C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 04.09.07 16:09
« Re: článek o naftových motorech!!!
Všechny nové motory s přímým vstřikem, ať benzín nebo nafta, používají vemi přesnou technologii se stále vyššími tlaky a menšími otvory v tryskách. Už to není o kované mechanice, ale spíš o lékařské technice. A tak je potřeba mít hodně dobré filtry a kvalitní naftu. Když jsem kupoval TDCI, ta mi bylo doporučeno tankovat pouze u Shell a Benziny. Na dvířkách od nádrže je pro změnu doporučený Aral. Kolega pracuje u Slovnaftu a tak jsem se ho na to ptal a říkal, že mají vlastní stanice, ale více dodávají do sítě jiných stanic a to i do Benziny a Shellu. Benzínky si pak do nafty přidávají svoje aditiva. takže je to o těch aditivech a čistotě nádrží a stojanů. -
"-- skrytý --" 04.09.07 14:43
« článek o naftových motorech!!!
Ahoj, na netu jsem objevil článek o naftových motorech a jejich úskalí a po jeho přečtení se asi kde kdo orosí na čele, ale zajímala by mne také praxe, tedy to, co z toho už někoho z vás potkalo. Co si zde udělat takovou malou anketu. Jelikož máme maxe krátce, tak mne to poněkud děsí :-).
Komu zde tedy něco zásadního odešlo: vstřiky, turbo,setrvačník,rozvody.
Tady odkaz na článek: [odkaz] -
xsnakex 03.09.07 16:34
« Ztráta výkonu...
Dneska po cestě k doktorovi mě potkala náhlá ztráta výkonu při akceleraci a podivně syčivý zvuk z prostoru motoru,provázející zvyšování otáček;žádná varovná kontrolka nebo hlášení na PP se neobjevilo.Pravděpodobně mi praskla hadice turba - podobné průvodní jevy měla prasklá hadice u služebního Passata.Tenkrát chtěli v Praze v autorizovaném servisu VW 3,5 tácu za výměnu 8-s Zítra to vezu do Varů k Charouzovi,tak uvidim,co bude. Ach jo... :-( -
xsnakex 02.09.07 13:27
« Vrzání gum ve dveřích - řešení?!
Přidal jsem k sobě do profilu fotku gumového těsnění (fotka č.23 - zatím poslední v galerii),jehož namazáním přestalo vrzání ve dveřích.
Použil jsem silikonový sprej,který jsem už dříve koupil v Kauflandu.Nastříkal jsem to v pátek kolem poledne a dodneška ani vrznutí - je to nádherně tichý :yes: Cesta ke garáži je poměrně hrbolatá a vždycky tam ta těsnění vrzala,ale od pátku ani ťuk ! :-!
Uvidím,jak dlouhou životnost bude mít tohle řešení... ;-\ -
"-- skrytý --" 01.09.07 11:16
« Re: C max - palubka
ne neukazuje mi vůbec nic. Jen zeleně svítí, takže nějáká zrada. Není to provozně sice problém, ale když tam ten display je, tak se pokusím jej zprovoznit. Čas a navigace sice chodí na středovém panelu a teplota je v palubním pc. Ale tak trochu mně to jen bere, že to nic neukazuje. Takže kosmetická vada :-).
Nejlevnější CD jsem našel tady a lze vzít toto nebo mají 2007 za stejné peníze,ale tam není Chorvatsko, Maďarsko a jelikož mám Německo 2006 vč. č.p. a evropské tahy (Rakousko, Francie, atd., tak tohle bude to pravé. [odkaz] -
"-- skrytý --" 30.08.07 20:42
« Re: C max - palubka
hmmm, tak tam bude u nás nějáká zrada. Neukazuje to nic. Display navigace ukazuje přesně tak. Přesýpací hodiny při hledání a pak šipky pro odbočení, křižovatky a ještě vedle moment odbočení dle sloupce. To by mělo duplicitně být i na velkém dispalyi mezi budíkama a ten jenom svítí. Takže zkusím servis, když už to tam je, tak ať to maká. Ještě se zeptám jaké CD pro ČR používáš. Našel jsem asi tři druhy, tak nevím do kterého jít. Nyní mám Německo a hlavní tahy Evropy, takže po ČR to ukazuje mezinárodní tahy, ale jakmile sjedu bokem, tak mi dá hlášku OFF ROUD. Takže pořídím CD ČR. -
Moik 30.08.07 19:47
« Re: C max - palubka
A bez navi vám něco ukazuje?
Mně ukazuje čas, datuma teplotu. Když dám vyhledat nějakou destinaci, tak se tam přesýpaj hodiny a když to začne navigovat, tak to ukazuje šipky a náznaky křižovatek se vzdáleností. Je to docela příjemka, chce se to naučit podle toho jezdit. Ten display je i pro aut.převodovku CVT. -
xsnakex 28.08.07 07:31
« Taky Pozdrav ;-)
Zdravím všechny po dovče (mojí) ;-)
Odpověď na problém pro tom17 nemám,ale mám jiný téma k diskuzi,resp. prosbu a dotaz.
Vypozoroval jsem,že těsně pod 2tis. ot. při konstantní poloze plynového pedálu motor na okamžik jakoby ztratí tah.Stavá se to na jakýkoli rychlostní stupeň.Říkám si,jestli ta "prodleva" nějak nesouvisí s nástupem turba.Tohle je moje první auto s turbem (a navíc nafta) a nemám s tím zkušenost.Uklidníte někdo moje nervy?Předem dík.
Jinak jsem doplnil nějaké novinky do profilu mého Maxima,tak kdyžtak jukněte.
Zdraví XsnakeX -
hatepe 27.08.07 23:47
« pozdrav
nazdar lidi, nějak to tady vázne ta diskuse. Propádáme se na konec tabulky. nezačnem zase nějakou hádku benzín verzus nafta? >:D >:D >:D
To by nás zaručeně vyzdvihlo na vrchol tabulky :-))
Ted vážně, už asi potřetí jsme zpozoorval , že když vyjíždím a stáčím kola na místě tak se ozval takovej zvuk jako když se zadře trubka...jak to přesněji popsat, no jako jste tahali kovovou trubkumenší trubku a třelo to o sebe. To mi takhle udělalo 3x a začínám se toho obávat. Nemá někdo obdobnou zkušenost?
-
lulipin 22.08.07 22:53
« Re: porucha turba?
díky za vyčerpávající odpověď. Dneska jsem jel na diagnostiku ne do fordu. Měl jsem podezření na problém s turbem, pískalo to hlavně v nízkých otáčkách a taky motor nízko moc nezabíral. Diagnostikovali mi špatnou váhu vzduchu. No na tu bídu by to byl ještě malej problém. No uvidíme, dokud není váha vzduchu ok, tak pc nenajde případné jiné vady. Musím se poohlídnout kolik ta sonda stojí. -
WinDiesel 22.08.07 21:47
« Re: porucha turba?
Lulipine:
1,4TDCi = vstřikování Siemens
1,6TDCi = vstřikování Bosch
1,8TDCi = dříve vstřikování Delphi, nyní Siemens
2,0TDCi = vstřikování Siemens (100kW a nejnovější 96kW a 103kW)
2,0TDCi = vstřikování Delphi (dřívější 66kW, 85kW, 96kW Mondeo)
2,2TDCi = vstřikování Delphi (Mondeo)
2,0TDCi = vstřikování Delphi (Transit)
2,2TDCi = vstřikování Denso (Transit)
2,4TDCi = dříve vstřikování Delphi, nyní Denso (Transit)
2,5TDCi = vstřikování Bosch (Ranger)
3,2TDCi = vstřikování Denso (Transit ř válec) -
impaler 22.08.07 08:48
« Re: Brzdy = desitčky + kotouče
Ahoj, nadhodil jsem ve 30 tkm sjeté přední kotouče u svého belgického prodejce a servismana a dostal v rámci záruky nové. Destičky jsem si k tomu musel koupit za svoje (ty by prý jinak ještě 10 tkm vydržely, ale na nové že patří nové).
Je to mondeo 2.0 TDCi 96 kW 2004, destičky stály asi 70 eur bez DPH, jeden kotouč prý tak stovka. Mluvím samozřejme o autorizovaném servisu.
Jinak jsem z těch, co jezdí spíš neagresivně a snaží se nevyhazovat peníze z okna přehnaným bržděním, ale pár dupnutí za hbitýma kamionama na dálnici jsem za sebou měl...











