C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
štíreček1 30.11.09 20:00
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
tak já to srovnávám se starým escortem 1,8D, když bylo pod nulou, tak chytal na půl otáčky, když bylo nad nulou a tudíž vlhký vzduch, tak už potřeboval otáčku jednu ;-) U focuse jsem nic takového nezaznamenal a novému commonrailu je to jedno taky. Tak jsem si udělal závěr, že vliv počasí nemá na naftu vliv, ledaže by zamrzla úplně >:D -
"-- skrytý --" 29.11.09 11:37
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Než jsem zkusil jinej benzín, taky jsem přemejšlel i o počasí. Většinou bylo vlhko, když to zlobilo. Jenže dneska je mlha jak prase, ráno jeden stupeň nad nulou a auto s benzínem Carrera100 jede úplně normálně, no problem >:D -
"-- skrytý --" 28.11.09 14:45
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Maxe jsem tankoval od počátku jen u Sh..lu a problém kolísání otáček s tím velmi pravděpodobně nesouvisí.
Dal jsem maxe do Fservisu - na déle než přes noc, aby se potíž mohla projevit (noale kdo ví...). Napsali 2 zakázky - jedna je reklamace, druhá je něco v tom smyslu, že: pokud se při testování "reklamační zakázky" závada neprojeví, tak provedou vyčištění všech dostupných elspojů spojených s chodem motoru a snímáním rychlosti, kontrolu chodu volnoběžventilu, kontrolu ukostření motoru popř silových elspojů, kontrolu škrtící klapky, proměření lambdy.
O výsledku dám vědět. -
"-- skrytý --" 28.11.09 12:01
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Takže, po přečtení mnoha diskuzí na netu o palivu jsou tady nová fakta. Auto je OK, benzín je *!!! Moje zkušenost: čerpání pouze u benzinek ONO, popisované problémy s motorem. Načerpán benzín N95 u Benzina: výrazné zlepšení. Načerpán benzín N100 (Carrera100) u OMV: super, nevím jestli to je jen o tom, že vím, že tam je lepší benzín, ale fakt je, že: tišší motor, větší výkon, nižší spotřeba, žádný problém s motorem!!!!! UŽ NIKDY LEVNÝ BENZIN OD "NO NAME" ČERPADLA. -
Thomasino 22.11.09 21:57
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Mě to tenkrát pomohlo, to nastartování a posečkání tak 15 vteřin (možná více). Od té doby jsem to dělal automaticky a už se to nestávalo... Ale tankoval jsem vždy u značkových benzinek (OMV, Shell), na to jsem měl svého Maxíka moc rád, abych riskoval tankovat u levných benzinek, kde to často ředí.. Občas jsem mu i dopřál OMV Carrera 100 oktanů a bylo to poznat, motor měl o něco větší zátah a lépe šel do otáček :-) -
"-- skrytý --" 22.11.09 20:33
« Re: benzín 1,8 - možné řešení ??
Můžete Vy, kteří máte podobný problém říct, kde tankujete benzín? U mě se to projevovalo s levným benzínem (čerpačka ONO). Bral jsem pořád jen tam. Dokonce se zdálo, že s tím levnějším benzínem byl hlučnější motor. Teď jsem vzal u značkový pumpy dražší benzín a zatím je to v pohodě. Nezkoušel jste někdo natural 98?
[odkaz]
Citam, ze pod 15C sa na E85 neda nastartovat, je drahsi, ako Focus, tak aj palivo a spotrebuje to o 30% viac. Nedokazem pochopit ako silne maju Svedi ekologicke zmyslanie, ked napriek tymto nevyhodam, to kupuju!
Tak ma teda napadlo, ze ked je tento motor stavany na spalovanie bioliehu, ktory ma oktanove cislo 105, tak mu moze robit problem 95 oktanov, pripadne riedeny ONO benzin, ktory uz moze mat len 90 oktanov.
Co sa stane, ked do Subaru STi, ktore potrebuje 100 oktanov, natankujem 95? Mozno sa bude chovat podobne ako Fordova FFV 1.8cka.
By som sa zastavil v Mladej Boleslavi a dal tam to E85, co to spravi:
"Pokud bude biosložka osvobozena od spotřební daně, budou náklady výrazně nižší. Nyní jej za 25 korun prodáváme i s mírnou dotací naší společnosti a v podstatě na tom proděláváme,"
[odkaz]
[odkaz]
Mozno ako pisu, tak aby ste tam mohli dat E85, tak to by to auto museli vo vyrobe na to pripravit, napr inymi hadicami alebo nadrzou na benzin. Ale mozno to uz tak je. Treba sa opytat u Forda.