C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 07.05.08 17:51
« Re: Hluk na volnoběh
No já bych to tipoval na ložisko v kole. Zkus si všechno vypnout co by tě rušilo a pak na nějakém parkovišti nebo široké vozovce kde není provoz ale s dobrým povrchem kličkuj autem. Pokud je to ložisko, tak při zatížení levé nebo pravé strany auta by se ten zvuk měl měnit, jelikož tu nápravu zatěžuješ a odlehčuješ. Je dobré si na to vzít spolujezdce s dobrým sluchem a nejdřív ho posaď vedle sebe a pak do kufru :-) aby jste případně zjistili zda je to na přední či zadní nápravě. -
"-- skrytý --" 07.05.08 10:32
« Re: Hluk na volnoběh
Ozývá se při vypnuté klimě. (Ještě není takové horko).
Nejlépe slyšet to je v následující konstalaci:
-jízda po hladkém asfaltu
-prohřáté auto (tak po 20min. jízdy)
-na volnoběh
-rychlost 40 - 60 km/h
Rychlost pulzací zvuku je odvislá od rychlosti auta.
Děkuji za příspěvek. -
"-- skrytý --" 06.05.08 00:05
« Hluk na volnoběh
Všechny zdravím. Mám problémek se svým Maxem. S příchodem tepla se mi objevil zatím neidentifikovaný zvuk. Při prohřátém autě se ozýva poměrně nepříjemný hluk (asi nějaké ložisko) buď kolo a nebo nějaká pohyblivá část, která se točí i při volnoběhu. Podobný zvuk vydávala převodovka na starém autě. Teď je to ,ale na volnoběh???
Je to nepříjemné, ale né extrémní a tak se bojím, že mě v servise budou přesvědčovat, že se mi to jen zdá. Nemáte někdo podobnou zkušenost. Předem dík za odpověď.
PS: Dneska mi nějaký parchant strhnul přední ovál Ford. Ten co kreje klíček. Nevíte co to stojí??? -
"-- skrytý --" 03.05.08 23:43
« Re: Trubka od Turba
Ja som si to vsimol tak, ze mi auto netahalo tak ako predtym, spotreba sa zvysila cca 0.4L/100km ale inac som si to nevsimol. Najazdil som s prasknutou trubkou asi 2500 km....
Takze mi to uz opravili, dufam ze vydrzi.... Povodna mi praskla tam, kde je zvar, nechapem preco ford neupevnuje trubku k motoru pomocou svoriek s gumovym oblocenim ale zvarom ...... -
DoubleSix 28.04.08 08:56
« Re: Statistiky ADAC
Superkutil : já měl třeba u Mondea ten problém, že pokud jsem vypnul motor a brzy poté jsem chtěl nastartovat zahřátý motor, tak mi to obvykle nechytlo na poprvé, ale musel jsem vytáhnout klíček a zkusit to znovu, hloupé.
Já měl výbavu Ghia a madla ve dveřích měla speciální povrchovou úpravu (simulace kůže), ale to se začalo loupat už po roce provozu, vypadalo to hrozně. A ten černý lesklý plast ala dřevo, no taky nic moc.
Ale jinak prostor, jízdní vlastnosti, to bylo super. -
kubo56 26.04.08 01:53
« Re: Zadní brzdy
Mne sa teraz pokazila zadna lava rucna brzda. Skratka neodbrzdi. Chyba je v strmeni. Potrebujem jazdit a tak som si po nezdarych pokusoch precital manual k autu a ked nechcem, aby sa rucna brzda zatiahla, staci podrzat zatlacenu rucnu brzdu do dola, pri vytahovani klucika a rucna sa nezatiahne. Ten manual je predsa len niekedy dobry. -
superkutil 25.04.08 11:03
« Re: Statistiky ADAC
DoubleSix: To jsem rád, že nejsem jediný kdo má problém s Fordy. Podobné problémy co popisuješ jsem měl s Mondeem MKII. Nebyly na odstavení vozu, ale znepřijemňovaly život. Třeba odpadlé polstrování zadních sedaček nebo vypadlá lišta předního skla, o vibracích předních kol a kotoučů ani nemluvě. Plasty v interiéru se také časem zohybaly, a motor se choval tak, že jsem zastavil, vypnul, nastartoval a měl úplně jinou charakteristiku. Teklo mi zadními dveřmi u kombi, teklo mi LP dveřmi (to mi teče i u Mondea MK III). -
DoubleSix 25.04.08 08:36
« Re: Statistiky ADAC
Těžko říct, komu věřit. Faktem je, že u Fordů mám zatím nejvíce závad, ze všech služebních aut, co jsem měl. Platí jak pro Mondeo, tak pro C-Max. U toho C-Maxe to ale nikdy nebyla závada, která by auto učinila nepojízdným, ale věci, které život řidiče znepříjemňují. Mám benzínového C-Maxe asi rok a čtvrt, najeto přes 13000km a závady byly:
- hned od začátku teklo někde střechou do kufru (po zadním c sloupku). Servis to opravil až na potřetí
- úchyty bočních plastových výplní kufru nedrží a ty velké kusy plastu nesedí s těsněním kolem pátých dveří, vypadá to příšerně.
- na 8000 km se měnily kotouče, vibroval volant při brzdění při rychlostech kolem 80-100km/h
- samonavíjecí pás řidiče se zadrhává (Ford reklamaci neuznal, tvrdí, že se pás musí zaseknout úplně a pak to až odstraní). Chyba je, že ten kolébkový podavač pásu se nenatáčí, takže se pás muchlá a odírá.
- napojení plastů mezi palubní deskou a A sloupky karoserie je provedeno s mezerami cca 5mm
- nefunkční 12V zásuvka u řidiče
- sluneční clona v zadních levých dveří se nevrací do původní polohy
- musela se rovnat geometrie zadní nápravy (pravé kolo bylo odkloněno od svislé osy více než to levé, asi o 1cm)
- za studena ten motor cuká. Navíc pokud ihned po nastartování chci couvat, tak motor chcípne, musím prostě prošlápnout plyn a pak je to OK. Řídící počítač ale nehlásí žádnou chybu, filtry a palivové čerpadlo jsou prý také OK.
No, na nové auto mi to přijde jako dost závad. To s Octavií I, Renaultem Megane a OII jsem neměl jedinou závadu. Podobné martyrie jsem měl i s Mondeem (tam jsem jednou skončil i jako nepojízdný). Takže nevím, jestli Ford dělá kvalitní auta.
Manželka má Fusion a za rok a půl bez problémů (musím rychle zaťukat na dřevo), ale má najeto 4500km, takže to je jasné, proč je to OK :-) . -
Ghost007 24.04.08 22:18
« Statistiky ADAC
Ahoj *,
co rikate na statistiku ADAC, kde C-Max je absolutne jedno z nejproblemovejsich aut v Risi?
Vice na [odkaz]
Resp www.adac.de a odkaz 'Deutsche Autos vorn'.
Me se tomu nechce verit. Podle TUV je C-Max pomalu nejspolehlivejsi, podle ADAC nejhorsi, toz cemu verit?
Tohle bude asi neco jineho