C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Tailor 27.02.06 16:04
« Bez nadpisu
palomalo: Pred 14 dny jsme byli lyzovat v Italii. Rozhodl jsem se ze celou trasu cca 1200 km ujedu za jeden den a proto jsem auto trochu prohnal. Prumerna rychlost tam 95 km/hod a nazpatek 100km/hod s boxem na strese. Prumerna spotreba za celou dobu 6,5 l nafty na 100 km. Po navratu jsem zacal mit problemy se startovanim. Motor napoprve nenastaroval bez ohledu na to zda byl studeny nebo ne. Proste pouze v lepsim pripade nepravidelne blafal. Az napodruhe nebo napotreti se dostal do otacek. Mel jsem strach, ze se situace bude nadale zhorsovat, proto jsem zasel do servisu. Tam mi nahrali nejnovesi software do ridici jednotky. Krome nejakych chyb v logu v ridici jednotce zadnou zavadu nezjistili. Vysledkem ale je, ze auto opet startuje napoprve a rekl bych, ze lepe nez kdykoli predtim. Oprava byla provedena v zaruce. -
"-- skrytý --" 26.02.06 16:41
« nic
Ahoj Lidicky! Dlouho jsem tady nebyl, a koukam dejou se to veci, pro Petra Blahu, zdravim, nejsem z Litvinova, jen jsem tam byl pracovne, bydlim na kousek od Prahy smerem na zapad, ale nebyl jsem to ja, protoze ty spodky nalakovane nemam, i kdyz jsem o tom uvazoval, snad na jare.... Jinak mame za sebou s Maxem sedesati tisicovou garancku a v pohode. jen ta trubka od turba porad zlobi uz mi tam davali minuly tyden ctvrtou,ale je to nejaka vyrobni vada ty trubky a ceka se az ford vyrobi inovovanou ktery nebude praskat svar a pak teda celni sklo, to uz mam tretí a ve stredu mi ho nejaky dobrak s 206kou u plzne znovu pokrtil kaminkem, takze si pujdu pro ctvty! (od cervna 2005) Uz je mi trapne do ty pojistovny chodit....... Jinak zatim spokojenost, i kdyz jsem pred par dny kdyz jsem se byl jen tak mrknout v Auto jarov mel trochu cukani na zmenu, maji tam Seaty Altea, docela pekne vybaveny s TDi 77kw, v akci za 490tis s DPH, nakonec jsem ale odolal a nevymenil jsem to. tak se vsichni mejte a at vam to fajn vrci..... -
« EGR ventil
Tak jak to zde a i na tech anglickych forech ctu, asi ten EGR ventil necham vymenit. Protoze pri me smule se to pokazi po uplynuti zaruky. Je docela zajimave, jak se k tomu Ford stavi. Jak tady popisuji vsichni co maji diesel, v servisu to svedou na spatnou naftu a konec. Ono se pak ukaze, ze napr ten EGR ventil se porouchava i v zahranici, takze to bude spise konstrukcni problem. Nevim jestli to nejak pri garancni prohlidce prohlizeji, akorat o tom nemluvi, ale myslim si, ze nenastartovat auto na nejakem frekventovanejsim miste muze byt docela vazny problem a podle toho by k reseni tohoto problemu k tomu melipristupovat. -
"-- skrytý --" 21.02.06 21:13
« Bez nadpisu
Zdravim:-) Zatial nevlastnim C-MAXa ale kedze uvazujem o jeho kupe v blizkej dobe, previdelne citam toto forum (okrem inych:-))
Na jednom UK fore som sa docital o "znamych" problemoch s EGR ventilom (EGR valve - "Exhaust Gas Recirculation"), ktory sa stava na motore 2.0 TDCI.
Myslim, ze je to presne problem, ktory popisujes.
Vyzera, ze je to znamy problem a nie je sposobeny nekvalitnym palivom.
V niektorych pripadoch menili ventil a tiez upgrade sw riadiacej jednotky.
Viac info na :
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
« Re: Re: Re: Zrada
Diky za informaci, take tam beru. Je to docela neprijemna informace, protoze kde jinde by uz mel clovek tankovat. Nejak se to predem projevovalo, mam na mysli jizdni vlastnosti, atd. Mam auto na firmu, od vseho uctenky a vse zdokumenovano v knize jizd. Dej prosim vedet, zda se to po oprave potvrdilo, pripadne kolik to stalo. Diky -
« Re: Zrada
Ahoj, podel se s nami prosim o to, kdo je ta uznavana firma. Ja take tankuji uplne od zacatku u jedne firmy a kilometrove jsem na tom prakticky stejne jako ty. Jenom by me zajimalo, zda servisy nepouzivaji trik s nekvalitni naftou jako univerzalni zaklinadlo. Diky -
« Zrada
Včera odpoledne mne Maxík zradil, nešel nastartovat.Motor vždy jen párkrát škytl a nic. Takže volám asistenční službu,odtahovka,odvoz do servisu. Diagnóza:zalepené výfukové obvody z motoru,pravděpodobně nekvalitní naftou.Přitom tankuji zásadně v síti mezinárodní a uznávané značky. V servisu s tím už mají zkušenosti a hned věděli, o co jde, oprava bude do dvou dnů hotova.Mám najeto 26000, C-MAX Ghia 2,0 TDCi. Stává se to prý jen u nás-nižší nároky na kvalitu nafty? Všechny zdravím. -
"-- skrytý --" 17.02.06 19:17
« A co sterace!To je taky palka!
to Kamilek:No tebe jsem tu nevidel hodne dlouho :-) .To vis, holt mame draha auta a nejak tu cenu musis poskladat.Rozhodl jsem se vymenit sterace a ted poslouchej.Mas jen tri moznosti.Za a)Original Ford Motorcraft-cena za par-1430kc :shock: .b)Bosch Aerotwin-cena za par 1380kc :shock: .c)Valeo Selencio X.TRM-cena za par-1890kc :shock: .Bohuzel mame na "Maxikach" velke steratko na strane ridice, meri neuveritelnych 650mm a tim padem tam jine nepasuje(chtel jsem tam dat s OctavieII, ale ta ho ma o 100mm kratsi, mimochodem cena za par je ve Skodovce 975kc, takze taky zadna lace "ceske Skody").Vsechny to jsou takove ty "gumove" a zatim zadna jina druhovyroba je nedela, tudiz si to jiz zminovane firmy nechaji pekne zaplatit. -
« Re: Re: Re:Oprava pískajicí klimatizace.
No to je celkem sila 20k. Kdysi mi to taky piskalo, ale poresil sem prepnutim z auto na eco a zpet. Po cca mesici to ustalo. Od te doby se to rok neozvalo.
Mam ted jinou prihodu, prestalo mi fungovat rucni otevreni patych dveri - dalo se pouze dalkou z klice. Pri jizde se obcas samo otevre a zavre s patricnym pipanim PP ze mam otevreny kufr. Pry odeslo cidlo, tak cekam na vymenu pac neni skladem. A k tomu mi jeste prestalo ostrikovat svetla. Pri doplneni kapaliny zase skoro cela vytekla. Pry tam cosi vypadlo a bylo treba demontovat kus predku, aby se to dalo zase nasadit. Nastesti sem jeste kryt zarukou, ale jen do leta :-( -
"-- skrytý --" 17.02.06 13:26
« Re: Re:Oprava pískajicí klimatizace.
to všem:Tak jak jsem drive psal o tom piskani te klimacky, tak uz je vse vyreseno.Problem byl v elektromagneticke spojce a jeji vymena stala 20000kc(14799kc spojka+prace).Nic jsem neplatil, protoze to slo samozrejme na zaruku.Jinak auto slape jak hodiny a zatim zadny jiny problem nemam.Zdravim vsechny "Fordare" a at vam to jezdi :-) .
C-MAX 1.6TDCI 8/2004 TREND+ -
"-- skrytý --" 24.01.06 21:02
« Re: 1.6TDCI topi dobre.
Ahoj Pavle, nevim co mas za motor, ale me ta 1.6TDCI topi dobre.Je fakt, ze za cestu do prace(8km) se rucicka skoro nepohne, ale ke konci jizdy uz to fouka docela pekne teple.Kdyz jedu do Mostu, coz mam od nas 12km, tak je rucicka uz nahore a auto topi uplne v pohode i pri techto mrazech.Ted se mi parkrat stalo, ze jak je na gumovejch kobereckach voda, tak ta se vysrazela na skle zevnitr.Tak jsem pustil ofuk skel a tim i klimu a za chvili to bylo pryc.Mozna je kazde auto nastaveno jinak, ale ja si nestezuji. -
« Re:
Zdravim, s tim ohrivanim motoru je to v techto mrazech spatne, je to bohuzel dan za vysokou ucinnost motoru, ktery nema moc odpadniho tepla. Za sebe musim rici, ze i kdyz vyjedu v mrazu a zapnu topeni, tak to ihned hreje, ale asi to zere dost proudu. Jakmile vsak clovek necha bezet chvili motor na volnobeh se spustenym topenim, teplota motoru jde ihned dolu. Nepozoroval jsem vsak, ze by to melo nejaky zasadni vliv na teplotu interieru. Podle me, kdyz to nemuze brat teplo z ohrate chladici kapaliny, zacne to pritapet elektricky. -
« Bez nadpisu
Ahoj panové.Možná mám hloupý dotaz.C-max je mé první naftové auto a o víkendu po cestě z hor(bylo kolem -16) se auto neohřálo.Ohřálo se jen na dálnici, když se motor stále točil kolem 3t otáček..Jakmile sem zastavil u MC donalda za 5 sekund to spadlo na 60 stupňů.Je neco špatně?(např.termostat), nebo je to normální?No a samozřejmě, že to špatně topilo.Když sem topil, teplota padala dolů jak blázen.Tak díky za info a mějte se