C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 21.11.06 18:53
« Re: Gumicky na stierace
Páni, viete mi niekto poradi?, ktorá firma v SR predáva gumi?ky do stiera?ov. Napr. spomínané Bosh Aerotwin, alebo aj iné nezna?kové. Nové stiera?e od Valea stoja cca 2500 Sk, orig. FORD 1800 Sk, ?o sa mi zdá dos?. Odpovede môžete posiela? aj na cerveny_brat@azet.sk
?akujem za odpove?. -
"-- skrytý --" 20.11.06 10:03
« Re: Re: Re: Re: Re: c-max ghia
to morose:To si vystihl presne!Kdyz kolegum v CR reknu, ze muj Max ma za necelych dva a pul roku provozu najeto 58000km, tak se kazdej divi a mysli si jak neni "ojetej", ale nikdo si neuvedomi, ze to auto poznalo z 90% jen velmi kvalitni belgicke a nemecke dalnice(pri cestach do CR) a jen ten zbytek jsou spatne silnice v CR.Kdezto oni maji za stejny casovy usek najeto treba jen 30000km, ale na ceskych tankodromech a proto tvrdim, ze ty jejich auta jsou olitana mnohem vic(trpi vse-tlumice,silentbloky,cepy na naprave atd.).Takze pokud budouci majitel ojeteho vozu ma moznost zjistit, kde auto jezdilo a jak se o nej predchozi majitel staral, tak to je asi rozhodujici a ne najete kilometry. -
« Re: Re: Re: Re: c-max ghia
Ježiš já to nebral jako přetlačování!!! :-) V pohodě... Je to čistě akademická debata, ale já měl hlavně na mysli auta dovezená zvenku - tam se to prostě najezdí při těch vzdálenostech mnohem rychleji než u nás. Fakt je, že po lepších silnicích:)) -
pilotpilot 20.11.06 00:33
« Re: Re: Re: c-max ghia
Zdravím, Morose,
podívej , nechci se s tebou přetlačovat. Reagoval jsem jen na to, že´s těch 99% napsal ne jako možnost, ale jako axiom. Až budeš mít víc času, možná si přečteš co jsem minule napsal, totiž že auto jezdí každý den - to bych za "moc nepoužíváš" neoznačil.
Ta Š105 je prima soliter, asi jen trochu mimo běžnou praxi.
Jinak, jen prostě nenajedeme tolik km. -
« Re: Re: c-max ghia
Ahojky Pilot, máš pravdu taky částečně - jak říkám 100% návod neexistuje, je to i otázka šťastné ruky při nákupu. A taky pokud auto prošlo přes víc obchodníků, šance na dobrý kup se výrazně snižuje. Pokud najedeš 12tisíc ročně, je vidět že auto moc nepoužíváš - není k Tvému životu nezbytně nutné. Proto ho nejspíš ani nepotřebuješ prodávat nijak brzy. (jistě ne do 3 let stáří například). A pokud ho prodáš po x letech, tak kupec bude mít tu kliku, kterou jsem zmiňoval... ;-) Nedávno jsem viděl garážovanou Š105 s najetými poctivými 18 tisíci :shock: Byla to pozůstalost, manželka pána co umřel, to auto držela v garáži jako relikvii.... :) -
pilotpilot 19.11.06 04:21
« Re: c-max ghia
Zdravím, Morose, ještě nikdy jsem nekupoval nový auto a s tvým pojednáním o ojetých autech téměř naprosto souhlasím. To téměř se týká ujetých km, a to z vlastní zkušenosti: Auto používáme každý den, ponejvíc moje žena do práce (podotýkám, že žijeme v malém městečku), občas k rodičům cca 250km tam a zpět a 100km tam a zpět, občas nějaký výlet po Čechách, v zimě na lyže, v létě na kola. Letos to bude o něco víc, protože jsme byli na jihu It, ale za posledních pár let je to vždy cca 12tis km ujetých za rok.
=> pro kontrolu skutečně ujetých km se jen odhad nehodí.
Děk za trpělivost. -
"-- skrytý --" 18.11.06 18:23
« Bez nadpisu
Ahoj Maxáci,
chci se zeptat zde jste někdo kupoval ojetého Maxe a v jakém stavu - počet km atd. a jak jste s ním jako s ojetým spokojeni? Koukám že ty auta třeba v Německu mají natočeno dost km a to i po dvou letech, na co si dát pozor? Motor si představuju 1,6 diesel -
« Bez nadpisu
Maxáci jaký je rozdíl v motoru 1,8tdci 85kw v C-maxu a ve Focusu první
generace?Je to ten samý motor,nebo má nějaké úpravy?Nejde mi totiž
do hlavy proč se prodává u nás C-max s tímto motorem,když je výkonově
velmi podobný novějšímu a šestnácti ventilovému motoru 1,6tdci. :roll: -
"-- skrytý --" 15.11.06 15:18
« Bez nadpisu
Tak jsem koukal na Netu na toho Maxe od Štěpánka, vypadá pěkně, ale bohužel jako většina aut v Čechách po havárii. Já ještě přemýšlím jestli O II nebo C-maxe. V každém případě to bude ojetina a diesel. Manželka po-té co se v maxovi svezla nic jiného nechce, Octavia je pěkná, ale u Forda je nádhera ten prostor vzadu - máme dvě děti a nyní se přemisťujem OI. Kdyby jste měl někdo na nějaký tip, dejte vědět, jinak Maxákům zdar. -
Dave1 13.11.06 16:32
« Bazar Kladno
Ahoj Maxáci dnes jsem se byl podívat na maxe v autobazaru Štěpánek. Byl to 1,6 TDCi Ghia, najeto 125 tis.(už si to nepamatuju) tuším za 345 tis. Na první pohled hezký, ale na ten druhý a další už moc ne.
Auto bylo evidentně po pěkným karambolu stylem od svodidel do svodidel, ale k jejich cti musím říct, že to přiznali sotva jsem našel bublinky v laku na prahu na řidičově straně, ale myslím, že by to nepoznal jenom opravdový laik, protože při opravě netrefily úplně přesně odstín laku. Interiér auta taky nic moc. Poškrábané plasty na dveřích a celkově byl vnitřek hodně zanedbaný. Jediný co potěšilo můj nezkušený dieselový sluch byl motor. Nevím jak dlouho tam stojí, ale chytnul na první našlápnutí a ten jemný a tichý chod to je prostě paráda. Největší problém nastal když jsem se chtěl projet, borec nemohl odbrzdit EPB, tvrdil, že tam stojí dlouho a proto se zablokovala- asi blbost ne :!: :?: :!: . Myslel jsem, že se odblokuje sama po přidání plynu- prosím vysvětlete jak to funguje a jestli s tím nejsou problémy, protože mám kamaráda v Renaultu a u novýho :!: :!: auta nefungovala, ale to jiná kapitola. Nějak jsem se rozepsal tak se omlouvám za chibi >:D
Mějte se
David -
« Re: Re: Re: Re: c-max ghia
Je to pěkná kára,ale morose mne zaskočil s cenou,přes 400 tis.bohužel
jít nemohu.Jinak když se podíváš na automodul tak se dá koupit novej
za 510tis s 1,8tdci ve výbavě která určitě neni GHIA,ale v podstatě
normálnímu nezhejčkanýmu člověku stačí. :roll: -
« Re: Re: Re: c-max ghia
To je jasný Petře ;-) Ale já mám těch 14 tisíc km poctivejch, takže na gumach ani jinde taky není nic vidět :-) Já tu cenu neženu úmyslně vysoko, protože přece jen to nějakej ťukanec byl, byť zespoda. Musím tam nechat prostor, ačkoli nepředpokládám, že by se v důsledku toho něco objevilo, autům fakt rozumím, ale nikdy nezatajuji opravy, protože se to vždycky vymstí :!: -
"-- skrytý --" 12.11.06 20:19
« Re: Re: c-max ghia
Koukal jsem na ty fotky a ja mam to stejny, jen barva je svetla VITRO
metaliza,vybava stejna, akorat ted uplne nove letni pneu Pirelli P7.Jen co je hodne podstatne je to, ze nebyl nikdy bourany a jsem prvni majitel(respektive manzelka :-) , kupovala to tady v Bru. na sebe), proto si ho cenim o trochu vic ;-) . -
"-- skrytý --" 12.11.06 20:11
« Re: c-max ghia
to Dave:Ahoj, nechci tady z toho delat bazar, chran buh!!!Nevim jak pospichas, ale uvazoval jsem, ze to prodam nekdy na jare a kolem te ceny jsem se chtel zhruba pohybovat.Pokud budes chtit vedet o aute vic napis mi radsi na e-mail p.blazin@seznam.cz at nas tady nekdo opravdu nenapadne, ze jsme bazaristi :-) . -
« c-max ghia
Zdravím všechny, udělal jsem ty fotky, co jste někteří chtěli:
www.volny.cz/miruna2002
Dovolím si předat pár osobních zkušeností:
Při pořizování ojetého automobilu v podstatě neexistuje "dobrá rada nad zlato" . Vždy je důležité mít s sebou někoho, kdo se trochu vyzná v autech dané značky. Dost dobře si neumím představit, že několik let starý automobil má najeto například "jen" 35.000 km. Tomu nevěřím už ze zásady. Platí totiž v 99% vzorec 1rok = přibližně 30.000km v té spodní hranici. Může ale mít jistě mnohem víc. Současný trend ve vývoji řídících jednotek již umožňuje kontrolu počtu ujetých kilometrů zjednodušeně řečeno - ukládá tento zakodovaný stav do dalších jednotek v autě a lze je tedy vyčíst a porovnat. Tím do budoucna mnohým "smotájevům" odzvoní. To za prvé. Za druhé je třeba si uvědomit (pokud kupujeme auto zánovní - např. do 1 roku stáří) proč ho dotyčný prodává. Tady je velmi těžké zjistit důvod, ale je dobré předpokládat, že majiteli už došla trpělivost s poruchovostí. Některá auta se prostě "nepovedou". V dnešní době, kdy jsou přeplněna elektronikou to platí dvojnásob. Za třetí - pokud je auto po bouračce - je nutné vědět, jak bylo bourané. Je velký rozdíl, kam rána směřovala. Pokud je nutné měnit nosníky, je to zásah do nosných částí a ani při velmi dokonalé opravě se nevyhneme okysličení spojů při svařování, byť v ochranné atmosféře. Ani rovnání nosných částí není ideální - zmačkaný papír po narovnání také už nikdy nemá původní pevnost a při případné další havárii postoupí deformační zona mnohem blíž ke kabině...Naopak například výměna předních blatníků, kapoty nebo některých dveří nevidím jako újmu pevnosti ani životnosti vozu. Výměna karoserie, deklarovaná některými opravci, má-li být legální, je cenově prakticky nereálná, proto bych ji zde vůbec nezmiňoval, stejně jako jakýkoli zásah v blízkosti čísel karoserie. Ostatní komponenty(vyjma čísla a typu motoru) nejsou natolik podstatné a většinou se projevují ihned. Ani servisní knížka není dostatečným důkazem rodokmenu, protože se dá koupit u dealera a následně sprostě padělat.Totéž platí o klíčích. Pokud to tedy shrnu, můj názor je, že šikovně bourané mladé auto je mnohdy výhodnější, než starší "málo jeté" A to nejenom kvůli pojištění, které také hraje podstatnou úlohu. Pokud auto koupím, tak to musí být maximálně za cenu, com i v případě ztráty uhradí pojišťovna. Což u nového vozu bohužel neplatí >:-[] ...Tolik moje zamyšlení nad nákupy ojetých automobilů. :idea: -
"-- skrytý --" 11.11.06 22:22
« Tak jo
Tak jo, bruseláku.
Já furt přemejšlel nač sakra potřebuješ těch 7 SEDADEL.
Musím se přiznat, že to Mondeo bude na firmu.
Musím se taky přiznat že dobrejch auťáků je teď zatraceně dost a budu nad tím ještě hodně přemejšlet.
Manželka zatím nikdy neprotestovala poněvadž zaplaťpánbu bylo nové auto vždycky o dost lepší než předchozí...
Ale co, tohle auto musí najet ještě 60000, tak asi tak za rok... možná... -
"-- skrytý --" 11.11.06 18:59
« Re: Re: Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných části
Ale to zas ne :-) .Vzdyt je to jen stroj a kdyz nejde o zivot tak jde o h...o :-) .Neco resi zaruka, no a potom se neda nic delat.Laka me to proto, ze Ford pri vykupu auta protiuctem nabidne asi nejlepsi podminky a jeste navic kdyz to budu kupovat u stejneho prodejce jako predtim Maxe.Jo to new Mondeo ve 2,7TDCI s dvojtym turbem by se mi taky libilo, ale auto pres 30000eur uz by doma asi neproslo :?Uz u toho S-MAXE bude zena reptat :-) , ukecam ji jenom na to, ze to muze mit 7sedadel(ona hrozne rada bude vozit kamarady nasich deti) a jsem na cene 29000eur,- bez slev. -
"-- skrytý --" 11.11.06 17:11
« Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic
Neéééééééééé, Peťó,
1,8TDCi právě nemá filtr pevných částic, zatímco 1,6TDCi 80kW ano. Problém je v tom že vývoj 1,6TDCi byl ukončen v r. 2004 zatímco 1,8TDCi vzniklo s Delphi vstřikováním v roce 2001. Toto je upgrade motoru se vstřikováním Siemens a když to uděláš dobře, filtr nepotřebuješ. Zatímco u 1,6TDCi se domontováním filtru motor zvedl z Euro 3 na Euro 4. 1,6 66kW nepotřebuje filtr ale třeba v D se také prodává s filtrem.
Až Euro 5 bude předepisovat použití filtru pevných částic.
Je to také otázka politiky výrobců. -
"-- skrytý --" 11.11.06 13:36
« Moje Mondeo
To petr Blaha:
Nazdar bruselkej pardále...
Moje vymazlené Mondeo se dohrabalo na 140000 km zcela bez problémů, proč měnit tak vynikající auto?
Ale jinak, Nové Mondeo je skvělé, v kombíku fantastické, to bude to pravé!!! Tentokrát natvrdo, fouknu do toho šestiválec 2,7TDCi, ať to stojí co to stojí. Minimální spotřeba, maximální výkony.
Co se týče S-Maxu, je vynikající a už jsem na něj přetáh známého co jezdil v O...ávce (písmena si domysli, abych neurazil).
1,8TDCi - v každé zemi je jiná kombinace motorů - tento motor přináší Fordu možnost vytvářet speciální kombinace, které se pouze s kooperačními motory vytvořit nedají, a tak získává trochu navrch. V některých zemích je důležité používat co nejmenší objem motoru, v některých zemích zase zdanění závisí na výkonu, takže díky 1,8TDCi se to dá jednotlivým zemím ušít na míru.
1,8TDCi je motor nazývaný Angličany LYNX (oni mají slovní název pro každičký fordí motor, napč rodina 2,0/2,2/2,4 TDCi je PUMA).
1,8TDCi vychází z 1,8TCI s nepřímým vstřikem. Odbouráním choulostivých komůrek a dalšími změnami odladili u Fordu vynikající motor na který kooperační motory nemají. Na webu skutečně nenajdeš žádné stížnosti na tento motor.
Nejnověji dostal upravené turbo a piezo vstřikování 1650 bar od Siemense, to je bomba.
U nás je to v podstatě jedno, jestli 1,6 nebo 1,8, taže bral bych 1,8 právě proto že je od Forda, jsem trochu fordí patriot.
HLAVNĚ, POKUD UVAŽUJEŠ O S-MAXU, neber v žádném případě verzi s částicovým filtrem. Taková 1,8TDCi 125 koní pojede v zásadě lépe než 143 koní (2,0TDCi) s filtrem. -
"-- skrytý --" 11.11.06 13:32
« Bez nadpisu
Mne ani tak nejde o predajne v tych by sa ti najradsej strcili do zadku ked si obzeras nove auto ale o kvalitu servisov tie su na mizernej urovni.Mimochodom v Bruxelles sa hovori tiez aj po francuzsky?Mam tam ist pracovne v decembri.Po Flamsky neviem. :'-( -
"-- skrytý --" 11.11.06 13:16
« Re:
Jiny kraj jiny mrav.Ja osobne si myslim, ze ten Brusel je specifickej tim, ze je tu spousta uredniku a ti maji dost penez a tim padem jsou rozmlsani az hruza a kazdej obchodnik tady z nich ty prachy cejti a leze jim do zadku.Priklad na sobe(nejsem urednik, ale manzelka a servis to vi):Byl jsem se objednat na olej a jen tak v reci jsem rekl, ze se mi libi C4 PICASO a ze davaj i slusne slevy.Hned mi prodejce rekl, ze kdyz vezmu zase od nich Forda, treba S-MAXE tak daji o 2% vic nez Citroen(Ford dava 18% a Citroen taky) a jeste udelaji dobrou nabidku na vykup meho C-MAXE.Tomu se rika boj o klienta a konkretne tady je hodne prachatejch klientu-uredniku a to oni moc dobre vedi, proto si nikdo nedovoli posramotit jmeno znacky. -
"-- skrytý --" 11.11.06 11:41
« Bez nadpisu
Petr Blaha:Tak to mas stastie s tymi servismi v Brusely.Tu v Parizskom regione kde pracujem je to o nicom.Este v minulom roku to za nieco stalo ale potom Ford France asi zmenil riaditela od vtedy to ide dolu vodou.Vo firme mame 2 Tranzity,2 Connecty,1 Focus a 4 Fiesty.Servis je nulovy robia robotu z polovice a to este zle.Sef uz rozpredava vsetky auta a nahradza ich Toyotami.Uvidime co z toho bude.(To je jeden dovod preco som nesiel do Forda ) >:-[] -
"-- skrytý --" 11.11.06 09:02
« Re: A co 1,8TDCi
to PetrT:Ahoj Peto, jak se porad mas :-) a uz vis co bude po Mondeu?Taky S-MAX?Chtel jsem se te zaptat, jakej ten motor 1.8TDCI vlastne je?Neni to neco stareho?Ja pokud pujdu do S-MAXE tak bych ho asi zvolil.Tech 125 kobyl co dava me bohate staci na plynulou jizdu po dalnicich.Priznam se, ze ani nevim zda ta 1.8TDCI se v Belgii do C-MAXE vubec nabizi. -
"-- skrytý --" 10.11.06 21:43
« Re:
Je to tezky, ja treba servisuji jen v Bruselu a neni nad to, kdyz treba u vymeny oleje muzes bejt(maji stolky na kafe a pred tebou je prosklena stena a divas se na svoje auto z cca.5metru).Nic se netaji a vse vysvetli(na zaruku mi menili zamek kufru a prehravali SW) a ne jako v CR kde auto odvezou "nekam dozadu" a nikdo nevi co se tam deje.Co jsem tady, tak si myslim, ze kultura chovani k zakaznikovi je nekde uplne jinde nez u nas.Mozna jsem snilek, ale pripada mi tady, ze si nikdo nedovoli smecko, protoze by okamzite prisli o klienta.A co jsem poznal, tak tady se hodne lidi drzi jedne znacky a proto se servis dost snazi, jen aby klient neutekl jinam.Ja silham po S-MAXU a mojeho "maxika" budu prodavat, ale to az nekdy v lete pristi rok.Koupil bych neco z venku, ale hlavne nebourane a ze serviskou!Proto se usmivam tem nabidkam za rok stareho maxe 1.6TDCI GHIA- 399 000,- a pak z toho vyleze, ze to bylo paradne rozstrelene na predek :!: .Na to bacha a stastnou volbu ;-) -
"-- skrytý --" 10.11.06 13:03
« Re: Volil bych 1.6TDCI
to DAVE:Pri tomto rocnim najezdu bych o benzinu vubec nepremyslel.Je to jak pise Dr.S ten rozdil 2l/100km tam urcite je a ta 1,6TDCI je dobra volba.Nerikam to proto, ze ji mam, ale zcela z racionalnich duvodu.Vykon je dostatecny,nizka pojistka,mensi vaha na predni napravu(nez 2,0tdci) a na tento motor jsem se nikde nedocetl o nejakych zasadnich problemech.To u 2,0TDCI se neco porad resilo.Ja mam najeto 60000km, nechci to zakriknout, ale fakt pohoda.Dlouhodoba spotreba dle. tankovani(vse si pisu) je 5,8l a to jezdim po Bruselu nebo nemecke dalnice kde se zrovna neloudam ;-) -
« Bez nadpisu
Ja mám benzín 1,6 a nemám sebemenší problém. tato motorizace je ale minimální pro toto auto. jede to ale nad povolené limity to už moc neni. Pokud najedeš jak píšeš cca 30 tis Km tak bych možná volil naftu prý ta 1,6 je plně dostačujíci. Ja jsem bral benzin jen proto že to auto mám na dva tři roky a nepočítám že ho budu mít déle než do 70 tis. (pro srovnání jezdím s tím po Praze za 8,3l a s dieselem co jsem četl tak to maji za nejakých 6,5). Už teď kupuju nového S-maxe. -
Dave1 09.11.06 15:33
« Turbo
Nazdar Maxáci. Právě jsem dočetl diskuzi na Tipcars a mám jeden dotaz. Předem říkám že jsem nikdy neměl diesel takže jestli je to hloupost tak se mě nesmějte.
Psal tam borec,že se musí dělat po určitém počtu km seřízení geometrie lopatek turba. To je blbost né ?
A ještě vás prosím o rady ohledně koupi ojetýho C- Maxe, hlavně motoru na co si dát pozor. Mám obavu abych nekoupil nějaký se špatným motorem.
A ještě něco není lepší jít do 1,6 benzínu. Ročně najedu tak 30-35 tis. km.
Děkuji. David -
Moik 08.11.06 14:47
« Re: C-max
Nikdy jsem nechtěl rozjíždět flame, ale morousi, tohle opravdu přeháníš. I ty strašný kecy i to, že si z fóra děláš bazar...jestli máš alexi aspoň trochu rozum, přestaň se nechávat unášet těma řečma a hlavně těma fotkama auta z katalogu...nejvíc mě rozesmálo to "...to spraví tak 50tis, ale jsem na 140ti... Je to tím, že kupuju všechno nový....." :D -
« c-max
Jo, jsem z Prahy. Auto po ráně je ale zespoda - mám celou fotodokumentaci včetně průběhu opravy. Ta Italka s ním přejela betonovej panel na kruhovým objezdu. Takže prorazila převodovku, motor klimy, ohnula ramena a vypadly jí airbagy. Všechno je nový - je to nový auto a zaslouží si to. Ještě musím doplnit a přezkoušet klimu. Myslel jsem že to spraví tak 50tis, ale jsem na 140ti... :-( Je to tím, že musím koupit všechno nový..... na vrakáčích není NIC... -
Moik 07.11.06 08:58
« Re: Eurodiesel
No Eurodiesel není vlastně klasickej bazar, neprodaj ti tvý starý auto ani morosův focus...kupují pouze focusy z jednoho místa a to je operativní leasing Fordu-jinak řečeno, je to ůjčovna aut. kde každý auto mělo jednoho vypůjčitele. Prototam není problém koupit Mondeo 2005 se 120k km!!!! Ale naopak se dá koupit 7měsíců starej Focus s 18000km...ten můj má pár drobných šrámů, který rozleštím leštěnkou, ale je to auto za 1*, je opravdu v super stavu. Jejich přístup byl dobrej, snaží se, kupoval jsem v Jihlavě. Dlouho jsem je oťukával, pár kámošů od nich nakoupilo a vždy v pohodě... -
« Re: C-MAX
Kluci já jsem škodovkář, dělám octavie a tohle jsem vzal, protože to bylo hezký a voňavý. Ono to totiž bylo totalně zablokovaný včetně EPB a nikdo si s tím nevěděl rady, protože to vůbec nekomunikovalo s diagnostikou. Až Ford Autopalace Spořilov to dokázal >:D I když levný to zrovna nebylo :-( Nepotřebuju vydělat majlant, mám v tom jen zablokovaný peníze a vánoce na krku :!: -
Moik 06.11.06 18:49
« C-MAX
Koupil jsem už hodně ojetých aut a až teď jsem se odhodlal k zánovnímu, rok starýmu Focusu, nebyl ještě ani na první garančce. Musím říct, že nabídka nebyla cenově z nejvýhodnějších, ale prvně jsem se dověděl, co to je zánovní auto!!
Kupoval jsem v Eurodieselu, jak jste zmiňovali. Focus v ceně cca 480 000Kč jsem koupil za 350 000 a to mi přijde jako výrazná sleva za 18000km a rok stáří. Možná se připravuju o superkup, ale něco mi vrtá hlavou, když vidím nabídku morouse, když prodává cmaxe v ceně 800 000+ po roce a 12000km za polovinu ceny... -
« Re: Re: c-max
Jo zajdu se tam mrknout.Ta cena neni zase tak nízká,když se podíváš na
mobile.de,tak jsou tam pěkný C-maxy už od 12000euro a oni jestli maj
smlouvu a vozej ve velkym tak maj určitě super ceny.Ale po pravdě
řečeno mně bazary moc neoslovujou,bojim se kvality,radši koupím auto
od člověka kterej ho prodává v Annonci nebo od dealera předváděčku.
Jednou jsem pěkně naletěl a nechci si to moc zopakovat. -
Dave1 02.11.06 22:33
« Re: c-max
Jestli jsi z Prahy tak se koukni do bazaru Eurodiesel. Byl jsem tam včera a stojí tam roční C-Max 1,6 TDCi najeto 60 tis. vypadá moc pěkně a cena je 379 tis.Bavil jsem se s prodejcem a říkal ,že to kupujou od německýho Fordu z Kolína. Taky bych chtěl ojetýho a tento se mě moc líbil vypadal fakt dobře.Měl v techničáku napsanou normu Euro 3 a to by neměl mít filtr pevných částic. Jinak k tomu filtru, z Fordu mě napsali, že filtr pevných částic se montuje od poloviny srpna tohoto roku jenom do silnějších 1,6TDCíček-platí pro Česko. jak je to venku nevím,ale Petr Blaha kupoval venku a už o tom tady na fóru psal.
David -
"-- skrytý --" 02.11.06 09:17
« Re: c-max
Startuje to jak benzinak i v -15st. a ja bych ho koupil bud Nemecku nebo v CR od ofigo dealera s nejakou zarukou.Jakou si predstavujes cenu?Pokud myslis, za to koupis do 350000, tak to bude nejaka opravovana piksla z bazaru(nase bazary jsou katastrofa), radsi si priplat at mas klid.Tady se velice slusne,rok stare kusy od ofic.dealera prodavaji kolem 16000eur a maji najeto kolem 40000km.Kdyz vemu, ze novej stoji v teto verzi cca.22000, tak ta cena je velice dobra. -
« iPOD c C-MAXikovi
Ahoj,
dneska jsem zrealizoval pripojeni iPODu do radia 6000CD s knoflikem uprostred a AUX tlacitkem. Na druhy pokus jsem sehnal spravny doplnek, jedna se o ice-link lite, koupil jsem pres www na www.niq.de, byl tady za dva dny DHLkou. Ice-Link vyrabi firma www.dension.com.
A ten kdo by chtel jen AUX vstup bez napájení iPODa tak aux je vyveden dozadu na radiu a je to ten nezapojeny konektor ve velkem konektoru MOST. Ma ctyri spicky 2xGND, L a P kanal.
Pepa -
"-- skrytý --" 01.11.06 13:57
« Radio mlci?
Ahoj kolegove maxaci :-) , mam dotaz.Jednou(asi pred rokem) se mi stalo, ze jsem pustil radio, ale bylo ticho.Ukazovalo to frekvenci atd, ale ani hlaska.Kdyz jsem zkusil CD, tak to hralo normalne.* jsem na to a druhy den po otoceni klickem bylo zase vse ok a radio hralo.Ted se mi to stalo znova, jenze uz treti den nic :-( (CD hraje normalne).Stalo se to uz nekomu z vas :?: .Myslite, ze by pomohlo treba na noc odpojit baterku(jestli by se to zresetovalo) :?: .Nevim, na konec asi nezbude, nez zajet do servisu.
D?kuji.