C-MAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
xsnakex 28.08.07 07:31
« Taky Pozdrav ;-)
Zdravím všechny po dovče (mojí) ;-)
Odpověď na problém pro tom17 nemám,ale mám jiný téma k diskuzi,resp. prosbu a dotaz.
Vypozoroval jsem,že těsně pod 2tis. ot. při konstantní poloze plynového pedálu motor na okamžik jakoby ztratí tah.Stavá se to na jakýkoli rychlostní stupeň.Říkám si,jestli ta "prodleva" nějak nesouvisí s nástupem turba.Tohle je moje první auto s turbem (a navíc nafta) a nemám s tím zkušenost.Uklidníte někdo moje nervy?Předem dík.
Jinak jsem doplnil nějaké novinky do profilu mého Maxima,tak kdyžtak jukněte.
Zdraví XsnakeX -
hatepe 27.08.07 23:47
« pozdrav
nazdar lidi, nějak to tady vázne ta diskuse. Propádáme se na konec tabulky. nezačnem zase nějakou hádku benzín verzus nafta? >:D >:D >:D
To by nás zaručeně vyzdvihlo na vrchol tabulky :-))
Ted vážně, už asi potřetí jsme zpozoorval , že když vyjíždím a stáčím kola na místě tak se ozval takovej zvuk jako když se zadře trubka...jak to přesněji popsat, no jako jste tahali kovovou trubkumenší trubku a třelo to o sebe. To mi takhle udělalo 3x a začínám se toho obávat. Nemá někdo obdobnou zkušenost?
-
lulipin 22.08.07 22:53
« Re: porucha turba?
díky za vyčerpávající odpověď. Dneska jsem jel na diagnostiku ne do fordu. Měl jsem podezření na problém s turbem, pískalo to hlavně v nízkých otáčkách a taky motor nízko moc nezabíral. Diagnostikovali mi špatnou váhu vzduchu. No na tu bídu by to byl ještě malej problém. No uvidíme, dokud není váha vzduchu ok, tak pc nenajde případné jiné vady. Musím se poohlídnout kolik ta sonda stojí. -
WinDiesel 22.08.07 21:47
« Re: porucha turba?
Lulipine:
1,4TDCi = vstřikování Siemens
1,6TDCi = vstřikování Bosch
1,8TDCi = dříve vstřikování Delphi, nyní Siemens
2,0TDCi = vstřikování Siemens (100kW a nejnovější 96kW a 103kW)
2,0TDCi = vstřikování Delphi (dřívější 66kW, 85kW, 96kW Mondeo)
2,2TDCi = vstřikování Delphi (Mondeo)
2,0TDCi = vstřikování Delphi (Transit)
2,2TDCi = vstřikování Denso (Transit)
2,4TDCi = dříve vstřikování Delphi, nyní Denso (Transit)
2,5TDCi = vstřikování Bosch (Ranger)
3,2TDCi = vstřikování Denso (Transit ř válec) -
impaler 22.08.07 08:48
« Re: Brzdy = desitčky + kotouče
Ahoj, nadhodil jsem ve 30 tkm sjeté přední kotouče u svého belgického prodejce a servismana a dostal v rámci záruky nové. Destičky jsem si k tomu musel koupit za svoje (ty by prý jinak ještě 10 tkm vydržely, ale na nové že patří nové).
Je to mondeo 2.0 TDCi 96 kW 2004, destičky stály asi 70 eur bez DPH, jeden kotouč prý tak stovka. Mluvím samozřejme o autorizovaném servisu.
Jinak jsem z těch, co jezdí spíš neagresivně a snaží se nevyhazovat peníze z okna přehnaným bržděním, ale pár dupnutí za hbitýma kamionama na dálnici jsem za sebou měl...
Mně ukazuje čas, datuma teplotu. Když dám vyhledat nějakou destinaci, tak se tam přesýpaj hodiny a když to začne navigovat, tak to ukazuje šipky a náznaky křižovatek se vzdáleností. Je to docela příjemka, chce se to naučit podle toho jezdit. Ten display je i pro aut.převodovku CVT.