C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lulipin 07.09.07 11:24
« Re: Ztráta výkonu...
též mám podezření na vadný turbo, zatím diagnostikovaná špatná váha vzduchu a výměna stojí 4000 kč. což zatím nevylučuje i problémy s turbem. bez dobré váhy vzduchu neumí diagnostikovat další problémy. Jináč na repasy turba jsem se informova u dvou jihomoravských firem. Přepošlu ti na email jejich odpověď
-
xsnakex 07.09.07 07:50
« Re: Ztráta výkonu...
Je to v pytli - je to turbo :no: Osa,na který se točí lopatky,která má být pevně stabilizovaná,při stažení přívodní hadice a uchopení je volná tak 5mm na každou stranu.Nový turbo od Forda 16,5 klacku s tim,že není v čechách a že se musí objednat z německa a tedy počkat tak 14 dní,tři týdny :-(
To se na to vys... :'-( 8-s Jdu si najít nějakou šikovnou větev... -
mrba 06.09.07 14:32
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
V tom článku o naftových motoroch bola informácia, že pri štartovaní so zašliapnutým spojkovým pedálom sa namáhajú axiálne ložiská a že sa tak štartuje len v bývalom československu. Ale v návode k autu od forda je ako prvý bod pri postupe štartovania uvedené: zošliapnite spojkový pedál. Ako je to teda?
-
hatepe 06.09.07 12:25
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
Podle mě tkví největší problém závad v tom, že majitelé dieslů si neuvědomují, že to není motor vhodný na provoz do města. Krátké traťě, kdy se motor nestačí vůbec zahřát je pro naftu smrt.
Stejně tak jako když někdo nafťáka honí co to dá a pak ho odstaví a turbo nemá šanci ani vychladnout. V tomhle byl ten článek super. Takovejch článků by mělo být víc, pač spousta z nás má špatná návyky třeba z autoškoly , viz ta sešlápnutá spojka při startu, kde to učí páprdové co vůbec namjí ponětí o moderní konstrukci aut.
Jen ty meziplyny mě pořád nejdou na rozum :-!
U novýho nafťáka bych se závad nebál. Horší to bude u jetýho.... no nebuud vás zbytečně strašit -
"-- skrytý --" 06.09.07 11:12
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
no jestli je článek super nevím ;-\ jelikož máme nafťáka, ale říkám si, že to snad nebude tak horké. Jistě ty závady hrozí,ale tam z toho mi to připadá, že prostě každého to čeká v té nejhorší variantě, samozřejmně to tak myšleno není,ale člověk se pak dost děsí. Já jsem dlouho uvažoval o benzínu a nakonec jsem se nechal přesvědčit o dieslu, no tak uvidíme.
Jinak Ford Kugan vypadá dost povedeně, moc pěkné. -
hatepe 06.09.07 09:41
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
Ahoj, no super článek o těch nafťácích. Díky moc za něj. I když mám teda benzín, tak to byly důležité informace do budoucna.
Jen mi moc nešli na rozum ty meziplyny. V dnešní době synchroních převoodek je to podle mě minulost a blbost.
A nebo někdo tak řadíte? Já osobně se přiznám, že ne a , že v tom ani nemám cvik.
Jinak jsme teď viděl C-maxe po faceliftu v bílé a moc se mi zamlouval. Ta bílá opticky zvětšuje jako hrom.
P.S. co říkáte na Ford Kugan s interiérem z C-maxe ? -
"-- skrytý --" 04.09.07 19:20
« Re: barva předního nárazníku
Všimni si farby na vozidlách napr. VW, Škoda, ... . Tiež je tam iný odtieň farby na plastových častiach karosérie. Zrejme je to spôsobené inou základnou farbou (ochranné nátery, ....) Môže to byť spôsobené aj tým, že plastové nárazníky sú vyrábané a sriekané v inej výrobe (nie v automobilke) :-(