C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
preston 30.09.08 21:27
« serviska
Tak jsem absolvoval první servisní prohlídku na 20t km, vše bez závad, jen standardní výměna oleje, olejového, pylového, pachového a vzduchového filtru, kontrola základních součástí + jsem si nechal namontovat přední zástěrky (musím říct,že k mojí barvě se pěkně hodí, nedokážu si je představit u červeného nebo modrého c-maxe,časem přidám foto)... suma sumárum 5800+700 zástěrky :-) -
"-- skrytý --" 15.09.08 10:14
« Re: stěrače
Zdar...
myslim, ze jsou umisteny pod vnitrnim zpetnym zrcatkem (pod jeho konzoli). Na skle je takovy "tmavsi flek" a stira se jen tim pravym steracem s kloubem. Pokud je v tom miste gumicka v horsim stavu, asi to vyhodnoti jako vodu na skle a znovu setre. Ale pochybuji, ze tam neco nastavis... -
superkutil 12.09.08 21:18
« Re: C-Max - denní svícení a automatické zamykání po rozjezdu
Moik: Halogenové žárovky potřebují určitou teplotu, aby se na stěně banky neusazovaly kovové výpary. Pokud žárovku napájíš menším napětím, má baňka nižší teplotu a rychleji černá. Další věc je rozdíl ve spotřebě, klasická světla cca 150W, světla pro denní svícení cca 10W a neničíš běžné osvětlení auta. -
Moik 12.09.08 21:11
« Re: C-Max - denní svícení a automatické zamykání po rozjezdu
IMHO je nejlepší řešení na auto nic neinstalovat a zprovoznit si denní svícení, který v autě je. Pro jsou jasná:
1. je to levné řešení
2. žádný zásah do karoserie a elektriky
3. žárovky svítí míň než když svítí jako světla (jak to popsat )
4. podle kamaráda slabouproudaře je lepší, když baterkou už něco proudí, když spustí startér - hlavně v zimě
Proti:
1. jen pro auta s auto světly -
superkutil 10.09.08 14:00
« Re: C-Max - denní svícení a automatické zamykání po rozjezdu
Pro denní svícení mohou být použita přídavná světla pro denní svícení a nemusí s nimi svítit žádné jiná světla, takže ani zadní nebo obrysová. Světla pro denní svícení svítí pouze ve směru jízdy a slouží ke zvýraznění vozidla. Proto také stačí řada LED, která má minimální rozměr a je nesmysl svítit tlumenými světly,z nichž každé má spotřebu okolo 50W. Bohužel není snadné získat homologaci na světla pro denní svícení a tak když ji někdo získá, tak si světlo dostatečně nacení. [odkaz] -
"-- skrytý --" 10.09.08 09:02
« Re: C-Max - denní svícení a automatické zamykání po rozjezdu
Tu som k tomu este nieco nasiel...
2.7.25. „denní svítilnou“ se rozumí svítilna, která směřuje dopředu a která činí vozidlo snáze viditelným
za jízdy ve dne (1
(1) Ke splnění této funkce mohou vnitrostátní předpisy povolit užití jiných zařízení.
Taky jsem to hledal dost dlouho.
Podmínky provozu sice řeší zákon 56/2001 Sb. a vyhláška 341/2002,ale zejména ve vyhlášce jsou odkazy na evropskou legislativu,kterou jsme povinni dodržovat od podepsání přístupových dokumentů o jednotném schvalování technické způsobilosti.
Konkrátně světla řeší i pro nás závazný předpis EHK/OSN č.48
Taky jsem to hledal dost dlouho.
Podmínky provozu sice řeší zákon 56/2001 Sb. a vyhláška 341/2002,ale zejména ve vyhlášce jsou odkazy na evropskou legislativu,kterou jsme povinni dodržovat od podepsání přístupových dokumentů o jednotném schvalování technické způsobilosti.
Konkrátně světla řeší i pro nás závazný předpis EHK/OSN č.48
[odkaz]