C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 09.03.06 08:44
« Gumy na C-Maxa
To Peťa Blaha: Tož vitaj Peťo, tak ty 720 ty sem měl napředku jak sem ojél continentály. Byly perfektní ale měly jednú blbú vlastnosť, že hrozně hučaly. Sú to šípáky tož asi proto. Z tehoto důvodu chcu aj skusit nejaké iné. A vydržaly 30000 km což je asi normální. Micheliny vydržijá víc, ale ináč v testoch dycky v nečem kromě opotřebení zaostávajú.
Stejně díky za radu a su rád že sme v kontaktu a taká dobrá partyja.
Tak sa opatruj a hlavně opatrně.
Zdenda z Moravského Slovácka -
"-- skrytý --" 08.03.06 18:45
« Potenza RE 720
To Zdenda:No cus chlape :-) , tebe jsem tu taky dlouho nevidel!Ty Bridgestony ti schvaluji, ale pokud mohu poradit tak vem model Potenza RE 720.Bohuzel si nevzpomenu na stranky ktere to byli(asi nejake anglicke), ale tam je doporucovali na c-maxe a ti chlapi s nima byli na tomto aute mnohem vice spokojeni nez s puvodnimi Continentalkami.Test byl ve vsech rezimech sucho,voda,dalnice hluk a atd.Ja osobne je zkusim, nebot me take brzy ceka vymena.
C-MAX 1.6TDCI 8/2004 TREND+ -
"-- skrytý --" 08.03.06 16:24
« C-Max po roku
Tož zdar chlapi,
už jezdím s tým mojím Maxíke rok a čtvrť a zatým su spokojený. Tak za měsíc pojedu na garančku po 60000km. Enom mě tam budú navíc v záruce vyměňovat těsnění kolem dveří /vrže/ a zámek na kufru /občas sa zasekne/. Ináč velika spokojenosť. Nejsu závodík tož spotřeba kolem 5,5 l. Jednúc mě akorát přestalo jít Turbo, ale dyž sem to zdechl tak zas po nastartování to fachčilo. V servisu nahráli nový softvér od téj doby v pohodě. Mám na Vás dvě prosbičky na dobrú radu. Mosím fčíl dat nové letní gumy 205/55 16. Keré mě doporučíte, zatým sa mě lúbijá Bridgestone ER300, dajú sa zehnat za 2,5 tis. Kč/ks. A též by sem chtěl nejaké lepší žárovky, jednak aby víc svítili a též aj vydržali /i když sa to moc neslučuje/ lebo teď budeme svítit od léta celoročně.
Tož sa chlapi opatrujte a přeje spústu kilometrú bez nehody.
Zdenda
C-Max 1,6 TDCi Ghia 12/2004 -
"-- skrytý --" 05.03.06 21:49
« Gumicky na stierace
to Petr:
diki za privitanie v klube :o))
@gumicky -> uplna brnkacka, treba z oboch stran dat dole tie plastove zaslepky (az tak lahko nejdu, treba pouzit silu -> je to o.k., nic sa nestane)a na jednej strane je tam taky zelezny zubok, ktory tu gumicku drzi v tej konstrukcii, ten treba vyhnut dohora a gumicku jednoducho a dost lahucko z tej kolajnicky vytiahnes. Potom tam vsunies novu, ten "zubok" zatlacis das na boky tie zaslepky, hotovo...
Tie gumicky boli nahradne gumicky na system bosch aero twin ..... a urcite sa daju kupit aj nejake neznackove, ja som bol vtedy v casovej tiesni a stare gumky uz nestierali :o(( .... ak si este nevyhodil stare stierace, kludne sa s tym pohraj, usetrit sa da fakt vela !...
@zadny stierac -> menil som aj ten, kupil som champion 290, ktory stoji 1/3 toho co original fordacky stierac a je uplne ve fajnu :o)
caf -
"-- skrytý --" 05.03.06 21:38
« Jen gumicky?
to pino:Vitam te v klubu "Maxikaru" :-) .Ja jsem nakonec koupil ty sterace u Forda, protoze jak jsem psal, tak cena byla temer stejna.Chci se zeptat kolego, jak jsi to myslel stemi gumickami?Ty jsi ty sterace zkusil rozebrat a vymenit jen ty gumicky?Ja na to koukal a me to pripada, ze bez pouziti hrubsiho nasili to rozebrat nejde :-( .Tudiz se musi vymenit komplet sterak.Pokud se ti povedlo vymenit jen gumicky, tak napis jak se ti to povedlo ;-) .Diky Petr.
C-MAX 1.6TDCI 8/2004 TREND+ -
"-- skrytý --" 05.03.06 17:07
« Odomykanie 5. dveri
Nazdarek vsetci,
takze uz som sa tu zaregistroval aj ja, zatial spokojny majitel C-Maxa 1,6 TDCi. Momentalne ho mam 6. mesiac (kupoval som jazdeny r. 04/2004) a zatial velka spokojnost. Radost z jazdy rozhodne je a spotreba pri normalnom style a dialnici tak do 140~150 medzi 5.7 ~ 5.8 v lete, v zime pod 6.2...nielen podla PP, ale aj podla tankovani...
Co sa tyka vrzgania a skripania v B stlpiku -> jasne, ze bolo, fantasticky pomohol, este na zaciatku fora odporucany, Sonax na pryz :o))
Zatial som mal iba 2 problemiky:
1) radio odo mna z nicoho nic uz 2. krat vypytalo car ID code :o(( asi doslo k nejakemu odpojeniu od baterie??? stalo sa to uz niekomu?
2) presne to co opisal Kamilek -> 5. dvere sa zrazu dali otvorit iba dialkovym a bez pointy sa pocas jazdy zacali otvarat s hlasenim na PP:o((
Auto potom stalo par dni v garazi a potom ked som pon prisiel, tak uz bolo v pohode a ziadny problem s 5. dverami nebol....taketo poruchy milujem >:-[]
3. @ peter Blaha a stierace -> mi hovor v BA vo Forde (mimochodom tu maju velmi zly pristup k ludom!) chceli za tie stierace 2300 Sk!!! Tak som si potom kupil nove grafitove gumicky pre Bosch -> tie ale tiez stali 1000 Sk a az tak svetovo nestieraju..... petre, ake stierace si kupil nakoniec ty?
diki moc a prajem vsetkym vela spokojnych km
s pozdravom pino -
"-- skrytý --" 04.03.06 10:36
« V-power diesel!
Tak jsem se dockal i ja a uz nemusim tankovat V-power diesel jen kdyz jedu nahodne do Usti nad Labem(50km).Vcera ho zavedli na mou nejblizsi Shellku v Moste(10km) a cena je stejna jako v Usti-29,10kc.Myslim, ze je to prijatelne, protoze normalni diesel stoji 27,50kc, tak rozdil 1,60kc neni tak hrozny.Na jedne nadrzi mi rozdil 80kc nepripada nejak zasadni. -
« Bez nadpisu
Děkuji, to chování motoru bylo úplně stejné. Byl jsem v servisu poučen, že ventil byl úplně slepený a bránil odvodu výfukových plynů, což odpovídalo tomu, jak se motor po nastartování postupně "udusil", nešlo zvýšit jeho otáčky. Ventil mi byl vyměněn v záruce,nový software nahrán - údajně již nepovolí úplné zavření ventilu a časem jeho slepení, ale maximálně na 80%. Té pohádce o nekvalitní naftě moc nevěřím. -
Tailor 27.02.06 16:04
« Bez nadpisu
palomalo: Pred 14 dny jsme byli lyzovat v Italii. Rozhodl jsem se ze celou trasu cca 1200 km ujedu za jeden den a proto jsem auto trochu prohnal. Prumerna rychlost tam 95 km/hod a nazpatek 100km/hod s boxem na strese. Prumerna spotreba za celou dobu 6,5 l nafty na 100 km. Po navratu jsem zacal mit problemy se startovanim. Motor napoprve nenastaroval bez ohledu na to zda byl studeny nebo ne. Proste pouze v lepsim pripade nepravidelne blafal. Az napodruhe nebo napotreti se dostal do otacek. Mel jsem strach, ze se situace bude nadale zhorsovat, proto jsem zasel do servisu. Tam mi nahrali nejnovesi software do ridici jednotky. Krome nejakych chyb v logu v ridici jednotce zadnou zavadu nezjistili. Vysledkem ale je, ze auto opet startuje napoprve a rekl bych, ze lepe nez kdykoli predtim. Oprava byla provedena v zaruce. -
"-- skrytý --" 26.02.06 16:41
« nic
Ahoj Lidicky! Dlouho jsem tady nebyl, a koukam dejou se to veci, pro Petra Blahu, zdravim, nejsem z Litvinova, jen jsem tam byl pracovne, bydlim na kousek od Prahy smerem na zapad, ale nebyl jsem to ja, protoze ty spodky nalakovane nemam, i kdyz jsem o tom uvazoval, snad na jare.... Jinak mame za sebou s Maxem sedesati tisicovou garancku a v pohode. jen ta trubka od turba porad zlobi uz mi tam davali minuly tyden ctvrtou,ale je to nejaka vyrobni vada ty trubky a ceka se az ford vyrobi inovovanou ktery nebude praskat svar a pak teda celni sklo, to uz mam tretí a ve stredu mi ho nejaky dobrak s 206kou u plzne znovu pokrtil kaminkem, takze si pujdu pro ctvty! (od cervna 2005) Uz je mi trapne do ty pojistovny chodit....... Jinak zatim spokojenost, i kdyz jsem pred par dny kdyz jsem se byl jen tak mrknout v Auto jarov mel trochu cukani na zmenu, maji tam Seaty Altea, docela pekne vybaveny s TDi 77kw, v akci za 490tis s DPH, nakonec jsem ale odolal a nevymenil jsem to. tak se vsichni mejte a at vam to fajn vrci..... -
« EGR ventil
Tak jak to zde a i na tech anglickych forech ctu, asi ten EGR ventil necham vymenit. Protoze pri me smule se to pokazi po uplynuti zaruky. Je docela zajimave, jak se k tomu Ford stavi. Jak tady popisuji vsichni co maji diesel, v servisu to svedou na spatnou naftu a konec. Ono se pak ukaze, ze napr ten EGR ventil se porouchava i v zahranici, takze to bude spise konstrukcni problem. Nevim jestli to nejak pri garancni prohlidce prohlizeji, akorat o tom nemluvi, ale myslim si, ze nenastartovat auto na nejakem frekventovanejsim miste muze byt docela vazny problem a podle toho by k reseni tohoto problemu k tomu melipristupovat. -
"-- skrytý --" 21.02.06 21:13
« Bez nadpisu
Zdravim:-) Zatial nevlastnim C-MAXa ale kedze uvazujem o jeho kupe v blizkej dobe, previdelne citam toto forum (okrem inych:-))
Na jednom UK fore som sa docital o "znamych" problemoch s EGR ventilom (EGR valve - "Exhaust Gas Recirculation"), ktory sa stava na motore 2.0 TDCI.
Myslim, ze je to presne problem, ktory popisujes.
Vyzera, ze je to znamy problem a nie je sposobeny nekvalitnym palivom.
V niektorych pripadoch menili ventil a tiez upgrade sw riadiacej jednotky.
Viac info na :
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
« Re: Re: Re: Zrada
Diky za informaci, take tam beru. Je to docela neprijemna informace, protoze kde jinde by uz mel clovek tankovat. Nejak se to predem projevovalo, mam na mysli jizdni vlastnosti, atd. Mam auto na firmu, od vseho uctenky a vse zdokumenovano v knize jizd. Dej prosim vedet, zda se to po oprave potvrdilo, pripadne kolik to stalo. Diky
P.S.Boze jak ja miluji ten moravskej dialekt :-) .Je delam do strojariny a kdyz k nam na sever(Chemopetrol Litvinov) prijede nejaky kolega pres turbiny z Brna(Alstomu,Siemense nebo ABB) tak je vzdycky pekna prca jak si pokecame >:D .