C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 27.11.06 21:20
« Re: Re: Gumicky na stierace
to indian...
no s tymi gumickami na stierace to dost stve aj mna :o((( pytal som sa v x predajnich ale nic, tak som cez znameho kupil Bosh Aerotwin 951S -> to su stierace na C-Max a C5, mimochodom su uplne identicke k povodnym. A vysolil som za ne nekrestanskych 1900Sk.
Ked som sa bol vlani pytat vo Forde v BA, tak mi povedali, ze stierace sa predavaju na kusy a soferov stoji 1300 a spolujazdcov 1100. Takze sa pytam kde ti ich ponukli za 1500Sk (ak su to oba, tak ich urcite vezmi) pri Valeach si daj pozor, pretoze maju iny system uchytenia..)
Ps: ak hocikto tusite, kde sa daju kupit iba gumicky do Bosch stieracov budem tiez vdacny za tip -
"-- skrytý --" 25.11.06 14:47
« Re: Re: Re: 1.6 TDCI
to impaler:Ne, to je v pohode ja nejsem vztahovacnej a diskuze je o ruznych nazorech a to je dobre :-) .Samozrejme, ze tech 90% jsem strelil od boku, je to presne 87% >:D >:D >:D , ale vim jak se tady zije.Rodiny s detmi jezdi porad nekam na vylety( hrady a zamky, do Ostende k mori,Antverpska zoo atd.atd.), zkratka tim vsim jsem chtel rici, ze s vyssi zivotni urovni se zije lepe a nikdo nemusi pocitat kazdou korunu(euro), kdyz se mu zachce jet nekam na vylet, protoze za 50e se mu to ani nevejde do nadrze a tak porad nekam rajzujou temer vsichni :-) . -
impaler 25.11.06 13:20
« Re: Re: 1.6 TDCI
Ježiš, nebuť hned tak vztahovačný. Nikdo ti nepodsouvá, že někomu něco nutíš. Těch devadesát procent sis třeba teď vymyslel. To jsem myslel tím plácnutím (a ne plácáním), když tě koriguju. Můžeš mít pravdu, ale taky nemusíš. Ale je to jedno, já myslím, že i máš pravdu. :)
Kdo věří povídačkám o dědově netknutém autě, tomu nepomůžem ani my dva. Protože když už zašel sem, nemůže nenatrefit na milión varování před těmito báchorkami. :-) A kdo nezašel, ten nás nečte.
tímto se omlouvám a už vám to tady nebudu špinit. :) -
"-- skrytý --" 25.11.06 13:02
« Re: 1.6 TDCI
to mkovesi:Plnej souhlas a ta sama zkusenost.
to impaler:Nevim o jakem placani mluvis a samozrejme s ni debata probehla na tema casu straveneho v aute a v reci take rekla, ze za volantem stravi "pulku zivota" a rocne najede 60000km(takze to jeji auto odhadnu, ze to po 3letech jde na bazar) a to je to obecne v 90% procentech aut tady, tak proc bych to nerekl.Je mi lito lidi v CR co jdou do bazaru, za posledni nemale penize koupi auto 3roky stare treba ze SRN a naivne si mysli, ze 38000km najeto je opravdu skutecnost a veri tem povidackam, ze to bylo po dedkovi a ten to mel furt v garazi....Tak proto jsem chtel upozornit na to jaky zivotni styl je tady o proti CR, tim padem nic nikomu "nefsugerovavam", ale je jasne ze jine potreby na pripadne opravy a udrzbu bude mit auto co ma 50000km a jine ktere ma 200000km, ale nebudu uz toto tema dale rozebirat, protoze nemam za potrebi poslouchat, ze nekomu vnucuji svuj nazor.At si kazdy koupi co uzna za vhodne. -
impaler 24.11.06 22:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
petr Blaha: šmarjá, jasně. Vždyť si z tebe jenom utahuju. ;-) Přišlo mi jenom, že moc zobecňuješ, snadno plácneš něco neověřeného a prohlubuješ stereotypy. Víme prd, jak taková doktorka uvažuje o svém autě, pokud ti to teda nevyprávěla. Jestli po něm chce sto tisíc a pryč, nebo tři sta tisíc.
Vidíme pravda, že Belgičan se často prdlajs stará o toto spotřební zboží. Mám na mysli parkování na ťukanec z obou stran, dorasovaný zrcátka, parkování s pomačkanýma gumama o hranu obrubníku (když vidím takovou E-klasse například, tak bych to * nechal sebrat, kdybych mohl :-) ) a tak dále.
A tys tady nedávno psal, jak je tvoje auto nesrovatelně méně zhuntovaný, protože se vozí po dálnici. Já to nenapadám, jenom to připomínám, když sugeruješ, že se tu víc najezdí a zároveň to znamená, že ta auta jsou na tom hůř. Jsou na tom jinak, ale jak, to je už těžší dokazovat.
Celkem ale s tebou furt souhlasím - jezdí se tu víc, rychleji a rovněji. :-) Buď zdráv a ať to jezdí hlavně bezpečně. -
Dave1 24.11.06 19:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No nemyslím,že se český člověk poučil. Říká se laciný dvakrát placený neb nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci. Myslím, že ještě pořád spousta čechů kouká kde a co koupit za co nejlevněji a už nehledí na kvalitu, ale to je povídání na dlouho.
I když mám teď benzín, který není tak citliví na kvalitu paliva tak jsem nikdy u no nameovky netankoval a o JZD ani nemluvím.
Těď jsem se pustil do fóra FF II tak jsem zvědavý ,ale asi s tím motorem budeš mít pravdu >:D
ČÁGO BÉLO -
"-- skrytý --" 24.11.06 18:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
to impaler:Bohuzel te musim opravit, jelikoz nase pani doktor bydli ve Wemelu(na sever od Bru.), takze k tem 100km nebudu daleko.Nic jsem nemeril, ale jen odhadl, myslim, ze je blbost, me chytat za slovo, kazdy vi co jsem tim chtel rici...
to Dave:Ta 1.6TDCi je proti 2.0TDCI fakt v pohode(alespon co se odpovidalo tady v diskuzi).Nemusis se bat a to by si mel snad velkou smulu, kdyby si natrefil na auto, jehoz majitel tam daval naftu z JZD 8-s .Ale takovy pripad snad ani neni(aspon doufam, ze se cesti setrilkove uz poucili :!: ). -
Dave1 24.11.06 15:37
« Re: Re: Re: Re: Re:
Řekl bych, že i těch 20 tis. pro průměrnýho čecha je moc někde jsem četl, že prům. čech najede 10 tis. km. Já i moje žena jezdíme do práce autem asi tak 50 km a to né každý den, párkrát do roka na moravu k rodičům a za rok se pod 30 tis. nedostanu.
Takže pokud budu kupovat ojetinu tak počítam, že bude mít najeto tak cca okolo 60 tis. myslím tak dva roky starý auto. Je mě jasný ,že když si někdo koupí auto za půl mega a víš tak mu asi nebude stát v garáži, ale potřebuje jezdit, to si mohl koupit ojetinu za pár korun a né nový auto.
Toť můj názor jediný správný >:D >:D >:D
Ty nový Fordy jsou super myslím Focus, C-Max, Fusion jenom se musím ukecat jít do dieselu. Po přečtení fóra Mondeo mě braly mrákoty, ale pár příspěvků tam měl tuším Moik a byl s Focusem combi 1,6 TDCi 66kW velmi spokojen tak doufám, že budu mít šťastnou ruku. -
impaler 24.11.06 14:36
« Re: Re: Re: Re:
Peto Peto,
uz podruhy te musim napomenout za belgickej zemepis. Map24 rika, ze je to 61.43 km, mne se to hned nezdalo. :)
Dal si vzpomen, cos psal sam o svym aute - techto sedesat je skoro vsecko po dalnici. Takze pani doktor je tam za pul hodiny, kdyz nepocitam priskoky po meste - ovsem mimo ranni a vecerni spicku je to celkem kou-kej.
Takze ono se to srovnava tezko. My setrime tlumice a ostatni na dalnici, zase ale davame zabrat kotoucum a spojce v zacpach, a tak podobne.
Srovnavat 60 kilaku za praci tady a v CR proste nelze. Protoze to je pulhodina versus hodina minimalne. -
"-- skrytý --" 24.11.06 13:46
« Re: Re: Re:
to Dave:Nechci hanit vsechny bazary v SRN!!To chran buh, ale nemam rad tyto podezrele ceny.A k tem kilometru, co si budem povidat, pro normalniho cecha je 20000km za rok, tak maximalni limit najezdu, ale tady je to uplne neco jineho.Jeden priklad, ted mi marodila holka a byli jsme u nasi doktorky, ktera ma ve svem dome privatni ordinaci.bere nas vzdy jen odpoledne a kdyz jsme se ptali zda by to slo i dopoledne, tak nam rekla, ze je v nemocnici.Myslel jsem, ze nekde v Bruselu, ale jak jsem pak koukal, kdyz mi rekla, ze jezdi kazdy den do mesta Fleurus na kliniku kde pracuje.Ja kouknul do mapy a to mesto je mezi Charleroi a Namurem a z Bruselu to je nejakych 100km.No a pak si kup od takove pani doktorky auto, kdyz ta kara najede jen do prace za mesic cca.4000km a kde jsou cesty okolo(jak se to zacne sipat, tak to jde z baraku a kupuje se novy).A to je jeden priklad, proste Evropa na zapad od nas ty auta vyuziva mnohem vic a nedela jim problem jezdit za praci desitky km kazdy den. -
Dave1 24.11.06 09:21
« Re: Re:
To Morose
Já vím,že to nebude snadné,celkem mě překvapilo, co psal petr o praxi bazaristů v Něměcku. Na to jsem hodně spoléhal.
A jaký auta vozíš morose- napiš na sz aby jsme tady s toho nedělali bazar.
Navíc - pár plechů, to je bezesporu legrace oproti celkovému opotřebení v důsledku mnoha najetých kilometrů! -Souhlas
Spíš se teď po přečtení fóra o Mondeu musím zbavit nedůvěry k motorům TDCi, TDI a vůbec k dieselům, protože mám hrůzu z nákladů na opravu vstřiků, čerpadel atd. v důsledku "kvalitní" nafty prodávané v Česku.
David -
« Re:
To Dave:
Všechno najednou se shání blbě - málo jetý, nebouraný a mladý - to vše ještě k tomu levně.... :shock: Z něčeho musíš slevit, pokud nechceš nový. A já tvrdím, že dobře opravené auto po nějakým tom šrámu vůbec nehraje roli při výběru. Vyvaroval bych se jen větším bouračkám na nosné části a především vozům sešitým ze dvou kusů. Obojí průměrnej profík pozná poměrně rychle. Navíc - pár plechů, to je bezesporu legrace oproti celkovému opotřebení v důsledku mnoha najetých kilometrů! Tam potom náklady na provoz a údržbu jdou do horentních částek. Rozvody, spojkový set, strvačník, tlumiče....atd atd. Vím o čem mluvím, protože ty auta dělám. ;-) -
"-- skrytý --" 23.11.06 15:43
« Re: TDCi
Zdenku,
1,6TDCi je řekl bych na průměru mezi vznětovými motory, co se týče poruchovosti vstřikování.
Já jsem nikdy neslyšel stížnost na 1,8TDCi a ty jsou na trhu déle než 1,6TDCi, takže se už lépe vybarvily.
1,6TDCi je Bosch
1,8TDCi je Delphi nebo Siemens
Já jsem Fordomil tak dávám přednost Forďáckým motorům před kooperačními PSA-FORD a sám s Mondeem nemám při 140000 km problémy vůbec žádné, naopak, zraje jako víno.
Teď jsem si nechal udělat brzdy, vyměnit silentbloky a takhle to auto nejezdilo ani jako nové, spotřeba prům. 6,0 v kombíku. -
"-- skrytý --" 23.11.06 13:57
« Re: TDCi
to Dave:Ten motor je bez problemovy, to ti potvrdi zrejme i PetanT.
to Zdenekold:Reknu to zvlastni zkusenosti, ze ty kilometry na auto ze SRN na 99%nesedi a za tuto cenu to bylo na 99% bouchnute.Preber si to jak chces, ale ver, ze nebudu daleko od pravdy.I nemecti prodejci v bazarech jsou predevsim obchodnici a s auty umi veci, ze by si koukal.Pred 10-lety jsem byl parkrat s kolegou ktery se tim zivi pro svoje prvni ojete auto(pak jeste 3x) s nim v SRN v bazarech a tam jsem to poznal.Jezdil vyhradne na svoje "fleky" a jen proto ze jsme velci kamaradi tak jsem mel moznost si vybrat a videt skutecny stav auta jeste na place v SRN, protoze 95%(za nizkou cenu na import) aut je bouranejch, nektera auta jsou poloopravena v SRN a ta dalsi se opravuji az v CR, tak jsem vybiral jen opravdu neco na blatnik, ale tech je tam jako safranu, to mi ver.Potom jezdil do bazaru co nabizel tri roky stara auta od firem, jen sloupli fir.samolepu ze dveri, rozlestili a slo to na bazar.Jenze ty auta meli za 3roky najeto kolem 220000km celkem bezne.Takze pri vyberu davej opravdu pozor a nerid se jen cenou ;-)