Alfa Romeo 156 2,0 JTS

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 14.10.09  08:11

    « Re: CHIP

    odpoved viz soukroma zprava...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.09  13:52

    « CHIP

    A kolik tě ten chip vyšel??? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.09.09  15:12

    « Re: Re: poruchas motor 2.4 jtd

    určitě bych byl rád :-) kdyby si mi s tinm píchnul poněvažd měn to opravdu nejde...a na kolik máš chiplou tu alfu?????
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 25.09.09  09:40

    « Re: poruchas motor 2.4 jtd

    no lancie nevim ale 2.4 JTD dela Sarkan ze slovenska a u prahy by mohl asi Stepan (Tepixj) ..z vlastni zkusenosti ale chip nedoporucuju...akorat to pak vic cudi...ja uz tedka domlouvam odstraneni chipu...jinak pokud by jsi mel problem s registraci na lanciaklubu,tak mi pisni na mail a ja to ti zaridim :-) najdes ho v kontaktech u me na webu www.alfisti.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.09  14:24

    « Re: poruchas motor 2.4 jtd

    moc díky a nevíš ještě prosím kdo chipuje tyhle motory za unosný peníze???
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 24.09.09  13:46

    « Re: poruchas motor 2.4 jtd

    mrkni sem
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.09  08:19

    « Re: Re: poruchas motor 2.4 jtd

    zdravim...aktuání každopádně včera se mi to stalo zasde..na lancia klubu jsem se nekolikrat registroal do fora a nikdy měn to nepustilo.,tak jsem to vzdal
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 24.09.09  07:49

    « Re: poruchas motor 2.4 jtd

    pokud je to aktualni,tak se mrkni na www.lanciaklub.cz ..tuhle zavadu tam nekdo resi porad..je to nejaky cislo...myslim ze snimac otacek nebo tak neco....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.09  11:24

    « Re: poruchas motor 2.4 jtd

    nbešlapu na to a ani sem věčinou nešlapal věčninou stejnak řadím kolem 2000 ..zatím sem vyměnil naftovej filtr a vypadá to dobře zkrátil se start a ješět tam tedka budu dávat speciální čistící aditivum na trysky a soustavu:) vysledek oznamim:)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 12.08.09  07:48

    « poruchas motor 2.4 jtd

    Spíše ovládací ventil CR čerpadla v háji, nebo vysoké přepady ze vstřikovačů, musíš do dieselservisu... Zatím na to moc nešlapej...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.09  22:25

    « poruchas motor 2.4 jtd

    zdravim strašně prosím o pomoc mám sice lancii ale mám v ní motor 2.4 jtd který je komponentně stejný jako u alfy .- nastal mi už dvakrát problém když sem poředjížděl podřadil ses na 3 a vytočil nad 3000 ot/min se prostě vypnul uplně mototor a vyskočilo nějáké upozornění pak šel znovu nastartovat zatím jsem vyměnil naftový filtr. má někdo zkušenosti s touto problematikou???jáý mám osobně podezření na vysokotlakou pumpu (ta se sra*a u 2.4TD)díky za každou odspověd. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto zmulin

    zmulin 16.11.06  14:40

    « Re:

    No kapánek klesla spotřeba a vypadá to na uzdravenej krouťák.
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 15.11.06  17:52

    « Bez nadpisu

    a pozorujes rozdil??
  • 00 Reagovat !

    foto zmulin

    zmulin 10.11.06  12:08

    « Hyn sa ukáže

    Tak jsem to,ač se mi moc nechtělo radši vyměnil a teď se teprv ukáže jestli to nebylo zbytečný.Jenom jsem se v hospoďě zmínil,tak se najednou skor všichni majitelé bezporuchových TDI přiznali,že už to maj za sebou >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.06  17:47

    « Re:

    Těžko říct. Každej díl Bosch by měl mít svůj 13místný číselný kód a objednávat by se měl podle toho. Ale třeba u nahazovacího relé na Themu jsem zjistil, že je to jen divadlo - ty relátka jsou nakonec 3 a liší se jen koncovýmn dvoučíslím....
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 01.11.06  14:58

    « Bez nadpisu

    spis me zajimalo, zda nejde do ctyrvalcovejch TDI namontovat hitachi z sestivalce, ono se to stejne nejak kalibruje az po zapojeni samo, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.06  14:12

    « Re: Re:

    Nelze debimetr (zatím) nahradit, nebo o tom alespoň nevím. Debimetr je elektrochemický převodník, jehož výstupní napětí ovlivňuje aktivní chemická vrstva na čidle a ta pokud přijde do styku s něčím kyselým nebo slaným, tak se rozežírá. V zemích, kde se tolik nesolí, nejsou takový problémy. Někdy pomůže tu aktivní destičku očistit, ale většinou ne na dlouho. Pro některý značky (např. VW) jsou k dispozici repasovaný čidla a nemusí se kupovat celý debimetr (cca 2500,- Kč na Octavii).
    Různí výrobci používají různé systémy, většinou bývaly rozšířené elektromechanické "váhy" vzduchu na starších systémech Motronic a pouužívá je i většina ostatních výrobců (např. právě Hitachi např. v některých Lanciích). Někde se zase používalo měření ochlazováním žhaveného drátku (tuším L-Jetronic) a byly i systémy kombinované. Asi nejspolehlivější a nejlepší je systém čidla tlaku vzduchu a teplotního čidla přímo v rezervoáru vzduchu za škrticí klapkou, jak to např, používá Marelli.
    Hlavní předností debimetru je souhrn informací o teplotě, ztlaku a částečně i chemickém složení nasávaného vzduchu v kombinaci s malými vnějšími rozměry a přijatelnou cenou.
    Na diagnostice osciloskopem se dá poznat napětí debimetru pod +4 V při volné akceleraci. To je jednoznačně vadný debimetr. Ale osciloskopickou diagnostikou se v ČR snad žádný značkový servis nezabývá. Většinou se jenom vyjede paměť závad a tam se debimetr zapisuje jen občas (protože je zdroj).
  • « 00 Reagovat !

    foto zmulin

    zmulin 30.10.06  10:51

    « Re:

    Vůbec nevim.Na diagnostice to jde taky blbě zjistit,tak tam žádný pokusy taky nehrozej.Servismani taky netušíc pouze měněj.Výrobce museli asi u VW změnit,protože u kámošový sanitky byl polomrtvej Bosch.Ono to jezdí furt a člověk si myslí,že mu třeba stářím pochcípalo pár koní,ale po výměně pochopí.Mimochodem vys... se mu to i u Golfu.
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 28.10.06  19:13

    « Bez nadpisu

    ale v 2.5TDI 132kW je hitachi. neda se to zamenit? nedela nekdo redukce?
  • 00 Reagovat !

    foto zmulin

    zmulin 27.10.06  17:20

    « Bez nadpisu

    Fakt to vyrábí jenom Bosch a se.. se to všude.Prej tomu vadí nejvíc když si přisaješ vodu,něco jako když jedeš v dešti blízko za autem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…