C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 12.11.06  15:30

    « Půjčovna

    Ahoj Maxáci. Nevíte kde je v Praze nebo poblíž Prahy(do 50 km) půjčovna, kde by jsem si mohl půjčit C-Maxe.
    Nebo mě ho půjčí dealer Fordu.
    Děkuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  22:22

    « Tak jo

    Tak jo, bruseláku.
    Já furt přemejšlel nač sakra potřebuješ těch 7 SEDADEL.
    Musím se přiznat, že to Mondeo bude na firmu.
    Musím se taky přiznat že dobrejch auťáků je teď zatraceně dost a budu nad tím ještě hodně přemejšlet.
    Manželka zatím nikdy neprotestovala poněvadž zaplaťpánbu bylo nové auto vždycky o dost lepší než předchozí...
    Ale co, tohle auto musí najet ještě 60000, tak asi tak za rok... možná...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  18:59

    « Re: Re: Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných části

    Ale to zas ne :-) .Vzdyt je to jen stroj a kdyz nejde o zivot tak jde o h...o :-) .Neco resi zaruka, no a potom se neda nic delat.Laka me to proto, ze Ford pri vykupu auta protiuctem nabidne asi nejlepsi podminky a jeste navic kdyz to budu kupovat u stejneho prodejce jako predtim Maxe.Jo to new Mondeo ve 2,7TDCI s dvojtym turbem by se mi taky libilo, ale auto pres 30000eur uz by doma asi neproslo :?Uz u toho S-MAXE bude zena reptat :-) , ukecam ji jenom na to, ze to muze mit 7sedadel(ona hrozne rada bude vozit kamarady nasich deti) a jsem na cene 29000eur,- bez slev.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:52

    « Re: Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic

    To abych potom chodil kanálama, když se něco stane...
    8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:45

    « Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic

    Aha :-) , tak ja myslel, ze jak to splnuje Euro 4, tak tam musi bejt zakonite ten filtr.No kdyz ho tak chvalis :-) , tak je asi rozhodnuto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:11

    « Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic

    Neéééééééééé, Peťó,
    1,8TDCi právě nemá filtr pevných částic, zatímco 1,6TDCi 80kW ano. Problém je v tom že vývoj 1,6TDCi byl ukončen v r. 2004 zatímco 1,8TDCi vzniklo s Delphi vstřikováním v roce 2001. Toto je upgrade motoru se vstřikováním Siemens a když to uděláš dobře, filtr nepotřebuješ. Zatímco u 1,6TDCi se domontováním filtru motor zvedl z Euro 3 na Euro 4. 1,6 66kW nepotřebuje filtr ale třeba v D se také prodává s filtrem.
    Až Euro 5 bude předepisovat použití filtru pevných částic.
    Je to také otázka politiky výrobců.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  14:27

    « Re: Moje Mondeo

    Tak to bude Peto problem, protoze jsem koukal a nabizi se tady pouze s Euro 4 a to znamena FAP, ze ano :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  13:36

    « Moje Mondeo

    To petr Blaha:
    Nazdar bruselkej pardále...
    Moje vymazlené Mondeo se dohrabalo na 140000 km zcela bez problémů, proč měnit tak vynikající auto?
    Ale jinak, Nové Mondeo je skvělé, v kombíku fantastické, to bude to pravé!!! Tentokrát natvrdo, fouknu do toho šestiválec 2,7TDCi, ať to stojí co to stojí. Minimální spotřeba, maximální výkony.
    Co se týče S-Maxu, je vynikající a už jsem na něj přetáh známého co jezdil v O...ávce (písmena si domysli, abych neurazil).
    1,8TDCi - v každé zemi je jiná kombinace motorů - tento motor přináší Fordu možnost vytvářet speciální kombinace, které se pouze s kooperačními motory vytvořit nedají, a tak získává trochu navrch. V některých zemích je důležité používat co nejmenší objem motoru, v některých zemích zase zdanění závisí na výkonu, takže díky 1,8TDCi se to dá jednotlivým zemím ušít na míru.
    1,8TDCi je motor nazývaný Angličany LYNX (oni mají slovní název pro každičký fordí motor, napč rodina 2,0/2,2/2,4 TDCi je PUMA).
    1,8TDCi vychází z 1,8TCI s nepřímým vstřikem. Odbouráním choulostivých komůrek a dalšími změnami odladili u Fordu vynikající motor na který kooperační motory nemají. Na webu skutečně nenajdeš žádné stížnosti na tento motor.
    Nejnověji dostal upravené turbo a piezo vstřikování 1650 bar od Siemense, to je bomba.
    U nás je to v podstatě jedno, jestli 1,6 nebo 1,8, taže bral bych 1,8 právě proto že je od Forda, jsem trochu fordí patriot.
    HLAVNĚ, POKUD UVAŽUJEŠ O S-MAXU, neber v žádném případě verzi s částicovým filtrem. Taková 1,8TDCi 125 koní pojede v zásadě lépe než 143 koní (2,0TDCi) s filtrem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  13:32

    « Bez nadpisu

    Mne ani tak nejde o predajne v tych by sa ti najradsej strcili do zadku ked si obzeras nove auto ale o kvalitu servisov tie su na mizernej urovni.Mimochodom v Bruxelles sa hovori tiez aj po francuzsky?Mam tam ist pracovne v decembri.Po Flamsky neviem. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  13:16

    « Re:

    Jiny kraj jiny mrav.Ja osobne si myslim, ze ten Brusel je specifickej tim, ze je tu spousta uredniku a ti maji dost penez a tim padem jsou rozmlsani az hruza a kazdej obchodnik tady z nich ty prachy cejti a leze jim do zadku.Priklad na sobe(nejsem urednik, ale manzelka a servis to vi):Byl jsem se objednat na olej a jen tak v reci jsem rekl, ze se mi libi C4 PICASO a ze davaj i slusne slevy.Hned mi prodejce rekl, ze kdyz vezmu zase od nich Forda, treba S-MAXE tak daji o 2% vic nez Citroen(Ford dava 18% a Citroen taky) a jeste udelaji dobrou nabidku na vykup meho C-MAXE.Tomu se rika boj o klienta a konkretne tady je hodne prachatejch klientu-uredniku a to oni moc dobre vedi, proto si nikdo nedovoli posramotit jmeno znacky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  11:41

    « Bez nadpisu

    Petr Blaha:Tak to mas stastie s tymi servismi v Brusely.Tu v Parizskom regione kde pracujem je to o nicom.Este v minulom roku to za nieco stalo ale potom Ford France asi zmenil riaditela od vtedy to ide dolu vodou.Vo firme mame 2 Tranzity,2 Connecty,1 Focus a 4 Fiesty.Servis je nulovy robia robotu z polovice a to este zle.Sef uz rozpredava vsetky auta a nahradza ich Toyotami.Uvidime co z toho bude.(To je jeden dovod preco som nesiel do Forda ) >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  09:02

    « Re: A co 1,8TDCi

    to PetrT:Ahoj Peto, jak se porad mas :-) a uz vis co bude po Mondeu?Taky S-MAX?Chtel jsem se te zaptat, jakej ten motor 1.8TDCI vlastne je?Neni to neco stareho?Ja pokud pujdu do S-MAXE tak bych ho asi zvolil.Tech 125 kobyl co dava me bohate staci na plynulou jizdu po dalnicich.Priznam se, ze ani nevim zda ta 1.8TDCI se v Belgii do C-MAXE vubec nabizi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.06  22:59

    « A co 1,8TDCi

    A co jít do 1,8TDCi, v ceníku je levnější a bez filtru pevných částic, který ubírá výkon. Navíc s piezoelektrickými nesmrtelnými vstřikovači Siemens...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.06  21:43

    « Re:

    Je to tezky, ja treba servisuji jen v Bruselu a neni nad to, kdyz treba u vymeny oleje muzes bejt(maji stolky na kafe a pred tebou je prosklena stena a divas se na svoje auto z cca.5metru).Nic se netaji a vse vysvetli(na zaruku mi menili zamek kufru a prehravali SW) a ne jako v CR kde auto odvezou "nekam dozadu" a nikdo nevi co se tam deje.Co jsem tady, tak si myslim, ze kultura chovani k zakaznikovi je nekde uplne jinde nez u nas.Mozna jsem snilek, ale pripada mi tady, ze si nikdo nedovoli smecko, protoze by okamzite prisli o klienta.A co jsem poznal, tak tady se hodne lidi drzi jedne znacky a proto se servis dost snazi, jen aby klient neutekl jinam.Ja silham po S-MAXU a mojeho "maxika" budu prodavat, ale to az nekdy v lete pristi rok.Koupil bych neco z venku, ale hlavne nebourane a ze serviskou!Proto se usmivam tem nabidkam za rok stareho maxe 1.6TDCI GHIA- 399 000,- a pak z toho vyleze, ze to bylo paradne rozstrelene na predek :!: .Na to bacha a stastnou volbu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 10.11.06  19:08

    « Bez nadpisu

    Mám jen trošku obavy z ojetýho diesela proto ty dotazy. Asi je to tím, že jsem ho nikdy neměl a nevím co čekat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.06  16:34

    « Re: Turbo

    To je pekna BLBOST :roll: .Na co nektery lidi neprijdou :idea: .Pust to z hlavy a kup 1.6TDCI ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 10.11.06  15:47

    « Turbo

    A co ta geometrie lopatek u turba :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.06  13:03

    « Re: Volil bych 1.6TDCI

    to DAVE:Pri tomto rocnim najezdu bych o benzinu vubec nepremyslel.Je to jak pise Dr.S ten rozdil 2l/100km tam urcite je a ta 1,6TDCI je dobra volba.Nerikam to proto, ze ji mam, ale zcela z racionalnich duvodu.Vykon je dostatecny,nizka pojistka,mensi vaha na predni napravu(nez 2,0tdci) a na tento motor jsem se nikde nedocetl o nejakych zasadnich problemech.To u 2,0TDCI se neco porad resilo.Ja mam najeto 60000km, nechci to zakriknout, ale fakt pohoda.Dlouhodoba spotreba dle. tankovani(vse si pisu) je 5,8l a to jezdim po Bruselu nebo nemecke dalnice kde se zrovna neloudam ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.11.06  08:58

    « Bez nadpisu

    Ja mám benzín 1,6 a nemám sebemenší problém. tato motorizace je ale minimální pro toto auto. jede to ale nad povolené limity to už moc neni. Pokud najedeš jak píšeš cca 30 tis Km tak bych možná volil naftu prý ta 1,6 je plně dostačujíci. Ja jsem bral benzin jen proto že to auto mám na dva tři roky a nepočítám že ho budu mít déle než do 70 tis. (pro srovnání jezdím s tím po Praze za 8,3l a s dieselem co jsem četl tak to maji za nejakých 6,5). Už teď kupuju nového S-maxe.
  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 09.11.06  15:33

    « Turbo

    Nazdar Maxáci. Právě jsem dočetl diskuzi na Tipcars a mám jeden dotaz. Předem říkám že jsem nikdy neměl diesel takže jestli je to hloupost tak se mě nesmějte.
    Psal tam borec,že se musí dělat po určitém počtu km seřízení geometrie lopatek turba. To je blbost né ?
    A ještě vás prosím o rady ohledně koupi ojetýho C- Maxe, hlavně motoru na co si dát pozor. Mám obavu abych nekoupil nějaký se špatným motorem.
    A ještě něco není lepší jít do 1,6 benzínu. Ročně najedu tak 30-35 tis. km.
    Děkuji. David
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…