TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto radek-borovicka

    radek borovicka 18.02.14  21:12

    « xenony

    Koupil jse avensise r.,v 2007 a odesel mi za tyden xenon nevite kolik stoji novy,nebo jestli se da sehnat levne zarovka a za kolik dekuji za info radekborovicka1@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto radek-borovicka

    radek borovicka 18.02.14  21:07

    « nesviti mi xenon

    Koupil jse avensise r.,v 2007 a odesel mi za tyden xenon nevite kolik stoji novy,nebo jestli se da sehnat levne zarovka a za kolik dekuji za info radekborovicka1@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.11  19:43

    « Toyota avensis 1999

    koupil jsem Avensis, motor 7A FE 1,8
    a je tam zlomenná měrka oleje. Rád bych věděl délku originální měrky.
    Děkuji za informaci.

    můj email je
    grygar58@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.10  12:05

    « topení

    ahoj, mám problém s avensisem D4D, 2003, verze T25 - začíná topit až při zahřátí motoru na provozní teplotu. Nepomáhá ani zapnutí přídavného topení, je vyměněný termostat, doplněná chladící kapalina, diagnostika v autorizovaném servisu bez závad. Potkal se někdo s touto závadou? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.10  13:05

    « Odhlučnění

    Zdravím. Po třech letech s dieselovým Avensisem r.v. 2007 (najeto 110tis) jsem šel na zkušební jízdu s novým modelem (taky diesel 93kW) a potvrdil jsem si, co jsem dosud jenom tušil. Za ty roky se v kabině výrazně zvýšila hlučnost od kol. Používám Bridgestone Turanza ER-300 klasický rozměr na 16" nafoukané na 2,5Atm, protože většinou jezdím sám delší štreky po dálnicích.
    Myslíte, že má smysl chtít někde v servisu "generálku" zvukové izolace? Nebo mám zkusit stejné pneu jako jsou na novém Ave? Původní Dunlop se sjely hodně rychle a navíc nerovnoměrně, takže už za rok jsem je musel vyhodit.
    Díky za názory a tipy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.10  13:13

    « Re: Kazetovy magnetogon

    ja mam rok 2004 a mam tam aj kazetu aj cd vo vacsine je aj kazeta aj cd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.10  17:11

    « Re: Kazetovy magnetogon

    Mám rok 2007 a je tam CD :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.10  14:16

    « Kazetovy magnetogon

    Ahojte. Ceka mne v brzke dobe vymena auta a Avensis II kombi je muj favorit. V nabidce bazaru jsou snad vsechny vozy z let 2006/7 (muj oblast zajmu) vybyveny kazetovym magnetofonem. Neprijde mi to normalni, vzdyt kazeta je mrtva uz dost dlouho na to, aby se objevovala v 3-4 roky starych vozech.

    Chci se zeptat je to bezne, nebo spis nekdo vymenil radio pred prodejem ?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 20.12.09  10:55

    « Re: Palivoměr a informace o dojezdu

    Neexistuje žádné dokonalé řešení. V mém autě ukazuje rafika ještě 1/5 nádrže a už mi PP neukazuje vůbec nic, jen - ZAJEĎ PRO PALIVO !!!!!!!!!!!! A podle momentálního stylůu jízdy mi to chvíli ukazuje dojezd 900 km a když na to šlápnu tak 550 km atd (nemám Toyotu). Jsou různá řešení ale žádné není dokonalé. Vím jen že se přihlíží k chování majitelů vozidel a raději je to nutí jet natankovat dříve než později - lepší když jsou výrobci proklínáni za nedokonalý výpočet dojezdu PP než za to, že majitel vozidla zůstal stát s autem někde, kde dávají lišky dobrou noc...
  • « 00 Reagovat !

    foto m5t

    m5t 19.12.09  23:43

    « Re: Nevhodný olej + palivoměr

    Řek bych,že srovnáváš hrušky s jabkama (km/h a dojetým km). Žádný výrobce nenastaví údaj o dojezdu km v PP tak,aby byl zobrazen přesný údaj, vždy tam nechá zaručenou rezervu pro jakoukoliv situaci. Proto se v recenzi jakéhokoliv auta neobjeví jako nedostatek, ani to recenzenti nesledují - je to kravina. Prostě normální řidič po rosvícení hladového oka zastaví u nejbližší pumpy a natankuje a nefilosofuje o tom. Nevidím smysl jezdit v intervalu od plné nádrže po 3 litrový zůtatek. Pro soukromou informaci sis udělal test dojezdu a víc bych to neřešil. Máš nového avika tak si ho užívej a to si piš,že je co.Za nedostatek bych považoval něco co mě donutí navštívit servis, jinak jezdím a jezdím a .... :-) a kochám :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.12.09  17:19

    « Re: Nevhodný olej + palivoměr

    To fleggy : Nemůže.
    To cartmanxy : Doufám, že pokud sis můj nedávný příspěvek o palivoměru Avensisu přečetl pozorně, tak si sám můžeš lehce odvodit, že tobě, když ty bys svým doporučeným způsobem tankování zajel s uvedeným autem k pumpě, by v nádrži zbývalo ještě cca jejího 1/3 objemu, na kterou bys býval mohl dojet ještě asi 300-350 km. A pokud toto považuješ za (bezvýznamnou) kravinu, tak jsi podle mě ideální spotřebitel, kderého pravděpodobně z klídku nevytrhne ani třeba to, že si jde koupit auto, které může jezdit maximální rychlostí dejme tomu 170 km/hod., u něhož se z bezpečnostně-konstrukčních důvodů ručička tachometru vždy zastaví na rychlosti 115 km a dál už neukazuje. A když chceš jet rychlejc, tak tě výrobce auta ponoukne, aby sis skutečnou rychlost dopočítal z hlavy sám podle míhajících se patníků. Mnozí řidiči budou v takovém autě nas..ní, ty však ne, neboť ty tuto banální situaci hravě vyřešíš nepřekročením zobrazené rychlosti 115 km/hod. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.09  15:17

    « Nevhodný olej

    Zdravím vespolek. Nedávno jsem během cesty doléval olej třídy ACEA B1 a až doma jsem si přečetl, že pro D-4D s filtrem pevných částic by se měl používat olej třídy JASO DL-1. Dolil jsem jeden litr - myslíte, že to může něčemu vadit? Než půjdu na výměnu oleje po 90tis km, tak asi ještě 500km ujedu. Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.09  09:27

    « Re:Palivoměr a informace o dojezdu

    Takovéto kraviny vůbec neřeším, když se mi ručička palivoměru začne pohybovat v poslední čtvrtině dráhy, zajedu k pumpě a natankuju, myslím, že hustota čerpacích stanic na území České republiky je dostatečná... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto mikesh

    mikesh 07.12.09  10:34

    « Re: Palivoměr a informace o dojezdu

    Tak kdyz mu PP ukazuje dojezd blbe to asi problem je, nemyslis? To je sice hezke ze si to muze prepocitavat za jizdy manualne kolik jeste asi dojede, ale v tom pripade tam ma funkci PP dojezd celkem zbytecne. Btw, PP pocita dojezd i na zaklade toho JAK jak jedes, tedy jakou mas spotrebu, to manualne tezko budes hlidat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 07.12.09  10:08

    « Re: Palivoměr a informace o dojezdu

    Mam starsi model Avensisu (2008) a palivomer funguje rovnako. Ak zacne svietit "hladne oko", je v nadrzi este cca 10 litrov nafty. PP mi vtedy ukazuje dojazd cca 100 km. Podobne to ale fungovalo na Mazde 6, ktoru som mal predtym. Ale myslim si, ze nie je potrebne vidiet problem tam, kde nie je. Ty si si teraz overil, kolko km prejdes od zasvietenia rezervy. Na dojazd podla PP by som sa nespoliehal, je to len matematicky vypocet, nic, na co by sa dalo spolahnut. V ziadnom aute.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.09  15:45

    « Palivoměr a informace o dojezdu

    Ahojte, hlásím se do hrdé rodiny Toyoťáků s novým Avensisem kombi v garáži. >:D Říkáme mu doma "Žába" (pracovní název). Zatím, za prvý měsíc najeto asi 4500 celkem spokojených km, takže se stále nacházím spíše ve fázi seznamování. Vše funguje OK, žádné problémy nenastaly, až na jednu "mrzutost". Tou je indikátor stavu paliva v nádrži (takové ty čtverečky na displeji palubního počítače) s neurčitou a nepříliš přesnou informativní schopností. Tato "piha na kráse" by se dala ještě klidně přenést přes srdce, kdyby alespoň fungovala přesná informace o zbývajících kilometrech dojezdu. U minulého auta mě totiž dosti iritovalo, že když počítač zobrazil hodnotu dojezdu 50 km, následně tato hodnota na displeji definivně zhasla. Avšak vzhledem k relativně přesně ukazujícímu palivoměru jsem dokázal v případě nutné potřeby bezpečně vyjet nádrž téměř až k nule, kdy mi v ní zbylo i méně než litr paliva. Bohužel, starostlivostí posedlí Japonci tuto pro řidiče důležitou dojezdovou funkci u Avensisu dovedli k takové "dokonalosti", že když palubní počítač hlásí dojezd "0 km", tak v tomto okamžiku alespoň u mého naftovém vozu zbývá v nádrži palivo ještě na dlouhých 150 až 200 km!!! Následně už ale neexistuje žádná informace, kam ještě auto dojede. V té situaci má řidič dvě možnosti: buď neriskovat, a v brzku navštívit benzinovou pumpu, čímž si ale zbytečně o nezanedbatelnou hodnotu snižuje dojezd (namísto třeba 1000 km jen 800) a zvyšuje frekvenci tankování, a nebo může začít v hlavě hbitě přepočítávat průměrnou dosaženou spotřebu a odhadovaný objem palivové rezervy v nádrži a z těchto hodnot (za jízdy) odhadovat, jak daleko si ještě může troufnout dojet. Toto jsem také jednou zkusil. Spočítal jsem si, kam až na tu "neviditelnou rezervu" dojedu ... a jel. Říkal jsme si, že přece není možné, aby ti šikovní Japonci vyrobili toto elektronikou prošpikované auto tak debilně, že by mě nechalo bez nějakého závěrečného varování ve štychu. Mýlil jsem se - udělali a nechalo! Jel jsem a když jsme to měl k dopočítané benzinové pumpě asi 5 kilometrů, najednou to parkrát škytlo, škublo a už jsem stál (na silnici 1. třídy, široko daleko nic, noc). Co naplat, za blbost se platí. Když mi pak kamarád přivezl v kanystru naftu, nastartovali jsme auto a dojeli k pumpě, nastalo další překvapení. Když jsem sečetl objem kanistru, který jsem do prázdné nádrže před chvilkou nalil a hodnotu paliva z výdejního stojanu u pumpy, vyšla mi hodnota 58,5 litru. Jenže v technickým materiálech k vozu je všude udána hodnota 60 litrů! Aha, tak proto jsme nedojel... Takže pozor - nikdy a Avensisem nedojedete tak, daleko, jak si spočítáte.

    Takhle věc mě tedy na Avensisu dost štve. V testech, a recenzích které jsem pročítal před koupí vozu jsme se o tomto nedostatku palivové signalizace nikde nedočetl. Neznám žádné osobní auto, se kterým jsme kdy jezdil (a jejich počet odhaduji nejméně na 20), které by mělo takto diletansky vyřešený palivoměr. Chci se zeptat ostaních, co si o tom myslí a jaké jsou jejich zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.11.09  14:57

    « Re: Spotřeba po opravě

    Avensis sice nemám, ale trochu dělám do těchhle věcí. Při jízdě za Avensisem už jsem si toho taky stihl všimnout.
    D-Cat je kombinovaný filtr a ukládací denox, přičemž regenerovat se musí oboje (denox řádově častěji). Regenerace denoxu probíhá obdobně jako regenerace filtru obohacením směsi o redukční činidla (CO, vodík a uhlovodíky) a navýšením teploty díky vstříknutí nadbytku paliva. Proto ten bílý kouř. Starosti si dělejte až když to přestane kouřit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Cico

    Čičo 24.11.09  08:12

    « Re: Spotřeba po opravě

    Normálne to pravdepodobne nie je - filter by sa nemal asi začať regenerovať pri rýchlosti 40 km/h.

    Početnosť regenerácií výrazne závisí od štýlu jazdy a trás. Ak jazdíš prevažne v meste potreba rgenerácie je častejšia, v meste nemá ale filter vytvorené podmienky na regeneráciu, na to ho treba občas prehnať vo vyšších otáčkach (netreba diaľnica, mala by stačiť okreska na nižší prev. stupeň).
  • « 00 Reagovat !

    foto Kasper

    Kasper 23.11.09  20:23

    « Re: Spotřeba po opravě

    Promiň , ale rád bych se zapojil do diskuze o AVENSIS. Mám Avensis 2,2 D-CAT 130kW, r.v. 2007. Dnes jsem se vrátil z prohlídky po 135000Km.
    AVE pochází z Belgie a byl udržován v autorizovaném servisu , proto jsem přejel do Čech a raději šel zase do autorizovaného .
    Můj problém je v tom ,že mě doposud nikdo neřekl jak probíhá regenerace D-CATu a jak často vůbec probíhat může .
    Důvodem je, že se mě stává a to i dvakrát za den, že začne ostudně kouřit a to většinou hustým bílým kouřem, což mě u Toyoty hodně zaráží a pokud se mě to stane při 40km/hod uprostřed města , tak jsem z toho velmi zklamán.
    Poraďte mě kdokoliv co mám za problém , nebo mě popište regeneraci (třeba je to normální).
    Dle mého názoru mám problém právě někde na D-Catu a v servise to nemohou odhalit . Pokud mě někdo řekne že je to normální , tak se s tím smířím .
    Díky za reakce .M.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.09  09:34

    « Novy Avensis nafta 130 kw

    Ma nekdo naftu 130 kw ? Nekde jsem cetl, ze ma hodne tuhou spojku (nebo to byla RAVka?). Radsi se teto motorizaci vyhnout ?

    Predem diky za zkusenosti.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Připravte si voňavé domácí sirupy: Zkuste šeřík, bez i levanduli!

Připravte si voňavé domácí sirupy: Zkuste šeřík, bez…

Víte, že omamně vonící šeřík si můžete užít i jinak než jen ve váze? Zkuste z něj připravit osvěžující šeříkový…

Sériová vražedkyně (38) si chce vzít zlodějku: Musela slíbit, že už nebude zabíjet

Sériová vražedkyně (38) si chce vzít zlodějku:…

Vražedkyně Joanna Dennehyová je známou postavou britské kriminalistky. Tato trojnásobná vražedkyně se svým…

 

iSport.cz

Jugas definitivně opustí Slavii! Míří do Polska, podepsal Krakovu

Jugas definitivně opustí Slavii! Míří do Polska,…

Červenou a bílou bude hájit dál - ale překročí přitom hranice. Čtyři roky trval svazek Jakuba Jugase s pražskou…

Tady trénoval Brückner a střílel Drulák. Do Drnovic se vrací profi fotbal!

Tady trénoval Brückner a střílel Drulák. Do Drnovic…

Slavná fotbalová ves se vrací k životu. Od podzimu se bude hrát v Drnovicích druhá liga! Na stadionu, kde váleli…

 

Reflex.cz

Poté, co nás Rusko zařadilo mezi nepřátele, Zeman změnil účes, začal skládat básně a nevychází z pokoje

Poté, co nás Rusko zařadilo mezi nepřátele, Zeman…

Na konci minulého týdne ruská vláda schválila seznam nepřátelských zemí, kde vedle USA figuruje už jen Česká republika.

Robotická solární loď: Mayflower 400 ukazuje budoucnost námořní dopravy

Robotická solární loď: Mayflower 400 ukazuje…

Před čtyřmi stoletími přepravila třicetimetrová galeona May­flower stovku náboženských utečenců z Anglie…