C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
martin.z 31.12.06 14:36
« Re: automatická světla
to Moik:
Odzkouseno, pri poloze "auto" a svetelnych podminkach takovych ze to sviti to pri vypnutem zapalovani svetla vypne.
V cem se ale rozchazime je
1)pristup k senzoru-mam tam sundavaci jen takovou horni pulku-krytku ktera odkryje jen privodni kabely uz mimo cidlo a zbytek-tedy cele zrcatko i s cidlem je v kuse a je to lepene..cili sundat to a hlavne potom vratit neni jen tak
2)Pri pohledu zvenci tam mam ty cidla(vypada to jako diody) 3 nikoliv 2 a jsou usporadane vodorovne.. -
Moik 31.12.06 11:19
« Re: Re: automatická světla
Jo, vypíná, já mám světla na auto pořád a když je den, tak jen cvaknu o jedno doleva na svícení.
Postup:
Sundej plastovej kryt za zrcátkem, na C-MAXu je pod ním plastová krabička (covím? 4x6cm), která má po bokách kovový pacičky - ty se jednoduše do stran odklapnout a uvolní plastový víčko té krabičky, který je jen nacvaknutý. Pod ním je volně tišťák a na něm 2 senzory. Horní je na světla.
edit: nic tam není nalepenýho, je to rozdělávatelný.
Je to práce na 5 minut a je k tomu potřeba jen malej šroubovák na odklapávání těch plastů -
martin.z 31.12.06 09:25
« Re: automatická světla
to Moik:
Ono to v poloze na "auto" pri vypnuti zapalovani zhasina? To vyzkousim, nicmene nevim jak se zevnitr skla dostat pred cislo ktere je nalepene az na sklo..a taky jak poznat ktery z tech senzoru to je
Taky se mi samozrejme nechce neustale tocit vypinacem tam a zpatky. -
martin.z 30.12.06 16:36
« Re: automatická světla
ja jsem asi mimo, protoze mam mondeo a vychazim z toho jak je to tam, ale tam by to bylo k nicemu, protoze aby toto zakryti senzoru fungovalo tak jak potrebujes tak bych musel spinac svetel prepinat do polohy "auto" misto zapnuto nebo jak to nazvat. Cili pro me zadna uspora..
Mate tam neco jinak?? -
"-- skrytý --" 28.12.06 21:28
« Re: Automatická světla
Pod sklem jsou 2 "diody" - jedna na stěrače a druhá na světla. Stačí tu na světla něčím zakrýt a tak jí udělat permanentní tmu - tak nějak mě navrhli toto vyřešení u Forda v servisu. Tak jsem si v tom červenci řekl, že si to udělám sám, ale ještě jsem se k tomu nedostal. A letos už to asi nestihnu, snad příští rok.
Kdyby se ti to zdařilo, dej vědět. -
"-- skrytý --" 28.12.06 18:04
« C-max v ČR
Tak jsem dneska koukal do Auto-Tipu a je tam hodnocení C-maxe po ujetí 100000km, motor 2.0 diesel. No až na přepálenou hlavní pojistku hned při začátku testu nic špatného, takže převažuje chvála na podvozek, jízdní vlastnosti atd. Jinak za celou dobu se jich v ČR prodala tuším 1400 kusů jak se zmiňují v článku. -
« C-max
To morose:Tak jsem se byl podívat na toho maxe,je tam toho trochu víc
než mi ten soudruh hlásil do telefonu,poloosa se šla podívat ven co se děje,prasklý držák motoru,proražená vana,prohlá podlaha s podběhem,prostě odpovídá to te nízké ceně.Jinak je to Trend+,koupeno v D!!Nejdu do toho!!Jaro to jistí! -
-
Moik 27.12.06 09:12
« Re: Re:
Alex: Mondeo je super auto, spolehlivy, pohoda. Problémy maj motory 2.0TDCi 96kW do 6/2003. 1,8;1,8Sci;2,0;2,5;2,0TDDi;2,0TDCi 85kW;2,2TDCi jsou v pohodě - to je dost velká přesila na to říct, že Mondeo je nespolehlivý, ne?
Já jsem taky kupoval auta, který byly nějak nabouraný a opravený, je to opravdu podstatnej rozdíl. S takovým autem stačí najet 20-30 000km a je rozhrkaný. Čím to je páni opraváři(bez ironie)? Doporučuju koupit hůř vybavený, klidně víc najeto, ale bez havárky. Já nakupuju od Eurodieselu, taky jsem neměl důveru, ale už mám :-) -
« Re:
To Alexv:
promiň ale asi jsi to nepochopil - tak to řeknu jinak. Pokud chceš pytle rychle, tak se neptej za co je sehnat, protože všeobecně NEJSOU. Kdybys ten telefon zvedl a zeptal se, tak to víš hned a nespamuješ tu. Kup si novy, to je nejrychlejší a nejspolehlivější. A pokud jsi s opravou na 320ti tak upaluj, než ti to prodaji :-) Za ty peníze seriozního c-maxe 2006 nikde nekoupíš. :idea: -
"-- skrytý --" 22.12.06 21:29
« VVTi ???????
Tak se tímto omlouvám všem kterým jsem způsobil trauma špatným označením motoru, správně je to 1.6 Ti-VCT, jinak tu omluvu myslím upřímě. prostě jsem se rozhodoval o koupi a potřeboval jsem vědět nějakou zkušenost, takže to označení patří Toyotám, nicméně princip stejný. O 1.6TDCi jsem uvažoval hodně dlouho, bohužel na nové nemám a kdybych měl tak nevím jestli bych to obětoval, nicméně C-max je moje volba. Jinak ten motor se mi zdá papírově dobrý, 85kW má moje Octavie 2.0i a taky mě od ní zrazovli, nicméně se s ní dá jet za rozumnou spotřebu. Když najedu ročně okolo 18000km, nevím jestli diesel který bude mít ojetý mezi 100-150000km je výhodnější. Spotřeba nižší to je fakt, ale PHM stejné, nyní benzín dokonce levnější. Takže je to otázka. Někdo by nechtěl naftu, někdo benzín, stačí trefit srnku a rozdíl v úspoře za pár let se smázne jako nic, takže obojí má svoje. -
« Bez nadpisu
Tak nevím Honya,pokus o vtip?No trochu ubohé,ale jsem zvyklý na jiné
pašáky. >:D Kup si své 1,6 VVTi ať mají pumpaři nového sponzora,ve městě pěkně kolem 10-11l v zimě a koloně.Nelze než doporučit,nic jiného ti nepřeju >:D !!To morose,čekal jsem spíš cenové rozpětí za co se daj ty
pytlíky sehnat,hledám orientační cenu.Samozřejmě obvolat se to dá,ale chtěl jsem to rychle.Jinak za kilo by to furt šlo,byl bych na 320!!! -
« Re: C-max 1.6VVTi
Honya:
Máte někdo zkušenost s tímto motorem? Uvažoval jsem o dieselu, ale najezdím toho dost po městě a tenhle motor má výkon 85kW a papírovou spotřebu rozumnou, takže váhám.
Ja som s týmto motorom spokojný. Žerie síce trochu viac ako má písané (dlhodobý priemer 7.7l/100km), v niektorom inom vlákne (tuším Focus II) som dal odkaz aj na graf mojej spotreby. Po rovine jazdí už od 1700 ot/min. Ťahá dobre od 3500 do 6200 ot/min. Na diaľnici by sa hodila veľmi 6 rýchlosť, bez nej točí zbytočne moc (na 5-ke pri 150 km/hod cca 4400 ot/min). Ak ťa ešte niečo zaujíma, napíš, rád odpoviem. -
« Re: Re: Re:
to Alexv: počítej že se do toho vysypeš možná za kilo, pokud má být tak jak by být mělo. ;-) Nejen že budeš blbě shánět original airbagy, ale v případě Ghia zapomeň i na palubní desku jinou než novou ;-) Anebo šetři, vem velký kladivo a kilo chemoprenu amůžeš po nocích tvořit pojízdný vrak >:D (nejlepší je zvednout telefon a obvolat aspon 10 vrakovist, hned uvidis na cem jsi)
to tomas_h: Alexv ma tentokrát pravdu, nezáleží to jen na síle rány, ale na místě kam dopadne, resp. kam se přenesou vibrace. ( Už jsem viděl hodně totálek, kde byly airbagy ok a nebyly to atrapy)
Nelze zakrýt jen jedno čidlo, tak jednoduchý to není -systém musí být imunní vůči např.oslnění protijedoucím autem nebo světlem v tunelu apod. Nepřišel jsem na to, který čidlo to je, vyřešil jsem to tak, že jsem zevnitř zalepil ty 3 průhledný buňky tmavou folií a je to. Zvenku to není poznat. Ty tmavý buňky okolo jsou na dešˇ%tový senzor, ten musím ale ještě vyzkoušet, jestli jede...