C-MAX

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 22.01.08  19:35

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Myslel jsem přední parkovací senzory a mám dojem, že kombinovat to nejde jen proto, že když máš vypínací airbag, tak máš jen poloviční tlačítko výstražných blinkrů a zbytek je žlutá kontrolka vypnutýho AB. A já tam mám vypínání parkovacích senzorů...

    A taky jsem někde četl, že vypínání AB se neobjednává do výroby, ale u dealera stejně jako ISOFIX, zkus se zeptat, jestli je to pravda...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.08  07:23

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Přední senzory myslíš tu kouli v předu na palubovce, která je místo manuálního ovládání intenzity osvětelní?

    Jinak prcka zatím nemáme, no příprava musí být ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 21.01.08  20:57

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

    Na přání - a zaujalo mě, já mám přední senzory a s těma to nejde kombinovat... ať vám roste ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 21.01.08  20:57

    « Re: Vypnutí airbagu spolujezdce

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.08  13:37

    « Vypnutí airbagu spolujezdce

    Chci se zeptat máte ho tak jak je uvedeno v manuálu po pravé straně zavírací schránky u spolujezdce?
    Já tedy ne, mám 12/03 Trend s 1,8 benzínem a vypínání airbagu jsem zatím nikde nenašel.... 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.08  18:04

    « Spolehlivost

    Tak jsem přečetl článek o spolehlivosti aut a myslím, že po shlédnutí tabulky může být majitel C-maxe docela spokojený ne?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 08.01.08  14:51

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    No já bych to jen lehce upřesnil. Oktanový čííslo vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalům. Vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ( okt č. 100) ve směsi s n-hetanem (okt. č. 0). Je to ak že motory s vyšším kompresním poměrem a tím i vysokou pracovní teplotou musí používat víc oktanový benzín aby nedocházelo k samozápalům. To se nesprávně nazývá jako klepání ventilů. Je to rázová vlna rychle hořícího paliva ale není způsobena špatným načasováním zapalování (konkrétně samozápaly), ale samovolným zapálením směsi jen teplem ve spalovacím prostoru. To způsobuje nějaký horký bod kde se vytvoří větší teplota. Např. elektroda zapalovací svíčky, nebo nečistota ve spalovacím prostoru. Jelikož se směs zapálí dříve a hoří rychleji než od zapálení zapalovací svíčkou, pak to dá zěptný ráz do toho motoru a motor pak klepe a ztrácí výkon. Většinou je to při vyšší zátěži, nižších otáčkách a víc sešlápnutém plynu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 07.01.08  18:50

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    Oktanové číslo určuje, kdy směs (podle tlaku) bude nejlíp hořet a jak rychle. Motory s vyšším kompresním poměrem spalují při vyšším tlaku a proto jezdí na 98ok. a mají tak vyšší výkon. Není to ale použitím vyššího ok. čísla, ale tou kombinací. Jinak klapání ventilů, klepání, je prej rázová vlna rychle hořícího paliva, protože hoří při nižším tlaku z důvodu špatného časování zapalování.
  • « 00 Reagovat !

    foto DoubleSix

    DoubleSix 07.01.08  09:38

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    Já jezdím dlouhodobě na 100 oktanový V-Power Racing a motor si nestěžuje :-)
    Jinak použitím paliva s vyšším oktanovým číslem (pokud je předepsáno 95 a ty budeš používat 98), může dojít k tomu, že to auto "pojede" trochu lépe, možná ti i lehce poklesne spotřeba (nemusíš na to tolik šlapat - jak psal Zdenekold, naroste ti lehce výkon), ale celkově to bude pro tebe finančně negativní (ten příplatek za oktany je dost vysoký).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.08  08:32

    « Re: natural 98 při dlouhodobějším používání

    No nemáš úplně pravdu. Každý motor je konstruovaný nebo nastavený na jiné oktanové číslo. Samozřejmě při nižším oktanovém čísle (než motor potřebuje)dochází ke zminěným samozápalům ap., ale vyšší oktanové číslo je zbytečné, je to vyhazování peněz.
    Motory, které mají snímač klepání motoru jsou schopny přizpůsobit se oktanovému číslu paliva.
    U přímého vstřiku může při použití vyššího oktanového čísla dojít k nárustu výkonu maximálně jedno, dvě procenta, ale víc ne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…