C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 12.11.07 22:21
« Re: stěrače
Měli jsme chvilku 1,6 TDCI (cca 3 měsíce) a bylo to ok, ale pokud jsi mu šlapal na krk, tak spotřeba šla nahoru dost razantně a tak nebyl problém jezdit po městě okolo 7l. Přece jen to chtělo trochu točit pokud jsi si to chtěl užít. Nyní máme cca měsíc 2,0 TDCI a jsem naprosto nadšený. Spotřeba je srovnatelná, což je po městě do 7l, ale na dálku ten dvoulitr jede za míň. Přece jen tolik netočí, ale to svezení. Nejde ani tak o rychlost, ale ten život co v tom je...úžasný.Být tebou,tak ten dvoulitr zvažuji. -
superkutil 12.11.07 21:56
« Re: stěrače
Zkus [odkaz] nebo [odkaz]
To FOFO C: 2.0TDCI nechci, mám Mondeo 2.2TDCI a bere si 7litrů při zrychlení 0-100km/h za 9sec. Potřebuju auto se spotřebou 5litrů a s C-MAX s emi jezdí dobře. A když už TDCI, tak aspoň s malou spotřebou. A rychle stejně už nikde jezdit nepůjde. Když jedu z Prahy na chatu, tak jedu 35km rychlostí do 60km/h a to je místy omezená i na 30km/h. Zachvilku i těch 80kW bude moc. 8-s -
"-- skrytý --" 12.11.07 13:46
« Re: Spotřeba C-MAX 1.6TDCI
Mam prvním rokem 66 kW, najeto 21tis. spotřeba cca 5,65. Filtr tam určitě nemám. Tempomat je schopný udržet 130 km/h v pohodě - i k moři po dálnici přes rakousy. Je pravda, že jsem neměl nic na střeše, nabaleni jsme byli jako čtyřčlenná rodina. 66ka nemá filtr a nová 80ka to má určitě. To co mi stačilo v zimě ke štěstí se jmenuje vyhřívané přední sedadla. -
superkutil 12.11.07 12:19
« Re: Spotřeba C-MAX 1.6TDCI
Verze 66kW by měla být bez filtru, verze 80kW s filtrem. Bude někde mezi motorem a výfukem. Známý ho po 50tis km na Mazdě musel vyměnit, prý proto, že motor málo točil a filtr se zanesl. ;-\
To přídavné 5kW topení ohřívá chladící kapalinu nebo vzduch do auta?
Kolik se dá v pohodě maximálně s autem jet? To znamená v kolika začne plavat a v kolika ztrácí dech? Kolik je schopen jet dlouhodobě po dálnici? Je schopen udržet 150km/h nebo alespoň 140km/h?
Měl jsem Mondeo 1.8i 85kW a při naložení po střechu při cestě k moři byl problém jet i 130km/h. auto v kopcích pod Vídní nechtělo jet 130km/h na 5ku a musela se točit 4ka. -
"-- skrytý --" 12.11.07 11:55
« Re: Spotřeba C-MAX 1.6TDCI
Mimochodem, jak poznam, ze tam ten filtr pevnych castic je nebo neni? V nemeckych fakturach o provedenych kontrolach je i nejake "aktivkohle fur particulate", nebo tak nejak to bylo napsane, tak nevim ... Tak bych rad vedel, jak to vypada a kde to najdu? -
"-- skrytý --" 12.11.07 11:53
« Re: Spotřeba C-MAX 1.6TDCI
No s tim ohrevem motoru to v zime tak rychle neni. Co me trapi vice je to, ze nekde zastavim, jdu na pul hodiny pryc a motor je opet uplne studeny ... Drivejsi 2.0i v Sierre, ktere bylo cele litinove vcetne hlavy po cely den snad nevychladlo, tady je to opravdu rychle. S topenim problemy nemam, neb tam mam to elektricke 5kW pridavne topeni a funguje moc pekne. Vyjedu a takrka hned uz fouka vlazny vzduch z topeni. Pravdou je, ze pri zaplem topeni na plno se pak motor ohriva jeste o trochu pomaleji. S filtrem pevnych castic zkusenosti nemam, protoze ho tam (snad) nemam ... -
superkutil 12.11.07 10:13
« Re: Spotřeba C-MAX 1.6TDCI
Zvažoval jsem koupi S-MAX 1.8TDCI 92kW ale měl zrychlení z 0-100km/h okolo 11,6sec. C-MAX 1.6TDCI má 11,3sec což je lepší. Měl jsem benzínové Mondeo se zrychlením 11sec a bylo to použitelné. Teď mám Mondeo 2.2TDCI a stále mám problémy s předjížděním, subjektivní pocit oproti benzínu je, že TDCI moc nezrychluje. Ta 2.2TDCI tedy zrychluje, ale 1.8TDCI nebo 1.6TDCI mě trochu děsí, ale u 2.2TDCI bojuju se spotřebou, která je ve městě 8litrů a to na to skoro vůbec nešlapu. Co ten filtr pevných částic u 1.6TDCI, nedělá problémy? A jak rychle se 1.6TDCI ohřívá a jak v zimě topí?
Měl jsem možnost se svézt s C-MAX 1.8TDCI a bylo to příjemné a živé auto. Kvůli odpočtu DPH můžu ale mít jen tu 1.6TDCI 80kW a ty C-MAX 1.8TDCI se už nevyrábí. -
Chasnik 12.11.07 09:13
« Re: Spotřeba C-MAX 1.6TDCI
Max jsem kupoval před rokem, když měl najeto 54 tkm, teď má o 25 tis. víc. Celkový průměr je 5,8 (1/3 Praha, 1/2 dálnice, zbytek státovky). Jak říká Dalin, dá se jezdit i pod 4, ale to spíš výjimečně. Po státovkách to bere 4,5 - 5,0, dálnice tak o 0,5 l více (cca 130 - 140 km/h). Město je ošidné, já jezdím nejčastěji trasy kolem 3 - 4 km, kdy se ani nezahřeje motor, takže čistá spotřeba ve městě je 6,5 - 8,5 podle venkovní teploty :-(
S 66 kW verzí nemám zkušenosti, ale pokud budeš jezdit ve více lidech a s bagáží, tak doporučuju 80 kW. Teda pokud ti nevadí, že nepředjedeš a pořádně se na křižovatce nerozjedeš (mezi 1. a 2. kvaltem je docela skok, doteď s tím mám problémy)