TOYOTA Avensis

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto mrazik

    mrazik 24.01.09  19:51

    « Re: 2,0 d-4d 126 koni

    Mam kombika s timto motorem a slaby urcite neni a par lidi se po jizde divilo, ze pod kapotou je jen dvoulitr. Jezdime s plnym kufrem (4 clenna rodina) a zatim jsem s nedostatkem vykonu problem nemel. Ona i hodnota maximalni rychlosti - 200 Km/h o necem svedci. Motor je hlavne dobre sladeny s prevodovkou. Strach z vykonu je uplne zbytecny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.09  10:52

    « 2,0 d-4d 126 koni

    Kombi je pomerne velke auto. Nie je ten motor slaby ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.09  13:54

    « Svetla vyska podvozku

    Neviete niekto aka je svetla vyska Avensisu ? Je kombi vysie ako sedan resp. liftback?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 23.12.08  13:38

    « Re: Spotřeba po opravě

    Fajn, to rád slyším. Jo, do ČR se obvykle vozy s DPF nevozí. Teď od ledna 2009 dostanou i 100 kW a 110 kW D-CAT, ale do ČR se budou vozit jen s DPF. 93 kW zůstane pro ČR bez ničeho, zatímco v RAK, NĚM budou auta s DPF.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.12.08  08:51

    « Re: Spotřeba po opravě

    Tak jsem se ze dvou míst dozvěděl, že ŘJ v Avensisu odpojení od baterie přežije bez problémů, akorát se ztratí dynamická kalibrace, ale ta se znova časem ustaví podle stylu jízdy. Ohledně častého vypalování filtru: v jednom servisu jsem je musel přesvědčovat, že ho tam vůbec mám (auto je dovoz z Rakouska), a tak o tom nic moc nevěděli. V druhém se nedivili a nabídli mi diagnostiku, ale až po vánočních dovolených. BTW včera jsem jezdil po nákupech a ani jednou se nevypalovalo. Třeba se to opravdu samo vrátí do normálu.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.12.08  18:01

    « Re: Spotřeba po opravě

    Určitě dej vědět. Neber si rukavičky. Dealeři Toyoty se jinak chovají seriózně, neočekávám problémy. To je výhoda u Toyoty. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.08  17:58

    « Re: Spotřeba po opravě

    Uf, tak tos mě trochu vystrašil. Zítra tam zajdu a schválně dám vědět, jak jsem pořídil. Ještě jednou díky za zasvěcené informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.12.08  17:42

    « Re: Spotřeba po opravě

    Mno, asi záleží na Tobě. Po odpojení baterie se obvykle ztratí řada důležitých informací, mimo jiné takzvaná statická kalibrace a dynamická kalibrace vstřikovačů a čerpadla. Vypadá to, že Ti lemplové nad tím co dělají vůbec nepřemýšleli.
    Po zadání "statických" kalibrací vstřikovačů (tzv. "QR kódy") začně ŘJ načítat pomocí "mikrovstřiků" paliva "dynamické korekce vstřikovačů - dotáhne si je superpřesně i ve vztahu ke Tvému jízdnímu stylu. Spotřeba paliva před dostatečným načtením statických a dynamických kalibrací je cca o 1 l až 1,5 l paliva vyšší.
    Trochu se bojím o Tvůj filtr pevných částic - příliš časté (a ve Tvém případě zcela zbytečné) regenerace filtru pevných částic jej mohou ve svém důsledku zničit. Jemná porovitá struktura keramického materiálu se zhroutí, rozpadne se.
    Já bych asi nečekal a reklamoval bych to, nechal bych učinit záznam o odpojení baterie, kdyby se Ti někdy v budoucnu, třeba i těsně po 100000 km rozpadl filtr pevných částic, aby jsi byl pojištěn proti dodatečné zbytečné investici.
    Bojím se, že bez načtení statických kalibrací vstřikovačů nemůže dojít k načtení dynamických kalibrací, to ale jistě nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.08  15:59

    « Re: Spotřeba po opravě

    Baterie asi byla odpojená, protože jsem na PP přišel o celkovou dobu jízdy a dlouhodobé průměry. To si můžu v servisu zjistit, jestli a na jak dlouho ji odpojili. BTW bezprostředně po havárii jsem s tím ujel ještě cca 200km cestou zpátky domů a celou dobu jsem si dával pozor na jakékoliv anomálie v chování auta. Všechno včetně spotřeby bylo normální. Zhruba za měsíc a půl půjdu na prohlídku po 60tis. - myslíš, že by ta diagnostika do té doby počkala? Je taky možné, že se spotřeba mezitím umoudří...
    Díky za užitečné informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.12.08  15:47

    « Re: Spotřeba po opravě

    MOTORY TOYOTA DIESEL jsou vybaveny 4 vstřikovači s maximálním vstřikovacím tlakem 1700 bar a 1 extra vstřikovačem pro regeneraci filtru pevných částic (100 barů).
    V praxi se kombinuje průběžný účinek dodatečných vstřiků paliva z 1700 barových vstřikovačů a čas od času zasahuje do procesu průběžné regenerace 5., 100 barový vstřikovač, který posílá palivo přímo do výfukového potrubí - filtru částic, kde teprve vzplane a brutálně spálí všechny částice karbonu.
    Co mne napadá je:
    - v servisu dělali něco s ŘJ a ta je nyní resetována a celý systém se znovu učí (např. po odpojení baterie)
    - něco bylo nakopnuto při nárazu - například potrubí výfuku s filtrem částic - ten je nyní přiucpán a vykazuje hodnoty, které ŘJ chápe jako limit pro zahájení regenerace, nebo byly nakopnuty senzory rozdílu tlaku před a za částicovým filtrem a vykazují velký tlakový rozdíl = impulz pro zahájení regenerace.
    Nechal bych auto prohlédnout, a pokud Ti nebudou hrozit neuznáním záruky (bouračka), požádej je o výměnu částicového filtru a vstřikovačů, ale až po provedení důkladné diagnostiky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.08  15:09

    « Re: Spotřeba po opravě

    2.0 D4D 93kW model 2007
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.12.08  14:08

    « Re: Spotřeba po opravě

    Máš 2,0 D4D nebo 2,2 a když 2,2 tak 110 kW nebo 130 kW D-cat ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.08  13:11

    « Re: Spotřeba po opravě

    Vpředu maska a nárazník. Vzadu nárazník, dveře od kufru, dno kufru, levá bočnice, blatník a světlo. Pak nějaké to čalounění a těsnění. Zkrátka samé plechy...
    Pro představu - ve stojící koloně na D1 do mě zezadu narazili a odhodili na auto přede mnou. Takže zadek rozbitý hodně, předek jenom trošku.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.12.08  12:34

    « Re: Spotřeba po opravě

    Myslím že Ti pomůžu, specifikuj přesně co se opravovalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.08  10:24

    « Spotřeba po opravě

    Zdravím a opět prosím o názory k následující situaci. Před pár dny jsem odjel ze servisu s opraveným dieselovým Avensisem. Stál tam měsíc. Oprava super, ale hrozně mi vyskočila spotřeba. Skoro stále se "vypaluje" filtr pevných částic, a tak jsem rád, když jedu průměrně za 7l/100km. Napadají mě dvě možnosti:
    - nafta v nádrži za ten měsíc degradovala (možná plácám nesmysly)
    - řídící jednotka se resetem nějak "zbláznila"

    Při testovací jízdě jsem vyjel starou nádrž a vzal čestvou naftu, tak uvidím, jestli to pomůže. Taky se mi během testovacího výletu zdálo, že frekvence vypalování zvolna klesá, ale i tak probíhá co pár desítek kilometrů. Nenapadají vás nějaké další důvody, proč to často vypaluje? Díky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.08  17:24

    « Potahy na sedačky

    Chtěl jsem si nechat ušít potahy na míru /i kvůli bočním airbagům/ ve specializované firmě, ale bylo mi řečeno, že na nový Avensis /2007/ nemají střihy. Řešili jste někdo tento problém? Můžete, prosím, poradit kde a za kolik se nechají nějaké potahy pořídit? /Dítě roste a nechci mít z auta ušmudlaný chlívek.. :-( /
    Ideální Praha a střední čechy. Díky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.08  17:17

    « Dálnice D2-srovnání s OII

    fleqqy:Nemohu porovnat s OII,po dálnici jsem s ní nejel, ale příčné nerovnosti a panely dost cítím,pneu mám 16-ky,tlumiče O.K.-auto má najeto cca 19 tkm, takže to asi bude vlastnost ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.08  21:23

    « Re: Dálnice D2 - srovnání s OII

    fleggy: a mají obě auta stejný rozměr pneu? Standard na O2 je 195/65R15 a Avensis 205/55R16 a i to je už celkem znát... A pak taky samozřejmě typ pneu - např. Continentaly jsou spíš tvrdší, Micheliny měkčí apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.08  21:19

    « Re: Dálnice D2 - srovnání s OII

    fleggy: a mají obě auta stejný rozměr pneu? Standard na O2 je 195/65R15 a Avensis 205/55R16 a i to je už celkem znát... A pak taky samozřejmě typ pneu - např. Continentaly jsou tvrdší, Micheliny měkčí apod.

    A pokud jde o ty letní gumy - tak momentálně jezdíme na Bridgestone RE050A v rozměru 215/45R17. Je to super guma, tichá, s nižším odporem a výborně sedí. Předtím, taky super pneu, ale hlučná a žravá, byly Pirelli PZero Nero. Ovšem z hlediska výdrže bych asi ani jedny nestavěl na špičku.. tak asi 25tis. maximálně.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.11.08  12:04

    « Re: Dálnice D2 - srovnání s OII

    Nie som si isty, ale Avensis ma mat tusim tlak 2,4. Aj ked to je maly rozdiel na to, aby si nerovnosti prestal citit.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…