C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Chasnik 06.04.07 13:28
« Servis Ford v okolí Prahy
Čau Maxáci, máte někdo tip na slušný servis v okolí Prahy? Tak do 50 km, ale není to podmínka, s Hondou jezdím např. až do Liberce a jsem maximálně spokojený. Jde mi o to, aby to bylo spíš něco menšího, ne nějaká fabrika, ve které si během servisu podá klíčky od mého auta 10 mladých techniků nadržených na pěkný auto - už jsme o jedno auto po návštěvě servisu u Forda přišli:(. A taky by nemuseli být nejdražší...
Hlavně, aby to byl někdo, komu opravdu záleží na tom, aby to auto bylo při odjezdu ze servisu v pořádku, nejen napíchnout auto na komp, vymazat chybu v jednotce a neřešit, jestli se za 10 km nebude opakovat - to už mě fakt nebaví!
Jestli o něčem víte, tak se o dobrou zkušenosti podělte. Díky -
DoubleSix 06.04.07 10:03
« Bez nadpisu
Takže delší projíždka C-Maxu prospěla. Po 250km najetý průměr 6,9 litru (žádná dálnice, pouze silnice I a II třídy + průjezdy vesnicema; auto naloženo asi 300kg=3 dospělí, 1 dítě, kočár + další drobnosti)
Motor 1.8 92kW, najeto 2800km (takže stále v záběhu :-) ) -
"-- skrytý --" 05.04.07 22:36
« Díky
Veliké Díky za informace ke koupi. Jinak to mám trochu ztížené tím, že jsem teď dočasně mimo ČR. Tak to svěřuji do rukou člověku, který se tomu věnuje a mám na něj jen dobré reference ( w.malovany.cz ). S tou výbavou na tom něco bude zkusím se pozeptat. Tři roky pro toto auto a dejme tomu s těmi kilometry do 100 tisKm. Je to mnoho? Nikdy jsem diesel neměl ( jen pár škodovek a teď peugeot 306 1.6 benzín.).
S těmi šrouby jsem to řešil u peugeota nic radostného. Při koupi jsem to nějak přehlédl.
Na co se zaměřit při koupi, co konkrétně prověřit??? Díky moc. -
"-- skrytý --" 05.04.07 19:37
« Zablokovaný kufr
Naléhavě prosím radu!!!!!
Před nedávnem se tu řešilo otevírání kufru. U mne je to možné buď ovladačem, nebo mikrospinačem nad SPZ. Dnes jsem se ale do kufru nedostal. Zrovna před prodlouženým víkendem, kdy mám spoustu plánů. Zkoušel jsem to asi stokrát, ale je natvrdo nedobytný. Obvolal jsem servisy a nikdo neporadil. Prý to zevnitř rozebrat. Když tam ale koukám, vidím prdlajs, jenom krycí plast pokračující až pod úroveň prahu.
Nevíte někdo, jak kufr nouzově otevřít? Nestalo se to někomu? -
"-- skrytý --" 05.04.07 09:42
« Re: Re:
Tak rikam na rovinu, auto v tehle cenove hladine bych si v Cechach nikdy nekoupil. Nez jsem nasel sveho "mazlika" v Nemecku primo u dealera Fordu, tak jsem jich par videl tady v Cechach (samozrejme za stejne ceny). Jeden udajne nebourany vse OK, ale napriklad krytka volantu propadla, takze uz tam nebyl airbag, ale prej vse OK, nebourany. No dalsi mel najeto 60 000 km, ale u inzeratu fotecky dokonce i servisni knizky, kde posledni kontrola provedena ve 122 000 km ... Kdyz jsem jim jen tak psal, tak mi samozrejme neodpovedeli, ale od inzeratu zmizela fotka s fotem te servisni knizky ... No nevim, tohle me nepresvedcilo!
A kdyz jsem kupoval v Nemecku, tak primo u Ford dealera, auto u nej koupene nove, jezdilo tam na servis, po trech letech ukonceny leasing a pak slo ke me :-). Nechali jsme si vyjet vsechny faktury, co kdy na aute bylo delane, takze defakto mam hisorii auta od jeho prodeje. Auto ma realne kilometry, podlozene zaznamem v servisni knizce a dolozene temi fakturami, je jako nove, na par kosmetickych skrabanecku (preci jenom uz jsou mu tri roky). Na auto byla poskytnuta nemecka zaruka A1, ktera snad, kdyby si to koupil Nemec, tak je pro nej 2 roky. Na export zaruka nefunguje. To ze tam byla ta dirka v chladici klimatizace nevyzkouseli ani oni ani my, protoze kdyz se rozsvitila kontrolka klimatizace, zil jsem v domeni, ze to funguje (auto kupovane letos v unoru, takze nebylo takove horko, abych na to prisel hned - dneska uz bych vedel jak na to :-)). Jak pises o sleve, taky nam na nej dali 450 Euro slevu. Perfektni, profesionalni jednani, co rekli to bylo. Jak napsali stav auta, tak tak to proste bylo. Neco jsme chteli (auto na zvedak), nebyl problem. Jen me ty mrchy nechteli nechat projet na silnici, protoze s leasingem skoncila po trech letech STK, tak jsem to tam prohanel kolem showroomu :-). -
"-- skrytý --" 05.04.07 09:19
« Re:
Ahoj,
sám sem svoje auto vezl z Německa a asi bych to doporučil, než český bazary a dovozce, máš jistotu a jsi u toho.
Protože najezdím cca. 15t km za rok šel jsem do benzínu ale to je na zvážení, rozdíl v tom už teď finančně asi moc nebude.
Co se týče cen v Německu všechny C-Maxy (nebourané) se pohybují od 10.500 EUR a výše, kupodivu tam ani moc nehrají roli kilometry. Je to spíš o štěstí najít dobrý kus. Další věc je co v tom chceš mít za výbavu, ale bacha dá se sehnat i auto s vyšší výbavou za stejnou cenu jako se základem....
Ve finále doporučuju omrknout bazary přímo dealerů Fordu v Německu, musí ti totiž na auto dát záruku a pokud chceš výraznou slevu na autě tak jí můžeš odmítnout (u mě to byla sleva 790 EUR na rovných 11.000).
Pro hledání doproučuju www.mobile.de, www.autoscout.de, www.autobild.de a www.gebrauchte.ford.de.
Pokud máš ještě nějaký dotazy úpokusím se poradit. :) -
"-- skrytý --" 04.04.07 22:32
« Bez nadpisu
Zdravím Vás,
Jestli mohu mám pár otázek k Fordu C-Max.
Pokud se mám rozhodnou tak pro jaký motor ( diesel či benzín – spolehlivost a spotřeba). Mám spíše lehčí nohu, ale úplně pomalu nejezdím. Chci koupit auto z ciziny ( dovoz nejspíše Německo ). Rok 2004 a s těmi kilometry cca do 80-10 tis.km. V jaké cenové relaci mám počítat? A co mohu očekávat s tolika kilometry. Díky moc. -
"-- skrytý --" 04.04.07 19:32
« 1.6 TDCi 80kW
Jen technicky dotaz. Kdyz se auto ohreje a jedu, tak kdyz dovrsim 2000 otacek, tak motor zmeni zvuk, jakoby zhrubne mu zvuk a je hlucnejsi. Markantni je to treba na jednicku nebo dvojku, protoze jedu relativne pomalu a je to slyset, pak na dalsi kvalty uz to neni skoro poznat. Zajimave je, ze to je vzdycky presne jakmile se rafika dotkne 2000 otacek za minutu ... Hledam na tom mouchy, protoze jsem nikdy diesel nemel, ale zajimalo by me to, co to je a jestli je to normalni nebo jestli neni neco spatne :-). Kdyz je auto studene, tak to kupodivu nedela. Jinak jsem s tim autem take maximalne spokojeny :-). -
"-- skrytý --" 04.04.07 11:47
« Re:
No já jedu o víkendu na Slovač, takže jednorázový zátah 550 km ,tak jsem taky zvědavej.
D1 sice není na závodění, ale i tak rád otestuju zátah vě větší rychlosti....a hlavně spotřebu.
Jen doufám že mě žena ani tchyně někde nevysadí .... >:-[]
Tak po velikoncích dám vědět jak to vyšlo ;-) -
DoubleSix 04.04.07 09:22
« Bez nadpisu
Já mám také 1.8 benzín, ale 92kW. Po městě ukazuje palubní počítač kolem 11litrů. Mimo město jsem zatím těsně pod 8l (ale s plnou zátěží). Zítra zkusím opět delší vzdálenost mimo město, méně zatížený, tak uvidím, kam se dostanu (zkusím opravdu lehkou nohu na plynu a plynulou jízdu, musím, jedu totiž s manželkou a ta mi sportovní jízdu netoleruje >:D ) -
"-- skrytý --" 04.04.07 08:24
« Duratec 1,8
Zdravím všechny, už i já jsem nějaký pátek šťastným majitelem C-Maxu Trend 1,8.
Přivezenou z Německa za rovných 11.000 Eur a vzhledem k tomu že přímo od dealera, kde bylo auto předtím koupeno a servisováno si myslím, že to byla dobrá koupě.
Zatím s autem maximální spokojenost, je to až požitek.... >:-[]
Rád bych se jen zeptal ostatní majitelů 1,8 na spotřebu? Já jezdím po městě tak 10,5l a mimo město tak 6,5 - 7l. Co vy? -
"-- skrytý --" 04.04.07 08:19
« Re: Nový kľúč od auta
Hele anglický manuál říká že na naprogramování nového klíče je třeba otočit klíčem 4x během 6ti sekund z polohy O do polohy II. Skončit v poloze O. Pak by se měl ozvat zvuk že je možno programovat klíč.
Ale myslím že to je asi jen pro odemykání a zamykání auta.... -
"-- skrytý --" 03.04.07 11:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Klimatizace
Tak zavareny chladic klimatizace zpet v aute, pred chvili jsem to jel naplnit a konecne to CHLADI !!! Nadhera. Ted doufam, ze tam nekde neni jeste nejaka miniaturni netesnost a ze to zustane ted plne a bude to fungovat :-). -
"-- skrytý --" 30.03.07 16:41
« Re: Re: Re: Re: Klimatizace
Naferovku v chladici mala dirka, jako by tam spadl kaminek a soupal se tam az to prodrel. Ted jsem se vratil z vareni, chladic je zavareny, tak jsem zvedavej, jestli uz je to vsechno a ted to bude po naplneni fungovat ... :?: -
"-- skrytý --" 30.03.07 15:43
« Nový kľúč od auta
Dal som si vyrobiť nový kľúč s čipom. Nevie mi niekto pradiť ako naprogramovať imobilizer, aby som mohol kľúč riadne používať aj na štarovanie auta a nie iba na odomykanie dverí.
Vo Forde chcú za naprogramovanie imobilizera 700,- Sk bez DPH (kešom)
Ďakujem ;-)
"Calunenie" 5. dveri je uchytene 2 srobamy,(ktore su viditelne iba pri otvorenych dverach) inak je to iba nausunute na umelych uchytkach.
Malo by sa to dat z vrchu (od okna) odtiahnut a tak by si sa dostal k zamku. Mirospinac je tam cez konektor pripojeny do elektoroinstalacie auta. Po rozpojeni konetora a prepojeni dvoch kontaktov (v kablovacke) pomocou skrutkovaca by sa mali dvere otvorit.
>:-[] skontroluj este poistky! >:-[]
Central na ostatnych dverach je funkcny?