C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 21.12.06 20:44
« ND na C-max
Nemáte někdo kontakt na nějaké vrakoviště? potřeboval bych na C-maxe levý sloupek a levý práh. Nevím jestli práh není shodný s klasickým Focusem II. Mám krásný kup, ale dostalo to ránu z boku na sloupek, ten je opřený o sedačku a oboje dveře, boule v podlaze, tak nevím a nevím. Někdo mi to rozmlouvá, někdo doporučuje.... -
« Re: Re: Re: Re:
Jinak značkovej servis ti napočítá i účet z bordelu kde se pohyboval jejich šéf při opravě tvýho auta.Já to do značkovýho servisu nedám,a jediný co bude stát nějakej peníz budou značkový díly.Nejsem prase abych na ani né rok starý auto cpal díly z polskýho vrakáče v D. -
« Bez nadpisu
No,já si dovolím oponovat jak je již mým zvykem.Vystřelení airbagu má
na starost snímač zrychlení(G-metr) ve třech osách.Při dosažení určité hodnoty se aibag vystřelí,ale taky záleží kam to auto koupí.viz:morose
C-max to chytil někam do převodovky a motoru ze spoda a pytle byly venku!!.To že to thomasi_h ta tvoje ochcávka koupila do předku a zafungovali def.zóny je věc jiná,prostě to nebylo na vyndání pytlů.Ta škoda byla ale mnohem vyšší,jak píšeš chladiče,výzuha nárazníku, nárazník a mlhovky, světlo, kapota, blatník.Tady ten max je blatník,kolo,závěs a možná ohlej tlumič.Podle toho jestli má auto pytle venku nemůžeš objektivně posuzovat cenu opravy. 8) -
"-- skrytý --" 21.12.06 13:37
« Re: Re: Re:
"lehce na přední kolo a venku pytel na volantu a u spolujezdce" - do mé služební O.II narazil polák s mercedesem, rána to byla malá, pytle nevystřelily a poslední, co se pod kapotou deformovalo, byly chladiče. Škoda to byla za 110 tkč ve značkovým servisu (všechny 3 chladiče, výzuha nárazníku, nárazník a mlhovky, světlo, kapota, blatník, ..).
Jestli má nějaký auto pytle venku, tak to byla pořádná rána. -
« Re: Re:
To jak se to vyvine,záleží jak dlouho tě to bude bavit čekat a za jakou
cenu jseš ochoten to auto prodat.Jinak morose nevíš náhodou za jakou cenu se dájí sehnat přední airbagy.Mám zálusk na jednoho Maxe z r.2006,
najeto kolem 20tis,lehce na přední kolo a venku pytel na volantu a u spolujezdce,je to lákavá cena a dávám do hromady kolik bych se do toho
musel vysypat. :shock: -
"-- skrytý --" 15.12.06 17:12
« Re: Re: Re: Re: lol
Mate pravdu oba a me se to taky libi, ale prave z praktickych duvodu bych to nevolil.Tmave auto jsem mel a uz nikdy vic, je na tom vsechno videt(na svetle metle vubec :-) a ten vnitrek je to same, ale hlavne kvuli detem a jejich botam by to byla vrazda :) -
"-- skrytý --" 13.12.06 19:37
« Re: Nový uživatel
to chasnik:Vitam te v klubu :-) Mame stejne stara auta, ale ja mam o 10000km vice najeto.
1)V palubce mi nic nedrnci, jen co jsem asi pred pul rokem udelal, bylo to, ze ten plast na vedle otvirani vika u toho prostoru na palubce, lehce drncel, tak jsem jej lehce nadlehcil a ve dvou bodech podlozil kouskem cerneho molitanu a je klid.To drnceni jak popisujes se dost tezko hleda a jsem zvedavej co objevis.
2)Automaticke sterace jsem nechtel, prave z uvedenych duvodu nespolehlivosti a nemam problem si sterace zapnout sam.I v jinych vlaknech se nazory ruzni na spolehlivost u ruznych typu aut a jeden clovek chvali a druhy ne.
3)Toto co popisujes, jsem mel taky(ja jsem si to nazval nadech), me to totiz pripadalo jako by na 0.5s se auto jako by nadechlo a pak nastal zatach.V ramci aktualizace SW, mi v servisu nahrali novy SW a od te doby jede auto jak vino.(delali mi to kdyz jsem mel auto asi pul roku a divil bych se, ze kdyz to tvoje byla predvadecka salonu, tak ze by si ji neaktualizovali, ale mozne to je zkus se zeptat zda u toho auta nahravali novy SW).Tak at ti to jezdi ;-) -
Chasnik 13.12.06 15:34
« Nový uživatel
Čau Maxáci,
na poslední stránce jsem se o C-Maxovi moc nového nedověděl, ale snad se zase diskuse rozběhne správným směrem:).
Maxe jsem koupil před měsícem, je to 2 roky stará předváděčka, najeto 50 tkm. Jsem nadšenej z poměru vnitřního prostoru a vnějšího rozměru kvůli možnosti parkování (Mondeo kombi je o půl metru delší, ale po sklopení zadních sedaček má kufr jen o 15 cm delší). Líbí se mi, že se při jízdě neopírám hlavou o strop:). Chtěl bych se zeptat na pár věcí, o kterých jsem se tady moc nedočetl:
1) při jízdě se mi v palubce ozývá v intervalech cca 1 vteřina tiché rachtání, jako by o sebe třela malá plastová ozubená kolečka. Není to pravidelně a je to podobný zvuk, jako když se pohybují klapky v topení, když měním nastavení. Ale topení mám přepnuto na manuál, takže když na nic nesahám, tak předpokládám, že se v topení nic nehejbe (kromě vzduchu)...
2) jak Vám fungují automatické stěrače? Mě se zdá, že jedou v pořád stejném intervalu. Měnili mi sklo, takže to možná špatně zapojili. Každopádně v Accordu to opravdu reaguje na intenzitu deště, tady změnu intervalu vůbec nepociťuji.
3) při jízdě se zahřátým motorem na lehký plyn (cca 1800 - 2000 ot.) se občas na chvíli (cca 0,5 sec.) ztratí výkon, jako kdybych sundal nohu z plynu a pak opět přidal. Někdy se to stane i při akceleraci, ale častěji při ustálené rychlosti (na rovině). V servisu měnili ventil (CNG?, nevím přesně), už to dělá míň často, ale úplně to nezmizelo. Nemá někdo podobný problém?
Díky Chasnik -
"-- skrytý --" 13.12.06 00:07
« Bez nadpisu
Teda pánové, že vás to baví. Ovšem, je to zjevně důkaz technické spolehlivosti C-Maxů, protože se nemusí řešit, co s prasklou hlavou válců či co, ale je čas na podobný oviny, žejo >:D
Jinak doporučuju založit extra diskuzi, po vzoru železničního K-reportu, kde jedinci typu alexv a Pavel B. taky získávali vlastní "chlívek".