C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 26.01.07 23:09
« Re: Pneumatiky
S pneu mám zkušenosti smíšené. Auto jsem dostal na 205/55 Continental Sport Contact 2, bylo mi ?e?eno, že jsou špi?ka, což m? nat?šilo, ale protože byl leden hned jsem p?ezul na 195/65 Dunlop WinterSport 3D. S t?mi jsem byl mimo?ádn? spokojen. Po jarním p?ezutí na v?tší Continentaly ale p?išlo zna?né roz?arování. Jsou velmi citlivé na vyjeté koleje, reakce na volant není ideální, prost?, nemám je rád. Te? si ovšem op?t libuji na Dunlopech. -
"-- skrytý --" 26.01.07 21:49
« Pneumatiky
Nazdárek Maxáci, ?tu Vvaše p?ísp?vky již od listopadu 2006, kdy jsem si nechal dovézt z N C-Max, 1,6 80 kW, 11/2003, Ghia, 120 000 km, 320 000 K?. Co já jsem si užil s gumami, tak to je horor ale n?komu by to mohlo pomoci.
- Auto bylo na letních pneu, Alu, 205/55. Musel jsem do zimních a každý radil 195/65. Pro jistotu jsem vše konzultoval s autor. servisem, který mi i dal fordáckou tabulku. Šlo totiž i o p?esný rozm?r ráfku a ten s elíši dle datumu výroby. Pro 06/03-07/04 Ford doporu?uje 195/65, 205/55,205/50 a 205/40. Objednal jsem disky, gumy, první sníh, rychle do pneuservisu! Kdepak, ráfek nejde nasadit, mám prý v?tší brzdi?. Vp?ed do Fordu! Nejde pane, tenhle v?z má asi jiné speciální brzdi?e... Jiné, jaké? Nevím. Hm, tak to byla rána. P?jdou v?bec na to 16 disky? No zkrátím, tuhle storry. Až v dalším servisu jsem s edozv?d?l p?í?inu.
Max s ESP má v?tší brzdi?, a nikdy tam 15" disky nep?jdou! A kdyby šly, tak jenom prod?lám, protože p?i zm?n? typu gum, prý se musí provést nové nastavení ESP. Tak jsem místo 12 000 K? vysolil 20 000 K? a mám je tam. Ale tabulky Ford v?bec ned?lí C-Maxy podle výbavy, což nechápu.
Tak nenechte se opít od Fordu! -
"-- skrytý --" 26.01.07 19:20
« Re: Re: Re: spot?eba
Takže je to tak, že z nás ud?lal Ford blbce....
Já jsem p?vodn? nuloval po?íta? p?i každém tankování, potom m? to p?estalo bavit a te? mám 6.2 za n?jakých 5 tis.km. Mám ale, pravda, permanentn? na st?eše nosi?e, to bude ur?it? dob?e p?llitr. -
"-- skrytý --" 26.01.07 13:35
« Re: Re: spotřeba
Tak muj je optimista >:D o 0,2l.Jinak s temi pojizdkami mas pravdu, tam to potom skace dost.Jen pro informaci, tak nejvetsi prumer jsem mel, kdyz jsem jel opravdu velkou strelbu(pospichal jsem do CR na pohreb)po dalnici v SRN(v noci).Belgie-CR 840km za 6,5hodiny a prumer byl 7,9l.Ale i tak jsem si rikal, ze na to jak Maxik letel(na triproudech porad okolo 180km/h) byla spotreba dobra.S benzinem bych ficel odhadem kolem 11l, jestli ne vic :roll: -
Chasnik 26.01.07 13:11
« Re: spotřeba
Zdravím celou C-max family. Mám rok 1,6 TDCi, najeto 20k a pořád čekám, kdy budu mít onu deklarovanou spotřebu 4,9l/100km. Jezdím, podle mého názoru, úsporně, ale nedostanu se pod 6,2 l. Motor je v poho, nemám žádnou výhradu, naopak. Dělá ze mne Ford vola, nebo bych měl nutit servis k nějakým (nelevným) diagnostikám a tak?
Já mám Maxika jen 3 měsíce, ale průměr zatím bez výkyvů stagnuje kolem šestky. Hodně ho zvyšuje popojíždění na krátkých trasách (do 5 km), kdy se motor vůbec nezahřeje, při takových srandách je spotřeba klidně i 8 litrů. Když ten motor zahřeješ, tak i pojížďky po Praze jsou docela v poho, kolem 6 - 6,5. Mimo město jsem tak na 4,5 (město 60 km/h, mimo 100-120 dle silnice, dálnice cca 140). Jsem spokojenej, protože mám předváděčku, kterou určitě každý prasil za studena ve vysokých otáčkách, čekal jsem i vyšší spotřebu... Taky si zkontroluj, jak máš přesný PP, můj je tak o půl litru pesimista. -
"-- skrytý --" 26.01.07 09:09
« Re: Re: Pneu
Je videt, ze se vsichni motame cca.kolem 6litru a uz kdyz jsem auto kupoval, tak jsem neveril udajum vyrobce o kombinovabe spotrebe 4,9l a pocital jsem tak o 1l s vetsi spotrebou coz se take potvrdilo.Nic mene musim potvrdit, ze kdyz se fakt je v pohode, nevytci se zbytecne a nepredjizdi, tak se da kolem 5l jezdit, ale je to fatk hodne pomale,ja jezdime celkem svizne a kdyz jedu po dalnici v SRN tak temer porad kolem 150km/h(pokud to jde), takze na tak vysoke a tezke auto je spotreba kolem tech 6l hodne dobra. -
"-- skrytý --" 26.01.07 07:07
« Re: Pneu
to Moik: a co mas psane v technicaku? muzes tam dat patnactky nebo ne? Ve VT mam mozny rozmer pneu od patnacti snad do dvaceti. Ve fordu mi o tech vetsich kotoucich taky rikali (ze to nepujde), ale pak mi to tam prezuli a vpoho... (taky mam pirelli :-) ) -
"-- skrytý --" 25.01.07 22:35
« Bez nadpisu
Mam rok stareho Maxika 1.6 TDCi, 110kW, so spotrebou som spokojny.
Ked som siel fakt na spotrebu, po rovnej ceste bolo to za 3.6l (BA-Vieden).
Pri rychlosti okolo 130 to je za cca 5.6l, po Bratislave v lete tiez za 5.6l, teraz v zime to mam za 6.3l.
Udaje su podla PP. -
Moik 25.01.07 21:46
« Pneu
Tak to abych to šel co nejdřív zkusit. V programu na pneu mají napsáno, že 15" jsou do 85kW. Z toho jsem usoudil, že to bude ok a ani jsem to nezkoušel. Opravdu jsi to fyzicky zkoušel mkovesi?
Já totiž čekám na akci "kulový blesk", kde na mě zbydou 15" Pirelli, který jsem kupoval před dvěma měsíci na Focuse II.
Já jezdím za 6.3 a jsem spokojenej. Když se hoodně snažím, tak sklouznu z Vysočiny do Brna po staré za 3.9 - jedu 100 mimo a 58 v obci. -
"-- skrytý --" 25.01.07 20:11
« Re: spotřeba
To B. :Zdravím celou C-max family. Mám rok 1,6 TDCi, najeto 20k a pořád čekám, kdy budu mít onu deklarovanou spotřebu 4,9l/100km. Jezdím, podle mého názoru, úsporně, ale nedostanu se pod 6,2 l. Motor je v poho, nemám žádnou výhradu, naopak. Dělá ze mne Ford vola, nebo bych měl nutit servis k nějakým (nelevným) diagnostikám a tak?
Ja mam najazdene zatial 15 000 km najazdenych, 70% dlhe trasy (viac ako 100km) 30% kratke 1 az 20km z coho 50% mesto Celkova priemerna sotreba je 5,1l na 100km. -
"-- skrytý --" 25.01.07 19:40
« spotřeba
Zdravím celou C-max family. Mám rok 1,6 TDCi, najeto 20k a pořád čekám, kdy budu mít onu deklarovanou spotřebu 4,9l/100km. Jezdím, podle mého názoru, úsporně, ale nedostanu se pod 6,2 l. Motor je v poho, nemám žádnou výhradu, naopak. Dělá ze mne Ford vola, nebo bych měl nutit servis k nějakým (nelevným) diagnostikám a tak? -
"-- skrytý --" 25.01.07 12:46
« Re:
to Alexv:No pokud nejsi zavodnik, tak na pohodovou jizdu na dovolenou to stacit bude.Jen pri nejakem predjizdeni a nalozenej to bude chtit asi vic tocit a predvidat, protoze je jasne, ze jinak pojede 66kw v klasickem Focusu a jinak v C-MAXU, ktery ma 1,5t a vetsi odpor vzduchu.Ty ceny tech 66kw jsou docela zajimave a pokud ti nevadi soucasny Maxik, tak bych jeste tak 2-3 mesice pockal, protoze prijde faceliftovany a prodejci na soucasne Maxiky daji podle me jeste zajimavejsi nabidky a tady u nas uz to asi zacalo, protoze na stavajici model je 15% sleva(s jakymkoli motorem a vybavou).Vypada to tedy, ze potrebuji udelat misto ve skladech pro facelifta, ktery prijde v dubnu. -
"-- skrytý --" 24.01.07 21:10
« Re: Zima
Jakej je C-MAX na sněhu? Já mám zatím letní takže nejezdím, ale co jsem zkusil, zdálo se mi, že je to dost těžký a nestabilní, ale letní jsou letní... Chci tam dát 195/65/15 zimáky Pirelli.
Myslim, ze 195/65/15 na tvoje auto nedas kvoli vacsim brzdovym kotucom. Pytal som sa na to u predajcu. -
"-- skrytý --" 24.01.07 13:02
« Re: Zima
Ahoj Moiku, myslim, ze muzes byt v klidu.V CR bydilm na upati Krusnych hor, kde snehu taky bejva dost a zatim jsem s Maxikem vyjel vsude a to mam zimaky rozmeru 205/55 R16 a navic Semperity.Na tech Pirelkach to bude uplne v pohode, ty jsou extratrida ;-) -
« Re: Re:
Ahoj, tak to jsi docela odvazny vyjet a najet 180km s autem, ktere ukazuje dojezd 0km. Ja s tim dojezdem mel docela 2 "usmevne" prihody. Poprve jsem si v navodu spatne precetl objem nadrze a pri dojezdu 30km jsem bral plnou, nalil jsem tam 48l a rikal jsem si, ze je dobre, ze tam Ford dela rezervu na 100km oproti PP, protoze jsem se chybne domnival, ze je nadrz na 55l. Pri druhem tankovani jsem to dojel az na nulu a do auta nacpal 50,5l po hrdlo. Trosku me pak zamrazilo, kdyz jsem zjistil, ze nadrz je na 50l. Druha historka je take dobra. Dojezd ukazoval 37km, k pumpe to bylo 14km, rikal jsem si to je v pohode, jenze ouha, po uleti 5km PP ukazuje dojezd 18km po ujeti 10km dojezd dle PP 2km, trohu jsem se spotil. Nechtel bych resit zavzdusneni palivove soustavy u TDCi nehlede na motani se na rusne silnici. -
"-- skrytý --" 20.01.07 18:51
« spotreba
Ahoj C-Maxáci, potřeboval bych vědět jestli už nekdo měl stejný problém jako já:Vlastním maxe 1,6 TDCI a stalo se mi že mi počítač ukazoval dojezd 87 km,vypnul jsem motor a zapnul, rozsvítila se mi kontrolka nádrže a dojezd 0 km,a já jsem najel ještě 180 km ,čím by to mohlo být ? -
Moik 17.01.07 19:40
« Re: Vymena po 40000km?
Po posledních dvou zkušenostech a předchozím telefonování můžu doporučit další servis. Tentokrát pro oblast Jihlava - Pelhřimov - Počátky - Jindřichův Hradec. Je to firma FoPo, Ford Počátky. Seriózní přístup, rychle a za dobrý ceny. Už to, že k nim jezdí velké jihlavské logistické firmy s Transitama mi napovědělo a osobní zkušenost potvrdila. Doporučuju. -
"-- skrytý --" 17.01.07 12:36
« Vymena po 40000km?
to Moik:Nevim jestli importer v CR menil nejak hodnoty vymen(po spatnych zkusenostech s ceskou naftou), ale ja mam v belgicke servisni knizce vymenu palivaku po 60000km a kdyz jsem tam ted byl, tak o zadnych upravach smerem dolu nepadlo ani slovo.S tim filtrem je to tak jak rikas, kdyz mi ho ukazovali, tak zaroven rikali, ze je drahej protoze se meni celej a ne jenom vlozka jako u jinych modelu. -
Moik 17.01.07 09:37
« Re: Re: Re:
Tome_h ten soupis cen za věci je asi pro 2.0TDCi, jám mám 1,6TDCi a palivový filtr se prý musí měnit opravdu po 40000km, dokonce mi tvrdili, že je na 30000km, ale protože prohlídky jsou po 20k, musí se měnit vždy-to mi ale přiijde divný.
Hlavně se v 1,6 nedá vyměnit jen vložka, proto se platí celej filtr za 1500 -
"-- skrytý --" 16.01.07 21:07
« Re: Re:
Jo, jo, je to bez DPH.
Kolega s fikusem 1.6 byl jiném servisu na 20t prohlídce a ceny za díly měl skoro stejné, jenom si nenechal měnit pylový filtr a za práci mu pak účtovali jen 900 kč.
Když si vezmu, že za ty 2 roky stál c-max na pojiští cca 40000, benzínu sbaštil přesně za 49238 (23290 km), tak 9000 za servis jsou v podstatě drobné. -
"-- skrytý --" 16.01.07 13:05
« Bez nadpisu
Aha, tak to jsem myslel, ze jsou ceny konecne.V tom pripade by se tedy rozdil CR a cizina temer rovnal nule.A jinak toho palivoveho za tech 1500kc urcite nelituj, je lepsi drive nez pozdeji(urcite ctes sekci Mondeo 2.2TDCI :roll: ).U me je to neco jineho, protoze muj Max ceskou naftu temer nezna a tak jsem se moc nebal jezdit do tech predepsanych 60000km.Zdravim P. -
"-- skrytý --" 15.01.07 21:09
« Bez nadpisu
Ahoj tomasi, tak ten palivovej je tedy o dost levnejsi(jestli je to original) a je mi divne, ze nedelali tu vymenu brzdove kapaliny.Takze kdyz vezmu drazsi palivovej a vymenu te brzdovky tak jsem na temer stejne cene.Ale diky za rozpis aspon mame nejake srovnani ;-) -
"-- skrytý --" 15.01.07 16:58
« Re: Re: Rozpis
Dnes jsem byl na 2 leté prohlídce a dostal jsem i ceník:
Prohlidka na 20000 / 1 rok a 40000 / 2 roky:
položka / benzín / diesel
olej / 1120 / 1494
filtr oleje / 164 / 255
filtr pylový / 538 / 538
filtr vzduchový / 408 / 286
drobný mat. / 100 / 100
práce / 1520 / 1527
celkem / 3850 / 4200
Prohlidka na 60000 / 3 roky:
položka / benzín / diesel
olej / 1120 / 1494
filtr oleje / 164 / 255
filtr pylový / 538 / 538
filtr vzduchový / 408 / 286
filtr palivový / 650 / 785
svíčky / 832 / 0
drobný mat. / 100 / 100
práce / 1488 / 1642
celkem / 5300 / 5100
Celkem mě překvapilo, že servis benzínového motoru je skoro stejně drahý jako dieselu.
C-max, 1.6 16V, Trend -
"-- skrytý --" 13.01.07 13:06
« Rozpis
Tak tady je ten rozpis:3,8l oleje 5W40 - 41eur
olej filtr - 15eur
vzduch filtr - 16eur
pylovy filtr - 23eur
palivovy filtr - 48eur
doliti ostrikovacu - 1euro
vazelina na tahla - 3eura
reciklace st.oleje - 7eur
za tyto vymeny prace-98eur
brzdova kapalina - 8eur
vymena brzdovky+kontrola-31eur
Ty ceny jsem zaokrouhloval bez fnufniku, tak se nedivte, ze to neda presne tech 296eur a vezmuli kurs 27,50kc/eur tak jsem na 8100kc.Kdyz jsem si procital ve vlakne o Mondeu, tak to tam nekdo rozepisoval v ceskych korunach a myslim, ze se ty ceny tech dilu moc nelisi.A pak tusim, ze jeste nekdo psal kontrolu po 20000km s Mazdou 5 dieselem a platil tusim kolem 8000kc, takze to je cca.stejne. -
"-- skrytý --" 12.01.07 20:08
« Servis v 60000km
Ahoj vsem, tak jsem s Maxikem po navratu z CR absolvoval tady servisni prohlidku a jen tak pro porovnani chci sdelit, ze cena za material+prace cinila 296eur(cca.8100kc), coz mi nepripada zas tak moc jen by me zajimalo kdo kolik platil za prohlidku C-MAXE 1,6TDCI pri 60000km v CR.Fakturu jsem nechal v aute v garazi a nechce se mi tam chodit, abych tady pro zajimavost rozepsal konkretni sumy za dane dily(zitra to sem hodim).Co jsem to proletl, tak tam byli 4 filtry(vzduch,olej,pyl,palivo), 3,8litru oleje 5W 40,brzdova kapalina,doliti kap.do ostrikovacu a prace.Na zaver bylo uvedeno, ze behem nadchazejicich 10000km by doporucovali vymenu brzdovych desticek.Rano kdyz jsem tam prijel, tak jsem jim dal hned najevo, ze palivovej chci jedine Delphi nebo Motorcraft 2mikrony.Trochu podivene se na me divali a pak vytahli vsechny filtry co tam davaj pri 60000, vse bylo Motorcraft a kdyz jsem vyndal ten palivovej s krabicky tak na nem bylo Delphi, takze spokojenost.Asi si mysleli, ze jsem blazen, ale to me nevadi a nemel jsem chut jim vysvetlovat jake cachry se delaji v CR. -
Moik 01.01.07 13:30
« Re: Re: automatická světla
Jestli jsou ty 3 "diody" průhledný, tak to není senzor, ale průhld k němu. Já musím opravit svůj předchozí příspěvek, hrál jsem se s tím půl Silvestra...dokud bylo dobrý světlo:
Nelze zakrýt jen jedno čidlo, tak jednoduchý to není -systém musí být imunní vůči např.oslnění protijedoucím autem nebo světlem v tunelu apod. Nepřišel jsem na to, který čidlo to je, vyřešil jsem to tak, že jsem zevnitř zalepil ty 3 průhledný buňky tmavou folií a je to. Zvenku to není poznat. Ty tmavý buňky okolo jsou na dešˇ%tový senzor, ten musím ale ještě vyzkoušet, jestli jede... -
martin.z 31.12.06 14:36
« Re: automatická světla
to Moik:
Odzkouseno, pri poloze "auto" a svetelnych podminkach takovych ze to sviti to pri vypnutem zapalovani svetla vypne.
V cem se ale rozchazime je
1)pristup k senzoru-mam tam sundavaci jen takovou horni pulku-krytku ktera odkryje jen privodni kabely uz mimo cidlo a zbytek-tedy cele zrcatko i s cidlem je v kuse a je to lepene..cili sundat to a hlavne potom vratit neni jen tak
2)Pri pohledu zvenci tam mam ty cidla(vypada to jako diody) 3 nikoliv 2 a jsou usporadane vodorovne.. -
Moik 31.12.06 11:19
« Re: Re: automatická světla
Jo, vypíná, já mám světla na auto pořád a když je den, tak jen cvaknu o jedno doleva na svícení.
Postup:
Sundej plastovej kryt za zrcátkem, na C-MAXu je pod ním plastová krabička (covím? 4x6cm), která má po bokách kovový pacičky - ty se jednoduše do stran odklapnout a uvolní plastový víčko té krabičky, který je jen nacvaknutý. Pod ním je volně tišťák a na něm 2 senzory. Horní je na světla.
edit: nic tam není nalepenýho, je to rozdělávatelný.
Je to práce na 5 minut a je k tomu potřeba jen malej šroubovák na odklapávání těch plastů -
martin.z 31.12.06 09:25
« Re: automatická světla
to Moik:
Ono to v poloze na "auto" pri vypnuti zapalovani zhasina? To vyzkousim, nicmene nevim jak se zevnitr skla dostat pred cislo ktere je nalepene az na sklo..a taky jak poznat ktery z tech senzoru to je
Taky se mi samozrejme nechce neustale tocit vypinacem tam a zpatky. -
martin.z 30.12.06 16:36
« Re: automatická světla
ja jsem asi mimo, protoze mam mondeo a vychazim z toho jak je to tam, ale tam by to bylo k nicemu, protoze aby toto zakryti senzoru fungovalo tak jak potrebujes tak bych musel spinac svetel prepinat do polohy "auto" misto zapnuto nebo jak to nazvat. Cili pro me zadna uspora..
Mate tam neco jinak?? -
"-- skrytý --" 28.12.06 21:28
« Re: Automatická světla
Pod sklem jsou 2 "diody" - jedna na stěrače a druhá na světla. Stačí tu na světla něčím zakrýt a tak jí udělat permanentní tmu - tak nějak mě navrhli toto vyřešení u Forda v servisu. Tak jsem si v tom červenci řekl, že si to udělám sám, ale ještě jsem se k tomu nedostal. A letos už to asi nestihnu, snad příští rok.
Kdyby se ti to zdařilo, dej vědět. -
"-- skrytý --" 28.12.06 18:04
« C-max v ČR
Tak jsem dneska koukal do Auto-Tipu a je tam hodnocení C-maxe po ujetí 100000km, motor 2.0 diesel. No až na přepálenou hlavní pojistku hned při začátku testu nic špatného, takže převažuje chvála na podvozek, jízdní vlastnosti atd. Jinak za celou dobu se jich v ČR prodala tuším 1400 kusů jak se zmiňují v článku. -
« C-max
To morose:Tak jsem se byl podívat na toho maxe,je tam toho trochu víc
než mi ten soudruh hlásil do telefonu,poloosa se šla podívat ven co se děje,prasklý držák motoru,proražená vana,prohlá podlaha s podběhem,prostě odpovídá to te nízké ceně.Jinak je to Trend+,koupeno v D!!Nejdu do toho!!Jaro to jistí! -
-
Moik 27.12.06 09:12
« Re: Re:
Alex: Mondeo je super auto, spolehlivy, pohoda. Problémy maj motory 2.0TDCi 96kW do 6/2003. 1,8;1,8Sci;2,0;2,5;2,0TDDi;2,0TDCi 85kW;2,2TDCi jsou v pohodě - to je dost velká přesila na to říct, že Mondeo je nespolehlivý, ne?
Já jsem taky kupoval auta, který byly nějak nabouraný a opravený, je to opravdu podstatnej rozdíl. S takovým autem stačí najet 20-30 000km a je rozhrkaný. Čím to je páni opraváři(bez ironie)? Doporučuju koupit hůř vybavený, klidně víc najeto, ale bez havárky. Já nakupuju od Eurodieselu, taky jsem neměl důveru, ale už mám :-) -
« Re:
To Alexv:
promiň ale asi jsi to nepochopil - tak to řeknu jinak. Pokud chceš pytle rychle, tak se neptej za co je sehnat, protože všeobecně NEJSOU. Kdybys ten telefon zvedl a zeptal se, tak to víš hned a nespamuješ tu. Kup si novy, to je nejrychlejší a nejspolehlivější. A pokud jsi s opravou na 320ti tak upaluj, než ti to prodaji :-) Za ty peníze seriozního c-maxe 2006 nikde nekoupíš. :idea: -
"-- skrytý --" 22.12.06 21:29
« VVTi ???????
Tak se tímto omlouvám všem kterým jsem způsobil trauma špatným označením motoru, správně je to 1.6 Ti-VCT, jinak tu omluvu myslím upřímě. prostě jsem se rozhodoval o koupi a potřeboval jsem vědět nějakou zkušenost, takže to označení patří Toyotám, nicméně princip stejný. O 1.6TDCi jsem uvažoval hodně dlouho, bohužel na nové nemám a kdybych měl tak nevím jestli bych to obětoval, nicméně C-max je moje volba. Jinak ten motor se mi zdá papírově dobrý, 85kW má moje Octavie 2.0i a taky mě od ní zrazovli, nicméně se s ní dá jet za rozumnou spotřebu. Když najedu ročně okolo 18000km, nevím jestli diesel který bude mít ojetý mezi 100-150000km je výhodnější. Spotřeba nižší to je fakt, ale PHM stejné, nyní benzín dokonce levnější. Takže je to otázka. Někdo by nechtěl naftu, někdo benzín, stačí trefit srnku a rozdíl v úspoře za pár let se smázne jako nic, takže obojí má svoje. -
« Bez nadpisu
Tak nevím Honya,pokus o vtip?No trochu ubohé,ale jsem zvyklý na jiné
pašáky. >:D Kup si své 1,6 VVTi ať mají pumpaři nového sponzora,ve městě pěkně kolem 10-11l v zimě a koloně.Nelze než doporučit,nic jiného ti nepřeju >:D !!To morose,čekal jsem spíš cenové rozpětí za co se daj ty
pytlíky sehnat,hledám orientační cenu.Samozřejmě obvolat se to dá,ale chtěl jsem to rychle.Jinak za kilo by to furt šlo,byl bych na 320!!! -
« Re: C-max 1.6VVTi
Honya:
Máte někdo zkušenost s tímto motorem? Uvažoval jsem o dieselu, ale najezdím toho dost po městě a tenhle motor má výkon 85kW a papírovou spotřebu rozumnou, takže váhám.
Ja som s týmto motorom spokojný. Žerie síce trochu viac ako má písané (dlhodobý priemer 7.7l/100km), v niektorom inom vlákne (tuším Focus II) som dal odkaz aj na graf mojej spotreby. Po rovine jazdí už od 1700 ot/min. Ťahá dobre od 3500 do 6200 ot/min. Na diaľnici by sa hodila veľmi 6 rýchlosť, bez nej točí zbytočne moc (na 5-ke pri 150 km/hod cca 4400 ot/min). Ak ťa ešte niečo zaujíma, napíš, rád odpoviem. -
« Re: Re: Re:
to Alexv: počítej že se do toho vysypeš možná za kilo, pokud má být tak jak by být mělo. ;-) Nejen že budeš blbě shánět original airbagy, ale v případě Ghia zapomeň i na palubní desku jinou než novou ;-) Anebo šetři, vem velký kladivo a kilo chemoprenu amůžeš po nocích tvořit pojízdný vrak >:D (nejlepší je zvednout telefon a obvolat aspon 10 vrakovist, hned uvidis na cem jsi)
to tomas_h: Alexv ma tentokrát pravdu, nezáleží to jen na síle rány, ale na místě kam dopadne, resp. kam se přenesou vibrace. ( Už jsem viděl hodně totálek, kde byly airbagy ok a nebyly to atrapy) -
"-- skrytý --" 21.12.06 20:44
« ND na C-max
Nemáte někdo kontakt na nějaké vrakoviště? potřeboval bych na C-maxe levý sloupek a levý práh. Nevím jestli práh není shodný s klasickým Focusem II. Mám krásný kup, ale dostalo to ránu z boku na sloupek, ten je opřený o sedačku a oboje dveře, boule v podlaze, tak nevím a nevím. Někdo mi to rozmlouvá, někdo doporučuje.... -
« Re: Re: Re: Re:
Jinak značkovej servis ti napočítá i účet z bordelu kde se pohyboval jejich šéf při opravě tvýho auta.Já to do značkovýho servisu nedám,a jediný co bude stát nějakej peníz budou značkový díly.Nejsem prase abych na ani né rok starý auto cpal díly z polskýho vrakáče v D. -
« Bez nadpisu
No,já si dovolím oponovat jak je již mým zvykem.Vystřelení airbagu má
na starost snímač zrychlení(G-metr) ve třech osách.Při dosažení určité hodnoty se aibag vystřelí,ale taky záleží kam to auto koupí.viz:morose
C-max to chytil někam do převodovky a motoru ze spoda a pytle byly venku!!.To že to thomasi_h ta tvoje ochcávka koupila do předku a zafungovali def.zóny je věc jiná,prostě to nebylo na vyndání pytlů.Ta škoda byla ale mnohem vyšší,jak píšeš chladiče,výzuha nárazníku, nárazník a mlhovky, světlo, kapota, blatník.Tady ten max je blatník,kolo,závěs a možná ohlej tlumič.Podle toho jestli má auto pytle venku nemůžeš objektivně posuzovat cenu opravy. 8) -
"-- skrytý --" 21.12.06 13:37
« Re: Re: Re:
"lehce na přední kolo a venku pytel na volantu a u spolujezdce" - do mé služební O.II narazil polák s mercedesem, rána to byla malá, pytle nevystřelily a poslední, co se pod kapotou deformovalo, byly chladiče. Škoda to byla za 110 tkč ve značkovým servisu (všechny 3 chladiče, výzuha nárazníku, nárazník a mlhovky, světlo, kapota, blatník, ..).
Jestli má nějaký auto pytle venku, tak to byla pořádná rána.