C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.06  15:18

    « Bez nadpisu

    Tak jsem koukal na Netu na toho Maxe od Štěpánka, vypadá pěkně, ale bohužel jako většina aut v Čechách po havárii. Já ještě přemýšlím jestli O II nebo C-maxe. V každém případě to bude ojetina a diesel. Manželka po-té co se v maxovi svezla nic jiného nechce, Octavia je pěkná, ale u Forda je nádhera ten prostor vzadu - máme dvě děti a nyní se přemisťujem OI. Kdyby jste měl někdo na nějaký tip, dejte vědět, jinak Maxákům zdar.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.06  17:37

    « Re: Bazar Kladno

    EPB musí jít odbrzdit po sešlápnutí nožní brzdy. Nouzově mechanicky pak v tunelu mezi sedačkami je plastová kotva s lankem. Při tomto použití se však může utrhnout pásový vodič v modulu EPB.
  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 13.11.06  16:32

    « Bazar Kladno

    Ahoj Maxáci dnes jsem se byl podívat na maxe v autobazaru Štěpánek. Byl to 1,6 TDCi Ghia, najeto 125 tis.(už si to nepamatuju) tuším za 345 tis. Na první pohled hezký, ale na ten druhý a další už moc ne.
    Auto bylo evidentně po pěkným karambolu stylem od svodidel do svodidel, ale k jejich cti musím říct, že to přiznali sotva jsem našel bublinky v laku na prahu na řidičově straně, ale myslím, že by to nepoznal jenom opravdový laik, protože při opravě netrefily úplně přesně odstín laku. Interiér auta taky nic moc. Poškrábané plasty na dveřích a celkově byl vnitřek hodně zanedbaný. Jediný co potěšilo můj nezkušený dieselový sluch byl motor. Nevím jak dlouho tam stojí, ale chytnul na první našlápnutí a ten jemný a tichý chod to je prostě paráda. Největší problém nastal když jsem se chtěl projet, borec nemohl odbrzdit EPB, tvrdil, že tam stojí dlouho a proto se zablokovala- asi blbost ne :!: :?: :!: . Myslel jsem, že se odblokuje sama po přidání plynu- prosím vysvětlete jak to funguje a jestli s tím nejsou problémy, protože mám kamaráda v Renaultu a u novýho :!: :!: auta nefungovala, ale to jiná kapitola. Nějak jsem se rozepsal tak se omlouvám za chibi >:D
    Mějte se
    David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.06  09:55

    « Re: Re: Re: Re: c-max ghia

    Je to pěkná kára,ale morose mne zaskočil s cenou,přes 400 tis.bohužel
    jít nemohu.Jinak když se podíváš na automodul tak se dá koupit novej
    za 510tis s 1,8tdci ve výbavě která určitě neni GHIA,ale v podstatě
    normálnímu nezhejčkanýmu člověku stačí. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.06  20:48

    « Re: Re: Re: c-max ghia

    To je jasný Petře ;-) Ale já mám těch 14 tisíc km poctivejch, takže na gumach ani jinde taky není nic vidět :-) Já tu cenu neženu úmyslně vysoko, protože přece jen to nějakej ťukanec byl, byť zespoda. Musím tam nechat prostor, ačkoli nepředpokládám, že by se v důsledku toho něco objevilo, autům fakt rozumím, ale nikdy nezatajuji opravy, protože se to vždycky vymstí :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.06  20:19

    « Re: Re: c-max ghia

    Koukal jsem na ty fotky a ja mam to stejny, jen barva je svetla VITRO
    metaliza,vybava stejna, akorat ted uplne nove letni pneu Pirelli P7.Jen co je hodne podstatne je to, ze nebyl nikdy bourany a jsem prvni majitel(respektive manzelka :-) , kupovala to tady v Bru. na sebe), proto si ho cenim o trochu vic ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.06  20:11

    « Re: c-max ghia

    to Dave:Ahoj, nechci tady z toho delat bazar, chran buh!!!Nevim jak pospichas, ale uvazoval jsem, ze to prodam nekdy na jare a kolem te ceny jsem se chtel zhruba pohybovat.Pokud budes chtit vedet o aute vic napis mi radsi na e-mail p.blazin@seznam.cz at nas tady nekdo opravdu nenapadne, ze jsme bazaristi :-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.06  19:27

    « c-max ghia

    Zdravím všechny, udělal jsem ty fotky, co jste někteří chtěli:
    www.volny.cz/miruna2002
    Dovolím si předat pár osobních zkušeností:
    Při pořizování ojetého automobilu v podstatě neexistuje "dobrá rada nad zlato" . Vždy je důležité mít s sebou někoho, kdo se trochu vyzná v autech dané značky. Dost dobře si neumím představit, že několik let starý automobil má najeto například "jen" 35.000 km. Tomu nevěřím už ze zásady. Platí totiž v 99% vzorec 1rok = přibližně 30.000km v té spodní hranici. Může ale mít jistě mnohem víc. Současný trend ve vývoji řídících jednotek již umožňuje kontrolu počtu ujetých kilometrů zjednodušeně řečeno - ukládá tento zakodovaný stav do dalších jednotek v autě a lze je tedy vyčíst a porovnat. Tím do budoucna mnohým "smotájevům" odzvoní. To za prvé. Za druhé je třeba si uvědomit (pokud kupujeme auto zánovní - např. do 1 roku stáří) proč ho dotyčný prodává. Tady je velmi těžké zjistit důvod, ale je dobré předpokládat, že majiteli už došla trpělivost s poruchovostí. Některá auta se prostě "nepovedou". V dnešní době, kdy jsou přeplněna elektronikou to platí dvojnásob. Za třetí - pokud je auto po bouračce - je nutné vědět, jak bylo bourané. Je velký rozdíl, kam rána směřovala. Pokud je nutné měnit nosníky, je to zásah do nosných částí a ani při velmi dokonalé opravě se nevyhneme okysličení spojů při svařování, byť v ochranné atmosféře. Ani rovnání nosných částí není ideální - zmačkaný papír po narovnání také už nikdy nemá původní pevnost a při případné další havárii postoupí deformační zona mnohem blíž ke kabině...Naopak například výměna předních blatníků, kapoty nebo některých dveří nevidím jako újmu pevnosti ani životnosti vozu. Výměna karoserie, deklarovaná některými opravci, má-li být legální, je cenově prakticky nereálná, proto bych ji zde vůbec nezmiňoval, stejně jako jakýkoli zásah v blízkosti čísel karoserie. Ostatní komponenty(vyjma čísla a typu motoru) nejsou natolik podstatné a většinou se projevují ihned. Ani servisní knížka není dostatečným důkazem rodokmenu, protože se dá koupit u dealera a následně sprostě padělat.Totéž platí o klíčích. Pokud to tedy shrnu, můj názor je, že šikovně bourané mladé auto je mnohdy výhodnější, než starší "málo jeté" A to nejenom kvůli pojištění, které také hraje podstatnou úlohu. Pokud auto koupím, tak to musí být maximálně za cenu, com i v případě ztráty uhradí pojišťovna. Což u nového vozu bohužel neplatí >:-[] ...Tolik moje zamyšlení nad nákupy ojetých automobilů. :idea:
  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 12.11.06  19:18

    « Bez nadpisu

    To:Petr Blaha Jo to chci. Už jsem psal do půjčovny a C- maxe nemají. Taky jsem kontaktoval moji švagrovou ať mě to obšlápne v Něměcku tak jsem zvědaví moje hranice je tak 14 tis. euro. Kdy budeš prodávat ty, že bych počkal >:D
    David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.06  18:41

    « Re: Půjčovna

    Pokud chce udelat kseft, tak by ti ho mohl pujcit, ale ty chces koupit starsiho vid.
  • 00 Reagovat !

    foto Dave1

    Dave1 12.11.06  15:30

    « Půjčovna

    Ahoj Maxáci. Nevíte kde je v Praze nebo poblíž Prahy(do 50 km) půjčovna, kde by jsem si mohl půjčit C-Maxe.
    Nebo mě ho půjčí dealer Fordu.
    Děkuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  22:22

    « Tak jo

    Tak jo, bruseláku.
    Já furt přemejšlel nač sakra potřebuješ těch 7 SEDADEL.
    Musím se přiznat, že to Mondeo bude na firmu.
    Musím se taky přiznat že dobrejch auťáků je teď zatraceně dost a budu nad tím ještě hodně přemejšlet.
    Manželka zatím nikdy neprotestovala poněvadž zaplaťpánbu bylo nové auto vždycky o dost lepší než předchozí...
    Ale co, tohle auto musí najet ještě 60000, tak asi tak za rok... možná...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  18:59

    « Re: Re: Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných části

    Ale to zas ne :-) .Vzdyt je to jen stroj a kdyz nejde o zivot tak jde o h...o :-) .Neco resi zaruka, no a potom se neda nic delat.Laka me to proto, ze Ford pri vykupu auta protiuctem nabidne asi nejlepsi podminky a jeste navic kdyz to budu kupovat u stejneho prodejce jako predtim Maxe.Jo to new Mondeo ve 2,7TDCI s dvojtym turbem by se mi taky libilo, ale auto pres 30000eur uz by doma asi neproslo :?Uz u toho S-MAXE bude zena reptat :-) , ukecam ji jenom na to, ze to muze mit 7sedadel(ona hrozne rada bude vozit kamarady nasich deti) a jsem na cene 29000eur,- bez slev.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:52

    « Re: Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic

    To abych potom chodil kanálama, když se něco stane...
    8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:45

    « Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic

    Aha :-) , tak ja myslel, ze jak to splnuje Euro 4, tak tam musi bejt zakonite ten filtr.No kdyz ho tak chvalis :-) , tak je asi rozhodnuto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  17:11

    « Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic

    Neéééééééééé, Peťó,
    1,8TDCi právě nemá filtr pevných částic, zatímco 1,6TDCi 80kW ano. Problém je v tom že vývoj 1,6TDCi byl ukončen v r. 2004 zatímco 1,8TDCi vzniklo s Delphi vstřikováním v roce 2001. Toto je upgrade motoru se vstřikováním Siemens a když to uděláš dobře, filtr nepotřebuješ. Zatímco u 1,6TDCi se domontováním filtru motor zvedl z Euro 3 na Euro 4. 1,6 66kW nepotřebuje filtr ale třeba v D se také prodává s filtrem.
    Až Euro 5 bude předepisovat použití filtru pevných částic.
    Je to také otázka politiky výrobců.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  14:27

    « Re: Moje Mondeo

    Tak to bude Peto problem, protoze jsem koukal a nabizi se tady pouze s Euro 4 a to znamena FAP, ze ano :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  13:36

    « Moje Mondeo

    To petr Blaha:
    Nazdar bruselkej pardále...
    Moje vymazlené Mondeo se dohrabalo na 140000 km zcela bez problémů, proč měnit tak vynikající auto?
    Ale jinak, Nové Mondeo je skvělé, v kombíku fantastické, to bude to pravé!!! Tentokrát natvrdo, fouknu do toho šestiválec 2,7TDCi, ať to stojí co to stojí. Minimální spotřeba, maximální výkony.
    Co se týče S-Maxu, je vynikající a už jsem na něj přetáh známého co jezdil v O...ávce (písmena si domysli, abych neurazil).
    1,8TDCi - v každé zemi je jiná kombinace motorů - tento motor přináší Fordu možnost vytvářet speciální kombinace, které se pouze s kooperačními motory vytvořit nedají, a tak získává trochu navrch. V některých zemích je důležité používat co nejmenší objem motoru, v některých zemích zase zdanění závisí na výkonu, takže díky 1,8TDCi se to dá jednotlivým zemím ušít na míru.
    1,8TDCi je motor nazývaný Angličany LYNX (oni mají slovní název pro každičký fordí motor, napč rodina 2,0/2,2/2,4 TDCi je PUMA).
    1,8TDCi vychází z 1,8TCI s nepřímým vstřikem. Odbouráním choulostivých komůrek a dalšími změnami odladili u Fordu vynikající motor na který kooperační motory nemají. Na webu skutečně nenajdeš žádné stížnosti na tento motor.
    Nejnověji dostal upravené turbo a piezo vstřikování 1650 bar od Siemense, to je bomba.
    U nás je to v podstatě jedno, jestli 1,6 nebo 1,8, taže bral bych 1,8 právě proto že je od Forda, jsem trochu fordí patriot.
    HLAVNĚ, POKUD UVAŽUJEŠ O S-MAXU, neber v žádném případě verzi s částicovým filtrem. Taková 1,8TDCi 125 koní pojede v zásadě lépe než 143 koní (2,0TDCi) s filtrem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  13:32

    « Bez nadpisu

    Mne ani tak nejde o predajne v tych by sa ti najradsej strcili do zadku ked si obzeras nove auto ale o kvalitu servisov tie su na mizernej urovni.Mimochodom v Bruxelles sa hovori tiez aj po francuzsky?Mam tam ist pracovne v decembri.Po Flamsky neviem. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.06  13:16

    « Re:

    Jiny kraj jiny mrav.Ja osobne si myslim, ze ten Brusel je specifickej tim, ze je tu spousta uredniku a ti maji dost penez a tim padem jsou rozmlsani az hruza a kazdej obchodnik tady z nich ty prachy cejti a leze jim do zadku.Priklad na sobe(nejsem urednik, ale manzelka a servis to vi):Byl jsem se objednat na olej a jen tak v reci jsem rekl, ze se mi libi C4 PICASO a ze davaj i slusne slevy.Hned mi prodejce rekl, ze kdyz vezmu zase od nich Forda, treba S-MAXE tak daji o 2% vic nez Citroen(Ford dava 18% a Citroen taky) a jeste udelaji dobrou nabidku na vykup meho C-MAXE.Tomu se rika boj o klienta a konkretne tady je hodne prachatejch klientu-uredniku a to oni moc dobre vedi, proto si nikdo nedovoli posramotit jmeno znacky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…