C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
preston 05.08.08 18:40
« benzin 1.6 vs 1.8
zdravim vsechny...chystam se kupovat c-maxe benzin...prosim o radu...mel jsem zazite,ze 1.8 ma dost vysokou spotrebu kolem 10l(i se tady kdysi psalo ve foru),ale zas lepsi dynamiku nez 1.6...ale nyni jsem cetl od uzivatelu c-maxe 1.8 na mojeauto.cz,ze maji prumernou spotrebu i kolem 7l a po meste kolem 8l...coz jsou docela dobra cisla...tak se chci zeptat jeste na zkusenosti jinych...a taky jestli ta 1.6 na maxe staci...zas na druhou stranu v bazarech jsou z 90procent jen 1.6...dik za rady -
"-- skrytý --" 04.08.08 16:05
« Re: Desinfekce klimatizace
Nejlepe se mi nakonec osvedcil nasledujici postup: nastrikat pri VYPNUTEM ventilatoru roztok ajatinu otvorem pro vymenu filtru na vyparnik klimatizace, pak rychle otvor priklopit dvirky (neni treba sroubovat) a zapnout ventilator na plny vykon. Roztok se tak dostane ventilaci az do kabiny.
Aplikace ajatinu otvorem pro vymenu filtru pri zapnutem ventilatoru (jak je uvedeno nekde nize v diskusi) moc uspesna nebyla, protoze proud vzduchu fouka ven a vetsinu roztoku strhne sebou. -
Chasnik 01.08.08 12:45
« Re: Ještě jednou.Dálkové ovládání,
A nejde vůbec, nebo na ta tlačítka musíš hodně tlačit? Já měl problém č. 2 a vyřešil jsem to tím, že jsem na rozebraném dálkáči lehce vyhnul výš kovové pacičky, které po zmáčknutí tlačítka spínají kontakt na tišťáku na druhé straně dálkáče. Trošku to pomohlo, ale i tak zamykám dost silou. Ten kontakt na tom tišťáku už je prodřený, možná by to chtělo lehkou vrstvičku cínu, ale moc se mi do toho nechce, nerad bych to podělal... -
xsnakex 30.07.08 19:36
« Re: Světla pro denní svícení
Tak jsem dneska přivezl auto ze servisu.Převodovka,spojka a setrvák O.K. Prej se o tom servisák bavil s kamarádem,kterej dělá u Peugeota a ten mu řek,že to zná,že to je takhle O.K. a že u těchhle motorů PSA je ta převodovka takhle hlučná.Sice to stálo balík,ale zase jsem v klidu.Co se světel týká,tak skutečně v tom místě hned vedle mlhovky v tom černém krytu je to o hubu.Prostě tam na to není místo.Takže jdu do varianty 2 - světla pro denní svícení půjdou pod SPZku do vstupu vzduchu k chladiči.Ještě změřím,kolik max. můžou mít světla na výšku,aby se tam vešla, a objednám to.Až mi přijdou,tak jsme domluvený,že mi je namontujou.Co se týká STK,kdyby to nemělo projít,stačí světla přelepit (přelepený můžou být prej na autě dokonce nehomologovaný světla),vypojí relátko,který to ovládá,a technickou projdu.Navíc jsem někde na fórech četl,že jsou často technici u STK rozumný a na nějakej cenťák nekoukají.Ale na to dlabu - kámoš to má na Laguně stejně a taky bez problémů...Akorát prej cajti pruděj,že svítí mlhovkama :-) Prej sebou musí furt tahat homologaci >:D -
xsnakex 30.07.08 19:26
« Re: Ještě jednou.Dálkové ovládání,
Zkušenosti nemám - těžko radit.Pokud klíček funguje,tak centrál,zapalování a imobilizér jsou O.K.Snad něco buď přímo v klíčku (studeňák?)nebo chyba v přijímači signálu z klíčku v autě.Asi bych se nebál zkusit se zeptat u Forda - co by to mohlo být(zkušenosti) a podle toho se zařídit.Já měl kdysi problém s "ojetým" klíčem k Citroenu ZX.Byl to klíč bez imobilizéru a bez dálkáče.Podle čísla karoserie ho posílali přímo z Francie a vyšel mě na cca 1200,-kč :-( -
lulipin 30.07.08 18:42
« Re: Dálkové ovládání.
zrovna teď jsem viděl úlomek černých ovcí na čt1 a tam mluvil autozámečník, že když u novějších aut vyndáš baterii víc než na 20 sekund tak pak se cosik může bloknout a nemusí ti jít odemknout auto. Zkus si nějakou takovou firmu najít na netu a poptat se na to. Oni se živí tím, když ztratíš klíč, nebo se něco semele jako s tou baterkou tak oni ti to odeknou, nastaví nový zámek, ohlásí starý klíč atd. prostě komplexní služby. -
"-- skrytý --" 30.07.08 18:36
« Re: Desinfekce klimatizace
Diky moc za reakci!Zkoušel jsem to tak provést, ale připadá mi že ventilátor tlačí vzduch spíš směrem ven z prostoru pro pylový filtr!Učinost asi trochu je ,ale není to ještě ono!Je ještě cítit smrádek při vypnuté klimatizaci,když fouká jen ventilátor...Stříkal jsem to taky do nasávacího boxu pod kapotou motoru- snad vnější přívod vzduchu :-). Filtr jsem vyměnil ale není to ono.Mám ještě procedůru zopakovat? Díky moc -
"-- skrytý --" 30.07.08 17:23
« Dálkové ovládání.
Zdravím všechny C-MAXáky.
¨Nevím jestli jste už někdo řešil problém s dálkovým ovládáním.
Tedy asi půjde pouze o nefunkční klíč.Po výměně baterie se chování klíčku nezlepšilo, takže ani ťuk.,
Můžete mi poradit jak na tento problém? Zřejmě budu nucen jít k dealerovi a tam zjistím že mi za pouhých 10 000 dají jeden klíč, který mi naprogramují??? Ani nechci tento katastrofický scénář domýšlet.
Jestli máte někdo zkušenost tak mi dejte prosím vědět ju???
Klidně i na můj email.
derio@centrum.cz
Díky a mějte se.
Martin.... -
xsnakex 29.07.08 06:57
« Re: Světla pro denní svícení
V Sokolově - autoservis Sklenář.Ale nevim nevim.Včera jsem s ním zase mluvil a on mi furt tvrdí,že za tím plastem,kam bych ty světla chtěl,je výztuha nárazníku (plech cca 3mm silnej) a že by to jednak zeslabilo ten nárazník,kdyby se do toho mělo něco řezat,a jednak by to byla pakárna.Zejtra tam jedu to omrknout a domluvit se,co a jak,Ještě jsem myslel dát to pod SPZ-ku do otvorů pro vzduch ke chladiči,ale tam zřejmě nebude šance dodržet ten zákonej požadavek max. 40cm od vnějšího obrysu auta.Vypadalo by to asi takhle : [odkaz] Spíš to vypadá,že bude muset p.Sklenář řezat do toho plechu :-)
Já měl 1,6TDCi 80kW a je to na to auto málo. Jede to, má to docela dobrou dynamiku, ale musí se tomu šlapat za krk, předjíždění s tím nebylo nic příjemnýho. 1,6i si nedovedu vůbec představit, to musí naložený být katastrofa - taky je to základní motor. C-MAX je o 100kg těžší jak Focus II a řekl bych, že i to velký čelní sklo udělá svý.
Pokud chceš trochu jezdit, dálnice, dovolený, třeba i služebně, rozhodně zvol 1,8 - můj názor.