Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  09:37

    « Re: novy klic k imobilizeru

    To se zvysil pomer nazoru nebude fungovat : bude fungovat na 3:1, to je dobre, protoze ten puvodni klic ma corkar, co mi ukradl veci :-( Nicmene myslim, ze je to slozitejsi, protoze kdyz si dnes usmyslim, ze chci dalsi klic a zazadam si o nej, z Francie mi prijde opet ten stejny kod (vychazi z cisla kastle, motoru, atd., nakonec podle nej vybrousili i klic, ktery skutecne pasuje do original spinacky). Spis jde o to, ze vysledny kod DO je plovouci, takze se domnivam, ze zalezi na case, kdy dam cistemu klicku cichnout k ridici jednotce. Pokud bych dal zaroven s novym klicem cichnout i staremu, predpokladam, ze by fungoval. TD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  08:00

    « Re: prof>

    to prof: Je fakt, že kdyby se člověk řídil tim, jak zaparkuje, všichni by měli Smarta. Mejch 4,5 m je proti tvejm 7 málo, pro někoho je to ale krám velikej k nezaparkování. Jinak kdybych měl to tvoje auto, chodil bych pořád pěšky, nebo jezdil sockou....ono by to taky nebylo špatně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  00:00

    « Re: novy klic k imobilizeru

    na 99% stare kluce nebudu fungovat, pretoze riadiaca jednotka je na 99% schopna pouzivat len jeden kod. naco by bola komu RJ, ktora by umoznovala startovat auto s dvoma roznymi klucmi? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  23:01

    « Re: prof>

    Jo tak to já bych mohl referovat jaký potíže mám s parkováním. Ono totiž tyhle auta jsou konstruovany na parkovani po čumaku. Prostě když jedu z práce tak zajedu na příjezdovou cestu k baraku a tam ho nechám, nebo ho šoupnu do garáže a když do práce tak je vyhrazený box. No, ale tady trpím, když musím zaparkovat podélně to je maso... :-) Naštěstí se tak často neděje. Jinak se divím že se nikdo nezmínil o např. těch rampach co jsou v garažích, jejich uhel sklonu je občas dost drsnej. Nicméně na břichu jsem ještě nezůstal. Občas si škrnu koberečkem co je na podvozku, takovej ten spojler z kobercoviny co by měl odklanět špínu od motoru. Jinak je pravda, že když jsem kupoval auto tak jsem opravdu neřešil nějaké parkování. To nejsou věci na řešení.



    Předpokládám že tou Caprice odlačil někoho z boxu ? :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  21:47

    « Re: prof>

    tomcat: Jestli je to tvý tušení správný, to záleží jen na tom, jakej pohled na celou věc zvolíš. Mně vyšlo, že ničím jiným se tady jezdit nedá. Tak taky ničím jiným nejezdím. Když jsem chvilku zapochyboval, jestli F 350, dlouhá 7 metrů s pohotovostní hmotností přes 3,5 t nebude přeci jen příliš velká, tak jsem se pak sám uklidnil tím, že když prostě nebudu moci zaparkovat tam, kde se jednoduše nevejdu, tak si tam dojdu pěšky. Alespoň udělám něco pro svý zdraví. Přeci mě od koupě takovýho auta neopdradí takovej detail, jakým je parkování nebo podobný přízemní problémy. Jinak s 6m autama zaparkuješ všude, to je vyzkoušený. Alespoň si nevzpomínám, že by někdo na srazech hovořil o problému s parkováním. Jo, hovořil, ale to byl náš kamarád Václav (červenej Cady 1958), kterej ten problém se zaparkováním svýho Caprice 1986 vyřešil po svým :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  21:17

    « Re: Re:

    No právě. Když jsem měl Saratogu, tak jsem s ní jezdil pořád. Ona vypadala asi jako to starší Audi 90 (zepředu) pohoda, auto na normální ježdění. Motor 3.0 V6 (automat přirozeně)a evropské naladění podvozku zaručoval pohodou jízdu kdykoliv. Prostě jsem ho používal jako normální auto. Ted co jsem si koupil Caddyho tak je mi ho líto vytahovat jen tak. Jezdím s ním ted jen o weekendech, ale musí být sucho. Vytahnu ho na projíždku a zaposlouchávám se do V8 4.5 no pak ho zase ulozim do garaze pohladím a začnu se těšit na další weekend :-) Takže to s tebou souhlasím. Na nakup, nebo do práce s ním nejezdím neb by se trapil ... Proto koukam, ze bych na jare koupil neco na normalni jezdeni. Tohle jsem si koupil vylozene pro poteseni a abych mel z neceho radost
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  20:49

    « Re:

    to ace2: Jak už jsem někde psal, mám jedno auto do práce i pro svátek a to by se ta amerika občas trápila....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  20:46

    « Re: US

    to Vladimír Iljič: Přesně tak jsem to myslel. Když máš pořádnej motor, tak tě nějaký serepetičky neberou...no, já jsem to dotáhnul jenom na půl - V6.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  20:37

    « novy klic k imobilizeru

    Dokaze mi nekdo, prosim, poradit, v nasledujici veci? Mam Renault Megane a prisel jsem o klice od nej. Na zaklade cisla karoserie a policejniho overeni, ze jsem majitel a auto neni kradene poslali do servisu kod odpovidajici memu autu + novy klic i s dalkovym ovladanim. Po zadani kodu do ridici jednotky se klic "ozivil", zacal si s ridici jednotkou rozumet. Moje otazka zni, budou ted fungovat a rozumet si s ridici jednotkou i stare klice s dalkovym ovladanim? Zatim se mi dostava obojich odpovedi. Cau TD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  19:19

    « US

    to tomcat: Je to o přístupu. Je to o V8 5,0, na ventily dlabu - mám tam hydroštely, dostatečný výkon i bez všech těch evropských balastů a reklamních tahů, jak z lidí vytahat peníze. Až budu mít čas a finance udělat si auto můžu si udělat hodrot, leadslet, rustrod, lowrider miliony úprav o kterých evropští mistři tuningy nemají ani ponětí( ne nemluvím o plastech po zem a rychlých pruzích). Amerika je známá kultem auta. Koupíš u nás krmení výfuku benzínem, nebo nitro do auta? Leda tak techniclej benzin do Trabika, LPG do 120, nebo chiptuning do Octavie.
    Jestli chceš, koukni na [odkaz] tam je pár odkazů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  18:32

    « Bez nadpisu

    tomasb. Určitě to pujde, neb to Ford umí za příplatek. To zpětné otočení klíčku půjde nahradit pravděpodobně kontaktem při zapnutí DO. Lidi co montují alarmy si s tím poradí hravě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  18:30

    « Bez nadpisu

    Tomcat: To není dojem to je pravda. Občas je to utpení s tím jezdit. Sama zatačka :-( a to mé auto přímo nesnaší, ouzké dálnice, takže je plno a cruise control (tempomat) je na nic (chtel jsem rict na *). Parkoviste nejsou dimenzovany. Takze mam problem vystoupit a samozrejme zadek kouka ven z boxu. Podzemni garaze maji moc velky sklon najizdejícich ramp a pokud to jsou tocite rampy (zdravíme Liberecky Babylon) tak se musi vytacet na 2x :((. Jinak se s tim dobře jezdí. Hodně výkonu na řešení krizovek, nebo předjíždění. Málo žere, každý mi dává přednost a nemusím prosit abych se dostal z pruhu do pruhu. Člověk se o nic nemusí starat, prostě leží v křesle a kolenem kontroluje volant. No a bezpečnost se řeší samotnou velikosti auta. Mám je rád, ale stejně si koupím druhé auto evropského stylu na ježdění a Caddyho budu leštit na srazy :)



    No jenom takovej příklad ze života. Soused kamoš si koupil z 87. BMW 325e najeto 250tis lak nic moc, ale bez reze. Bylo mu po 3 měsících ukradeno :-( no a ted rezignoval a chce nenapadny americky auto. Rve se vlasy ze jsem tyden pred tim ukradenim prodal svoji Saratogu, coz je fajn auto na Evropske poměry mu nic nechybelo ve vybavě. Bylo pěkné a nenapadně a kdyby si ho zloděj všimnul tak ho to stejně neosloví. Takže se vykašlal na BMW a podobný auta a koupí si ameriku na běžné ježdění. Tohle je správné zabězpečení auta. Koupit takové aute, že o něj nebude mít nikdo zájem :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  16:40

    « DO na Mondeo

    Chci se zeptat chtěl bych si dodatečně namontovat DO (dálkově ovládání) centrálního zamykání na Ford Mondeo. Alarm u auta se aktivuje tim, že se na chvíli otočí klíčkem v zámku u dveří na opačnou stranu než se zamyká a pak se normalně zamkne. Blinkry bliknou a je to hotový. Dalo by se nějak nahradit to otáčení na druhou stranu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.01  16:21

    « Re: prof>

    to ace2, prof: Uznávám, ameriky maj spoustu vychytávek, co jiný auta nemaj. Ať už se to týká bezpečnosti nebo pohodlí řidiče a posádky. Prostě takovej ten uživatelskej přístup - nikdo nebádá, kolik má ve válci ventilů, nebo jestli je tam common rail nebo PD. Řeší se, jak se v tom sedí, jak hraje hi-fi, jaká kůže je na sedadlech, jakou barvu má interiér a tak... Jenom mám takovej jeden, asi blbej, předsudek - mám pocit, že se ameriky hoděj spíš pro Ameriku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.01  23:06

    « Re: prof>

    Jo to je výhoda, proto je máme :-) jiné zamky, tedy jiné klíče, jiné řídící jednotky tím pádem jiné imobilisery. Třeba můj miláček se chová naprosto tiše. Jen stačí když vezmeš za kliku, rozsvítí se interier vozu a na palubce začne blikat vymluvna kontrolka "Security". Nejlepší bylo když mi znamej popisoval jak se zlodej pokoušel dostat do Caviliera. Znicil zamek, to se povedlo ale do auta se stejne nedostal, potom asi pacidlem se snazil vypacit dvere, ale jaxi mu nedoslo ze je tam elektromagnet, ktery drzel dvere pevne zavrene :o) no na jeho miste bych rozbil okno, ale asi s tím chtěl zmizet a nechtel aby mu foukalo na hlavu :o)


    Jinak co se týče toho, že každý hned ví kde čí auto je, tak to je pravda. Misto v garázi jsem měl auto zaparkovane u otce. A v průbehu dne jsem dostal hnedle dotaz jestli vim kde mám auto, že bylo videno beze mě (coz se nikdy nestalo) na divné adrese :-) Není to lepší než alarm ?
    Nebo jsem jel do Benešova a hnedle SMS jestli jsem nejel kolem 16 hod po Benešovský :-) No není to dokonalost ? To by se mi nikdy s Felicii nestalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.01  22:41

    « prof>

    normalne ti tu ameriku zavidim, v dnesnej dobe sa bezne nanapadne auta kradnu max. do 2 minut a zlodeji dokazu odist s cimkolvek. clovek aby si auto prizvaral k ceste ked od neho odide a aj keby si prisiel naspat auto by tam nebolo ani asfalt pod nim ;-/.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.01  19:15

    « Re: Je to k něčemu?

    tomcat: Je to tak, jak to napsal ace. Když se takový auto ztratí, tak se ví strašně rychle, kde se objevilo. Fakt, kdo ukradne takovýhle auto, to už musí bejt mentál a nebo nějakej cvok. Všechny ameriky s automatem maj v podstatě sériově dokonalej zámek řadicí páky, takže pokud nepootočíš klíčkem, zůstane tam vždycky P a zamčenej volant. Samozřejmě můžeš vlézt pod auto a tam si chvilku hrát s klíčena a odjistíš to P, ovšem volant zůstane zamčenej dál. Výhoda je taky v tom, že taková klasická amerika je v tý záplavě zakulacenejch aut dost nápadná a věčně je kolem ní živo. Pořád se tam někdo ometá a čučí dovnitř. Když někde stojí, většinou jí má někdo za záclonou v merku, aby zjistil, kdo s takovou károu přijel. Přijít k takovýmu autu a dobejvat se dovnitř je opravdu nevhodnej způsob zviditelnění. Pokud tam někdo vleze a zničí to, je konec. Nštěstí to není věc za milion, takže by to zas taková tragedie nebyla. Ani nevím, jestli dělám něco víc, než že to zamykám, aby do toho někdo nelezl. Vlézt do toho je primitivní a tak spíš koukám na to tam nic nenechávat a když, tak v kufru, nekde v koutě zahrabaný, aby to nebylo vidět. Ono dostat se do kufru není žádná legrace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.01  12:33

    « Re: Je to k něčemu?

    Víš ono s našema autama je to jednodušší. Což o to pár lidí se asi svézt chtělo, ale ty auta jsou jak pěst na oko, takže to riskovat s největší pravděpodobnosti ani nebudou. Větší problém je s možným poškozením když to auto někde stojí. Ani netušítě jaká to to otrava pořád schovávat znak. Se musí otevřit motor, vyšroubovat a schovat a pak obráceně :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.01  12:23

    « Re: Je to k něčemu?

    to prof: Jsou to věci, který rád nemám, ale používám. Nebojim se ani tak toho, že jednoho dne auto bude pryč a nikdo už ho nenajde - od toho jsou tady pojišťovny. Bojim se toho, až si ho nějaký hovada vypůjčej, vybydlej ho, zhuntujou ho, a pak mi někdo od někud zavolá, ať si pro ten vrak přijedu. Asi jsem měkkej. Jak to děláš ty, aby ti s tím nejezdil někdo, kdo nemá?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.12.01  18:40

    « Re: Je to k něčemu?

    Já to mám jednoduché, odešlo mi na Mondeu relátko žhavení ( ono to vlastně už není relé, ale to nevadí ) a po zjištění kolik stojí jsem se rozhodl žhavit manuálně.Jelikož mám 90A jistič pod sedačkou, nezainteresovaný zloděj sice vymlátí baterku, ale auto nenatočí.Už to je vyzkoušené, naposledy se spálil jeden spoluobčan tmavé pleti v Opavě. Fígl je v tom, že kontrolka žhavení svítí pořád, tu mám napojenou na 5sec časovač, hehe. Neotřesitelným faktem zústává, že pokud už se někdo rozhodne s vaším autem odjet, udělá to navzdory všemu, pokud má objednávku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…