C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
hatepe 27.08.07 23:47
« pozdrav
nazdar lidi, nějak to tady vázne ta diskuse. Propádáme se na konec tabulky. nezačnem zase nějakou hádku benzín verzus nafta? >:D >:D >:D
To by nás zaručeně vyzdvihlo na vrchol tabulky :-))
Ted vážně, už asi potřetí jsme zpozoorval , že když vyjíždím a stáčím kola na místě tak se ozval takovej zvuk jako když se zadře trubka...jak to přesněji popsat, no jako jste tahali kovovou trubkumenší trubku a třelo to o sebe. To mi takhle udělalo 3x a začínám se toho obávat. Nemá někdo obdobnou zkušenost?
-
lulipin 22.08.07 22:53
« Re: porucha turba?
díky za vyčerpávající odpověď. Dneska jsem jel na diagnostiku ne do fordu. Měl jsem podezření na problém s turbem, pískalo to hlavně v nízkých otáčkách a taky motor nízko moc nezabíral. Diagnostikovali mi špatnou váhu vzduchu. No na tu bídu by to byl ještě malej problém. No uvidíme, dokud není váha vzduchu ok, tak pc nenajde případné jiné vady. Musím se poohlídnout kolik ta sonda stojí. -
WinDiesel 22.08.07 21:47
« Re: porucha turba?
Lulipine:
1,4TDCi = vstřikování Siemens
1,6TDCi = vstřikování Bosch
1,8TDCi = dříve vstřikování Delphi, nyní Siemens
2,0TDCi = vstřikování Siemens (100kW a nejnovější 96kW a 103kW)
2,0TDCi = vstřikování Delphi (dřívější 66kW, 85kW, 96kW Mondeo)
2,2TDCi = vstřikování Delphi (Mondeo)
2,0TDCi = vstřikování Delphi (Transit)
2,2TDCi = vstřikování Denso (Transit)
2,4TDCi = dříve vstřikování Delphi, nyní Denso (Transit)
2,5TDCi = vstřikování Bosch (Ranger)
3,2TDCi = vstřikování Denso (Transit ř válec) -
impaler 22.08.07 08:48
« Re: Brzdy = desitčky + kotouče
Ahoj, nadhodil jsem ve 30 tkm sjeté přední kotouče u svého belgického prodejce a servismana a dostal v rámci záruky nové. Destičky jsem si k tomu musel koupit za svoje (ty by prý jinak ještě 10 tkm vydržely, ale na nové že patří nové).
Je to mondeo 2.0 TDCi 96 kW 2004, destičky stály asi 70 eur bez DPH, jeden kotouč prý tak stovka. Mluvím samozřejme o autorizovaném servisu.
Jinak jsem z těch, co jezdí spíš neagresivně a snaží se nevyhazovat peníze z okna přehnaným bržděním, ale pár dupnutí za hbitýma kamionama na dálnici jsem za sebou měl... -
"-- skrytý --" 21.08.07 12:50
« C max - palubka
ahoj, dnes mi dorazí z "D" C max. Jelikož jej má i kámoš, tak auto celkem znám. Jen na palubce v jeho autě má palubní pc klasicky v tom malém provedení u spodní hrany a druhou plochu, která je v některých prospektech jako display má plastovou krytku. Já tam mám display dole, tedy PP a vrchní display také, ale když jsem si byl auto v D vybrat, tak se na ten vrchní větší display neukazoval stejně nic. Je to jen trik, že tam dřívě byl plast a nyní sice display,ale nefukční, nebo to je v * nebo...k čemu tam je? Je to r.v.6/2004, 1,6 TDCI 80kw Ghia Navi(Blaupunkt Travel Pilot EX).
Díky za postřehy a brzy snad přidám fotky. -
"-- skrytý --" 20.08.07 17:28
« Re: Brzdy = desitčky + kotouče
Predni kotouce a desticky mi menili (teda ne me, ale tomu, komu to patrilo v Nemecku) pri prohlidce lehce po 30 000 km a zadni kotouce i desticky nez jsem si to z toho Fordu bral pri 67 000 km ... Takze by to mohlo byt normalni ;-) -
"-- skrytý --" 20.08.07 11:43
« Re: porucha turba?
Nazdar,mam FoFO 2.0 TDCi a v samostatne diskuzi najdes co trapilo me. Ve zkratce - motor cukal pri 1600-2000 ot na 3 nebo 4 pri konstantni rychlosti. Posledni chvili z niceho nic - zejmena pri dojezdu a opet rozjezdu na krizovatce na 2ku se zacal dusit, kourit a otacky kolisaly. Za nejakou dobu - nekolik sekund zase najel. Taky jsem mel obavy ze vstriku - nakonec jim to udelalo na garancce a pricina byla identifikovana vadny EGR ventil - uz ho objednali a cekam na vymenu. Jaky mas rok vyroby? Slysel jsem ze 2005 mely problemy prave s EGR ventilem. Preju hodne stesti ! -
"-- skrytý --" 20.08.07 07:35
« Brzdy = desitčky + kotouče
Vážení chci se jen pozeptat na vaše zkušenosti. Byl jsem před nedávnem u servisáka a zjistil že při 44.000 km už mám dost sjeté destičky (což se dá očekávat) ale i kotouče na předku (asi 2-3mm pod normu). Doporučil v dohledné době kompletní výměnu s ohledem na to že u C-Maxu jsou kotouče s chlazením tím pádem jsou tenčí a hrozí že by se zdeformovaly. Dával mi přibližnou cenu za destičky 2.000 - 2.500 Kč(pár) a jeden koutouč kolem 4.000 Kč.
Měnil už někdo z vás, za kolik a po kolika km? Jaké máte zkušenosti? -
hatepe 17.08.07 15:58
« Re: spotřeba 1,6 Ti-VCT
Čau je to fakt zvláštní, protože nedávno jsem jel štreku brno-kroměříž, což je defakto taky po dálnici jel jsem tak 130-140 a bylo to za 7,3 , takže mě to celkem šokovalo.
Je možný že těch 140-150 a častý zpomalování až na 90 a pak zas hend na 150 se podepsao na spotřebě, nevím. každopádně je to dost. Ona ta D1 je taky z hrbu do hrbu.
Ale pokud mě pamět nešálí, tak se tady kdysi bavili ropáci :-) o tom, že jim při rychlosti nad 130 u dost letí sotřeba NAHORU, ta j to třeba tím. přeci je je ten C-max vysokej a přední pocha je dost velká.
K tomu trunu či vstřikům. přesně tohle je věc, která mě u ojeté nafty děsí. Něco se odělá jsou to pálky. U benzínu tohle nehrozí. -
lulipin 17.08.07 12:35
« Re: porucha turba?
no ty vstřiky by to mohly být spíše, protože zas tak nízko auto nidy nepodtáčím abych vymlátil setrvačník. Nevíte někdo jaký vstřiky jsou ve focusovi II, 1,6 TDCI, 80 kw, r.v. 2005. A taky jestli se dají běžně opravit, nebo se musí měnit? Nikde jsem se to zatím nedočetl, takto konkrétně.díky -
DoubleSix 17.08.07 08:14
« Re: porucha turba?
To cukání v nízkých otáčkách - totéž jsem měl na mondeu - odešlo vstřikování. Nakonec se motor přepnul do nouzového režimu a auto šlo do servisu. Příčina - buď nekvalitní nafta nebo moc častý provoz motoru ve studeném stavu (krátké cesty po městě) - přesnou příčinu jsem se ale od servisu nedozvěděl. Výměna vstřiků stála přes 30tisíc. -
lulipin 17.08.07 07:20
« Re: porucha turba?
mám focuse combi 1,6 TDCI, 80 kw. Stalo se mi to v chorvatsku. Natankoval jsem zřejmě špatnou naftu a tím auto udusil, auto se hůř vytáčelo, 80 km jsem musel jet na trojku. Někde okolo 1700 otáček to vždy poskočilo a plechově zarachotilo, nevím jestli takhle nedostává na * setrvačník. Vše se ustálilo dotankováním shell vpower dieselu. Jináč s turbem mám své problémy, píská, zní to jako vzdálená sanitka. Příští týden jedu do fordu na diagnostiku, jen se bojím, že tam bude třeba prasklá hadice nebo uvolněné těsnění a oni mi hned beze všeho vymění celé turbo za nové - cca 22 tis. kč. budu si to muset pohlídat -
"-- skrytý --" 16.08.07 21:58
« porucha turba?
Co se mi dnes stalo... po krátké jízdě (1,6 TDCi) ještě nebyl motor ani dobře zahřátý, jsem do mírného kopce na čtvrt plynu najednou cítil ztrátu tahu a vzápětí hláška : system engine fault. Opatrně jsem dojel k nejbližší odstavné ploše, vypnul motor, prohlédl, nic neteklo ani nehořelo. Zase jsem nastartoval a hláška se už nenapsala, auto jelo trochu cukaně kolem 2000 ot.,po chvíli se vše ustálilo a vše v normě. Co je divné je to, že mám pocit, že to jede lépe než dřív, turbo zabírá o poznání razantněji a plyn jen tak hladím. Někdy zjara jsem naopak pozoroval zhoršení akcelerace a mírně vyšší (0,5 l) spotřebu. Že by se to nyní spontánně upravilo?
Máte někdo podobnou zkušenost? Je to porucha turba?
-
"-- skrytý --" 15.08.07 21:37
« autonatické světla
Ahoj, mám v maxovi světelné čidlo pro automatic. zapnutí světel. Někde na fóru FFII jsem našel nějaký pokec, ale nejsem jsi jist jetli je to stejné i na Maxovi. Zkoušel jste to někdo obejít. Je to příjemná maličkost, ale musí se svítit celý den a strácí to slysl.
Odpověď na problém pro tom17 nemám,ale mám jiný téma k diskuzi,resp. prosbu a dotaz.
Vypozoroval jsem,že těsně pod 2tis. ot. při konstantní poloze plynového pedálu motor na okamžik jakoby ztratí tah.Stavá se to na jakýkoli rychlostní stupeň.Říkám si,jestli ta "prodleva" nějak nesouvisí s nástupem turba.Tohle je moje první auto s turbem (a navíc nafta) a nemám s tím zkušenost.Uklidníte někdo moje nervy?Předem dík.
Jinak jsem doplnil nějaké novinky do profilu mého Maxima,tak kdyžtak jukněte.
Zdraví XsnakeX