C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 12.04.06 15:38
« Re: C-Max 1,5 roku
tak to potom ano, tym motoru rozhodne neublizis :-) keby som si kvoli garancke nemusel brat dovcu a podobne, tak by som to mozno tiez menil castejsie. takto verim fordu, ze 20.000 na jeden olej je uplne v pohode. za 2 mesiace pojdem na 2. garancku, nejak tie kilometre rychlo nabiehaju.. -
"-- skrytý --" 12.04.06 12:35
« C-Max 1,5 roku
Zdar Maxáci,
tož já mám teho mojeho 1,6 TDCi už skorem rok a půl a fčéra sem prodělál další garančku /56 000 km/. Tak jak u nekerých mě vyměnili v záruce spínač na kufru a vrzající těsnění kolem dveří. Ináč fšecko v pohodě. Spotřeba tak kolem 5,5 l.
Před týdněm sem přezúl na letní Mišelínky Exalto 2 a možu teda vřele doporučit. Sedijá jak zabité a jedú po tichúčku.
Tož zatým zdarec.
Zdenda -
« 2 roky s C-maxem
Tak jsem dovršil druhý rok života s C-maxem( najeto 57000). Zatim musím říct že jsem vcelku spokojen. Žádné vážnější závady mě nepotkali. Mam 1.6 benzin s dlouhodobou spotřebou v létě s klimat. 8.2 l a v zimě 7,4 l. Za ty dva roky jsem navštívil servis pouze dvakrát na výměnu vadného spínače otvírání kufru, a minulou zimu mi nepravidelně svítila kontrolka airbagu ale nic jsem s tím nedělal a už se to neobjevilo a ještě kuriozitka začal se mi "loupat" kožený volant- vše v rámci záruky vyměněno. Po častých jízdách po pražské dlažbě se začali ozývat pazvuky ze zadních sedaček a palubky (ale to je asi tím že je často sklápím a vyndavám). To je asi tak co mne napadlo. Pro toho kdo váha C-maxe můžu jen doporučit. -
"-- skrytý --" 11.04.06 14:17
« Re:
Musím se zastat motoru 2.0TDCI mám najeto 46.000 km. a bez problémů. Jasně měl jsem problém s pískáním destiček na zadku, ale to je vše. Maxíci mají určitě "dětské nemoce" které FORD odstraňuje viz. zasekávání AGR ventilu, jemné cukání v nízkých otáčkách....Většinu problémů řeší přehrání softwaru verze 4.1 a víc. Jinak jsem spokojený a ten motor jede bezvadně. -
Tailor 04.04.06 21:21
« 2.0 TDci
To Palomalo: Po nahrani noveho software to jezdi dobre, absolvoval jsem rocni prohlidku zhruba ve 20000 km. Tyden na to jsem ale byl v servisu znova se zadrenym loziskem v pravem zadnim kole. (Zjistil jsem to,kdyz jsem dostal mensi smyk na mokre vozovce a podle hluku pochazejicim nekde zezadu vozidla) Trochu jsem sice auto prohnal pri posledni dovolene v Zermattu. Cestu z okraje Prahy do Basileje jsem ujel za 5 a pul hodiny. Nejel jsem nikdy vic nez 160 km/hod. Palubni pocitac mi ukazal prumernou rychlost 130km/hod a spotrebu 8l/100km (Box na strese). To by ale auto melo vydrzet. -
"-- skrytý --" 04.04.06 20:41
« Bez nadpisu
to palomalo:No nerikam, ze jsem nemel nejake mensi problemy s "Maxem", ale ve stychu me nikdy nenechal(1,5roku provozu-48500km najeto).Trochu mi pripada, ze vetsina problemu jde na vrub motoru 2.0TDCI.Nechci to samozrejme zakriknout, ale o nejakych vetsich problemech s 1.6TDCI jsem tu od nikoho neslysel.
Tot otazka pro PETRA T.:Je ta 1.6-tka min nachylnejsi na vstriky nebo jsme mi co na nich "litame" meli zatim jenom stesti :?: Zdravim, Petr. -
"-- skrytý --" 03.04.06 13:07
« Exalto 2
to Zdenda:Ahoj Zdendasku :-) , o vikendu jsem daval letni a meril jsem vzorek na tech Continentalech co tam mam a myslim, ze bych mohl tak do poloviny leta na nich jezdit(maji tak 2mm nad ty kontrolni plosky) a pak urcite koupim ty Exalta 2.Budou asi fakt dobre.Pri vymene pneu jsem bohuzel(nebo bohudik) objevil dost vytekle vazeliny z prachovky na poloose u prevodovky(na strane ridice dost na strane spolujezdce jen trochu).Nebyl jsem na zvedaku tak jsem to nemohl tak dukladne prohlednout, ale zadnou prasklinu jsem nevidel.Takze bud je to praskle jen trochu nebo se uvolnila ta stahovaci paska.Do Fordu jsem volal, tak objednaji obe dve a pojedu to nechat vymenit(na zaruku).Jinak vse o.k.
Zatim ahoj Petr -
"-- skrytý --" 03.04.06 10:57
« Letní gumy na Maxíka
To Petr Blaha: Zdar Peťo, už sme si dlúho nepsali. Enom sem sa chtěl optat, lesti máš už přezuté na letní ty Exalta a jak si s něma spokojený. Tady v servisu mě známý tvrdíl, že má klienta, co vyzkúšál od Bravurisú, přes Continentály až po Mišelinky fšecko a zatým Exalta 2 suveréně najlepší. Ukazovál mě aj ty gumy a už je okem vidět enom rozdíl v téj směsi. V Michelinkách by mělo byt prý víc kaučuku.
Budu asi přezúvat a zároveň aj dělat garančku příští týdeň, tož informuj.
Díky, z Moravy zdraví šeckých Maxiků
Zdenda -
"-- skrytý --" 23.03.06 21:16
« Re: Benzín nebo nafta?
Nazdarek ! Tema spotreby u benzinu 1.6 jsem tu rozebiral pred rokem. Zpocatku jsem byl docela rozcarovany. Za tu dobu muzu rict, ze prumernou spotrebu mam 8.11 l/100km. Jezdim tak na tretiny mesto, obce i dalnice. Clovek se s tim tezsim a vyssim autem musi naucit jezdit. Benzinovy C-max je hodne citlivy na "tezkou" nohu. Spotreba leti hned nahoru. Nejlepsi spotrebu mezi obcemi ( Olomouc-Zlin ) jsem mel 6.0 l/100km. Ale treba ted na dalnici pri 140-150 km/hod to ma spotrebu 9.5. Takze tech 8.5 pri 160 Ti Tomasi_h moc neverim. To mam tak pri 130. Obsah 1.6 je pro c-maxe docela malo. Ale pri obsahu 1.8 by to mohlo byt se spotrebou jeste horsi. Urcite je lepsi volba TDCi. Ale je to o penezich :-). -
"-- skrytý --" 23.03.06 20:27
« Re: Benzín nebo nafta?
Zdravím, jsem celkem čerstvým majitelem c-maxe s benzínovou 1.6 16V. Motor benzín 1.6 můžu vřele doporučit, průměrnou spotřebu mám teď v zimě 7.3 l/100 při jízdách prakticky mimo město v režimu obec 60 mimo 110. Nejlíp jsem zajel 100 km z HK do MB s prům. rychlostí 80 spotřebu 6.5, což si myslím je dost dobrý, max. cca 8.5 na dálnici při rychlosti 160. 100 k 1.6 není žádný trhač asfaltu, ale pro běžný ježdění mě zcela vyhovuje. 1.6 TDCi jsem zkoušel v rámci předváděcí jízdy a musím říct, že funguje taky výborně. Porovnávat můžu hlavně se služební octávií 1.9 TDi 77kw, která je proti 1.6 TDCi ve fordu vyslovený traktor - nejen hluk, ale i např. kopání do pedálu spojky. U 1.6 TDCi bych očekával spotřebu proti 1.6 benzín cca o 1.5-2 litry nižší (předpokládám, že TDCi baští zhruba stejně jako TDi). Než jsem c-max koupil, tak jsem se taky rozhodoval mezi benzínem a naftou, nakonec zvítězil benzín, protože než utratím těch cca 50 tis. kč o které by mě stálo TDCi víc za o něco víc benzínu než nafty, potrvá dost dlouho.