C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
xsnakex 12.10.07 19:46
« Re: Ztráta výkonu...
Právě jsem se vrátil od Forda.Sečteno podtrženo : nový turbo,olejový čerpadlo,rozvody,olej,olejový filtr,ostatní materiál práce : 50000,-Kč
A to pouze v případě,že po smontování výše jmenovaného nenahlásí diagnostika další jebky... :-( :'-( 8-s 8-s 8-s >:D -
"-- skrytý --" 12.10.07 07:58
« Re: Ztráta výkonu...
Tak chlape to je mazec.... asi bych skolaboval s infarktem vědět, že mě takhle osr..i ... 8-s
Jen mě to stejně jako Dalina utvrdilo v tom, že opravdu auto přivézt sám a nejlépe od německýho Fordu...
Doufám, že to s tebou a tvým Maxem dobře dopadne. Drž se. -
xsnakex 11.10.07 06:49
« Re: Ztráta výkonu...
Ahoj kamarádi,
posílám krátké intermezzo mého boje s turbem.Kdybych už nic nenapsal,tak někde v klidu lesa visím...
Po objednání špatného typu turba museli ve varským Fordu objednat (z Německa)ještě jednou to správné,čili tři týdny čekání jen na turbo.Když přišlo turbo,zjistili,že to auto nemaže (k turbu se nedostává olej a proto taky asi odešlo),takže v současnosti demontujou olejový čerpadlo,aby na něj mrkli.Jinak po odblokování ŘJ a napojení na systém Fordu zjistili,že měsíc a půl před koupí měl můj Maxim záznam,že má najeto necelých 150000km... :'-(
Koupě byla podložená servisní knížkou,potvrzující stav 72000km.
K_U_R_V_Y !!!! :no: -
"-- skrytý --" 07.10.07 08:22
« doběh ventilátoru?!
jelikož máme C maxe poměrně krátkou dobu, tak jsem neměl možnost odzkoušet jej v parném létě, ale včera se nám stalo, že při svižné jízdě do kopce cca 5km dlouhého běžel ventilátor asi 10 minut po dojetí a vypnutí motoru. Je pravda, že jsem maxe docela protáhnul a cílová stanice byla vlastně na horizontu kopce (kopec z Kounova na Plasnici - směr Deštné v O/h). Venkovní teplota 10 st. a tak jsem byl docela překvapen, že běží vetn. tak dlouho, protože nevím co by dělal kdyby bylo venku 30. Teploměr neukazoval žádné přehřátí. Máte někdo podobnou zkušenost s 1.6 TDCI? Díky Honza -
"-- skrytý --" 06.10.07 08:22
« Re: Dotaz
ahoj, asi máš pravdu, že je debata tahle debata zavádějící, ale bohužel zavádějících věcí ze strany Fordu je taky dost. Tedy alespoň v HK. Ale všeobecně v manuálu na F C max se dočteš, že 15 kola lze na všechny modely a nikde tam enní zmínka, že na určité modelové či motorické provedení nelze,ale jak jsem sám viděl, tak opravdu na některé 2.0 TDCI 15 nedostaneš. U Fordu to bylo asi tak, že zpočátku tvrdili, že nelze a když jsem se zeptal na údaje v manuálu, tak pak prý, že určitě ano. Jinak 15 plecháče nejlevnější jsou na mém odkazu níže. R16 za 1377 vč. DPH a dopravy a R15 1067 vč.DPH a dopravy. Ale nic to nemění na tom, že ta cena u Fordu je docela dobrá, teda v poměru toho když to bude člověk kompletovat sám. Čekal bych to u nic víc. Když např. tažné jinde pořídíš do 6000 tis komplet a u nich je za 12 000. -
"-- skrytý --" 05.10.07 19:48
« Re: Dotaz
zdar chlapi, tady ta debata je zavádějící, nejlepší je zavolat nebo zajít přího k fordovi, tam nahlásíš člověkovi co prodává náhradní díly VIN kód kastle a on ti řekne, jaké disky tam půjdou nasadit. Já mám 2,0 TDCi GHIA a baba vyčetla, že tam nasadím 15".
Jinak jsem pátral taky po cenách 15" disků a 15" zimních pneu (disk 1199,-, pneu Continental TS810 1630,- = 11316,- za celé auto)a k tomu musíš přičíst cenu za poklice a montáž pneu a vyvážení.
Když si toto celé objednáš u forda, tak tě to vyjde na 12990,- kompletně [[odkaz] a když vám to nebude na auto pasovat, tak jim to tam necháš, nic neplatíš(aspoň tak jsem si to domluvil já u Janiše v Olomouci) a můžeš rozjet akci s 16" diskama. V pondělí to jdu objednat, tak potom dám vědět. -
-
"-- skrytý --" 04.10.07 18:26
« Chip
Zdravim vsetkych majitelov C-maxa. Mojmu C-maxu konci v marci (brezen) zaruka. Uz dlhsiu dobu sa pohravam s myslienkou dat ho nacipovat. Mam 1,6 TDCI 80kW a obcas pri zrychlovani na 4 a 5 prevodovom stupni pocitujem velku absenciu vykonu. Jazdim hlavne po dialnici a niekedy je dost problem sa bezpecne zaradit. Mate niekto prosim skusenosti s chipom 1,6 TDCI, pripadne ma tu niekto takyto motor nacipovany? Prosim o radu.
Dakujem
Na a tu je riesenie zahady: je to FAPom. Ked zacne recyklovat FAP (co sa da poznat podla serie zopnuti rele niekde pod palubovkou), automaticky sa zapina aj ventilator. Ide o to, ze vnutorna teplota vo FAPe sa zo zvycajnych cca 150-200 stupnov v kratkom case cielene zvysi na nejakych 400 a viac. Ak v tomto momente vodic vypne motor, asi by takto nahriata hmota nesposobila okolitym sucastiam ziadnu radost :-) No a tak je tam casovac tusim max. 6 minut na ochladzovanie.
Nie je to nic zle, je to tak, ako to ma byt.