C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 02.02.08 21:20
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Já používám střešní nosiče od Thule.BOBB poslal odkaz.Tvůj odkaz je špatně, sice se tam hodí ale příšerně to vypadá a nedá se to zamknout.Mě je původně prodali po namontování a zjištění jak to vypadá jsem je došel vrátit.Prodavač vytáhl novější katalog vyrobků a tam už byl uveden jiný typ. Kit 3015,patka 753, tyč Aero nebo čtyřhran. Krásně to sedí na střeše, dosedací plocha je přesně tvarovaná guma.Známý koupil orginál od Fordu ve 120 km/h začnou pískat.Thule nedělá nic ani ve 160 km/h. -
xsnakex 02.02.08 12:17
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Díky Honya.
Vím,že si vymejšlím,ale nevěděl bys přesnější označení těch origo příčníků?Předpokládám,že by to měly být Thule(podle katalogu Ford),ale od těch jsem našel jenom tohle :
[odkaz]
Připadá mi,že po namontování zůstane ten vlys ve střeše po vyloupnutí záslepky dost holej a otevřenej,a to se mi moc nelíbí.Nebo přes to ještě přijde nějakej plastovej kryt,kterej to celý schová?Event. kdybys mohl udělat fotku toho uchycení,jak to vypadá v reálu,byl bych Ti moc vděčnej !
Díky -
"-- skrytý --" 02.02.08 11:14
« Re: Střešní nosič,hagusy?
Tak to jsem začal řešit hned po koupi auta, když bylo třeba převést kola. Podélníky jsem nikde neviděl a pochybuji že existují. Nakonec jsem kouil asi za 3000,-Kč originál příčníky, které se montují do připravených otvorů pod záslepkami. Někdo to odsuzuje - že je montáž složitá, já s tím problém nemám - nasadíš a v každém bodě přišroubuješ - otázka pár minut. Jsou to stříbrné aerotyče a vypadají docela dobře - no a na ně už klasicky přimontuješ všechno. Nosiče kol na příčníkách nechávám i když je sundavám, takže když je třeba tak to akorát položím na střechu jako celek, přišroubuju a je to. Jinak ještě po zašroubování se to překryje zamykacím krytem. -
xsnakex 02.02.08 08:33
« Střešní nosič,hagusy?
Zdar vespolek,
chtěl bych hodit do placu jedno téma.
Pomalu se začínám připravovat (hlavně psychicky ;-) ) na letní dovolenou a bohužel se vtírá otázka místa v autě,tak jsem začal přemýšlet o střešním nosiči.Upřímně řečeno bych rád sehnal hagusy (podélníky) a na ně namontoval nějaký příčníky a na to pak box.
Řešil jste už někdo otázku stř. nosiče?Dají se na C-maxe sehnat podélníky,popř. jdou přimontovat do připravených drážek na střeše?Jaký nosiče (myslim výrobce) jste event. pořídili?
Předem moc díky za reakce a rady.
XsnakeX -
Moik 22.01.08 19:35
« Re: Vypnutí airbagu spolujezdce
Myslel jsem přední parkovací senzory a mám dojem, že kombinovat to nejde jen proto, že když máš vypínací airbag, tak máš jen poloviční tlačítko výstražných blinkrů a zbytek je žlutá kontrolka vypnutýho AB. A já tam mám vypínání parkovacích senzorů...
A taky jsem někde četl, že vypínání AB se neobjednává do výroby, ale u dealera stejně jako ISOFIX, zkus se zeptat, jestli je to pravda... -
Special-line 08.01.08 14:51
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
No já bych to jen lehce upřesnil. Oktanový čííslo vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalům. Vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ( okt č. 100) ve směsi s n-hetanem (okt. č. 0). Je to ak že motory s vyšším kompresním poměrem a tím i vysokou pracovní teplotou musí používat víc oktanový benzín aby nedocházelo k samozápalům. To se nesprávně nazývá jako klepání ventilů. Je to rázová vlna rychle hořícího paliva ale není způsobena špatným načasováním zapalování (konkrétně samozápaly), ale samovolným zapálením směsi jen teplem ve spalovacím prostoru. To způsobuje nějaký horký bod kde se vytvoří větší teplota. Např. elektroda zapalovací svíčky, nebo nečistota ve spalovacím prostoru. Jelikož se směs zapálí dříve a hoří rychleji než od zapálení zapalovací svíčkou, pak to dá zěptný ráz do toho motoru a motor pak klepe a ztrácí výkon. Většinou je to při vyšší zátěži, nižších otáčkách a víc sešlápnutém plynu. -
Moik 07.01.08 18:50
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
Oktanové číslo určuje, kdy směs (podle tlaku) bude nejlíp hořet a jak rychle. Motory s vyšším kompresním poměrem spalují při vyšším tlaku a proto jezdí na 98ok. a mají tak vyšší výkon. Není to ale použitím vyššího ok. čísla, ale tou kombinací. Jinak klapání ventilů, klepání, je prej rázová vlna rychle hořícího paliva, protože hoří při nižším tlaku z důvodu špatného časování zapalování. -
DoubleSix 07.01.08 09:38
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
Já jezdím dlouhodobě na 100 oktanový V-Power Racing a motor si nestěžuje :-)
Jinak použitím paliva s vyšším oktanovým číslem (pokud je předepsáno 95 a ty budeš používat 98), může dojít k tomu, že to auto "pojede" trochu lépe, možná ti i lehce poklesne spotřeba (nemusíš na to tolik šlapat - jak psal Zdenekold, naroste ti lehce výkon), ale celkově to bude pro tebe finančně negativní (ten příplatek za oktany je dost vysoký). -
"-- skrytý --" 07.01.08 08:32
« Re: natural 98 při dlouhodobějším používání
No nemáš úplně pravdu. Každý motor je konstruovaný nebo nastavený na jiné oktanové číslo. Samozřejmě při nižším oktanovém čísle (než motor potřebuje)dochází ke zminěným samozápalům ap., ale vyšší oktanové číslo je zbytečné, je to vyhazování peněz.
Motory, které mají snímač klepání motoru jsou schopny přizpůsobit se oktanovému číslu paliva.
U přímého vstřiku může při použití vyššího oktanového čísla dojít k nárustu výkonu maximálně jedno, dvě procenta, ale víc ne. -
hatepe 06.01.08 17:06
« natural 98 při dlouhodobějším používání
Zdravím všechny majitele benziňáků. Chtěl jsme se zeptat jestli někdo z Vás používá natural 98 či i 100 oktanovej benzín. Nevíte, někdo jestli je to doporučené palivo Fordem a zda nehorzí nějaké "poškození" motoru při dlouhodobějším používání. Já to zkoušel ( jednu nádrž ) se svou 1,6 Ti-VCT a bylo to nebe a dudy proti 95. Snáz šel do otáček, prostě to líp jelo. -
"-- skrytý --" 27.12.07 12:50
« Re: hodiny na rádiu CD6000
no právě, RDS jsem měl vypnuté a hodiny chodí jak chtějí. Jako by tam nešla po vypnutí klíčku elektrika, ale stanice zůstanu v paměti a hodiny se neposunou přesně o ten čas, kdy je zapalování vypnuté. No zatím jsem to vyřešil obráceně a zapnul jsem RDS. Poslocháme většinou Evropu 2 a tak jak jsem zjistil čas přes RDS řídí, takže nnyí je to ok. Ale důvod proč se to děje prostě neznám.