C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 11.10.09 12:44
« c-max opěrky hlavy
Nemohu úplně vytáhnout opěrky hlavy na zadních sedadlech.Jdou pouze nahoru a dolů.Čtyři chlapi jsme u toho maturovali a nic.A to je jeden přímo automechanik,co dělal u Fordu.Mám c-maxe v Ghii výbavě z roku 2005.Nevíte náhodou někdo,jak s němi ven? -
štíreček1 10.10.09 16:23
« Re: svícení
Tak jsem ofotil tu mou pojistkovou skříň, relé z klaksonu jsem našel, má čtyři výstupy a zároveň je R9 neobsazená a přichystaná, ale nejspíš to nebude ono, poněvadž je tam pět vstupů. Proud jde jen do levého spodního (viz detail) při zapnutém klíčku a taky při nastartovaném motoru. Nejspíš to ale bude na ostřikovač a stěrač světel, podle obrázku na spodu víka a to u svého auta nemám, přesto je to nachystané. Pojistka f23 je taky volná a proud v ní je. [odkaz]
Jinak pojistky v kabině nejsou vůbec popsané. -
Dong1 09.10.09 19:47
« Re: svícení
Zirafak11: Mohl by si to rele vic rozvest? ...jestli si dobre vzpominam, tak si mel i nejake fota, bohuzel uz asi nenajdu kde :-)
Myslis ze by si sem mohl (znovu) hodit podrobnejsi navod, ze bych vyzkousel? Diky
P.S: Si totiz matne vzpominam, ze uz to tu probehlo, ale ja tomu moc nevenoval pozornost (nabyl jsem totiz dojmu, ze se to tyka pouze aut s polohou "auto" a tu ja nemam) -
štíreček1 09.10.09 19:35
« Re: svícení
To je škoda, minulý týden jsem byl odblokovat pípání pásu, tak kdybych to věděl, mohl jsem se na to zeptat. Zkusím se teda mrknout na pojistky a to relátko, jenže nevím, jestli ho poznám, nemám k tomu žádný papír. Na fokusovi jsem měl ledky a to jsem měl zapojené přes pojistku rádia, když jsem zapl klíč, rozsvítily se, ale při samotném startu zhasly, podobně jako rádio, kvůli případnému zvýšení proudu, takže jsem světla vůbec nemusel hlídat. Ukostřené jsem je měl přes pojistku obrysovek, takže když jsem rozsvítil světla, ledky samy zhasly. -
"-- skrytý --" 09.10.09 11:27
« Re: svícení
Nefunguje to buhuzial u vsetkych.Dokonca mam skusenost,ze to neslo ani tym,ktory maju funkciu AUTO.Proste Ford robi nespocetne mnozstvo variacii elektroinstalacie.
Pokial mas klasicke halogenove svetla,na skusku je mozne pouzit rele od klaksonu z poistkovky z motoroveho priestoru+osdenie poistky/niekto ju osadenu mava/ popripade osadenim kablika/viem dodat/ na premostenie pinu 1 a 26.Zlozito to vypada,ale v reale to je jednoduche.Ak nemas funkciu AUTO,rozvsietili by sa ti svetla po otoceni klucika do pozicie 1 bez potreby manipulovat s vypinacom svetiel.Po zotmeni,alebo pri znizenej viditelnosti by si si zbytok osvetlenia dosvietil manualne vypicom,ako doteraz.
Mam znamych,ktorým som to takto spojazdnoval. -
Dong1 08.10.09 12:51
« Re: svícení
zirafak11: A tyka se to vsech, nebo jen tech, kteri maji "auto" polohu na vypinaci svetel? ...o pridani rele do patice v tomto pripade vim, ale ja bohuzel "auto" nemam. Pokud by to slo za tuto cenu a pouze doplnenim rele i u me, tak bych do toho sel. Zatim mi vzdy taky nabidli jen nejaky "dobastleny" casovac za cca 900kc. (a nebo aktivaci pres "VAG", ale ta pry u me take nejde. -
"-- skrytý --" 07.10.09 21:17
« Re: svícení
vypinac svetla je vypnuty, zapinanie svetiel je len casom posunute, je jedno ci je motor nastartovany alebo nie (staci mat otocene kluce), po cca 3-4sekundach parkovacky a po dalsiech 3-4 sekundach stretavacky.
cele ma to vyslo na nejakych 50 eur vo Ford servise....
-
"-- skrytý --" 07.10.09 13:49
« Re: automatické rozsvěcování světel
Aj ja mam, robene v Ford Nitra, zapinaju sa 2 fazovo cca 3 sekundy parkovacky potom dalsie 3-4 sekundy stretavacky, pricom v pohode ide pouzovat dialkove svetlo. Ak chcem pouzit hmlovky, je potrebne svetla zapnut.....
-