada. Mam este jeden problem. Moze mi niekto poradit kde mam zohnat manual na mojho Maxa? A co to asi stoji? Dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.07.06  21:54

    « Stierace

    Zdravim, nema niekto skusenosti s vymenou stieracich gumiciek v stieraci? Alebo je potrbne vzdy menit cele stierace? Kde sa daju kupit? Alebo to robi vyhradneservis?
    Dakujem za odpovede.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.06  18:38

    « Bez nadpisu

    Zdravim take vsechny C-maxaky. Koukam co uz tu je podnetu na diskuzi. Mame 1rok dovezeneho C-maxe 1,8 benzin. Nyni 36tis km. Jako valna vetsina musim rict SUPER. Jizda, pohodli, prostor, vse max. spokojen. Spotreba, dost jste diskutovali, mam na pocitaci trvaly prumer pod 7,5 a to jezdim dost smesku. Pokud se tomu vyslovene neslape na krk umi jezdit pomerne rychle a za malo. Proti 1,6ce benzinu urcite pruznejsi, kultivovanejsi, proste prijemnejsi jizda, rekl bych na tu vahu uplne idealka. Ani v plnem osazeni nevadne v kopcich, na dalnici pohoda, spis se drzet zpatky. Trvala vysoka rychlost kolem 160 proti jinym autum uplne bez problemu a s dobrym pocitem. :P
    Samozrejeme taky to ma nejake zavady. Potvrzuji v diskuzi uz uvedene : 5. dvere otevirani prestane fungovat, ale vyresil jsem. jak to maji cele v gume, spsi to skodi, protoze se tam dostane voda a jak zmacknete, natlaci to do spinace a ten pak nefunguje. Staci rozebrat, vysusit a v gume odelat maly otvor aby netlakovalo zpatky.
    Nyni me prekvapila zavada na klime. Prestala uplne fungovat, protoze prskla zpetna hlinikova trubka, hned za cerpadlem, protoze to je kolem celeho motoru bez jedineho drzaku, jen zepredu a proste se uklepe. Navic na ceskych sinicich :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.06.06  12:57

    « C-MAX, 1.6 TDCi, 80 kw, TREND + (nebo jak to nazvat)

    zdravim vsechny Maxikare.
    Maxika mam skoro presne 10 mesicu a musim rict,ze jsem s nim velice spokojenej. mam najeto cca 24 000 km, jsem samozrejme po prvni garancce, pri ktere mi nahrali novy soft (po kterem mi klesla spotreba o cca 0,5 l).Na jizdni vlastnosti nedam dopustit, dovolim si s nim takove veci,ktere jsem si driv nedovolil(zkusenosti s napr. Passat B3, Oktavia I, Rover 414, Focus I kombi). Drzeni stopy v zatackach, brzdy.. No proste parada.
    Nejsem zadnej zavodnik (resp. rad jezdim rychle,ale prerazuji pri max 2500 otackach a mam hodne lehkou nohu),takze spotreba po meste max 6,5 (pri klimosce max 6,8 ) a mimo mesto max 5,5. To jsou ale opravdu maximalni hodnoty,ktere se stanou, kdyz se prestanu hlidat.. Vetsinou to je ale o pul litru min. Dokonce se mi povedlo jet z Tábora k dálnici za 3,7(pri dodrzovani predpisu),ale na dalnici jsem se uz neudrzel,takze to samozrejme stouplo..
    Jinak ostastni problemy a postrehy:
    - vrzani. Pri vyssich rychlostech se mi zacalo cca pred pul rokem ozyvat neprijemne vrzani, resp. neprerusovany divny hukot. kdyz mam pustenou muziku hodne nahlas,tak to neslysim,ale jinak je to neprijemny..teprve minuly tyden mi doslo:),ze to jsou sterace.kdyz jsou nahore - ticho,kdyz jsou dole - vrzot. zkusim zajet do servisu,co vymysli..
    - predni okno je snad nesmrtelny
    - cukani motoru pri vypinani.. bohuzel mam to od zacatku a celou dobu jsme si myslel,ze to je v pohode.po precteni popisu tohoto problemu v diskusi FOCUS II to zacnu ale asi resit.
    - prijde mi malicko nedomyslena variabilita prostoru a nedostatecne resene odkladaci prostory.ale opravdu malicko
    - jediny problem,ktery jsem resil byla vypalena pojistka na zapalovac u ridice,do ktereho jsem dal nabijet tel.. od vymeny za novou to je ale bez problemu..
    - jo a muj hlavni problem je razeni.. obcas se mi dari radit pres zuby.musim pustit spojku a pak ji hned zase seslapnout a je vse v pohode.. v servisu se mi poprve smali(pri vymene hadicky nebo ceho u zadniho sterace),kdyz jsem tam byl na garancce,tak mi uz technik rek,ze by si to tam museli nechat a poradne to projizdet atd.. tak nevim,jestli to mam risknout a nechat ho tam (jedna se o Ford Charouz na Podebradsky,ktery mi byl doporucen na rozdil od Cernokostelecky.. ostatne,jake kdo mate zkusenosti s Fordackejma servisama?)
    to Petr Blaha: jsem rad,ze jsem tu nasel nekoho z mostecka..sice se tam uz objevuji jen sporadicky,ale potesi,ze ho tam nekdo ma,protoze jich tam je minimum(muze to byt ale tim,ze tam jezdim uz opravdu jenom tak 1x do mesice na vikend nebo na 1 den,kdyz potrebuji neco vyridit na uradech..takze jsou treba vsichni schovany:) )
    nemate nekdo zkusenosti s touto "krabickou"?: [odkaz]
    koukam,ze jsem se nejak rozepsal:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.06  00:10

    « 4500 km

    Tak pokoril som hranicu 4500 km,
    pokoril som podla tachometra 190km/h; :-O
    vyskusal som s dobre zahriatym motorom na 3. prevodovom stupni 4800 otacok - zasvietila kontrolka >:-[] , ze by som mal preradit, preradil som >:D ;
    vyskusal som plynulost tahu motora od 2000otacok po 4800; :-!
    vyskusal som uspornu jazdu zo Zvolena do Kosic (190 km) priemerna rychlost 75km/h v sobotu - pocitac ukazal priemer 4,0l !!!! :shock: >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Kyslik

    Kyslik 25.06.06  11:41

    « Bez nadpisu

    len pre zaujimavost - odklony kol su uplne bezne a robia sa naschval - ma to vliv na reakcie auta na zakrutach>
    / \ => negativny sklon kolies
    \ / => pozitivny odklon kolies
    :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.06  00:02

    « pre Pavel Krat

    Ja som zatial nic nevsimol ale mam najazdene len 4500km
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.06  20:42

    « Zarachoceni motoru pri vypnuti

    Pro vsechny C-MAXare s dieselem. Asi jsme v diskuznim foru FORD FOCUS II objevili problem se zarachocenim pri vypinani motoru. Juknete tam, ale moc vas to asi nepotesi, stejne jako me. :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.06  21:56

    « Bez nadpisu

    Zdravim vsechny.
    Chci se zeptat, zda Vase auta jsou taky tak haklivá na teplotni rozdily.Stale vic mi neco boucha v palubni desce(jakoby bylo neco pod ni uvolneno).Nejdrive to bylo pouze v zime prvnich par kilometru po rozjeti, ted to dost reaguje i na velke vedro.Nejste na tom nekdo podobne?
    Na gumy u dveri se ani neptam.
    Mejte se
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.06  20:24

    « Re: odpoved - rben

    Upresnujem spotrebu: mam najazdene 3500 km, priemerna spotreba 5,1l (skutocna nie podla pocitaca). Pri jazde 25km usekov - nastartovanie, 25km + 5 mesto potom studeny motor nastartovanie 5 mesto +25km mam spotrebu 5,1-5,5.
    Ten 25km usek je kopcovity so zatackami + 7 dedin - priemerna rychlost 50km/h.
    Pocitac mi zatial vykazuje asi 0.2l odchylku od skutocnej spotreby, ale tych 3500km je este malo na statistiku....
    Skusal som rozjazd do kopca, prakticky kazdy den... od otacok 1200-1500 v 2. prevodovom stupni a rozjazd je plynuly pri 1800 je citit natup max.krutiaceho momentu....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  20:52

    « Re: odpoved - rben

    Ahoj mkovesi: myslel som vlastne *zrychlovanie* na druhom prevodovom stupni - hlavne do kopca: po rozbehu na 1-ke a zaradeni 2-ky a postupnom pridavani plynu to zo zaciatku nejak sklbe (ako keby spojka?)...neviem:-)
    Mozno je to len *surovy* motor - este stale ma pod 5000km.
    Tu spotrebu mas celkom fajn !
    Dnes som reset-ol PP (priemernu spotrebu) pocas jazdy ktora pozostavala z troch usekov: 80km, 100 a 120km/h limit: Spotreba pri 80-ke a po rovine na 5-ke bola 3.9l (po cca 10km-om useku), pri 100-ke 4.2 a pri 120-ke 4.8l...Este som zvedavy aka spotreba vyjde cisto na dialnici pri dlhsej jazde nejakou 160-kou.
    Naposledy mi vysla spotreba na ceste 1100km (SK-DE) 5.9.
    Vyzera ze ta priemerka ide dolu. Zatial som absolvoval 3x 1100 km cesty z priemernou spotrebou za kazdu celu trasu 6,3l (1 jazda), 6l (druha) a 5.9 (tretia cesta)...(samozrejme vplyv mohli mat aj podmienky na ceste : zapchy, atd)
    Nemecke dialnice zabrali cca 400km z 1100km trasy a vacsinou sme isli cca 140-160km/h (2 dos. + 1 dieta a plny kufor)
    Takze celkove ta spotreba myslim vlastne nie je najhorsia :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.06  18:31

    « odpoved - rben

    Ahoj,
    aky rozbeh mas na mysli, kedy mam preradit z 1 na 2 alebo ako si to myslel....rad by som nasimuloval ten rozbeh
    Moja spotreba pri dlhej ceste 2x350km bola 4,5 pri kratkych cestach 25km a jazdach v meste mam 5,4 - 5,7.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.06  23:05

    « Re: Re: zatrasie s autom

    mkovesi: to iste u mna...
    Zaujimalo by ma, ako sa rozbieha Tvoj Max na zaradenej 2-ke?...moj max trochu posklbava kym sa dostane do otacok...(nad 2000). Aka je spotreba u teba?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.06  20:35

    « Re: zatrasie s autom

    Zdravim vas, mne tiez zatresie s autom, ked vypinam motor napriek tomu, ze ho vypinam na volnobehu....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.06  06:33

    « Re: Re:

    Ahoj, s tím AGR ventilem. Mě to taky nedělalo, ale pro jistotu jsem si ho nechal vyměnit na záruku. Hele je to zajetej problém, tak mi to v servisu udělali. Dřív nebo později se to asi stejně projeví. Dělají teď úplně novej ventil, kde ten problém odstranili a to se vyplatí to půl dne vydržet bez auta. ;-) Hlavní problémy byly v zimě, teď asi zamrzat nebude.
    A s tím cukáním, často tam je propad při rozjezdu - ach ta moje jemná noha, tak musím malinko víc přidat plyn na rozjezdu a pak o.k. Při tom studeným motoru jsem to myslel na neutrál, když lehce - zas ta noha, přidávám.
    Jo ještě k tomu softu. Čoveče jak mi ho přehráli, tak chování motoru se dost změnilo. Dřív jsem hrabal i na "2" a kolem 4000 otáček nebyl nárůst výkonu, jak je vidět na grafu [odkaz]
    Teď hrabu na "2" jen když je mokro a ten motor je podstatně svižnější ve vyších otáčkách, což byl problém, tam vadnul.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.06  12:30

    « Re:

    To rben: na teto strance jsou vypisy z technickych bulletinu pro maxe [odkaz] co se tyka sw verze, nic takoveho jsem na webu neobjevil a ani zde se to tusim neresilo. Jedine reseni zajet do servisu a ohlasit zavadu, jeste lepe to s nekym porovnat, zda se to chova jinak. Me v tuto chvili stve to obcasne "tvrde vypnuti" a zanaseni EGR ventilu viz. ty bulletiny. Vzhledem k tomu, ze do toho leju V-Power, tak zatim nic nepozoruji a mam takovou obavu, ze se mi to zanasi pomaleji nez s beznou naftou a podela se to tutove po skonceni zaruky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  10:15

    « Bez nadpisu

    to OndraD: Mne to robi pri kazdom vypnuti motora. Schvalne ho necham pred vypnutim bezat dlhsie na volnobeh a aj tak to s nim zatrepe / zaklepe.
    Co sa tyka sw verzie - da sa nejako zistit aku sw ver mam v riadiacej jednotke (napr. podla serioveho cisla) a ake novsie verzie su dostupne (+ake chyby odstranuju)? Je dostupna taka info databaza o patchoch niekde na web-e? Alebo ostava len servis? :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.06  07:31

    « Re: Re: To rben

    Diky za informaci, preptam se na novy SW v servisu. Co se tyka poskubavani pri studnenem motoru, nic nepozoruji. Jsou to docela nizke otacky. Napis, na jaky rychlostni stupen jedes /predpokladam 1 nebo 2 pri nejakem popojizdeni v kolone nebo zamerne pomale jizde/. Vyzkousim na svem aute a dam vedet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  06:12

    « Re: To rben

    Čus. Mám taky 2.0 TDCI a s tím zachvění se motoru jsem to sledoval opravdu ojediněle. Asi před dvouma měsícema jsem si tam nechal nahrát novej soft. a teď před 14 dnima vyšla zase nová verze, tak jsem ji tam nechal fouknout a za tu dobu ani jednou necuknul a to minimálně 10x za den nastartuju a chcípnu. Bohužel nevim verzi toho softu.
    Jediná věc co se mi na chodu nelíbí je, že při studeném motoru - ranní starty, v nbízkých otáčkách nejde plynule a tak kolem 1200 otáček to škubne. Zahřeje se a pak je to minimální. Nikdo jinej to necítí, ale moje citlivá noha bohužel jo :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.06  22:56

    « To rben

    Pri vypnuti motoru to nim (a vlastne celym autom) nejak zatrasie (dost citelne). Je to c-max 1.6 tdci (80kw, r.v 05, 4.000 km)
    Zdravim, muzete mi, prosim popsat, zda to dela pri kazdem vypnuti nebo jen nekdy a priblizne jak to zni. Ja uz to zde psal nekolikrat, i v servisu s tim otravuji, ale nikdo nic nevi. U meho maxe 2.0 TDCi se to projevuje nasledovne: pri kazdem 20 az 25 vypnuti /uz jsem si udelal statistiku/ se motor jakoby natvrdo zastavi a pritom se samozrejme oklepe auto. Jedine, co to trochu zlepsilo, bylo nahrani noveho software, predtim ta cetnost byla vetsi. Pripravuji dopis pro servis, abych mel pripadny argument, az se s tim neco stane. Budu vdecny za jakoukoli radu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.06  22:38

    « Bez nadpisu

    :lol: >:D >:D >:D >:D rben....... prej sunku...... pravda, je to oproti TDi trochu vibrujici ale........ zas kdyz bezi je to nadhera slape jak sametak......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  18:28

    « Re:

    to Petr: Dik za odpoved:-) Som rad, ze je to *normalne*...
    ...aj ked mam pocit ako by som vypol motor na nejake starej sunke :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  16:58

    « Bez nadpisu

    to rben:Je to zcela normalni, takze bud v pohode ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.06  12:05

    « c-max : vypinanie motoru

    Zdravim Vas C-Max-aci,
    Pri vypnuti motoru to nim (a vlastne celym autom) nejak zatrasie (dost citelne).
    Je to c-max 1.6 tdci (80kw, r.v 05, 4.000 km)
    Pred vypnutim vzdy necham motor nejaky cas bezat na volnobeh (tak ako sa pise v navode) a nikdy ho nevypinam pri otackach vyssich nez volnobeznych...
    Kedze som predtym nikdy nemal diesel a toto je moj prvy ford, nemam moznost posudit ci je to normalne chovanie sa motora...
    Ake su vase skusenosti? Je to ok alebo s tym zajs do servisu?
    Dik za pomoc:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.06  16:48

    « Bez nadpisu

    Ahoj vsem:Mame to tak vsichni.Tech naklonenych pneu jsem si vsiml hned jak jsem auto koupil a na muj dotaz v servise jsem byl uklidnen, ze je to tak o.k. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.06  08:02

    « Re: Re: Re: Zadne kolesa

    No moj MAX-ik ma zadne kolesa tiez podla mna do / \ Merat som to sice nemeral, ale je to dost naklonene na to aby to bolo viditelne...Na stranu druhu tak mali zadne kolesa zatial uplne vsetky MAX-y, ktore som doteraz videl...a minuly tyzden som bol na prehliadke po dvoch rokoch a servis tiez ani nenaznacil, ze by bolo nieco v neporiadku.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.06  21:16

    « Re: Re: Zadne kolesa

    Zdravim Maximone, to sa teda cudujes co? :shock:
    Nie, ja som zmeral uhol od rovnej podlahy, tj. prilozil pravy uhol :idea: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  22:02

    « Re:

    Ahoj Maximone
    Jeste k tem svetlum. Kdyz vyndam celou parabolu, tak stejne musim na serizeni do servisu. PS. Uz se vidim , jak na ulici vyndavam cely svetlo. Ja ti do soukrome zpravy napisu cislo, nebo mi nech svoje. Mam tu i email.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  16:57

    « Re: Zadne kolesa

    Cau mkovesy, jak jsi zmeril horejsi delku zadnich kol? tu spodni chapu, ale tu horni????
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  16:40

    « Zadne kolesa

    Zdravim Maxakov, dnes som si vsimol, ze moj max ma predne kolesa zavesene zvyslo kym zadne su jemne naklonene vrchom k sebe tj. ak zmeriame vzdialenost zadnych kolies pri asfalte, tak vzdialenost je vacsia ako vzdialenost zadnych kolie na vrchu. roste su naklonene takto
    / \
    Mate to aj ostatni takto? Podkla mna by mali byt | | ak su naklonene, tak bude aj opotrebovanie pneumatiky nerovnomerne.
    :?: :?: :?:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  13:20

    « Bez nadpisu

    Ahoj Maxaci, Petre na ty posledni trubce co tam mam, mam najeto, asi 13tis. a zatim naprosto v pohode, asi uz bude nejaka odolnejsi, protoze pry ma nejaky pozmeneny cislo dilu, ale nevim, sundal jsem z toho horního krytu co je na motoru zezpod ten molitan, taze tam mam jen ten plast - tak jakoze na okrasu - a zatim je to v pohode. Muj osobni nazor je ze to praska prave kvuli tomu hornimu deklu, kterej je na ty trubce chycenej a jak se hejbe motor pri zatahu tak se to krouti a v tom svaru toho drzaku to praskne...... PINO, nikdy jsem se s takovym hlasenim nesetkal, ani jsem o tom neslysel, jediny varovny napis co mi Max jedinkrat napsal, tak to bylo "LIMITED FUNCTION EPB" a to kdyz jsem ho nechal stat asi 12 dni pres dovolenou v kuse v garazi zamknutyho a s odbrzdenou rucni brzdou, tak jsem ho pak zabrzdil odbrzdil a od te doby nic. No a pro Xivan, zarovky v pr. svetle se menej dobre, jen povolis ten sroubek a odcvaknes ty dve plastovy packy zespodu a vyndas celou lampu a zpez to zacvakne samo, ja to teda pro sichr jeste kontoluju ty packy takovym hackem jestli jsou zacvakly zpet nahoru, a zadni lampu jsem vyndaval jednou kdyz jsem si montoval park. sensory a ty kridlovy matky jsem si chytil do kombinacek....... Jo a kdy dame ten pokec?...... Tak zatim vsem zdar, jdu umyt Maxe, tak mam na 3 hodky o zabavu postarano..... >:D 8-s >:D ;-)
    ---------------------------------
    C-max 1,6 TDCi Ghia
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  13:15

    « to Honza M.

    Bohuzial si srandu nerobim...tie javacripty tam vlozila tato stranka, ked som tam vkladal anti-smilikov, ktore mali vyjadrit ako som bol smutny/nasrany ja, ked na palubnom pocitaci svietil alarm "System Engine Fail".
    Dnes som Maxika zaviezol do servisu, uvidime...posledne dni sa to chovalo na 100% tak, ze pri kazdom studenom starte to malo alarm na PP. Stacilo otocit klucikom do NULY potom naspat do pohotovostnej polohy a alarm zmizol a vsetko fungovalo v poriadku
    takze tak, ked budem mat nejake info zo servisu, dam vediet
    pino
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  01:08

    « Bez nadpisu

    Že by to psalo něco o javascriptu, to se mi nezdá. A že by na tebe auto mluvilo něco v tom smyslu, že brečí a je smutný...
    Ty si děláš legraci ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.06  20:24

    « Vymeny zarovek

    Chtel bych se zeptat , jestli si sami menite zarovky, nebo jezdite na vymenu do servisu. U prednich se musi demontovat cele svetlo a u zadnich , tam je podle me vymena lehci, ale ja dosahnu na ty kridlove matky, ale diky malo mista uz mi nejdou povolit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.06  18:37

    « Problem s motorom u 1.6 TdCi :o(((

    Caute vsetci,
    minuly vikend sa mi stalo toto:
    Pocas jazdy mi to zrazu zahlasilo na palubnom compe "SYSTEM ENGINE FAIL" a Maxik prestal tahat -> akokeby odislo vazenie vzduchu alebo turbo (auto uplne stratilo vykon)....
    Dnes ked som bol na garancnej prehliadke po 2 rokoch mi to odiagnostikovali a zistili, ze su tam zle nastavene parametre napr. ventil EGR .... a nahrali novy SW do riadiacej jednotky
    Tipek sa bol na tom previezt a islo to v pohode. Auto mi odovzdal, ja som si don sadol, otocil klucikom a alarm tam bol javascript:emoticon(':(')
    Sad a aj sa to rovnako chovalo -> ziadny vykon javascript:emoticon(':cry:')
    Crying or Very sad ... takze MAXik ide naspat do servisu javascript:emoticon(':cry:')
    Crying or Very sad
    Teraz sa to chova takto: dam kluc do zapalovania, otocim a na pocitaci je alarm, klucik otocim na "0", potom naspat do startovacej polohy, vsetko je o.k.
    Mal niekto z Vas podobny problem, resp. netusite co by to mohlo byt?
    diki moc za vsetky info
    pino :'-( :'-( :'-( :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.06  14:24

    « Bez nadpisu

    to Maximone:No to si delas pr..l s tim casem!!! :-) Ty jsi horsi nez ja, kdyz jsem fakt pospichal z Bruselu do Litvinova a ujel 840km za 6,5hod. >:D .No, tak to dostal tvuj "maxik" peknou cocku.Chci se te jeste zeptat, jestli uz Ford ty trubky vylepsil a kolik km jsi na tu posledni vymenenou najel. Diky Petr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.06  22:04

    « Re: Kontrola potrubia v 1.6 TDCi

    cau mkovesi! Ty brdo, tvuj max je uplne novej! Ty tu kapotu jeste nemusis zvedat, ty si uzivej a lesti......... Ne delam si srandu, fakt to je moc brzy hledat nejaky zavady, ja mel prvni trubku ruplou asi ve 30ti tisicich, a motor si mi poradne sednul, spotrebou i vykonem az tak kolem 20ti tisici.... Jinak vcera jsem se potreboval fakt rychle dostat z Prahy do Bratislavy, tak jen tak pro zajimavost, od cedule k ceduli 2 hodiny 10 minut i se zastavkou u pumpy pro dal. znamku a spotrebu mi pal. poc. ukazal 7,7l/100km.....
    ------------------------------------
    C-max 1,6 TDCi Ghia
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.06  21:06

    « Kontrola potrubia v 1.6 TDCi

    Vcera som skontroloval potrubia pod kapotou. Kontrolu som vykonal pri priblizne 2500 otacka a nezistil som ziaden unik vzduchu - plynu ani som nepocul ziadne pazvuky od motora, turba. Mam zatial najazdenych 3000 km a obcas uz jazdim sportovajsie pri zahriatom motore, sice to zbadat na spotrebe ale motor musi citit, ze zije :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.05.06  11:34

    « C-Max 1.8 benzín

    Ahoj,
    mám možnost koupit C-Maxe rok starého, 40 tis. najeto, v plné vybavě přímo od dealera (jeho služební vůz). Autem by jezdila manželka, takže nájezd cca. 15.000 ročně. Je na této motorizaci něco, na co bych si měl dát pozor? (Nepočítám spotřebu, samozřejmě) :-)
    Jo a jakou to vlastně má reálnou spotřebu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.05.06  09:18

    « Re:

    Ahoj Petre. Ja se v tom radeji stourat nebudu. Pockam, jak se to vyvrbi. Me jen stve, ze treba na vymenu zarovek se musi vyndat cele svetlo a vymenit baterii je snad jen na servis. Jak sem koukal, tak se musi rozdelat cely kaslik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.05.06  09:03

    « Re: Re:

    Ahoj Maximone. Jasne ze se sejdem. Ja mam C-MAXE zatim jen neco pres mesic. Tak doufam ze me ta trubka mine, ze to u Forda uz vychytaly, jako to tesneni u tech dveri, co zlobilo u tech prvnich serii. Ja mam najeto asi 2100 a mestky provoz mam za 5,9. Tak jsem zvedav, jestli se to po zajeti jeste o neco snizi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  22:41

    « Re:

    Ahoj Petre, tak te vitam do klubu, prasklych trubek..... :-) :-) 8-s
    To ja jsem psal ze mam problemy u Maxe s prasklou trubkou, ted uz tam mam ctvrtou, me to praska na ty kovovy jak je na ni navarenej ten drzak na ten plastovy kryt motoru, nevim jestli ty ho tam mas, nic mene ta kovova trubka stoji asi 4 a pul tisice, samozrejme mi to meni na zaruku, ale,,,, stve me to kazdych ctvrt roku s tim jezdi na vymenu. jinak jsem ted s Maxikem velice spokojeny!, Dostal nove letni pryze a zatim funguje jak po masle. Trubka snad uz taky bude dobra, spravil jsem si ji ted naposledy uz sam a zati drzi (normalne jsem to nechal zavarit - kdyz ty orginal svary nedrzi, prelaknul jsem to a je klid! Jeste ze to nevedi v servisu.... By se asi na to moc netvarili pac je to jeste v zaruce, ale kdyz to nedokazou u forda tak jsem si poradil sam.... Jinak zdravim vsechny Maxíkaře, hlavne ty dva nováčky a at jim to frci..... P.S. Zdravi xivana, a skousel jsem tu jizní spojku z prumyslovy k barrandaku a dostal jsem to na 4,1 pri ustalenych 90km/h, ale nahoru na barradak uz to zacalo stoupat a u Slivence uz tam bylo 4,4L. ale ja uz mam najeto 80tis. Jsem taky z prahy, tak kdyz budes chtit, tak muzem dat nekde cigo a podelit se o nejake zkusenosti ze zivota Maxiků....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  14:32

    « Bez nadpisu

    to Xivan:Ahoj, mam najeto cca.48000km a objevil jsem to ted.Az se podivas do motoru, tak ta plast. trubka vede z turba, napojuje se na gumovej mezi kus a ten se napojuje do cerne kovove trubky.Na te plastove to fouka v tom jednom spoji.Je to v prechodu z kolinka do rovne casti.Kdyz ti nekdo bude pridavat plyn tak k tomu priloz ruku a tu trubku si "osahej".Sam to neudelas, protoze plyn mame elektronicky(zadne tahlo nehledej :-) .Mam verzi 80KW, v Belgii nebyla 66KW do C-maxe vubec v nabidce.Nevim jestli v CR ano :?: .Spotreba-prumer 5,8l/100km a zrovna to moc nesetrim.Dnes jsem jel do toho Forda podle predpisu :-) a PP mi ukazal 4,6l, musim priznat, ze to byla pekna otrava :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  13:27

    « to mkovesi

    Ahoj mkovesi. Tak jak tak koukam, tak mame skoro stejny styl jizdy. Mam najeto neco slabe pres 2000 a nejmensi skutecna spotreba na nadrz mam 5,5l/100km, ale v tom bylo asi 25 procent trasa mimo mesto. Ty mas ale spotrebu jeste o 1 l mensi. Gratulu ji ti. Ja ted jezdim po Praze za 5,9 a na mensi spotrebu uz na teto nadrzi muzu zapomenout. Jednak uz zapinam klimu a nekdy se necham i vytocit, kdy se mi mercedes na spojce lepil na paty a ja mel pred sebou auta a ani rychleji jak tech 80 sem nemohl a kdyz se cesta uvolnila tak jsem vyzkousel co ten frajirek v medaku vydrzi. drzel se zamnou do 145 a v 160 jsem ho uz nevidel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  13:18

    « Re: Praskla plastova trubka na vytlaku z turba.

    petr Blaha. Ahoj Petre. Muzes mi prosim te rici, v kolika km se projevila ta zavada s tou trubkou? Ty mas 80kw , nebo 66kw? A co spotreba? Dik Ivan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  13:17

    « to rben

    Ahoj rben
    Ja jezdim na 4 tak od 50 do 80, pak radim za 5. a jak rikas, pri 80 na 4 to ma 2000 otacek a pri 5 tak kolem 1500 otacek. Ten motor se netrapi, akorat se nesmi prislapnout plyn az na podlahu, to je pak lepsi podradit. Jo a to ovladani na volantu radia mam taky. Jeste bych chtel mit na PP okamzitou spotrebu. zeptam se v servisu, jestli to jde odblokovat.
    A to uchyceni tech sedacek nevi. Deti nemame.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  12:56

    « Praskla plastova trubka na vytlaku z turba.

    Ahoj vsem "maxikarum" :-) .Nedavno mi zacalo cosi piskat z motoroveho prostoru a trochu se mi zdalo, ze motor hur tahne.Mel jsem cestu do Usti nad Labem a tak jsem se zastavil u Fordu.Po zvednuti kapoty a pridani plynu zjistili, ze to fouka z te plastove trubky co vede z turba.Trubka neni praskla, ale fouka to ve spoji jak je svarovna.Od toho by melo byt to piskani(jak se vzduch tlaci ven) a i mensi vykon.Trubku objednali(stoji 1100kc) a na zaruku vymeni.Myslim, ze uz o tomto problemu tady nekdo psal, ze mu ji u 1.6TDCI taky menili.Jinak vse ok a uz se tesim jak "Maxe" protahnu za mesic cestou do Chorvatska.Zdravim a mejte se.
    C-MAX 1.6TDCI Trend+ 8/2004
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.06  22:54

    « Re: to xivan

    Ja som skusil kratkodobo 150km/h v 5, otacky 3000 ....
    60km/h v 4 stupni OK ale ak je potrebne ryhlejsie zrychlit tak 3 stupen...
    90km/h v 5 stupni - 1750 otacok najvacsi krutiaci moment ....
    v 5 stupni sa da jazdit od 80km/h to je asi 1500 otacok ale len po rovinke ...
    Ak ma auto automaticku prevodovku, pri stalej rychlosti sa snazi drzat otacky co najnizsie ale nie nizsie ako 1400 - 1500 otacok....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.06  22:46

    « Re: Re: Re: Ahoj Xivan

    Ahoj, mam tiez noveho C-MAX TDCi 1.6, najazdenych 3000 km, cast dlha cesta - 350km cast 30 km z toho 10 v meste...
    Spotreba skutocnost(pocitac) na dlhej ceste pri uspornej jazde - dodrzanie rychlosti, ziadna sportova jazda 4,6 (4,3), pri kratkych 5,0 (4,8).
    Nepresnost sa mohla prejavit aj natankovanim viac ako doplna ... do rezervy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.06  22:36

    « Re:

    Ja som dal dozadu 2 sdacky + tam sedela manzelka, podla mna zavisi od tvaru sedaciek, takze tak ake mam sa tam mozno aj zmestia.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.06  20:51

    « to xivan

    Cau Xivan, Ja mam champion plus (=trend + alarm, ovladanie radia na stlpiku volantu, tempomat, radio 6000cd, vyhrievane predne sklo a dvojzonovu klimu).
    Este raz k otackam...ake mas otacky pri cca 80-tke? Mne to toci pod 2000
    a tak je to skor na 4-ku - zda sa mi, ze na 5-ke to dost *trapi*. (ta ide ok nad 90km/h) Takisto 60-tka v meste je tak na 3-ku. Ako je to u teba?
    Na 2-ke, ked pridavam plyn - mam taky pocit ako keby by to auto trochu zo zaciatku pri rozbiehani *triaslo* (spojka??? :x)(neviem to celkom dobre opisat) - nie je to nic strasne...mozno je to nezvyk...je to moj prvy diesel (predtym som mal fabiu benzin)
    Este jedna vec ... standartnou vybavou vsetkych modelov ma byt isofix (uchytenie detskej sedacky)...nejak som to tam na zadnych sedadlach nenasiel... :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.06  20:35

    « Bez nadpisu

    Jel sem v tom,, hrůza v zádu sedačky jak prkno. Jízda nic moc. Ale z venku vypadá dobře
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.06  08:39

    « Re:

    Já sem tam dostal tři děti. Nejmenší v plnohodnotné sedačce, prostřední v polystyrénové skořepině, a největší jen s podsedákem. Vešlo se to tam jen tak tak. Řekl bych že tři plnohodnotné sedačky se tam nevejdou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.06  11:42

    « Bez nadpisu

    Dobrý den máme takový malý problém a to zjistit jestli do Fordu C-MAX jdou do zádu dát tři dětské sedačky kdybyste to náhodou nikdo věděl tak mi odpovězte tady a nebo na E-mail Wisakk23@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.06  21:49

    « Re: Re: Ahoj

    Ahoj rben
    Ja mam Tren, tudiz tady u nas je to stredni vybava, nad ni je jen Ghia. Jinak tam mam navic par drobnosti jako cerna skla od B sloupku, dvojitej central, a prostorovy alarm a radio 6000CD.
    K tomu zajizdeni. U uplne noveho auta zalezi nejvic na prvnich 1000 km. Idealni by bylo aby otacky nesly nad 2500. Motor si musi sednout. Pak mu pomalu pridavat. Ja jel zatim nejvic 145 pri zhruba 3000 otackach. pres ty 3000 otacek jsem nechtel jit. Ja to zajizdim spis na spotrebu. Ted mi PP ukazuje 6,0 a to vyjizdim hned rano, kdy je zima a useky 11 km. A jsem z Prahy. Takze kolony se mi nekdy nevyhnou. Jednou jsem vyzkousel ekonomickou jizdu pres celou Prahu prumyslovou spojkou na plzenskou dalnici a PP ukazoval 4,0 l/100 , ale bylo pri konstantni rychlosti 90 km/h. Tak jsem zvedav, o kolik ta spotreba klesne az se motor zajede a to ma byt kolem 20000 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.06  10:40

    « Re: Ahoj

    Zdar xivan! Neviem presne kolko tocil pri 170 - myslim okolo 3500 (Nesiel som tak cely cas).
    Pri 160-ke to bolo malicko nad 3000ot/min. V servise mi vraveli aby som ten motor "nedusil" na moc nizkymi otackami-tak neviem...
    Teraz som po natankovani reset-ol PP a uvidim aka spotreba bude pri kazdodennom dochadzani do prace v meste. Zatial po prvych km ukazuje 8.2l/km, co je o dost viac ako si spominal ty (6.35 po meste) :-(
    Aky model/vybavu mas?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  20:53

    « Re: Re: Ahoj

    rben" Zdravim te. Cetl jsem tvuj prispevek v jine diskusi, ze jsi s Maxikem uz jel dlouhou trasu a ze po nemeckych dalnicich si jel az 170 km/h. Kolik ten motor toci pri teto rychlost? Ja bych rekl, ze na surovy motor je to az moc otacek. Ja tocim max 2500. Az ted zacim pomalu zvysovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.06  23:25

    « Re:

    pulse: 1.6 TDCi 80kW s filtrem pevnych castic je od 11/2005. V ty dobe se dal sehnat jeste bez filtru, ale o mesic pozdeji uz ne
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…