Alfa Romeo 156 2,0 JTS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 25.09.09 09:40
« Re: poruchas motor 2.4 jtd
no lancie nevim ale 2.4 JTD dela Sarkan ze slovenska a u prahy by mohl asi Stepan (Tepixj) ..z vlastni zkusenosti ale chip nedoporucuju...akorat to pak vic cudi...ja uz tedka domlouvam odstraneni chipu...jinak pokud by jsi mel problem s registraci na lanciaklubu,tak mi pisni na mail a ja to ti zaridim :-) najdes ho v kontaktech u me na webu www.alfisti.cz -
"-- skrytý --" 14.08.09 11:24
« Re: poruchas motor 2.4 jtd
nbešlapu na to a ani sem věčinou nešlapal věčninou stejnak řadím kolem 2000 ..zatím sem vyměnil naftovej filtr a vypadá to dobře zkrátil se start a ješět tam tedka budu dávat speciální čistící aditivum na trysky a soustavu:) vysledek oznamim:) -
"-- skrytý --" 11.08.09 22:25
« poruchas motor 2.4 jtd
zdravim strašně prosím o pomoc mám sice lancii ale mám v ní motor 2.4 jtd který je komponentně stejný jako u alfy .- nastal mi už dvakrát problém když sem poředjížděl podřadil ses na 3 a vytočil nad 3000 ot/min se prostě vypnul uplně mototor a vyskočilo nějáké upozornění pak šel znovu nastartovat zatím jsem vyměnil naftový filtr. má někdo zkušenosti s touto problematikou???jáý mám osobně podezření na vysokotlakou pumpu (ta se sra*a u 2.4TD)díky za každou odspověd. ;-) -
"-- skrytý --" 01.11.06 14:12
« Re: Re:
Nelze debimetr (zatím) nahradit, nebo o tom alespoň nevím. Debimetr je elektrochemický převodník, jehož výstupní napětí ovlivňuje aktivní chemická vrstva na čidle a ta pokud přijde do styku s něčím kyselým nebo slaným, tak se rozežírá. V zemích, kde se tolik nesolí, nejsou takový problémy. Někdy pomůže tu aktivní destičku očistit, ale většinou ne na dlouho. Pro některý značky (např. VW) jsou k dispozici repasovaný čidla a nemusí se kupovat celý debimetr (cca 2500,- Kč na Octavii).
Různí výrobci používají různé systémy, většinou bývaly rozšířené elektromechanické "váhy" vzduchu na starších systémech Motronic a pouužívá je i většina ostatních výrobců (např. právě Hitachi např. v některých Lanciích). Někde se zase používalo měření ochlazováním žhaveného drátku (tuším L-Jetronic) a byly i systémy kombinované. Asi nejspolehlivější a nejlepší je systém čidla tlaku vzduchu a teplotního čidla přímo v rezervoáru vzduchu za škrticí klapkou, jak to např, používá Marelli.
Hlavní předností debimetru je souhrn informací o teplotě, ztlaku a částečně i chemickém složení nasávaného vzduchu v kombinaci s malými vnějšími rozměry a přijatelnou cenou.
Na diagnostice osciloskopem se dá poznat napětí debimetru pod +4 V při volné akceleraci. To je jednoznačně vadný debimetr. Ale osciloskopickou diagnostikou se v ČR snad žádný značkový servis nezabývá. Většinou se jenom vyjede paměť závad a tam se debimetr zapisuje jen občas (protože je zdroj). -
zmulin 30.10.06 10:51
« Re:
Vůbec nevim.Na diagnostice to jde taky blbě zjistit,tak tam žádný pokusy taky nehrozej.Servismani taky netušíc pouze měněj.Výrobce museli asi u VW změnit,protože u kámošový sanitky byl polomrtvej Bosch.Ono to jezdí furt a člověk si myslí,že mu třeba stářím pochcípalo pár koní,ale po výměně pochopí.Mimochodem vys... se mu to i u Golfu.