C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 15.11.06 15:18
« Bez nadpisu
Tak jsem koukal na Netu na toho Maxe od Štěpánka, vypadá pěkně, ale bohužel jako většina aut v Čechách po havárii. Já ještě přemýšlím jestli O II nebo C-maxe. V každém případě to bude ojetina a diesel. Manželka po-té co se v maxovi svezla nic jiného nechce, Octavia je pěkná, ale u Forda je nádhera ten prostor vzadu - máme dvě děti a nyní se přemisťujem OI. Kdyby jste měl někdo na nějaký tip, dejte vědět, jinak Maxákům zdar. -
Dave1 13.11.06 16:32
« Bazar Kladno
Ahoj Maxáci dnes jsem se byl podívat na maxe v autobazaru Štěpánek. Byl to 1,6 TDCi Ghia, najeto 125 tis.(už si to nepamatuju) tuším za 345 tis. Na první pohled hezký, ale na ten druhý a další už moc ne.
Auto bylo evidentně po pěkným karambolu stylem od svodidel do svodidel, ale k jejich cti musím říct, že to přiznali sotva jsem našel bublinky v laku na prahu na řidičově straně, ale myslím, že by to nepoznal jenom opravdový laik, protože při opravě netrefily úplně přesně odstín laku. Interiér auta taky nic moc. Poškrábané plasty na dveřích a celkově byl vnitřek hodně zanedbaný. Jediný co potěšilo můj nezkušený dieselový sluch byl motor. Nevím jak dlouho tam stojí, ale chytnul na první našlápnutí a ten jemný a tichý chod to je prostě paráda. Největší problém nastal když jsem se chtěl projet, borec nemohl odbrzdit EPB, tvrdil, že tam stojí dlouho a proto se zablokovala- asi blbost ne :!: :?: :!: . Myslel jsem, že se odblokuje sama po přidání plynu- prosím vysvětlete jak to funguje a jestli s tím nejsou problémy, protože mám kamaráda v Renaultu a u novýho :!: :!: auta nefungovala, ale to jiná kapitola. Nějak jsem se rozepsal tak se omlouvám za chibi >:D
Mějte se
David -
« Re: Re: Re: Re: c-max ghia
Je to pěkná kára,ale morose mne zaskočil s cenou,přes 400 tis.bohužel
jít nemohu.Jinak když se podíváš na automodul tak se dá koupit novej
za 510tis s 1,8tdci ve výbavě která určitě neni GHIA,ale v podstatě
normálnímu nezhejčkanýmu člověku stačí. :roll: -
« Re: Re: Re: c-max ghia
To je jasný Petře ;-) Ale já mám těch 14 tisíc km poctivejch, takže na gumach ani jinde taky není nic vidět :-) Já tu cenu neženu úmyslně vysoko, protože přece jen to nějakej ťukanec byl, byť zespoda. Musím tam nechat prostor, ačkoli nepředpokládám, že by se v důsledku toho něco objevilo, autům fakt rozumím, ale nikdy nezatajuji opravy, protože se to vždycky vymstí :!: -
"-- skrytý --" 12.11.06 20:19
« Re: Re: c-max ghia
Koukal jsem na ty fotky a ja mam to stejny, jen barva je svetla VITRO
metaliza,vybava stejna, akorat ted uplne nove letni pneu Pirelli P7.Jen co je hodne podstatne je to, ze nebyl nikdy bourany a jsem prvni majitel(respektive manzelka :-) , kupovala to tady v Bru. na sebe), proto si ho cenim o trochu vic ;-) . -
"-- skrytý --" 12.11.06 20:11
« Re: c-max ghia
to Dave:Ahoj, nechci tady z toho delat bazar, chran buh!!!Nevim jak pospichas, ale uvazoval jsem, ze to prodam nekdy na jare a kolem te ceny jsem se chtel zhruba pohybovat.Pokud budes chtit vedet o aute vic napis mi radsi na e-mail p.blazin@seznam.cz at nas tady nekdo opravdu nenapadne, ze jsme bazaristi :-) . -
« c-max ghia
Zdravím všechny, udělal jsem ty fotky, co jste někteří chtěli:
www.volny.cz/miruna2002
Dovolím si předat pár osobních zkušeností:
Při pořizování ojetého automobilu v podstatě neexistuje "dobrá rada nad zlato" . Vždy je důležité mít s sebou někoho, kdo se trochu vyzná v autech dané značky. Dost dobře si neumím představit, že několik let starý automobil má najeto například "jen" 35.000 km. Tomu nevěřím už ze zásady. Platí totiž v 99% vzorec 1rok = přibližně 30.000km v té spodní hranici. Může ale mít jistě mnohem víc. Současný trend ve vývoji řídících jednotek již umožňuje kontrolu počtu ujetých kilometrů zjednodušeně řečeno - ukládá tento zakodovaný stav do dalších jednotek v autě a lze je tedy vyčíst a porovnat. Tím do budoucna mnohým "smotájevům" odzvoní. To za prvé. Za druhé je třeba si uvědomit (pokud kupujeme auto zánovní - např. do 1 roku stáří) proč ho dotyčný prodává. Tady je velmi těžké zjistit důvod, ale je dobré předpokládat, že majiteli už došla trpělivost s poruchovostí. Některá auta se prostě "nepovedou". V dnešní době, kdy jsou přeplněna elektronikou to platí dvojnásob. Za třetí - pokud je auto po bouračce - je nutné vědět, jak bylo bourané. Je velký rozdíl, kam rána směřovala. Pokud je nutné měnit nosníky, je to zásah do nosných částí a ani při velmi dokonalé opravě se nevyhneme okysličení spojů při svařování, byť v ochranné atmosféře. Ani rovnání nosných částí není ideální - zmačkaný papír po narovnání také už nikdy nemá původní pevnost a při případné další havárii postoupí deformační zona mnohem blíž ke kabině...Naopak například výměna předních blatníků, kapoty nebo některých dveří nevidím jako újmu pevnosti ani životnosti vozu. Výměna karoserie, deklarovaná některými opravci, má-li být legální, je cenově prakticky nereálná, proto bych ji zde vůbec nezmiňoval, stejně jako jakýkoli zásah v blízkosti čísel karoserie. Ostatní komponenty(vyjma čísla a typu motoru) nejsou natolik podstatné a většinou se projevují ihned. Ani servisní knížka není dostatečným důkazem rodokmenu, protože se dá koupit u dealera a následně sprostě padělat.Totéž platí o klíčích. Pokud to tedy shrnu, můj názor je, že šikovně bourané mladé auto je mnohdy výhodnější, než starší "málo jeté" A to nejenom kvůli pojištění, které také hraje podstatnou úlohu. Pokud auto koupím, tak to musí být maximálně za cenu, com i v případě ztráty uhradí pojišťovna. Což u nového vozu bohužel neplatí >:-[] ...Tolik moje zamyšlení nad nákupy ojetých automobilů. :idea: -
"-- skrytý --" 11.11.06 22:22
« Tak jo
Tak jo, bruseláku.
Já furt přemejšlel nač sakra potřebuješ těch 7 SEDADEL.
Musím se přiznat, že to Mondeo bude na firmu.
Musím se taky přiznat že dobrejch auťáků je teď zatraceně dost a budu nad tím ještě hodně přemejšlet.
Manželka zatím nikdy neprotestovala poněvadž zaplaťpánbu bylo nové auto vždycky o dost lepší než předchozí...
Ale co, tohle auto musí najet ještě 60000, tak asi tak za rok... možná... -
"-- skrytý --" 11.11.06 18:59
« Re: Re: Re: Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných části
Ale to zas ne :-) .Vzdyt je to jen stroj a kdyz nejde o zivot tak jde o h...o :-) .Neco resi zaruka, no a potom se neda nic delat.Laka me to proto, ze Ford pri vykupu auta protiuctem nabidne asi nejlepsi podminky a jeste navic kdyz to budu kupovat u stejneho prodejce jako predtim Maxe.Jo to new Mondeo ve 2,7TDCI s dvojtym turbem by se mi taky libilo, ale auto pres 30000eur uz by doma asi neproslo :?Uz u toho S-MAXE bude zena reptat :-) , ukecam ji jenom na to, ze to muze mit 7sedadel(ona hrozne rada bude vozit kamarady nasich deti) a jsem na cene 29000eur,- bez slev. -
"-- skrytý --" 11.11.06 17:11
« Euro 4 neznamená automaticky filtr pevných částic
Neéééééééééé, Peťó,
1,8TDCi právě nemá filtr pevných částic, zatímco 1,6TDCi 80kW ano. Problém je v tom že vývoj 1,6TDCi byl ukončen v r. 2004 zatímco 1,8TDCi vzniklo s Delphi vstřikováním v roce 2001. Toto je upgrade motoru se vstřikováním Siemens a když to uděláš dobře, filtr nepotřebuješ. Zatímco u 1,6TDCi se domontováním filtru motor zvedl z Euro 3 na Euro 4. 1,6 66kW nepotřebuje filtr ale třeba v D se také prodává s filtrem.
Až Euro 5 bude předepisovat použití filtru pevných částic.
Je to také otázka politiky výrobců. -
"-- skrytý --" 11.11.06 13:36
« Moje Mondeo
To petr Blaha:
Nazdar bruselkej pardále...
Moje vymazlené Mondeo se dohrabalo na 140000 km zcela bez problémů, proč měnit tak vynikající auto?
Ale jinak, Nové Mondeo je skvělé, v kombíku fantastické, to bude to pravé!!! Tentokrát natvrdo, fouknu do toho šestiválec 2,7TDCi, ať to stojí co to stojí. Minimální spotřeba, maximální výkony.
Co se týče S-Maxu, je vynikající a už jsem na něj přetáh známého co jezdil v O...ávce (písmena si domysli, abych neurazil).
1,8TDCi - v každé zemi je jiná kombinace motorů - tento motor přináší Fordu možnost vytvářet speciální kombinace, které se pouze s kooperačními motory vytvořit nedají, a tak získává trochu navrch. V některých zemích je důležité používat co nejmenší objem motoru, v některých zemích zase zdanění závisí na výkonu, takže díky 1,8TDCi se to dá jednotlivým zemím ušít na míru.
1,8TDCi je motor nazývaný Angličany LYNX (oni mají slovní název pro každičký fordí motor, napč rodina 2,0/2,2/2,4 TDCi je PUMA).
1,8TDCi vychází z 1,8TCI s nepřímým vstřikem. Odbouráním choulostivých komůrek a dalšími změnami odladili u Fordu vynikající motor na který kooperační motory nemají. Na webu skutečně nenajdeš žádné stížnosti na tento motor.
Nejnověji dostal upravené turbo a piezo vstřikování 1650 bar od Siemense, to je bomba.
U nás je to v podstatě jedno, jestli 1,6 nebo 1,8, taže bral bych 1,8 právě proto že je od Forda, jsem trochu fordí patriot.
HLAVNĚ, POKUD UVAŽUJEŠ O S-MAXU, neber v žádném případě verzi s částicovým filtrem. Taková 1,8TDCi 125 koní pojede v zásadě lépe než 143 koní (2,0TDCi) s filtrem. -
"-- skrytý --" 11.11.06 13:32
« Bez nadpisu
Mne ani tak nejde o predajne v tych by sa ti najradsej strcili do zadku ked si obzeras nove auto ale o kvalitu servisov tie su na mizernej urovni.Mimochodom v Bruxelles sa hovori tiez aj po francuzsky?Mam tam ist pracovne v decembri.Po Flamsky neviem. :'-( -
"-- skrytý --" 11.11.06 13:16
« Re:
Jiny kraj jiny mrav.Ja osobne si myslim, ze ten Brusel je specifickej tim, ze je tu spousta uredniku a ti maji dost penez a tim padem jsou rozmlsani az hruza a kazdej obchodnik tady z nich ty prachy cejti a leze jim do zadku.Priklad na sobe(nejsem urednik, ale manzelka a servis to vi):Byl jsem se objednat na olej a jen tak v reci jsem rekl, ze se mi libi C4 PICASO a ze davaj i slusne slevy.Hned mi prodejce rekl, ze kdyz vezmu zase od nich Forda, treba S-MAXE tak daji o 2% vic nez Citroen(Ford dava 18% a Citroen taky) a jeste udelaji dobrou nabidku na vykup meho C-MAXE.Tomu se rika boj o klienta a konkretne tady je hodne prachatejch klientu-uredniku a to oni moc dobre vedi, proto si nikdo nedovoli posramotit jmeno znacky.