C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 12.09.07 17:25
« Re: Zimni pneumatiky
Tak jsem se naty gumy ted díval a zjistil jsem že 15 jsou o polovinu levnější než 16, napřiklad goodyear ultra grip7 jsou v 15 za 1600 kč a v 16 za 3300 i dysky jsou levnější o 400kč, jenom nevím jestli tam 15 mužu dát a jak to bude vypadat. -
"-- skrytý --" 12.09.07 13:45
« Re: Zimni pneumatiky
Abych pravdu rekl, tak uz mam vybrane Hankook Ice Bear W300. Letni uz na aute byly take Hankook a jelikoz jsou celorocni, tak me prekvapily svou tichosti, proste Hankook jsem nikdy na aute nemel az ted a zatim spokojenost. Tak proc nekoupit i zimni :-). Internetova cena cca 2.400 Kc je take prijatelna, tak si myslim, ze ano. Samozrejme se nemuze vyrovnat GoodYearu nebo Dunlopu, ale myslim, ze na me jezdeni budou stacit. Co vy na to? -
"-- skrytý --" 12.09.07 12:55
« Zimni pneu
Jezdim uz druhy rok na ultra grip 7 a jsou super, nemuzu si je vynachvalit jak na snehu tak na brecce, cena neni taky spatna ikdyz jsem je koupil v nemecku asi o 600 kc levnejsi nez u nas, ale letos budou urcite zase nove a lepsi modely nicmene cena bude asi vyssi.Ultra gripy 7 jen doporucuji. -
"-- skrytý --" 11.09.07 23:26
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
Ja s ním jezdil 4 roky je fakt dobrej a uspornej, ale ten turbo efekt je na pi.. plný zátah je tak v rozmezí 1000 ot.pak tode * a musíš řadit nesrovnatelné s TDCI >:-[]
A s tou kazivosti PD se taky sere lépe natom je 66kw >:-[] -
superkutil 11.09.07 22:12
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
To tom17: Že se divíš! Motor 1.9TDI 81kW je považován za nejlepší diesel všech dob. Ten a 1.9TDI 66kW se zapsaly do historie. Neznám nikoho, koho by 81kW verze zklamala, byla tichá (při jízdě), neklepala se a málo žrala (Passat dálnice 110km/h spotřeba 3,9). Toho už asi žádný CR nedosáhne. :-) -
"-- skrytý --" 09.09.07 12:51
« Doplňky
Pokusil jsem se trochu vylepšit vzhled auta, ale moc origo doplňků, tedy respektive žádné jsem neobjevil, tak jsem zkusil lehce zvýraznit zadní světla stříbrnou lištou. Jsou to poslední tři fotky, bohužel bídné kvality z garáže, odpoledne zkusím vyfotit a přidat ještě venku. Co myslíte, byla by ta stříbrná lišta pěkná i na boku auta, nebo raději nechat černé ? Díky za odpověď.
Tak jsem přidal ještě 3 fotky snad trochu lepší. Na druhé straně lišta ještě není nalepená. -
"-- skrytý --" 07.09.07 21:24
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
no přátelé ty tam jsou časy již zmiňovaných 120, žigulů a dáčií. My si vozíme zadky v krásných strojích a holt to není zadarmo. Když jsme před rokem s manželkou povídali u kafe u mého otce o naší plánované cestě do Chorvatska a kudy a kam...tak jeho družka říká, jo, tam to znám, tam jsou pořádné kopce při přejezdu, tam jsme kdysi dělali s bývalým manželem těsnění pod hlavou...co dodat, já tedy těsnění pod makovic s sebou na dovču nevozím :-))). -
hatepe 07.09.07 15:39
« Re: Re: článek o naftových motorech!!!
No jasně tak brždění motorm stylem ze 4 na 2 by mě snad ani nikdy nenapadlo. Se vůbec divím, že ten kvalt tam narve, musí to dělat šílenej kravál. Já když brzdím motorem tak rozumě, tzn při podřazení mám točky tak do 4500 ( mám benzín ).
Co se startování týče, nevím. Spojku sešapovat bud asi vždycky, právě kvůli bezpečnosti. Sem tam se to človeku stane, že si tam omylem nechá kvalt, kor pak v té garáži to je blbý :-)
Vás s těma Turbama je mi líto. Ale na vašem místě bych to turbo dal nový.
jako po přečtení toho článku bych koupil diesla jen po kompletní diagnostice v servisu a po přeměření výkonu na brzdě.
Ale zase znám dost lidí co mají jetý nafťáky z produkce VW konkrétně teda 1,9 TDi 81 kW a má to nalítáno snad 350 tis a vše v klidu.
Common Rail je hold asi choulostivější. Ale ty vadný turba mi jsou jasný. Původní maitel byl urči sadista a honil to jak zdmutou kozu.