Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« novy klic k imobilizeru
Dokaze mi nekdo, prosim, poradit, v nasledujici veci? Mam Renault Megane a prisel jsem o klice od nej. Na zaklade cisla karoserie a policejniho overeni, ze jsem majitel a auto neni kradene poslali do servisu kod odpovidajici memu autu + novy klic i s dalkovym ovladanim. Po zadani kodu do ridici jednotky se klic "ozivil", zacal si s ridici jednotkou rozumet. Moje otazka zni, budou ted fungovat a rozumet si s ridici jednotkou i stare klice s dalkovym ovladanim? Zatim se mi dostava obojich odpovedi. Cau TD -
« US
to tomcat: Je to o přístupu. Je to o V8 5,0, na ventily dlabu - mám tam hydroštely, dostatečný výkon i bez všech těch evropských balastů a reklamních tahů, jak z lidí vytahat peníze. Až budu mít čas a finance udělat si auto můžu si udělat hodrot, leadslet, rustrod, lowrider miliony úprav o kterých evropští mistři tuningy nemají ani ponětí( ne nemluvím o plastech po zem a rychlých pruzích). Amerika je známá kultem auta. Koupíš u nás krmení výfuku benzínem, nebo nitro do auta? Leda tak techniclej benzin do Trabika, LPG do 120, nebo chiptuning do Octavie.
Jestli chceš, koukni na [odkaz] tam je pár odkazů. -
« Bez nadpisu
Tomcat: To není dojem to je pravda. Občas je to utpení s tím jezdit. Sama zatačka :-( a to mé auto přímo nesnaší, ouzké dálnice, takže je plno a cruise control (tempomat) je na nic (chtel jsem rict na *). Parkoviste nejsou dimenzovany. Takze mam problem vystoupit a samozrejme zadek kouka ven z boxu. Podzemni garaze maji moc velky sklon najizdejícich ramp a pokud to jsou tocite rampy (zdravíme Liberecky Babylon) tak se musi vytacet na 2x :((. Jinak se s tim dobře jezdí. Hodně výkonu na řešení krizovek, nebo předjíždění. Málo žere, každý mi dává přednost a nemusím prosit abych se dostal z pruhu do pruhu. Člověk se o nic nemusí starat, prostě leží v křesle a kolenem kontroluje volant. No a bezpečnost se řeší samotnou velikosti auta. Mám je rád, ale stejně si koupím druhé auto evropského stylu na ježdění a Caddyho budu leštit na srazy :)
No jenom takovej příklad ze života. Soused kamoš si koupil z 87. BMW 325e najeto 250tis lak nic moc, ale bez reze. Bylo mu po 3 měsících ukradeno :-( no a ted rezignoval a chce nenapadny americky auto. Rve se vlasy ze jsem tyden pred tim ukradenim prodal svoji Saratogu, coz je fajn auto na Evropske poměry mu nic nechybelo ve vybavě. Bylo pěkné a nenapadně a kdyby si ho zloděj všimnul tak ho to stejně neosloví. Takže se vykašlal na BMW a podobný auta a koupí si ameriku na běžné ježdění. Tohle je správné zabězpečení auta. Koupit takové aute, že o něj nebude mít nikdo zájem :) -
« DO na Mondeo
Chci se zeptat chtěl bych si dodatečně namontovat DO (dálkově ovládání) centrálního zamykání na Ford Mondeo. Alarm u auta se aktivuje tim, že se na chvíli otočí klíčkem v zámku u dveří na opačnou stranu než se zamyká a pak se normalně zamkne. Blinkry bliknou a je to hotový. Dalo by se nějak nahradit to otáčení na druhou stranu? -
« Re: prof>
to ace2, prof: Uznávám, ameriky maj spoustu vychytávek, co jiný auta nemaj. Ať už se to týká bezpečnosti nebo pohodlí řidiče a posádky. Prostě takovej ten uživatelskej přístup - nikdo nebádá, kolik má ve válci ventilů, nebo jestli je tam common rail nebo PD. Řeší se, jak se v tom sedí, jak hraje hi-fi, jaká kůže je na sedadlech, jakou barvu má interiér a tak... Jenom mám takovej jeden, asi blbej, předsudek - mám pocit, že se ameriky hoděj spíš pro Ameriku. -
« Re: prof>
Jo to je výhoda, proto je máme :-) jiné zamky, tedy jiné klíče, jiné řídící jednotky tím pádem jiné imobilisery. Třeba můj miláček se chová naprosto tiše. Jen stačí když vezmeš za kliku, rozsvítí se interier vozu a na palubce začne blikat vymluvna kontrolka "Security". Nejlepší bylo když mi znamej popisoval jak se zlodej pokoušel dostat do Caviliera. Znicil zamek, to se povedlo ale do auta se stejne nedostal, potom asi pacidlem se snazil vypacit dvere, ale jaxi mu nedoslo ze je tam elektromagnet, ktery drzel dvere pevne zavrene :o) no na jeho miste bych rozbil okno, ale asi s tím chtěl zmizet a nechtel aby mu foukalo na hlavu :o)
Jinak co se týče toho, že každý hned ví kde čí auto je, tak to je pravda. Misto v garázi jsem měl auto zaparkovane u otce. A v průbehu dne jsem dostal hnedle dotaz jestli vim kde mám auto, že bylo videno beze mě (coz se nikdy nestalo) na divné adrese :-) Není to lepší než alarm ?
Nebo jsem jel do Benešova a hnedle SMS jestli jsem nejel kolem 16 hod po Benešovský :-) No není to dokonalost ? To by se mi nikdy s Felicii nestalo. -
« Re: Je to k něčemu?
tomcat: Je to tak, jak to napsal ace. Když se takový auto ztratí, tak se ví strašně rychle, kde se objevilo. Fakt, kdo ukradne takovýhle auto, to už musí bejt mentál a nebo nějakej cvok. Všechny ameriky s automatem maj v podstatě sériově dokonalej zámek řadicí páky, takže pokud nepootočíš klíčkem, zůstane tam vždycky P a zamčenej volant. Samozřejmě můžeš vlézt pod auto a tam si chvilku hrát s klíčena a odjistíš to P, ovšem volant zůstane zamčenej dál. Výhoda je taky v tom, že taková klasická amerika je v tý záplavě zakulacenejch aut dost nápadná a věčně je kolem ní živo. Pořád se tam někdo ometá a čučí dovnitř. Když někde stojí, většinou jí má někdo za záclonou v merku, aby zjistil, kdo s takovou károu přijel. Přijít k takovýmu autu a dobejvat se dovnitř je opravdu nevhodnej způsob zviditelnění. Pokud tam někdo vleze a zničí to, je konec. Nštěstí to není věc za milion, takže by to zas taková tragedie nebyla. Ani nevím, jestli dělám něco víc, než že to zamykám, aby do toho někdo nelezl. Vlézt do toho je primitivní a tak spíš koukám na to tam nic nenechávat a když, tak v kufru, nekde v koutě zahrabaný, aby to nebylo vidět. Ono dostat se do kufru není žádná legrace. -
« Re: Je to k něčemu?
Víš ono s našema autama je to jednodušší. Což o to pár lidí se asi svézt chtělo, ale ty auta jsou jak pěst na oko, takže to riskovat s největší pravděpodobnosti ani nebudou. Větší problém je s možným poškozením když to auto někde stojí. Ani netušítě jaká to to otrava pořád schovávat znak. Se musí otevřit motor, vyšroubovat a schovat a pak obráceně :(
-
« Re: Je to k něčemu?
to prof: Jsou to věci, který rád nemám, ale používám. Nebojim se ani tak toho, že jednoho dne auto bude pryč a nikdo už ho nenajde - od toho jsou tady pojišťovny. Bojim se toho, až si ho nějaký hovada vypůjčej, vybydlej ho, zhuntujou ho, a pak mi někdo od někud zavolá, ať si pro ten vrak přijedu. Asi jsem měkkej. Jak to děláš ty, aby ti s tím nejezdil někdo, kdo nemá? -
« Re: Je to k něčemu?
Já to mám jednoduché, odešlo mi na Mondeu relátko žhavení ( ono to vlastně už není relé, ale to nevadí ) a po zjištění kolik stojí jsem se rozhodl žhavit manuálně.Jelikož mám 90A jistič pod sedačkou, nezainteresovaný zloděj sice vymlátí baterku, ale auto nenatočí.Už to je vyzkoušené, naposledy se spálil jeden spoluobčan tmavé pleti v Opavě. Fígl je v tom, že kontrolka žhavení svítí pořád, tu mám napojenou na 5sec časovač, hehe. Neotřesitelným faktem zústává, že pokud už se někdo rozhodne s vaším autem odjet, udělá to navzdory všemu, pokud má objednávku. -
« Re: Je to k něčemu?
Ano taky jsem si to říkal, když se mi rozsvítila kontrolka "SECURITY" a svítila a svítila a auto nechtělo nastartovat :-( Taky jsem si říkal, jestli jsou ty sarapatičky to pravé řešení :-( Dát do auta pitbulla a vždycky ráno mu tam okýnkem hodit jen ráno jagurt aby byl pořád v náladě :-) Nebo jedovatyho hada :-) No IMHO si myslím, že nejlepší metodou ja zabezpečit auto je mit zamykaní tunelu řadicí páky (my co máme žazení pod volantem to máme horší) a nějaký systém vyhledávaní pokud je auto v pohybu. První varianta je dobrá na to aby normální zloděj s autem neodejel a ty šikovnější co tento systém umí překonat nebo si na to vemou odtahovavku tak potom to vyhledávání
To Prof: No bych řekl, že ten klíčet bude asi podobný. Já ten chip imobiliseru mam na klíči na té placaté straně, je to takovej malilinkatej obdelníček s černým rámečkem. A ten chip je na obou stranách. -
« Je to k něčemu?
Já si někdy řikám, jestli všechny tyhle alarmy, imobilizéry a jiný serepetičky nejsou náhodou tak akorát na *. Zloděj si s tím umí poradit, majitele to akorát otravuje a představa, že budu někde na hodně odlehlym místě a nebudu moct odjet jenom proto, že se mi posral čip v imobilizéru, je lákavá. Narozdíl od zloděje si s tim neumim poradit... -
« Re: Alarm s imobilizérem
DP: ceny některejch značkovejch servisů jsou opravdu někde mimo. Považuju za solidní, když technik řekne, hele, jeďte tam a tam, u nás by vás to přišlo zbytečně draho. Jenomže to se moc nenosí, to se musí ty dva lidi znát. Mohlo by se taky takovýmu solidnímu technikovi stát, že to doporučí s dobrým úmyslem zákazníkovi, kterej ho následně seřve, co si o něm myslí, že není nějakej nuzák, aby si ke svý audině za 3 mil. nemohl dovolit nějakou hovadinu za 10 litrů a že když bude chtít, tak si ho koupí i s celým servisem. Obyčejně ale takhle řvou ty pseudoboháči, který mají kromě auta na leasing, kterej nestíhaj platit, holej zadek a ty opravdový boháči, který zůstali na zemi, daj naopak tomu technikovi na pivo, protože vědí, že mít prachy je věc rolativní a taky dost často značně pomíjivá :-). To víš, že jsem si pořídil svoji hračku (obyč. ČZ 75 semikomp.), funguje naprosto bleskově, spolehlivě a přesně :-). V autě ji nevozím, protože auto nezamykám :-). Přivítal bych ale něco jemnějšího, šumějšího, ideální, kdyby to zárověň fungovalo jako mobilní telefon :-)))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!