C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.07  19:44

    « Bez nadpisu

  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 06.03.07  15:09

    « Re: Re:

    Specialista:
    S těma světlama místo parkovaček to není tak jednoduchý, ony svítí pouze s klíčkem venku nebo v poloze 0, jinak auto zhasíná.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  21:39

    « Re:

    Dnes som rozobral 5 dvere a zistil som, že mikrospinač pod ochranou gumou určený na otvaranie dverí je nefunkčný. Pod gumou sa totiž zhromažďuje vhkosť a ta spôsobila jeho zaoxidovanie.
    Vystriekal som ho WD40 a už mi to funguje >:D
    :!:
    Na zdných derach je potrebné v otvoroch určených na zatváranie dverí vatočiť iba dve skrutky a potom sa dá tapacirug ľahko odtiahnuť. Ďalej je potrebné zvnútra odmontovať osvetlenie ŠPZ spolu s mikrospinačom (je prichytené 4 skrutkami). Je tam dosť zlý prístup. Skrutky sa daju vatočiť pomocou GOLA kľúčov, ale je potrebé odmontovať motor zadného stierača alebo sa pohrať klasickým vidlicovým kľúčom. >:-[] Typické "FORDOVÉ" - rozober pol auta, aby si sa k niečomu dostal! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  15:15

    « Re: Re: Re: Povrzavani a plechove bouchani ...

    Tak to je fakt zajimavy. Kouknu na to, jak to tam je. Prave ze ty zadni byly menene a jsou original Ford Motorcraft. Diky za info, pujdu po tech destickach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  15:12

    « Re: Re: Povrzavani a plechove bouchani ...

    Měl jsem ten samý problém. Po dlouhým bádání, jsem nechal vyměnit brzdový destičky a je klid :-) Sice se to na první pokus nepodařilo odstranit, ale na druhý, kdy mě tam dali na záruku lepší destičky, to bylo o.k.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  12:56

    « Re: Povrzavani a plechove bouchani ...

    Tak po vymontovani poskozeneho ochraneho hlinikoveho plechu sice nektere "bouchaci" projevy ustaly, ale porad to v zadni naprave mlati. Nejnovejsi poznatky jsou takove, ze to tam boucha kdyz se jede normalne pres diry, ale jakmile se dotknu brzdy, tak to bouchani zmizi. To same, kdyz trochu pritahnu rucni brzdu, tak prestane to bouchani take a je absolutni klid. Takze me ceka sundat kolo a podivat se, odkud se ten plechovy zvuk ozyva ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  10:45

    « Re: Světla pro denní svícení

    Pozri stranku:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  07:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Skus si dať vymeniť brzdovu kvapalinu! :!: Ma sa vymienať VRAJ každé 2 roky :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.07  07:21

    « Re: Světla pro denní svícení

    Neviem čo Ti na to povedia policajti! :-! Ako ich prehovoriš, že hmlovky su vlastne svetlá pre denné svietenie :!:
    Ja by som ich asi namontoval niekde vedľa hmloviek, alebo za masku chladiča, tak ako si zvyknu montovať prídavné diaľkové svetlá.
    :idea:
    Možno by sa to dalo urobiť aj tak, že vlastne denné svetlá urobiť z parkovacích svetiel. Vymeniť žiarovku za vysokosvietivú bielu LED diodu zo svetiel pre denné svienie. Parkovačky sa aj tak často nevyuživajú! Keby si prepol prepinač svetiel do polohy "P" svietili by Ti iba svetla v predu a vzadu (ostatné podsvietenia by boli vypnuté).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.07  21:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Co se brzd týče, tak můj max je má poměrně gumový a nedávkují se z mého pohledu optimálně. Mám raději tvrdší chod brzdového pedálu a u maxe mě přijde příliš přeposilovaný a alespoň ze začátku chodu brzdového pedálu se síla dávkuje zdvihem pedálu, nikoliv tlakem na pedál (možná je moje kritičnost způsobena tím, že mnohem víc km najíždím ve služebních škodovkách a jsem na ně víc zvyklý). Jinak např. abs funguje perfektně a zpomalení na limitu je dostatečné. Ale mám 1.6 benzín a ta jak již bylo probíráno má menší kotouče.
    C-max 1.6 16V Trend, 01/2005
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.07  21:06

    « Světla pro denní svícení

    Pěkný večer,
    přemýšlím jak vyřešit u C-maxe světla pro denní svícení. Na autě mám xenony a nechce se mi při každé jízdě po městě hlavní světla rozsvěcet a k tomu ještě komplet přístrojovku a zadní světla. Jenomže nikde nevidím místo kam nějak kulturně namontovat světla pro denní svícení. Auto má originál mlhovky, které ale s xenony použiji minimálně, tak mě napadlo, zda je možné do mlhovek namontovat jiné žárovky, provést jejich jiné a zapojení a tato světla používat pro denní svícení a jako mlhovky je vyřadit. Prostě při nastartování by se rozsvítili a při zapnutí hlavních světel by zhasly. Nevíte někdo zda je to technicky a podle předpisu možné ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.07  19:39

    « Povrzavani a plechove bouchani ...

    Tak jsem se vrhnul na to povrzavani a zjistil, ze je blbe ulozeny hever pod rezervu, tak jsem to poladil a ted by to melo byt snad OK, ale pak me trapil, kdyz jsem jel po nerovne ceste takove plechove nebo kovove bouchani, tak jsem dneska kdyz jsem prijel domu, vlezl vzadu pod auto a nad celym vyfukem je takovy hlinikovy plech. A druha cast odzadu kdyz do ni "brnknu" tak plechove rezonuje, tak doufam, ze tohle je ten plechovy zvuk co mi zneprijemnuje zivot s Maxikem ... Zitra se snad na to podivam.
    To B.: Nevim, ale me funguji za ten tyden co Maxika mam (je 3 roky stary, dovezeny z Nemecka, 67 000 km najeto), brzdy naprosto dokonale a jsou takove pekne jedovate, coz mi vyhovuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.07  18:44

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Já mám 1,6 TDCi 110k,Trend, zde koupený před rokem a otvírání kufru ovladačem i mačkátkem nad zadní SPZ.
    Po roce mám jedinou závadu-nezávadu, totiž otvírání kastlíku před spolujezdcem. Bylo tam nějaké přibrzďovadlo, dvířka se otvírala pomalu, což mě děsně iritovalo, takže jsem tomu vždycky pomohl, až jednou se cosi urvalo, cosi zapadlo někam dolů a od té doby se dvířka otvírají volně. Vyhovuje mi to tak a snahu Forda o "zluxusnění" v tomto případě hodnotím jako kontraproduktivní.
    Rád bych se zeptal ostatních jak jste spokojeni s brzdami. Od začátku jsem měl pocit, že je mám zavzdušněné. Nikdy jsem dopředu nevěděl, jak zaberou, někdy bylo třeba pořádně šlápnout a nic moc, jindy docela jedovatý efekt. Po dvojím našlápnutí vždy kvalitní odezva. To jsem měl vždy na předchozích autech, když bylo potřeba odvzušnit. Teď na garančce údajně odvzdušňovali, ale je to stejné. Buď na to ani nešáhli, nebo je tam jiný problém. Co vy na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  19:15

    « Re: Re: Re: Re:

    Ja mam auto kupovane nove v Belgii a je to jak pise Dalin, kdyz je auto centralem otevrene, tak staci jen stlacit tlakovej spinac pod gumou a kufr je otevren.Pokud je auto zamcene a chci jen do kufru, tak zmacknu 2xtlacitko se symbolem kufru na dalkovem ovladaci a kufr vyskoci.Jestli francouzske verze to maji jinak, to netusim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  18:04

    « Re: Re: Re:

    Ja tam mám takú gumu ktorá sa dá pritlačiť, no 5. dvere sa mi neotvoria. Dvere otváram iba kľúčom. :-( Mám C-max dovezený z Francuzka . výbava Trend. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  18:00

    « Re:

    čo je to ten vag-com :?:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  17:27

    « Bez nadpisu

    Poradí mi niekto, ako dostať slovenčinu resp. češtinu do palubného počitača?
    Nie je to taky isty princip ako u VW cez vag-com? Ak ano tak si myslim ze nie je problem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  16:51

    « Re: Re:

    Vam se u Trendu otevira kufr jen dalkovym ovladacem? Ja na ne sahnu a je tam takovy spinac nad osvetelnim SPZ, jen se toho dotknu, tak tam cvakne a pate dvere se mi otevrou :-). No spinac, proste sahnu k osvetelni SPZ, tam je takova ochrana guma, malinko macknu, cvakne tam a uz se pate dvere oteviraji :-). Bez klicku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  16:15

    « Re:

    Verze Ambiente ma ve dverich zamek na klic, Trend a Ghia pouze el.klicem.S tim nic nenadelas, kolego.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  14:28

    « Bez nadpisu

    Ako sa este daju otvorit zadne dvere na C-maxe? Mne sa otvaraju iba pomocou dialkového ovladača na kľuči!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  14:24

    « Re: Re: Slovenské menu do počitača

    Presne tak, to nepujde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  13:49

    « Re: Slovenské menu do počitača

    Ač C-Maxe nemám, tipnul bych, že nijak. :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  13:02

    « Slovenské menu do počitača

    Poradí mi niekto, ako dostať slovenčinu resp. češtinu do palubného počitača?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  12:52

    « Re: Teplomer chladici kapaliny

    to 1)namaz
    to 2)Zcela normalni, mam to od zacatku jak popisujes a zadnej problem.Chladici smes je na maximu od zacatku co mam auto a ted momentalne jiz najeto 63000km.Teplota do pulky mi vylezla jenom v Chorvatsku, jinak je to lehce pod pulkou.Zrejme je chlazeni Maxiku trochu predimenzovane(mozna nekde v Africe jezdi porad na pulce a ve Skandinavii u ctvrtky budiku :-) )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.07  11:36

    « Teplomer chladici kapaliny

    Zdravim, asi ted budu otravovat s par dotazama, auto mam tyden na znackach, tak se nedivte, kdyz se budu na neco ptat jako "lama" :-):
    1. povrzavani nekde vzadu mam taky, zkusim namazat :-)
    2. prekvapil me teplomer chladici kapaliny, u jinych aut (treba Octavia) proste vyleze do pulky pole a drzi tam, ale Maxika pri jizde po meste do te stredove polohy nedostanu, je jakoby pod ni? Kdyz auto jede treba mimo mesto, nebo do dlouheho stoupani, tak teplota k te pulce vyleze, ale kdyz pak zase polevim, tak trochu klesne ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.07  14:52

    « Bez nadpisu

    Tak už je po vrzání. Stačilo trochu přitáhnout zámek 5tých dveří. Ještě jsem to pro jistotu trochu namazal - díky za rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 28.02.07  18:11

    « Re: Re: Re: První kilometry

    Já mám zase problém s vrzající sedačkou řidiče...nejsem teda úplně štíhlej :-) vážím něco pod 90kg. Nemáte s tím někdo zkušenosti, je to GHIA sedačka elektrická ve dvou směrech, dost mě to štve...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  12:32

    « Re: Re: První kilometry

    to honya:Presne jak pise Jitus, v servisu mi krome tahel dveri namazali ty gumove kosticky u patych dveri a je absolutni ticho.Zkus to ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.07  06:03

    « Re: První kilometry

    Ahoj, jak je protikus zámku 5 dveří, tak jsou po obou stranách gumičky, asi 1cm na 1,5 cm. Stačí je namastit a je pokoj. Nebo je ještě varianta v mechanismu pásů, který jsou vzadu na sloupcích. Na vrzání jsem expert ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.07  22:17

    « První kilometry

    Taks Maxem mám za sebou něco přes 1200km a zatím plná spokojenost a splnění představ. Auto neokoukané, takřka stejné na ulici nepotkáte. Spotřeba u 1,6Ti-VCT v pohodě a s dynamikou rovněž spokojenost. Jízdní vlastnosti naprosto bezkonkurenční, auto je opravdu jak přilepené, s Octavií ktrerou jsem měl nesrovnatelné. Variabilita zadních sedače super - v rodině skončily bitvy kdo bude sedět vzadu. motor tichoučký, prostě pohoda. Jediné mě zlobí že na přejezdu některých nerovností mi něco jakoby cvakne v zadní části, jakoby ze zadních dveří. Až budu mít čas asi přibrzdím v servisu. Je to jako by byl uvolněný zámek 5tých dveří nebo tak něco.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.07  21:42

    « Dalsi Maxik

    Zdravim, po 10ti letem souziti s Fordem Sierra 2.0i GL jsem upgradoval na novejsi model Ford Focus C-Max 1.6 TDCi Trend (80kW). Model jsem mel vyhlidnuty uz dele, tak jsem tady procital i toto tema. Takze jsem tu ted dalsi ... :-). Zatim jsem s nim maximalne spokojeny 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.07  21:21

    « Facelift

    Na ford.cz je ceník faceliftovaného c-maxu.
    Už se na něj těším do Genevy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  19:45

    « Prevodnik CDDJ / AUX

    Kto vie kde sa da kupit taketo zariadenie?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  19:10

    « Re: Vnější vstup radia

    Konektor na pripojenie AUX alebo CDDJ je v odkladacom priesotre v skrinke pred spolujazdcom za osvetlovacou žiarovkou. KOnektor sa da vytiahnut pinzetou. Popis ako pripojit MP3 cez konektor AUX je na stranke:
    [odkaz]
    diskutuje sa o tom mezi Ford Focus II
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  19:04

    « Vnější vstup radia

    Také by mě zajímalo, jak k radiu CD6000 lze ke vstupu AUX připojit třeba MP3, hlavně kde je konektor k připojení dalšího zařízení
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  08:23

    « Autoradio FORD 6000 cd

    DA sa pripojit na autoradio napr. MP3 cez konektor autoradia co ma CDDJ a nie AUX? Poradte ako.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.07  23:49

    « Re: Olej

    Za dobrou cenu je olej TEXACO Havoline energy 5W30. Plní požadavek Ford WSS-M2C913-B. Používáte jej někdo?
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.02.07  22:15

    « Olej

    mkovesi: no nesedím celej den v kanclu ;) z práce domů jedu málokdy...z domu do práce o dost častěji.
    Ten olej jsem řešil jen po té stránce, jestli mi v servisu vyměnili celou náplň, radši bych si to vyměnil sám...vím jak mi kámoš sháněl originál olej zadara, tehdy se mi to líbilo :-o
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.07  18:40

    « Re: Jaký olej do C-maxe ?

    No tak to by sis nabeh a jen zbytecne platil.Po debate v servisu je Motorcraft Formula Diesel 5W 30 jen prevlecenej Shell Diesel Ultra 5W 30.takze jako v mnoha jinych vecech se produkty vyrabeji pro Ford Company a ten tomu da jen sve oznaceni(nalepku) a pochopitelne jsou smlouvy dlouhodobe,odebirane mnozstvi obrovske a proto je cena nekde jinde, nez kdyz ty jsi videl baleni na pumpe, to je jasne.Ja osobne necham davat Motorcraft a nemam s tim problem(informaci, ze je to Shell, jsem dostal v servisu tady v B).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.07  14:16

    « Jaký olej do C-maxe ?

    Zdravím všechny účastníky fóra, chci se zeptat jaký motorový olej dáváte do C-maxe. Možná už se to tu někde probíralo, ale i tak zatím váhám. V servisu nabízejí olej Ford Motorcraft, sudový, který splňuje normu Ford WSS-M2C913-B, nicméně se mi zdá až podezřele levný. Chtějí za něj cca 220Kč/litr. Z ostatních olejů, které splňují tuto normu jsem našel Aral High Tronic F 5W-30 nebo Valvoline DuraBlend FE 5W-30. Jinak Shell Helix F 5W-30. Ten Shell se mi nedaří nikde sehnat, všude je označení Ultra a Aral je dost drahý. Je mi jasné že postačí ten Ford /nicméně nevím co je to za olej, nikde nelze kromě servisu koupit/, ale vozidlo je zánovní tak bych mu přilepšil, i když je to asi jen pro ten pocit.
    Díky za zkušenosti i odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.07  20:52

    « Re: Re: Re: Spot?eba

    Možná je to tím, že dojíždím do práce asi jen 3 km p?es m?sto.
    Tak to uz mozes aj peso.....
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 18.02.07  06:59

    « Re: Re: Spot?eba

    Možná je to tím, že dojíždím do práce asi jen 3 km p?es m?sto. Když jezdím celej den t?eba po Praze s teplým motorem, je spot?eba ok.
    edit: jo najeto mám 40k km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.07  20:34

    « Re: Spot?eba

    No nevim kolik mas najeto, ale muj Max ma 63000km(takze je akorat pekne zajetej) a kdyz "skacu po Bruselu(holka byla v nemocnici a jezdil jsem 14dni 2x denne pres pulku mesta ), tak jsem jezdil za 7,6(mereno tankovanim,ne PP).Je fakt, za tady zima moc neni, prumer je tak 8-10st. celou zimu, ale ze by vetsi zima udelala spotrebu 9l, tak to se mi nezda(udavana v papirech na mesto je 6,4, takze tech mejch 7,6 je normal, protoze u kazdeho auta co jsem mel, tak vzdycky byli spotreby tak o 1lvyssi nez udaval vyrobce, ale 9l je fakt dost).Nic naplat, kazdej motor a SW je original a spotreby se mohou dost lisit.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 17.02.07  16:08

    « Spot?eba

    Trochu jsem to poplat, myslel jsem samo 2.0 TDCi 100kW
    K té spot?eb?, jsem po?ád šokovanej ze spot?eby 1.6TDCi te? v zim? za studena po m?st?. Opravdu mi p?ijde 9l moc, to tak žere ta 1.8i. Kdo máte tento motor, je to aspo? v lét? lepší? Nejde s tím n?co ud?lat?
  • 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 16.02.07  22:24

    « Bez nadpisu

    Moik : ne, ta fordovská 1.8 nejede lépe jak TDI 103kw, psal jsem, že jede lépe jak fordova (nebo spíš peugeotova) 1.6 HDI 80kW.
    Ta 1.8 jede sice celkem dobře ale s mým předchozím benzínovým dvoulitrem se 150 koňmi se to srovnat nedá :'-(
    Co se té spotřeby 1.8 týče, zatím to auto má moc málo najetých kilometrů, abych to mohl hodnotit. Většinou jezdím velmi krátké vzdálenosti a po městě (studený motor), takže na to je benzín lepší než diesel. S vyšší spotřebou počítám, ale i tak to je výhodnější než diesel. Ten příplatek za TDCI je brutální, až bych řekl přímo zlodějský.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 15.02.07  20:21

    « 1.8

    Nemusíš se tolik bránit, nemám nic proti benzínovým autům, možná naopak, ale jak psal Petr, už takhle jezdím na pumpu podezřele často...
    Dnes jsem jel Prahu a zpět po D1 sám, na tempomat 130, hodně pršelo a foukalo, byl jsem na v D.Počernicích, pak přes celou Prahu na západní okraj a pak spodem zpět na D1 a domů. Celkem asi 300km se spotřebou 5,4 a to považuju za perfektní výsledek.
    A k té 1.8...opravdu jezdí líp jak 2.0 103kW? Tenhle motor nežere o moc víc jak ta 1.6TDCi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.07  13:57

    « Re:

    To se nedivim :-) , protoze 2.5TDI je traktor, to se z motory TDCI neda vubec srovnavat.Na Tip Carsu meli po ujetych 30 000km s C-maxem 1.8 prumernou spotrebu 8,6 coz mi moc dobra spotreba nepripada, ale u benzinu v MPV se musi ocekavat.Jde o to jak kdo hodne jezdi, v mem pripade mit 1.8benzina, tak jezdim jen okolo pumpy :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 15.02.07  10:30

    « Bez nadpisu

    Moik : určitě to není moc, protože ten motor je ještě hodně syrový, měl najeto necelých 700 km >:D
    Co se té zátěže týče, tak jsem spíš šel přes maximální povolené zatížení auta. 4 chlapi = 400 kg. 4 výstroje = 120 kg. Celkem tedy 520 kg zátěže.
    Navíc ta 1.8 je větší objem motoru s větším výkonem. (sprint na 100km/h dělá rychleji než TDCI, maximálka je vyšší o 10km/h a pružné zrychlení z 50 na 100 na 4 převodový stupeň je pouze o 0,4s pomalejší - což je ale super, protože tohle zrychlení určitě nebudu s benzínem dělat na 4 ale na 3 a tam ten TDCi prohraje).
    Navíc pořizovací cena 1.8 je podstatně nižší (o 60 000 Kč ve výbavě Trend+), takže si s mým ročním nájezdem můžu úplně v pohodě dovolit vyšší spotřebu. >:D
    Navíc kamarád, co se mnou jel (má Audi Allroad 2.5 TDI) byl v šoku z toho, jak je to auto tiché. Dokonce se mě ptal, jestli mám nastartováno >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.07  22:51

    « Re motor

    No nakonec jsem zvolil kompromis. Auto je ze SRN, vyrobeno 11/2005, ujeto 12000km, veškeré doklady a motor 1.6TI-VCT 85kW. Barva černá metalíza Panter, xenony, 6x airbag, klima manuál, elektrická ruční brzda, kola 16, zadní silně tónovaná skla, ESP, rádio s DO na volantu. Vozidlo je zánovní a ve 100procentním stavu. Naprosto nadšený jsem z jízdních vlastností. oproti Octavii která obzvlášť na 15 kolech plavala C-max sedí jako přibitý a je cítit jistota v zatáčce - moc příjemné.
    Uvažoval jsem dlouho o novém ale ta cena byla na mě dost vysoká, nicméně jiné MPV jako Picaso, Zafira apod. jsem nechtěl. C-max po prvním svezení vyhrál na celé čáře.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.07  22:04

    « Počet C-Maxov

    Verili by ste, že na Slovensku už je registrovaných cca 550 C-MAXov?
    Z toho 320 osobných a 230 v úprave N1.
    Je to už celkom početná rodina.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.07  22:01

    « Re: 1.6TI-VCT

    Honya: Blahoželám k novému autíčku a prajem s ním len príjemné zážitky a veľa kilometrov bez problémov. Napíš, čo máš za vybavu a aký motor si si nakoniec vybral.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.07  21:42

    « 1.6TI-VCT

    Tak zdravím všechny majitele C-maxe. Už konečně pár dní jezdím, zatím pár set km a musím říci že k plné spokojenosti. Spotřeba je nižší než u předchozí Octavie 2.0i, myslím tak o litr až litr a půl, časem třeba půjde ještě níž. Auto mám jako rodinné, ročně cca 17000km, takže rozdíl ve spotřebě oproti naftě na doporučení všech známých co mají diesely neřeším, radili ať koupím benzín. Každý den jízdy po městě se to prý nevyplatí. S motorem i výbavou spokojenost. Motor jde ochotně do otáček, uvnitř tichoučko a posez je super - ergonomie a interiér podle mého vkusu. Takže zatím spokojenost, doufám že bude sloužit bez nějakých komlikací.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 13.02.07  14:07

    « Re: Re: Motor 1.6Ti-VCT

    Tak to je docela dost ne? Kdybych jel s 1,6TDCi 600km plně obsazenej, pojedu max za 6,5 když rychle po dálnici, ale spíš kolem 5,5
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 12.02.07  16:18

    « Re: Motor 1.6Ti-VCT

    Honya : teď jsem jel s 1.8 cca 600km s průměrnou spotřebou dle PP 7,9. A to musím říct, že v autě seděli 4 chlapi a 4 hokejové výstroje, takže auto bylo opravdu slušně zatížené (+ zimní gumy).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.07  12:31

    « Tip

    to Honya:Muj tip je, ze prumer s 1,6Ti-VCT bude 8l/100km.Preci jen to auto vazi cca 1400kg a ten benzin s tim bude mit poradnou praci, ale i tak si myslim, ze to neni(nebude) spatna hodnota.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.07  22:16

    « Re

    No kamarádka měla ve služebním FF I motor 2.0i a spotřeba hrozná, výkon nic moc. Já měl jak jsem psal naposledy Octavii 2.0i, výkon shodný jako tento motor, tak doufám že pokud bude spotřeba stejná nebo o málo nižší budu spokojen. Raketa to nebude, ale kde se dneska člověk pořádně sveze?
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 06.02.07  21:23

    « Motor

    Myslím, že neprohloupíš, napsal jsi to jasně, že nechceš diesel a jinej benzín asi není moc zajímavej. 1.8 žere kamarádce 8,6l průměrně za x tisíc km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.07  21:06

    « Re: Re: Re: Mrba

    Díky za info, nic moc povzbuzujícího. Jinak zítra jdu pro auto - konečně, tak jsem docela zvědavý jak se mi to bude pozdávat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 06.02.07  16:05

    « Re: Re: Mrba

    Teď probíhá nějaká diskuze o Ti-VCT i na tady na tématu FOCUS II
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.07  23:24

    « Re: Mrba

    Olej nedávam žiadny, do 20000km to zožralo asi 1/4 rozsahu medzi max a min. Dúfam, že pri serviske mi ho vymenili a do 40000 to vydrží podobne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.07  17:36

    « Mrba

    Díky za odpověď,
    příští týden se snad již koečně dočkám tak doufám že budu spokojený. Před tím jsem měl Octavii 2.0i a měla stejný výkon jako tento motor, tak snad i spotřeba bude v pořádku. Jinak co tam dáváš za olej?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.07  18:36

    « Pneumatiky

    Ano, to určitě. když jsem objednával disk tak Ford rozlišuje( je to asi v rozteči) typ C-Max 06/03-07/04 a 08/04- . To je o disku. Ale pneumatiky mají oba disky, oba ročníky v tabulkách od Fordu STEJNÉ. Já bych se zeptal zda někdo s ročníkem 06/03-07/04 ve výbavě GHia ale s ESP jezdí na pneu 195/55. (Jak tady již dávno bylo řečeno asi Petr B. tak se podivoval, že výbava Ghia v N je jiná než ČR. U nás např. Ghia může být bez ESP, protože je za příplatek ale v N je ve výbavě Ghii automaticky). Když se díval prodejce do PC dle mého VINu, tak se podivoval že nenašel tam pneu 195/55 ale v tabulkách PNEU to měl! No,ale to ho nenapadlo, že opravdu jiné pneu nepůjdou. A hlavně nevěděl proč.
    Nesohlasil bych, že šlo o moji špatnou komunikaci se servisem, ale jak říkam, je to pryč, pojdme řešit další Maxáky at nám vozy dělají radost stále, ne jako naše ženy-občas... >:D
    C-MAX-Ghia1,6 TDCi 80 kW-2003
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 31.01.07  08:33

    « Re: Pneumatiky

    Nemůže to bý rozdílem 3 let ve stáří mýho a tvýho auta?? Jinak to nechápu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.07  00:43

    « Re: Motor 1.6Ti-VCT

    Honya:
    Ja som s tým motorom veľmi spokojný. Do 3000ot/min kluďas,
    pri 3500 ožíva a medzi 4000-6500 radosť jazdiť aj počúvať.
    Na diaľnici dosť chýba 6 pr.st. Spotrebu som uvádzal vo vlákne Focus II.
    Ak máš nejaké konkrétne otázky, rád odpoviem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.07  00:22

    « Pneumatiky

    Tak hlavně, že jste nedopadli jako já, proto jsem plašil. Ale naštěstí zbytečně. ANo já mám Ghiu, ale v tabulkách na gumy od Fordu, kde rozlišují i typ auta dle výroby, není zmínka o výbavě. Tudiž i prodejce, když jsem s eptal zda mohu na ten typ dát 15" řekl ano. A oni tam opravdu dopředu nešly... Fordák ze servisu z Prahy řekl, jasné, nemůže nikdy pasovat když tam je ESP, tam jsou větší brzdiče.
    No nic, není to tak u všech a to je hlavné. Já utřu nos a musím jezdit zima, léto 205/16. tak mě někdo potěšte, že to má taky něco do sebe ikdyž za víc peněz...
    C-MAX-Ghia1,6 TDCi 80 kW-2003
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 30.01.07  19:53

    « Re: Re: Re: Re: Pneumatiky

    Když jsem dnes montoval na auto 15" kola, napadlo m?, že velikost zadních brzdi?? je v podstat? jedno, protože ty p?ední jsou o poznání v?tší a jsou nasazený na v?tším kotou?i. Mezera mezi brzdi?em p?edního kola a ráfkemje cca 5mm, vzadu je to odhadem skoro cen?ák.
    Mám EPB i ESP a taky 15" kola, ujel jsem na nich po dálnici 130km po Praze tak 50. Libuju si, protože jsem p?ešel ze 17", ale už se t?ším na jistej podvozek a v?tší radost z jízdy v lét? na 205/50/17
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.07  13:37

    « Motor 1.6Ti-VCT

    Máte n?kdo zkušenosti s tímto motorem v C-maxu? Diesel nechci a 1.8 se mi už zdá vyšší spot?eba, obzvláš? pokud jak všichni píšete má auto o n?co vyšší spot?ebu než udává výrobce. Výkonov? se mi to zdá docela dobrá volba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.07  09:42

    « Re: Re: Re: Pneumatiky

    A neni to nahodou vybavou?
    Mam dojem, ze i v katalogu fordu je u vybavy GHIA nebo spis u EPB upozorneni, ze nato nejdou 15 kola.
    Coz kolega MARIO, ktery myslel, ze je to ESP ma vybavu GHIA, ktera ma EPB. Jinak nechapu, co by se muselo na ESP preprogramovavat kvuli 15 ci 16 kolu, kdyz celkovy prumer kola je stejne vzdy stejny(o co se zvetsi prumer rafku o to se snizi profil kola), max je kolo sirsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 29.01.07  08:17

    « Re: Bruxelles

    Není nejjednodušší trasa po D1 do Brna, 16.00 na letišti, Ryanair na Stansted, Sixti ti p?istaví za GBP 5,-/den Smarta a pak kamkoli? Já to tak d?lám i n?kolikrát ro?n? a zatím se mi to vyplatilo nejvíc :-)
    edit: ne Sixty, ale Sixti (co.uk)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  20:07

    « Re: Bruxelles

    Peto, muj subjektivni pocit je, ze tva nahradni trasa je tak nejak primejsi.Ale nevim treba je tam o dost hustsi provoz.To tady je fakt klidek, sice muzes jen 120, ale zadnej tocak jako treba v SRN tu nehrozi :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  18:50

    « Bruxelles

    ... dík chlape, m?l jsi absolutní pravdu, navigace to vymyslela p?es sever ringu. Minule jsme tam postávali, tak navigaci ošálím a zkusím Antverpy. Jedu samo z Calais Eurotunelem.
    Náhradní trasa vede p?es Lux/Arlon/Namur/Charleroi/Lille, tak ješt? nevím...
    Díky za Tvoji reakci, do centra Bruselu ne nikdo nedostane (p?ed 10 roky jsem tam uvíz...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  18:47

    « Re: Re: Pneumatiky

    Nevim, nevim, ale moc se mi nezda, ze by na auto se stejnym motorem,stejnou vahou a jen proto, ze ma o 14KW vic, davali vetsi brzdice.Myslim, ze chyba bude nekde v komunikaci ze servisem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  15:00

    « Re: Pneumatiky

    Max s ESP má v?tší brzdi?, a nikdy tam 15" disky nep?jdou!
    Tak to jsem sám zv?dav, ESP mám, mám i 15" disky, nebude to spis o tom motoru(?),
    Den pred koupi Forda a podepsani smlouvy jsem dovezl Gumy na 15kách z pneuservisu do Forda - tam mi to nasadili - letni gumy strcili do kufru a jel jsem.
    Origoš letni 16ky mam na garazi a jeste jsem na nich nejel.
    ps. výbavu mám Trend+
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  12:44

    « Re: Belgie

    Taky zdravim, Petane :-) .No tak o znamkach se mluvi uz dele a prej maji byt od pristiho roku.To vis nekdo ty osvetlene dalnice zaplatit musi.Jenze jejich hadavej Vlamsko/Valonskej parlament se hodne tezko dohaduje a uvidime jak to dopadne(slysel jsem ze i Nemecko chce od roku 2009 zavest znamky).Jinak pokud te navigace vede, tak to bude asi dobre a pro me je to tezko soudit, protoze si nenapsal odkud do Anglie pojedes.Z Oestende?Nebo z Calais?Nic mene chran te ruka pane jezdit pres centrum :!: Zalezi tedy na case kdy projizdis, ale mezi 7.30-9.30 a 15.30-18.00 je to vrazda >:D a chytit tady nejaky summit(a nejlepe s Buschem a Putinem), tak neprojedes vubec, protoze je tu hodne uzavirek a kdo neni zdejsi tak horko tezko klickuje(vzpominam na svoje zacatky :-) .Navic podle me to z centra na ring(a dalnici) neni moc dobre znacene.Pravdepodobne te to povede pres severni obchvat(ring) na Antverpen,Gent a ty musis jet na Gent dalnice A10, ktera te vede na zapad k mori.Jinak samozrejme s tou navigaci to bude v pohode a ona uz to nejak vymysli :-) .Preji stastnou cestu a navrat do CR, Petr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  08:54

    « Belgie

    Zdravim Petane,
    Zase mastm do Anglie. Pres Belgii. Nejake novinky? Pry chystaji dalnicni nalepky, potvory?
    Navigace mne tahne pres Brusel, mas nejakou vyzkousenou trasu? Jednou jsme pres Brusel uz jeli, ale byl to docela horor. Normalne jsem jezdival pres Luxemburg/Arlon/Charleroi.
    Co ty na to a jek se vede?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.07  07:19

    « Pneumatiky

    Moiku, dej prosím v?det jak si dopad. Alespon uvidíme jak balamutí lidí ve Fordu. Tohle se totiž nikde nedošteš a nevím pro?.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.07  18:58

    « Re: Re: Pneu

    Prostredni sedacku nevozim vubec, protoze do te mezery vzdycky nacpu kocarek pro nasi malou :-) , kdyz jedu do nebo z CR tak je bagaze tolik, ze ani 550l objemu nestaci >:D .Jinak sedacky jdou v pohode.Odjistis packy na operadle a sklopis dopredu, nadzvednes cele sedadlo a ve spodu sklopis(odjistis) ty dve packy u kotveni k podlaze.Sedacka musi byt naklonena tusim pod uhlem cca.45stupnu, no a pak ji jen nadzvednes a je venku.Chce to jen trochu grifu a jde to v pohode ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.07  18:25

    « Re: Pneu

    P?iznám se, že i když mám Maxe už rok, ješt? jsem nikdy nevyužil možnosti r?zných manipulací se zadními sedadly. Jednou jsem cht?l zkusmo vyndat prest?ední seda?ku a v?bec mi to nešlo, tak jsem to nechal "na potom". Nicmén?, plánuji nyní p?evoz objemné a neskladné bagáže p?es p?l Evropy. D?íve jsem vždy použil p?ív?snou kárku, což cestu docela prodraží. Tak chci Maxíka trochu potrápit. Jezdíte n?kdo bez zadních seda?ek?
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 27.01.07  15:06

    « Pneu

    Hehe, MARIO, dík za uklidn?ní na víkend >:D Mám ESP a v úterý mi jdou obout 15" ráfky. Nechám se p?ekvapit. Mám ale v TP 15" jako ty hlavní. Pokud bude pot?eba cokoli p?eprogramovávat, pak pouze na náklady Henriho...
    Jo a ješt? B. k t?m Continetálkám. Mám ty samý jen 17" a stejnej problém, už se t?ším, až p?ezuju a pak si vyberu jiný.. Jejich výhoda je v tom, že až do minulýho týdne se na nich dalo jezdit bezpe?n?ji než na zimních.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.07  10:16

    « Re: Re:

    Sorry, jasne, ze 110 koni, 80kW, pisal som to uz neskoro v noci :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…