C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 04.11.07 20:50
« Re: Spaliny vo vozidle
V sobotu jsem začal hledat příčinu výfukových plynů v autě. Po rozdělání spodního krytu motoru jsem zjistil,že došlo k uvolnění objímky mezi výfukem a turbem. Objímku jsem po chvilce trápení s prostorem dotáhnul a problém byl vyřešen. -
"-- skrytý --" 01.11.07 20:58
« plech disky a pneu
Ahoj, předem se velice omlouvám, vím, že tu není bazar. Jen kdyby měl někdo zájem o 4ks nových plechových disků obutých do 1 zimu jetých Pirelli Winter (super vzorek 8mm). Plecháče jsem před měsícem koupil na C maxe 1,6 TDCI a nakonec jsem ho vrátil a vzal 2,0TDCI, kam R 15 nedám. Jsou použitelé na FF II. nebo C max. Rozměr 6Jx15 / 5x108 / 63,3 / ET 52,5. Cena 8.500,-Kč. jan.kubec@seznam.cz -
"-- skrytý --" 30.10.07 09:51
« Re: Spaliny vo vozidle
Vyzerá to na netesný spoj medzi plastovým dielom cez ktorý sa dolieva olej a blokom motora. Pri striku na ľavej strane sa vytvoril olejový film, ten sa nahrieva, a keď auto stojí všetko je nasávané do auta. Pri jazde sa to odvetráva ...
Skúsim odmontovať víko, odmnastiť, dať tesniaci tmel (silikon) a uvidíme. -
"-- skrytý --" 29.10.07 21:25
« Re: Spaliny vo vozidle
Podařilo se Ti najít příčinu výfukových plynů v autě ? Mám stejný problém,asi 14 dní jak zastavím začne do auta proudit z větráků vzduch s pachem výfukových plynů. Než začnu hledat co prasklo chci se zeptat jestli už to někdo neřešil? -
superkutil 16.10.07 16:12
« Re: kurenie
To 5kW topení ohřívá chladící kapalinu a není součástí každého TDCI. Dá se přikoupit za 5000,-Kč. A je pravda, že je slušnou zátěží pro alternátor a baterku. Podle prodejce to mocv nefunguje, výkon pro rozumné ohřátí je malý. Je tam hlavně proto, aby se TDCI motor uvedl rychle na provozní teplotu, protože účinnost 1.6TDCI je tak vysoká, že nemá skoro žádné ztrátové teplo. >:D -
"-- skrytý --" 16.10.07 09:00
« Spaliny vo vozidle
Mám problém!
Zistil som, že keď stoji naštartované auto napr. aj na semafore cítiť v aute "smrad" z výfuku. Výfukové potrubie je OK (pri upchaní výfuku motor zhasne). Je jedno akým smerom fúka vietor, či sú okná a dvere zatvorené alebo otvotrené... Doterz som to nespozoroval. Pri jazde je to OK (auto sa vyvetrá). -
"-- skrytý --" 16.10.07 08:42
« Re: kurenie
Mam 1.6 TDCi a v nem pridavne elektricke 5kW topeni (ma ho snad kazdy diesel). Taky rano nastartuju a mam topeni zaple naplno, protoze i kdyz je motor studeny, tak uz to skoro hned fouka teply vzduch a neni mi v tom aute zima ;-) K autu se chovam slusne, ale abych v nem mrznul, nez se ohreje, tak to ani nahodou, musi mus tacit, ze ho jako studene netocim a nikam rychle nezenu. -
"-- skrytý --" 15.10.07 21:20
« Re: kurenie
Přídavné topení je budˇelektrické, funguje jen při nastartovaném motoru nebo tzv.nezávislé. Mám motor TDCI a nezávislé topení, které se spíná automaticky po nastartování a venkovní teplotě pod 5°C. Po ujetí 4-5 KM je motor plně ohřátý a automatika reguluje výkon topení na 50%,nebo ho vypne. Druhá možnost je naprogramovat čas odjezdu a auto samo zapne topení s předstihem, tak aby v naprogramovaný čas byla voda ohřátá na 80°C a interiér vyhřátý na nastavenou teplotu.Samozřejmě lze nezávislé topení úplně vypnout.Programování a informace o vykonu se provádí přes PP.Auto parkuju v garáži tak programování moc nevyužívám,ale automaticke topení za jízdy nechávám běhat. -
lulipin 15.10.07 20:42
« Re: kurenie
¨no já taky hned topím, a mám diesel. Nemám z toho sice dobrý pocit, ale přece nezmrznu. Já navíc po nastartování pustím ten mega fukar spolu s el. ohřevem přeního okna a než otevřu bránu mám okno čistý. Ale vždycky si kladu otázku, jestli tím autu nadměrně neubližuju. No svědomí v tomto nemám moc čisté, ale jsem věru jen spotřebitel. -
"-- skrytý --" 15.10.07 20:22
« Re: kurenie
nezlopte se na mně ale už tu jenom zbývá aby se někdo zeptal jestli nemá auto nastartovat pak ho 5 kilometru tlačit a až bude zahřáté tak nasednout pustit si topení a pomalu jet aby se autíčko náhodou nějak nepoškodilo a zbytečně netrpělo >:D >:D >:D -
superkutil 15.10.07 18:29
« Re: kurenie
Teplotní šok jako že se motor ohřeje a pak zapneš topení a on se zase studenou vodou z výměníku ochladí?
Mám TDCI a ohřívá se hodně pomalu a automatická klima začne foukat vzduch na hned po nastartování, ale jakmile se voda alespoň trochu ohřeje, ale foukaný vzduch je ale ještě hodně studený (musím stahovat sílu foukání).
Přídavné topení je buď pro ohřev vzduchu ve voze bez běžícího motoru nebo pro ohřev oleje a chladící kapaliny v motoru. To je elektrické a může zatěžovat alternátor. Některá auta mají elektrický ohřev naftového filtru. -
"-- skrytý --" 15.10.07 17:42
« Re: kurenie
Nevím jak to funguje u nafťáků, ale předpokládám, že stejně.
Před časem jsem byl automechanikem poučen, že mám topit hned od začátku, aby nenastal teplotní šok pro motor. Zní mi to logicky.
(v nafťáku bývá přídavné elektrotopení, které prý umí při městských jízdách odrovnat alternátor, ale muže to být jen pomluva)
Ivan -
"-- skrytý --" 12.10.07 22:35
« Re: Ztráta výkonu...
Tak to je fakt rana! No stat se to me, tak protoze jeste nejake prachy za auto dluzim tchanovi s tchyni, tak auto prodavam a vracim se k osvedcene klasice v podobe Ford Sierry, ktera mi vicemena verne slouzila 10 let. To same ted ocekavam od Maxika ... 8-s